מבקשת את עזרתכם

מבקשת את עזרתכם../images/Emo140.gif

אני רוצה לעשות עוגיות, יש לי את כל החומרים בבית חוץ משמנת חמוצה. במה אני יכולה להשתמש כתחליף ולפי אילו יחסים? ( ובבקשה אל תגידו לי אשל כי גם את זה אין לי...)
 
זה מתכון לעוגיות שבלולים

בצק- 3.5 כוסות קמח תופח 1 מרגרינה 1 שמנת חמוצה 4 חלמונים. מילוי - להקציף את החלבונים + 3/4 כוס סוכר + 1 אינסטנט פודינג וניל להכין רולדות ולחתוך לפרוסות. אם יש רעיון לתחליף לשמנת או לחלופין לבצק אחר שיתאים אני אשמח.
 

fairy_mi

New member
מוצר חלבי דומה-

יוגורט, אפילו כזה בטעמים- כמו דנונה פירות או דני וניל אפשר להשתמש גם בגבינה לבנה. ואם ממש ממש אין כלום בבית- אולי תקפצי למכולת וזהו? :)
 
למעלה