מבקשת את עזרתכם(פרצוף מחפש)

nira85

New member
מבקשת את עזרתכם(פרצוף מחפש)

עליי להגיש עבודה אונברסטאית על חדשנות בבתי הספר. והאמת כל מה שאני חושבת עליו קיים גם בעוד כמה בתי ספר. האם משהו יכול לתת לי רעיון למשהו באמת יחודי. רוצה לקפוץ סוף סוף ולאמר זהו! זה זה!!!
 
(פרצוף לא מבין) תני רמז...

הנה רעיון חדשני ויחודי וזה עוד לא קיים... אפשר לפתח את הרעיון של : יש אתר המשדר חדשות בערום ( בדומה מאוד ל סי אן אן רק בערום )... כלומר המגישות מתפשטות בשלבים תוך כדי הדווחים (האוטנטים באמת, אגב ....) ובכן, על בסיס רעיוני דומה... מאחר שנמצאו גם מורות המוכנות להנחות בערוץ הפליבוי ... אזי, אפשר לאמץ ולהסב את הרעיון גם לבתי הספר... שיפור דרסטי קיצוני במשמעת מובטח ! כמובן שזה יחייב את הסימנרים והמכללות להכשרת מורות לשדרג את בחינות המיון שלהם ולשלב בהם גם פרמטרים וקרטריונים נוספים...לצורך הקבלה... אך נראה לי שזה ממש יבטל לחלוטין את כל בעיות המשמעת... ויפריח לחלוטין גם את כל אגדת לקויות הקשב והריכוז... כמו כן יתרום רבות לשיעורי הביאולוגיה ויקדם את חלום האם העיבריה ... "ליצור" רופאים... בעיקר גיניקולוגים... זה יפתור גם את סוגית הפרישה המוקדמת למורות ... תלמידים יגיעו בשמחה לביה"ס... ההנשרה תתבטל לחלוטין... אבות יגיעו מרצון ....לאסיפות ההורים ויטלו חלק משמעותי בפעילויות ביה"ס... אפשר להרחיב ולפתוח אפילו כיתות ללימודי ערב לאור הביקוש שרק ילך ויגבר ....לרכישת השכלה... ולהרחבת ההשכלה .... דבר שיעצים גם את תקציבי החינוך... ובקיצור.... הנה רק יתרונות... ללא השקעות בתשתיות... וללא צורך בתוספת בהכשרה מקצועית... אההה ... תודי שעל זה לא חשבת...
 

nira85

New member
אני מדמיינת לעצמי עכשיו

את המורה לאנגלית והמורה לחינוך מיוחד עוברות את מבחני הקבלה. ואחרי הניתוח הכלכלי הזה יהיו עוד כאלה שיאמצו את התוכנית. ועכשיו ברצי' חושבים שאמצא משהו כזה? בני אתה באמת חדשני!!!!
 

ינקל1

New member
חדשנות

רעיונות לחדשנות למידה דו גילית - א-כ , ג-ד , ה- ו או שילוב משימות אתגר- שיח מתמטי בארגון מבנה למידה בקבוצות קטנטת . והשפעתם על קידום הישגי תלמידים .
 

psa

New member
ינקל , משהו מעניין ...

זה לא ממש חדשני .כשלמדנו בסמינר לפני 26 שנים. את העבודה המעשית ערכנו בבית-ספר בב"ש שכבר למדו כך. אם זה טוב או לא זה לשרשור אחר... בערד למשל ,גן חובה וכיתות א' באותו מבנה ועורכים פעילויות ולימודים משותפים. בני היקר, שכיום הוא בן 22 למד כך את הגן.. שבת שלום
 

nira85

New member
דפנה מכירה

אני מחפשת משהו מערכתי, כולל המגובה בראציונאל ותפיסת עולם שונה ואחרת. אני בטוחה שלבני הדיג'י עושים את שלהם היטב בקטע הדידקטי.
 
אז אולי תנסי בחינוך המיוחד

הכנסת הסטנדרטים להוראה בחינוך המיוחד היא משהו שהתרחש רק השנה... כמו כן השינוי בחוק החינוך המיוחד המהווה גורם משמעותי במערכת החינוך הרגיל...
 

nira85

New member
פסא יקרתי אכן ...

משהו חדשני אין כאן. ואני עדיין בשלי מחפשת את החדשני בחינוך.
 

ינקל1

New member
חדשנות

התכוונתי ללא לחט"צ א+ גן זה לא דו גילי כי הלימודים היו בנפרד לא' ובנפרד ל- גן רק שיחקו באותו מרחב ושיחת הבוקר היתה ביחד אלא לכיתות ג-ד שלומדים ביחד באותה כיתה כל המקצועות וזה רק ב- 5 שנים האחרונות .ה- ו צריך לבנות תוכנית לימודים חדשה וארגול חדש .
 

psa

New member
נירהל'ה היי ,בשיא הרצינות יש לי

כל נושא ההתמקצעות ביסודי. באמת ברצינות. ואין לי מה להוסיף....
 

psa

New member
האמת שהרבה חדשנות לא יכולה להיות

לדוגמה: פעם קראו לזה " עברו ל שפה עברו ל שפה עברית עברו ל אוריינות עברו ל מיומנויות השפה עברו ל כישורי שפה עברו ל חינוך לשוני. מה התחדש ? כלום -אותה גברת מהודרת בשינוי האדרת שבאה מהמערכת.....
 

ינקל1

New member
חדשנות

בית הספר אינו קיים במציאות את רצית חדשנות המצאי את החדשנות בחינוך וככיתבי עבודה על כך אפשר לקרוא לבית הספר לבית הספר "גשר ךעתיד ".הגישי תוכנית עתידית לחדשנות בחינוך . האם שאלת לגבי בתי ספר דו גילי ג-ד , ה- ו ?
 

motyka

New member
חדשנות בסגנון "רטרו"

בית ספר שבו המשמעת היא הנדבך הראשון והעיקרי. מקום בו מותרים עונשים גופניים (במידה), והמחנך לצייתנות.
 
נירה ... תני כוון...

היכן חדשנות בחינוך ? בארץ ? בעולם ? דברים שקימים ? דברים שיש להמציאם ? מה, מי, מו ? תני סעיפים מכוונים ...
 

nira85

New member
אנסה להסביר

מספר דוגמאות: שהוקם בית הספר הקהילתי היתה לו תפיסה חדשנית. כיום זה משהו שבשגרה וכל בית ספר טוען שהוא קהילתי . פעם בית ספר דמוקרטי (בחדרה) היה חדשני. כיום זה משהו ידוע ומוכר ויש וראיציות שונות לדבר. בית ספר יהודי ערבי. (שאין רבים כמוהו) אם יש בדומה לזה אשמח לשמוע. גם מחו"ל
 

ofra176

New member
בית הספר בו אני עובדת

בנוסף להיותו דמוקרטי (ולא פתוח..) משלב תלמידים חילונים ודתיים. האם זה עוזר במשהו?
 

talila 2

New member
האם את מחפשת דגם קיים או שעליך

להמציא דגם? אני חושבת שאחד הדברים החדשניים בחינוך הוא: הום סקולינג ילדים אשר אינם הולכים לביה"ס אלא לומדים בבית. בארה"ב כחמישה מליון ילדים כאלה. דבר נוסף הוא כמובן למידה מכוונת. למידה מרחוק באמצעות המחשב. אנא הסבירי יותר את צרכיך. במידה ואת צרכה לחשוב על דגם, אשמח לכתוב לך על ספרים מומלצים.
 

ינקל1

New member
חדשנות

אפשרות מערכתית לחדשנות לארגן בית הספר לפי נושאי חובה ובחירה ולא כיתות וילדים מחולקים לקבוצות רב גיליות ( משפחה ) לומדים ע"פ בחירתם לכל קבוצה אחראית מנחה ללמידוי החובה . מה יהיו לימודי החובה עליך להחליט ובחירה ע"פ כשרונות המנחים והתעניינות התלמידים .לא בית ספר פתוח !בית ספר עם תקנון ברור !
 
למעלה