סנאית האחת
New member
מבקשת את עזרתכם../images/Emo140.gif
אני רוצה לעשות עוגיות, יש לי את כל החומרים בבית חוץ משמנת חמוצה. במה אני יכולה להשתמש כתחליף ולפי אילו יחסים? ( ובבקשה אל תגידו לי אשל כי גם את זה אין לי...)
אני רוצה לעשות עוגיות, יש לי את כל החומרים בבית חוץ משמנת חמוצה. במה אני יכולה להשתמש כתחליף ולפי אילו יחסים? ( ובבקשה אל תגידו לי אשל כי גם את זה אין לי...)