מבצע על עגלות בייבי ג'וגר עלית דגמי 2008

לובה 29

New member
מבצע על עגלות בייבי ג'וגר עלית דגמי 2008

למרות שזה עדיין ממש מוקדם לנו, אנחנו קנינו את העגלה. אחרי התיעצות גם בפורום תאומים/ שלישיות וגם עם אמהות תאומים בסביבה הבנתי שזו אחלה עגלה וחבל לפספס את המבצע, כי הוא ממש שווה. רק 2400 ש"ח לעגלה חדשה. אז מי שמעוניינת הנה הקישור: http://www.babyjogger.co.il/contentpages.asp?id=248
 

mayonatan

New member
עגלה של דוקטובר בייבי

אתמול הייתי בחנות של דוקטובר בייבי (זהו יצאתי לשמירת הריון) וראיתי שם את העגלה שלהם שנקראת דוקוטור בייבי והיא נראית לי מושלמת (בשבילי לפחות). ולהלן היתרונות שלה: 1. כל תינוק בכסא נפרד לחלוטין משלו עם אפשרות לשינוי זוית המשענת באופן יחידני. 2. גגון הצללה ענקי - מתאים מאוד לקיץ הישראלי 3. ריפוד נשלף ועבה לנוחות התינוק 4. רוחב 75 ס"מ - עוברת בכל דלת כמעט 5. יחסית קלה - בהריון הצלחתי להרים אותה די בקלות 6. גלגלים חזקים ונוחים 7. שני סלים גדולים מתחת לעגלה 8. מעקה שאפשר להוציא בשלב ההתחלתי עד שהיא הופכת לטיולון 9. מתקפלת ונפתחת ביד אחת ללא קושי. 10. קיפול קל נוח והיא נהיית יחסית ממש קטנה לאחר קיפול 11. הריפוד הנשלף הוא יתרון נוסף לקיץ למינימום חימום בעגלה. 12. מחיר שפוי של 1500 ש"ח בלבד עם אחריות. 13. היא גם באה בצבעים יפים.... בקיצור בשבילי היא נראית מושלמת ואני כל כך שמחה שמצאתי את העגלה שמתאימה לי..... ממליצה בחום לבדוק אותה בחנויות (ולא, אין לי שום עמלה על היח"צנות) בהצלחה בנות!
 
ד"ר בייבי

זו העגלה עם 3 או 4 גלגלים? שאלה כללית כשמדברים על מחירים של עגלות זה כולל את כל האביזרים מסביב? כלומר אמבטיה וכל מיני כאלה? האם הד"ר בייבי מגיעה למצב שכיבה, כלומר מתאימה גם לתינוקות שרק נולדו? בעצם אני בכלל לא מבינה בזה (הריון ראשון שלי) האם חובה בהתחלה שהתינוקות ישכבו ובכלל איך זה הולך, מה השלבים??? תודה!!
 

mayonatan

New member
עגלה

לא חובה שהתינוקות ישכבו 180 מעלות אבל כל אמא תגיד לך שזו המטרה כיוון שהם ישנים די הרבה בעגלה בהתחלה. יש הרבה פתרונות לזה, יש אמבטיות רכות שמתאמות לעגלה לדר בייבי למשל, כל אמבטיה עולה כ 250 ש"ח. אפשר רק להוסיף מזרן מיוחד לעגלה שהאיכותי ביותר עולה בערך 130 ש"ח. העגלה שאני מדברת עליה מתאימה בהחלט לתינוקות מהיום הראשון וזה מנסיון של שני ילדים שיש לי. העגלה הזו גם מגיעה למצב של טיולון רק שנדמה לי שטיולון תמיד קונים אח"כ אחר כדי שיהיה קל יותר אבל עם העגלה הזו לא בטוח שצריך כי אפשר להסיר את הריפוד והקיפול שלה טוב מספיק גם כטיולון.
 

mayonatan

New member
סליחה טעות - אני לא מתכוונת לזו עם 3 הגלגלים.

הלינק הקודם העגלה האדומה עם העגולים באפור ולבן, זו העגלה המדהימה שראיתי.
 
אני גם קניתי את הד"ר בייבי 75- גם אני

ובעלי התרשמנו ממנה מאוד וכמובן התייעצנו עם זוגות לתאומים וכן בפורום תאומים והמליצו לנו עליה בחום (-:
 

נחמה 82

New member
אני גם מתענינת אבל העלית שוקלת 17 קילו!

זה לא כבד מידי? המיני והקלסיק הרבה פחות.
 

לובה 29

New member
מגיע עם אמבטיה רכה

במבצע על עלית 2008 מוסיפים גם שתי אמבטיות בשווי 1200 ש"ח, מה שהופך את המבצע לשווה עוד יותר. אני חושבת שאמבטיה זה חשוב, הילדה הראשונה שלי הייתה מבלה המון בחוץ בחודשים הראשונים, היא הייתה ישנה לפעמים כ 3 שעות בעגלה. ההמלצה היא שהזוית תהיה 180 אבל לא כל האמהות מקפידות על זה. לגבי המשקל שלה, הוא באמת גדול- 17 קילו זה המון במיוחד לאינגליזינה שהייתה לי עם הילדה הראשונה ששקלה רק 7.5. אבל ראינו את העגלה ואת כל היתרונות שלה והחלטנו לקנות. בכל מקרה אנחנו מחפשים עכשיו בית עם מעלית, אז ככה שאני לא אצטרך לסחוב אותה במדרגות.
 

אנרגיה

New member
המבצע מאוד אטרקטיבי

אך לדעתי, כדאי לבדוק אם העגלה נכנסת לתא המטען של האוטו. גם אנחנו חשקנו בעגלה הזאת, אבל לצערי הרב, היא אינה נכנסת לרכב שלנו....
 

אנרגיה

New member
יש לנו

פז'ו 307 ומזל שניסינו קודם בחנות לראות אם היא נכנסת לשם, מזל שהמיני ג'וגר נכנסת.
 

נחמה 82

New member
גם אני קניתי!!

מבצע סוווף הדרך. נסעתי היום למושב, לקח לי 45 דק. כל צד. אבל העגלה שווה את זה.ועוד קיבלנו 2 עריסות שמתישבות בעגלה. בנות רוצו לקנות!
 

נחמה 82

New member
כנסי לאתר של ביבי ג'וגר ישראל

שם רשום על עודפים של עגלת ביבי גוגר קלאסיק תאומים + 2 עריסות רק ב2400 ש"ח. (בחנויות העגלה עולה 3600 ש"ח לא כולל העריסות שכל אחת עולה 600 ש"ח). הטל. לבירורים הוא097443125 . אחרי שאת מתקשרת לקבוע פגישה את נוסעת למפעל שנמצא במושב בני ציון ליד רעננה וקונה שם. אני ממליצה לך לבדוק את העגלה קודם בחנויות.
 

2bf2

New member
את יודעת האם פתוח בשבת?

האם מקבלים כרטיס אשראי או שהתשלום הוא במזומן בגלל המבצע????
 

נחמה 82

New member
תשובות

לדעתי הם לא פתוחים בשבת כי הם היו סגורים אפילו ביום שישי. תתקשרי מחר ותשאלי. לקבי תשלומים אני שילמתי באשראי, הוא שאל כמה תשלומים ואז אמר ש הוא מעדיף בתשלום אחד כי זה מבצע.אם זה קריטי לך לדעתי את תצליח לשכנע אותו לעשות לך תשלומים.
 
למעלה