מבצע סרטי בלו-ריי 2 + 1 באמאזון

ih10

New member
המבצע קיים גם לHD DVD

אני מבין שבתור בעל PS3 אתה בעד BD ואפילו ציינת את זה בהודעתך הראשונה, אבל כשבהודעה המקורית בפורום סרטי DVD כן מציינים את זה שהמבצע הוא גם לסרטי HD DVD אין סיבה לא לכתוב את זה כאן.
 

oren*

New member
אתה צודק, תודה על ההבהרה.

לגבי העדפה, אני דווקא בעד הפתרון השלישי - לדעתי תם עידן הפלסטיק והגיע תורו של הפס הרחב והעברת תכנים דרך האינטרנט או VOD בכבלים / לווין. עקב היעדר אלטרנטיבות HD בארץ אני מנצל את ה-PS3 גם כנגן בלו-ריי ומזמין סרטים מאמאזון, אבל לא רואה את עצמי משקיע באיסוף סרטים, מלבד הוצאות מיוחדות והבודדים שארצה לראות פעם נוספת. בכל מקרה אקח את הדברים לתשומת ליבי.
 

ih10

New member
ייקח עוד הרבה זמן עד שסרטים בVOD יהיו באיכות

מספיק טובה, כרגע רוחב הפס לא מספיק בשביל זה (הרי מדובר על מצב שבו כל מי שקונה היום סרטי DVD רואה HD דרך האינטרנט) הרבה חברות גדולות עובדות על זה חזק בארה"ב ואני מאמין שזה בסופו של דבר יחליף את השכרת הסרטים, אבל הגירסאות שיעלו לשם יהיו מקומפרסות יותר מהמדיות הפיזיות ולכן עדיין האספנים ירצו לקנות את הסרטים. לפי דעתי השוק יתחלק בין שתי האפשרויות האלה. היתה אפשרות שלישית לפני ההשקה של הפורמטים והיא היתה איחודם לפורמט אחד, עכשיו האפשרות השלישית היא לקנות מכשיר DUAL (אם המחירים יהיו נורמליים, כי ב750$ שעולה הנגן החדש של סמסונג אפשר פשוט לקנות PS3 ונגן HD DVD).
 

טל רום

New member
Hot וגם Yes מתכננות על זה לשנים הקרובות

גם הכבלים וגם הלוין מתכננים לשדר HD בקרוב (שנה שנתיים?) כאשר השלב השני הוא כמובן VOD HD. מבחינה טכנית זה החלפה של חלק מהציוד שיש להם ומובן החלפה של הממירים. אבל ממה שקראתי זה בדרך
 

ih10

New member
עם כל הכבוד לHOT וYES

שתי החברות נמצאות בשוק קטן ולא רלוונטי שלא ישפיע בכלל על הכיוון של העולם. ערוצים בHD קיימים בארה"ב כבר שנים, הVOD שקיים היום כולל מספר תכנים מוגבל ולא יכול להחליף את ספרית הוידאו. כדי להגיע למצב שכל הסרטים יהיו קיימים שם וכל אחד יוכל לראות איזה סרט שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה ובאותה איכות של BD/HD DVD צריך רוחב פס רציני והרבה הרבה שרתים.
 

nadavkrv

New member
אתה צודק,וכמו כן...

אני לא רואה את זה קורה בישראל ב-5 שנים הקרובות(לפחות). לצערי, אנחנו מפגרים הרבה מאחורה בכל מה שקשור בתחום.
 

צוחה

New member
אכן מפגרים בשנים

ורוצים לשמוע את הדבר הכי מוזר ? למי הכי כדאי לשדרג הכל ל HD ? לערוץ 1 ! כי כל מה שיש ל YES ו HOT אלה מכשירים די מתקדמים ולא יהיה להם שווה כלכלית לשנות הכל ל HD אבל לערוץ 1 יש את המכשירים הכי ישנים.....
 

nadavkrv

New member
ערוץ 1...

הוא טוב רק למשחקים של מכבי בכדורסל ולאולימפידות...
 

צוחה

New member
בדיוק !

כבר שנים שאני חולם על לראות את האולימפיאדה ב HD
 

nadavkrv

New member
אם אני לא טועה...

את אליפות העולם באתלטיקה שיש עכשיו(שמחר כבר מסתיימת) צילמו(לפחות חלק ממנה) ב-HD. שווה לנסות לבדוק אם יש קטעי וידאו כאלה איפשהו ברשת.
 

צוחה

New member
אבל הכי חשוב !

עדיין לא הבנו מאיפה אנחנו אולי מכירים את הכינויים של אחד של השני HD
 
למעלה