מבקשת המלצות לא"ל באוני' ת"א

ש מים

New member
../images/Emo45.gifלאדריכלות הנוף

(יהלום-צור אדריכלים, שבאמת עושים ועשו עבודה נהדרת!!)
לארכיטקטורה. (אם אני לא טועה - כרמי. אבל לא רוצה להטיל דופי, אם אני לא בטוח).
 

isaacl

New member
גמני

למדתי בגילמן ולא חשבתי שזה מעוז הפלצנות. פלצנות קיימת בכל מקום, ובעיקר במדעי הרוח, אבל לאוניברסיטת תל-אביב כמה מרצים יוצאים מן הכלל. לצערי לא למדתי לימודי מזרח אסיה, אבל יעקב רז ושלמה בידרמן ראויים למעט יותר כבוד. גם בגילמן וגם במדשאה שלפניה קורים דברים טובים גם מבחינה אינטלקטואלית.
 

ש מים

New member
"בזכות" כמה אקסמפלרים רעשניים

יצא לגילמן השם שיצא. כנ"ל למדשאה. אמנם "יפה שתיקה לחכמים", אבל מה לעשות שהרעשנים תופסים יותר את העין, בעידן הפאט-פוד והפוסט-פוסט...? (כן, גם אני הכרתי בגילמן כמה איכותיים. פרופ' קותי גרשוני, למשל. עיוור, קטוע ידיים ממלחמת יום-כיפור, רץ מרתון ומומחה להסטוריה של אפריקה בעת החדשה. בנאדם מעמיק ורציני מאוד.). סה לה וי.
 

WaveGal

New member
קוטי התאמן איתי בקבוצה של המרכז

הישראלי לטאי צ'י. יש לו טוטבות מיוחדות לאימונים, עם כדורי עץ במקום כפות ידיים. מאוד מאתגר לפושינגהאנד בשתי ידיים (בעיקר כשמתפלקת לו איזו מכה ישר למפתח הלב). משיחותינו הקצרות אכן מעמיק ורציני. בהחלט מעורר השראה.
 

ש מים

New member
וואלה?? גם טאי-צ'י../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

שמע... הבן-אדם תותח על!!!! כמו שאתה אומר: "מעורר השראה". לראות אותו ולדעת שאין גבולות לכח הרצון! |קידה|
 
את התותבות תכננו בעזרת רמי, לזכרוני

והאתגר האמיתי בשיעורי יוהו היה התאמה של תרגילי בריחים לשימוש ללא כפות ידיים או שליטה מלאה בכיפוף המרפק (של המבצע).
 

isaacl

New member
מדעי הרוח מול מדעי הטבע

מחקר על מנהגי שינה של סטודנטים הראה שסטודנטים של מדעי הרוח ישנו כשעתים יותר מחבריהם במדעי הטבע. עובדה זו מצביעה כנראה, לא רק על חריצותם של תלמידי מדעי הטבע. למדעי הרוח נדרשים יותר שאר רוח ודמיון, וכנראה גם יותר שעות שינה. הבטלנות שנמצאת בשולים של מדעי הרוח היא לדעתי הכרחית. המדשאה, הקשקושים, הדיעות הפלצניות, כל אלה הם תנאים הכרחיים להתפתחות רעיונות של ממש. לדעתי, מעבר לקיטש, יש בין כתלי גילמן תסיסה אינטלקטואלית מעניינת מאוד.
 

ש מים

New member
אל תבין אותי לא נכון

חו"ח אני לא נגרר להשוואות (ולמלחמות) בין המדעים והפקולטות השונות. כולן חשובות בעיני ובכולן נדרש מאמץ ושאר-רוח כדי להצליח (אם אפשר היה, אני הייתי מוותר על הפסיכומטרי ובוחן את מידת "האהבה/לויאליות/חיבה/עניין" של הסטודנט הפוטנציאלי בנושא הלימוד. המצב הנוכחי מוציא יותר טכנוקרטים אפורים, חסרי שאר-רוח ופחות לא אנשי-אשכולות ומדעים). אני מסכים עם כל מה שכתבת לעיל. הבעיההיא, כפי שכתבתי קודם, אותם רעשנים (בד"כ - "פוסט-פוסט"), שעוסקים בתחומים בהם אינם מבינים, ומונעים ע"י אגו נפוח ושתן שעלה לראש (ובעברית: הניתוק מן המציאות, שמחוץ לכתלי אולמות ההרצאות והמעבדות, נמצא בעוכריהם ובעוכרינו). אנחנו נגררים...
 

WaveGal

New member
|שיעול||שיעול|

"למדעי הרוח נדרשים יותר שאר רוח ודמיון, " אני מוכן לקבל (רק בשביל ההוגנות) שלסטודנטים דרוש קצת יותר שאר רוח במדעי הרוח (האם בעוד שפות הם מכונים "מדעים"?). לא הייתי סטודנט בפקולטה למדעי הרוח ויכול להיות שחלק מהקורסים פחות טכניים מאשר במדעי הטבע. אבל אני חש חובה להעיר שלהיות מדען טוב דורש הרבה מאוד שאר רוח ודמיון. אני יודע שלא כיוונת להעליב ואין צורך להתנצל-רק בשביל המדענים-בפוטנציה שבין הקוראים....
 

Kodamsa

New member
אני איתך

ולכן הדרך המועילה ביותר להעביר הרצאה היא בשינה אפופת חלומות טובים. אבל אם כבר ישנים, אז עדיף בבית.
איזה מן מדען בפוטנציה אתה?
 

Kodamsa

New member
מי אמר שערים בבית?

נשמע מעניין מאוד, תודה על הקישור. אתם צריכים פיזיקאים?
 

WaveGal

New member
אני לא בטוח ני הם"אתם"

אבל פיזיקאים תמיד מוזמנים. (אחדים מחברי הטובים ביותר וגו'). אם השאלה נוגעת לנוירוביולוגים אני מכיר כמה פיזיקאים שעברו לצד האפל.
 
למעלה