מבקשת את דעתכן , ניתוח קיסרי כן או

מבקשת את דעתכן , ניתוח קיסרי כן או

לא? אז ככה, אני בשבוע 30 וצוואר הרחם מתחיל להתקצר, יש קצת צירים מוקדמים והלחץ דם גבוה, אך אין רעלת תודה לאל. דיברתי עם הרופא על ניתוח בשבוע 37 (אם אגיע עד שם), כיוון שהעליתי בפניו את החששות מפני סיבוך שעלול לעורר בעיה בעובר, חלילה. כיוון שלחץ דמי די גבוה, הרופא די תמך בי ואפילו אמר שברגע שאגיע לשבוע 38-40 ולחץ דמי יהיה גבוה, לא יהיה מנוס מלנתח אותי, לכן אני מעדיפה להיות מוכנה ולהזמין תור וכן להזמין את בית המלון בתל השומר. מה אתן אומרות בגדול? תודה סיגלי- שעדיין מתלבטת.
 

שויו

New member
אנסה לעזור למרות שזה קשה.....

מאד קשה לדעת מה טוב בשבילך. גם אני התלבטתי וחשבתי על קיסרי אלקטיבי ובסוף השתכנעתי ללכת ללידה רגילה. בילינו בח. לידה בתל השומר כמה לילות ואחרי שהיתה לי הרגשה שמשהו לא בסדר (העובר קצת הוריד דופק אבל זה לא הרשים את הצוות), הפתחה לא התקדמה ועברתי את התלמ' החלטתי להינתח בכל זאת. בדיעבד הסתבר שהתחושה החזקה שלי היתה מאד מוצדקת ומזל שעשינו ניתוח. אז, אני בעד ללכת עם האינטואיציות שלך!!!!! לגבי הפרוצדורה: בתל השומר מנתחים אלקטיבית בשבועות 38-39. לפני זה את עוברת מין "ועדה " כזאת, בעצם פגישה עם רופא ואחות ותדרוך ואז קובעים לך את המועד. את צריכה להגיע למפגש הזה עם הפניה לניתוח מהרופא שלך. בקיצור, את צריכה לעשות את כל זה לפני השבועות האלה וההמלצה שלי היא לא להשאיר את זה לרגע האחרון ואם את מחליטה על ניתוח , לתאם את זה מראש ולא להגיע לחדר לידה עם ל. דם גבוה ואז להינתח בדחיפות. לגבי תל השומר כן או לא (אםן בכלל יש שאלה כזו) - אני אישית התאכזבתי מהם הפעם והשיקולים שלהם לגבי היו לא נכונים. אני נותחתי במעייני הישועה ונהניתי מהאשפוז (עד כמה שאפשר להנות אחרי ניתוח). היחס שם מעולה ואין בכלל מה להשוות לתהש. בהצלחה רבה!!!!!!
 

פיתקי

New member
בתור מי שחזרה הרגע מתהש...

אני עברתי קיסרי בתהש לפני שבוע. אצלי זה לא היה קיסרי מתוכנן אלא כתוצאה ממליון סיבוכים שהיו בדרך והיה ניתוח חירום מאוד מורכב וקשה. זה נכון שיש לי ביקורת על התנהלויות מסוימות בתהש אבל השורה התחתונה (שבגללה גם בחרתי ללדת שם) היא שהצוות הרפואי שם מעולה, דבר שהוכח כנכון ביותר במקרה שלי ושבזכותו התינוק שלי ניצל בשניה האחרונה (סיפור הלידה המלא יצא לאקרנים בקרוב). הייתי מאושפזת ארבעה ימים במחלקה (מצבי באמת היה קשה) ואחר כך עברנו למלונית לשני לילות וזה היה מצוין !!! מאוד ממליצה להזמין מקום במלונית זאת היתה חוויה מתקנת למחלקה והכנה מצוינת לקראת ההגעה הביתה. אני מקווה שאם תעשי קיסרי אלקטיבי רגיל תוכלי לעבור למלונית כבר אחרי יומיים אם תרצי, בכל מקרה אם את הולכת על זה אני מציעה לך להשאר בבית חולים + מלונית לפחות חמישה ימים כדי שיוכלו להוציא לך את התפרים לפני היציאה הביתה כי זה מאוד מאוד מקל וחוסך את התיזוז יום אחרי להוצאת התפרים. לגבי ההחלטה אם ללכת לאלקטיבי אני לא לא כל כך יכולה לעזור אבל גם תמיד מאמינה שצריך ללכת עם האינטואיציה. שיהיה בהצלחה!
 

shnufi

New member
פיתקי יפה שלי!../images/Emo24.gif

איזה כיף שאת פה! תרגישי טוב ותהני מגור הקטן. אני אציק לך בימים הקרובים.
 
תודה בנות, מתי מומלץ להתחיל לדבר

או יותר נכון להזמין תאריך ניתוח, ומה הפרוצדורה, בהתחשב בעובדה שאני תושבת אילת והרופא שלי מסכים לניתוח בשבוע 37. עד כמה זה תלוי ברופא שלי, אם בכלל? ומה ההבדל אלקטיבי לא אלקטיבי, מה עדיף? תודה סיגלי חזרתי הרגע מקורס הכנה ללידה והרצון לניתוח רק מתחזק.
 
אני הלכתי בשבוע 33

כי רציתי תאריך מסוים ולא רציתי שיתפסו לי אותו...קבענו לאמצע שבוע 39. הרופא פתח יומן חודש וחצי קדימה והכל היה זמין.
 

פיש10

New member
אל תחששי מניתוח קיסרי

להגיע לניתוח קיסרי טלקטיבי עדיף פי 10 מאשר להגיע לניתוח חרום.בשני ההריונות הקודמים שלי הגעתי לניתוח כחרום אחרי שלידה רגילה לא התפתחה, זה נעשה מהר ובלחץ , החתך נעשה בצ'יק ולא תמיד זה יוצא מוצלח. הפעם אני מגיעה באופן רלקטבי ובטוחה שהכל יהיה רגוע יותר. ההתאוששות מניתוח אינו סיפור מורכב, תשדלי רק לאכול מספר ימים לאחר הניתוח אוכל קל ונוזלי על מנת שהיציאות לא יכאבו. בכל מקרה שיהיה במזל ואולי נפגש במלונית, אני בשבוע 33 ואמורה לעבור ניתוח בשבוע 38...
 
תודה, עדיין מתלבטת לגבי הניתוח, אך

הכף נוטה לשם, עם כל הסימפטומים המקדימים שלי,(ל.ד. גבוה, צירים מוקדמים, התקצרות צ. הרחם ולא רוצה לחשוב מה הולך לקרות לי בהמשך, עם דלקת הפרקים שלי) נורא מפחיד אותי להגיע לניתוח חירום. אשמח לשמוע עוד סיפורי ניתוח וכן על ההתאוששות ממנו. תודה סיגלי
 
אין ספק שניתוח אלקטיבי לוקח בגדול

עם כל כמה שההתאוששות שלי מניתוח החירום היתה מהירה וטובה, רק בהשוואה עם הניתוח האלקטיבי ראיתי עד כמה זה יכול להיות אחרת. לי קבעו בשבוע 36 ניתוח לשבוע 38+1 (הם מעדיפים כעקרון לקבוע ל-38 וחצי ואילך אבל לי היה חשוב שזה יהיה בתחילת השבוע כדי שבסופו אוכל לבלות כבר עם יונתן). אם יש לך שאלות ספציפיות - תשאלי.
 

לי מ ו ר

New member
אני עשיתי קיסרי אלקטיבי

כי הנסיכה שלי היתה במצג עכוז. התאוששתי מהר מאוד. למחרת הייתי איתה כל היום לבד. הניתוח נקבע לשבוע 38+5. אם הייתי צריכה להחליט שוב, הייתי מחליטה את אותה החלטה. שיהיה בהצלחה.
 
תודה יקירותיי, בעוד שבועיים בע"ה

נחליט סופית בעלי, הרופא שלי ואני אם הולכים לקיסרי, הכל תלוי בהתפתחות. שוב תודה על תגובותיכן ועל המסר תודה לשיו.
 
למעלה