מבקשים המלצה לג'יפ משפחתי.

kook90

New member
מבקשים המלצה לג'יפ משפחתי.

שלום לכם. אנחנו רוצים לקנות ג'יפ למשפחה בת 4 הנפשות שלנו. השיקול העיקרי הוא בטיחותי, רצוי כמובן שיהיה חסכוני. האמת היא שאנחנו לא מרבים לטייל בשטח. התקציב הוא כ 100 אלף ש"ח, פלוס מינוס. ניסינו להתייעץ עם חברים ודי הלכנו לאיבוד, אז החלטנו להגיע לפה! נשמח אם תוכלו לעזור. תודה רבה וערב טוב.
 
נשמח מאוד לנסות לעזור, אבל...

תן לנו יותר פרטים בבקשה, כמה אתם נוסעים בשנה פחות או יותר, מה הדרישות שלך מהרכב, ג`יפ? או ג`יפון מספיק?
 

kook90

New member
אוקיי אני אוסיף.

קילומטרז' ממוצע, בעיקר נסיעות בתוך העיר. כפי שאמרתי השיקול הוא בטיחותי, נראה לנו שרכב כמו ג'יפ (יותר מרכב רגיל או אפילו ג'יפון) ייתן יותר בטחון אם חלילה יקרה משהו, האם זו טעות? תודה על העזרה.
 

noki4

New member
לבטיחות תקנה וולוו או מרצדס

לא כל מה שנראה מסיבי מבחוץ הוא אכן מסיבי מבחינה בטיחותית.
 
ג'יפ כרכב בטיחותי

כשאנו מדברים על בטיחות, צריך לדעת 2 דברים, בטיחות אקטבית (מונעת תאונות) ובטיחות פאסיבית (מקטינה את התוצאות ההרסניות של תאונה בעיקר הגנה על הנוסעים) אין ספק שרכב 4 על 4 גדול הוא רכב בטיחותי יותר מפרייבט קטן (גם זה בספק).כי הגודל תמיד קובע ומה עוד שבגלל גודלו וגובהו ,יש שליטה טובה יותר על המרחב הנגלה לנהג. היתרון של ג'יפ (בהכללה) הוא שהרכב בנוי בצורה המסורתית של שילדה(שאסי) ועליה ישנו מרכב הרכב (בודי) לעומת רוב הפרייבטים של היום הבנויים כמיקשה אחת (מונוקוק).. הג'יפים המודרניים יותר כבר בנויים גם הם בתצורת מונוקוק (מוזיל את עלות הייצור). אם אתה מעוניין באחד הג'יפים הגדולים (לנד קרוזר/פאג'רו/טרופר/טרנו/לנדרובר,) הרי בתקציב האמור תוכל לקנות רכב ישן יחסית שגם מערכות הבטיחות שבו כבר לא כל כך "מודרניות". באותו תקציב תוכל לקנות פרייבט מודרני יותר (שלא לדבר על רכב חדש) עם מערכות בטיחות מתקדמות הרבה יותר. אם בכל אופן אתה מעוניין בג'יפ, השאלה שלך צריכה להיות -איזה ג'יפ הוא הבטיחותי יותר.(על זה יענו מומחים ממני) סע ב ז ה י ר ו ת ...
 

Imut

New member
ג'יפ כרכב חסכוני זה תרתי דסתרי (סתירה)

במיוחד בהשוואה לרכב פרטי. בקנית ג'יפ יש לצאת מראש מנקודת הנחה שלפחות מבחינת צריכת הדלק, הג'יפ יותר בזבזני מרכב פרטי. מבחינה בטיחותית המסה של הג'יפים היותר גדולים בהשוואה לרכבים פרטיים מהווה גורם לטובתם. מצד שני הרכבים הפרטיים בעלי בטיחות אקטיבית משופרת בהשוואה לג'יפים. כל זה בהכללה גורפת ויש להתיחס לכל ג'יפ לגופו.
 
בנושא הבטיחותי, הדבר החשוב לטעמי

הוא מערכות הבטיחות המודרניות כגון ABS, EBD ו ESP במיוחד ברכב גבוהה ולא יציב מלכתחילה כמו ג'יפ. טרופר שנת 2000 למשל הוא רכב שטח נהדר, אבל בלי ABS כל בלימת חירום בכביש רטוב עלולה להיגמר בתאונה קשה - מסוכן! סורנטו משנת 2003 עד 2005 נדמה לי הוא רכב נהדר עם ABS ו EBD (חלוקת כח בבלימה בין הצירים) אבל בלי ESP כל בלימת חירום בפניה על כביש חלק או פניה במהירות גבוהה מדי לדרך עלולה להיגמר בסיבסוב הרכב ותאונת דרכים קשה. אם אתם מחפשים רכב בטיחותי, תתעקשו שיהיו לו ABS ,EBD ואל תתפשרו גם על ESP שהוא כבר חובה בכל כלי הרכב משנת 2011 ומעלה. ואם כבר קרה המיקרה והיתרסקתם לתוך רכב אחר, אני לגמרי לא בטוח שעדיף להיות בג'יפ לעומת רכב משפחתי נניח, אבל זה חכמים ממני יודעים. (נ.ב. אחד הרכבים הבטיחותיים ביותר מכל בחינה הוא סמארט דו מושבי, שהוא כידוע רכב מ א ו ד קטן)
 

Imut

New member
לטרופרים יש ABS

לי יש טרופר 94 ויש לו ABS. חשוב לזכור שמע' ABS היא טובה מאד על הכביש אבל בשטח היא גורמת לעיתים לצרות צרורות ויש אף מנתקים אותה עם הירידה לשטח ומחברים חזרה עם העליה לכביש.
 
למעלה