מבקשת המלצה לבית מלון באילת

אנה מ

New member
מבקשת המלצה לבית מלון באילת

בעקבות דיל אטרקטיבי - סוחבת את הילדון, האחות והאחיין לנופשון באילת. אם למישהי יש המלצה על בית מלון, שגם ילדים יכולים להנות בו, אשמח לשמוע.
 

אורora

New member
אני מאוד אוהבת את רויאל גרדן

אנחנו חוזרים לשם כל שנה. מאוד נוח עם הילדים, יש סוויטות גדולות מטבחון לבשל מה שהם אוהבים. אבל...האטרקציה הכי גדולה שם זה הבריכות המופלאות...קצת פחות רלוונטי עכשיו
 
כנראה

שכמעט בכל המלונות באילת יש מועדון לילדים והם מספקים מתקנים, תוכניות ופעילות שונים לילדים, הכל שאלה של תקציב (וטעם). מומלץ לברר טלפונית במלון מה מוצע לילדים בחורף. הרויאל גרדן נחשב מעולה לילדים (בזכות הבריכות), אנחנו נהנינו גם בהילטון מלכת שבא ובמלון דן.
 

zeav22

New member
דן אילת

היי, הייתי עם משפחתי במלון דן אילת והיה פשוט מדהים. פרט לעובדה שהמלון יוקרתי בטירוף, החדרים גדולים ומרווחים, האוכל מעולה, יש גם פעילויות רבות לילדים. יש במלון מועדון ילדים שדואג לפעילויות ומשחקים ומבדר את הילדים ונותן קצת לנו ההורים לנוח :)
 

lollla

New member
ואני אהבתי את ספורט. יש להם הכל כולל וזה ממש

נוח. אפילו מים לא צריך לסחוב. יש הכל בלובי 24 שעות ביממה. בנוסף יש להם הפעלות לילדים כל ערב בלובי וגם מועדן ילדים. אנו ממש נהנינו שם, במחיר שווה לכל נפש. אמנם זה 4 כוכבים והלובי פחות מפואר מאלו שדגמנו קודם כמו קלאב הוטל ומגיק פאלאס היקרים הרבה יותר.(שאגב פחות יקרים מדן או הילטון). את היקרים יותר פשוט ביקרנו בערב. אגב, הבריכות של רויאל גארדן פתוחות לקהל כך לא צריך לישון שם כדי להנות מהן. לסיום הלכתי על זה כי בהמלצות באתר שממנו קנינו, ספורט קיבל את הניקוד הכי גבוה, ואכן לא התאכזבנו.
 

lollla

New member
אהה, והוא ממש ממוקם קרוב לטיילת כמו המלונות

היקרים, ובעונה זו זה הכיף האמיתי של אילת - בעיקר בערב.
 
למעלה