כRובי
New member
מבצע לאיתור בעיות תשתית
מבצע לאיתור בעיות תשתית
http://www.fullgaz.co.il/archive/apr-03/news/find-holes.html
מבצע לאיתור בעיות תשתית
http://www.fullgaz.co.il/archive/apr-03/news/find-holes.html
ישראל: אלופת העולם בצפיפות הנסיעהמבצע לאיתור בעיות תשתית
http://www.fullgaz.co.il/archive/apr-03/news/find-holes.html
עוד כבישים?ישראל: אלופת העולם בצפיפות הנסיעה
בכבישים.. מגזין הרשת של "גלובס" מדווח כי ישראל מפגרת מאוד גם במספר הכבישים המהירים ביחס לשטח המדינה, והיא ממוקמת בתחתית טבלת הכבישים המהירים במדינות המערב. ישראל היא אלופת העולם בצפיפות הנסיעה בכבישים. מנגד, היא סוגרת את הטבלה העולמית במספר ובשטח הכבישים ביחס לשטח המדינה. כך עולה מנתוני השפעה שערכו כלכלני מחלקת המחקר בבנק ישראל, הכלולים בדו"ח לשנת 2002, שפורסם השבוע. על-פי הנתונים, שטח הכבישים בישראל נמוך ביותר ביחס למדינות המערב, ומגיע ל-0.05% בלבד משטח המדינה. זאת, לעומת 0.57% בממוצע במדינות המערב ו-0.75%-1.5% במדינות המובילות (הולנד, דנמרק, צרפת, בריטניה וגרמניה). ישראל מפגרת מאוד גם במספר הכבישים המהירים ביחס לשטח המדינה, והיא ממוקמת בתחתית טבלת הכבישים המהירים במדינות המערב. רק בשתי מדינות, אירלנד ופינלנד (מדינות בעלות צפיפות אוכלוסין נמוכה), המצב גרוע יותר מבישראל. כלכלנים במחלקת המחקר מעריכים, כי נדרשת השקעה מאסיבית של כ-40 מיליארד שקל לפחות כדי להדביק את הפער שנוצר בשנים האחרונות בתשתית הכבישים בישראל. על מנת להגיע לסטנדרטים מערביים בצפיפות הכביש, נדרשת השקעה בסכומים גדולים עוד יותר, קרוב ל-70 מיליארד שקל. יותר סיכוי לתאונות ההסתברות להיקלע לתאונה קטלנית בישראל גבוה מבמערב, בשל המחסור המצטבר בתשתיות כבישים. הסיכוי גבוה במיוחד לאופנועים ולאוטובוסים. כך מתברר מעיבודי מחלקת המחקר של בנק ישראל, בהתבסס על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשרד התחבורה. זו ההסתברות לתאונה קטלנית בישראל, בהתאם לאופי כלי רכב: אופנועים - 3.5%; אוטובוסים - 2.5%; אוטובוסים זעירים - 1.5%; משאיות עד 4 טון - 1%; משאיות מעל 4 טון - 0.8%; רכב פרטי - 0.8%; מוניות - 0.5%. ממצאי דו"ח בנק ישראל: הצפיפות בכבישי ישראל - הגדולה ביותר במערב מספר ושטח הכבישים במערב גדול ב-60% מבישראל מספר הכבישים המהירים במערב גדול פי 8 מבישראל חלק הכבישים ביחס לשטח המדינה גדול במערב פי 12
טעות בתפיסהישראל: אלופת העולם בצפיפות הנסיעה
בכבישים.. מגזין הרשת של "גלובס" מדווח כי ישראל מפגרת מאוד גם במספר הכבישים המהירים ביחס לשטח המדינה, והיא ממוקמת בתחתית טבלת הכבישים המהירים במדינות המערב. ישראל היא אלופת העולם בצפיפות הנסיעה בכבישים. מנגד, היא סוגרת את הטבלה העולמית במספר ובשטח הכבישים ביחס לשטח המדינה. כך עולה מנתוני השפעה שערכו כלכלני מחלקת המחקר בבנק ישראל, הכלולים בדו"ח לשנת 2002, שפורסם השבוע. על-פי הנתונים, שטח הכבישים בישראל נמוך ביותר ביחס למדינות המערב, ומגיע ל-0.05% בלבד משטח המדינה. זאת, לעומת 0.57% בממוצע במדינות המערב ו-0.75%-1.5% במדינות המובילות (הולנד, דנמרק, צרפת, בריטניה וגרמניה). ישראל מפגרת מאוד גם במספר הכבישים המהירים ביחס לשטח המדינה, והיא ממוקמת בתחתית טבלת הכבישים המהירים במדינות המערב. רק בשתי מדינות, אירלנד ופינלנד (מדינות בעלות צפיפות אוכלוסין נמוכה), המצב גרוע יותר מבישראל. כלכלנים במחלקת המחקר מעריכים, כי נדרשת השקעה מאסיבית של כ-40 מיליארד שקל לפחות כדי להדביק את הפער שנוצר בשנים האחרונות בתשתית הכבישים בישראל. על מנת להגיע לסטנדרטים מערביים בצפיפות הכביש, נדרשת השקעה בסכומים גדולים עוד יותר, קרוב ל-70 מיליארד שקל. יותר סיכוי לתאונות ההסתברות להיקלע לתאונה קטלנית בישראל גבוה מבמערב, בשל המחסור המצטבר בתשתיות כבישים. הסיכוי גבוה במיוחד לאופנועים ולאוטובוסים. כך מתברר מעיבודי מחלקת המחקר של בנק ישראל, בהתבסס על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשרד התחבורה. זו ההסתברות לתאונה קטלנית בישראל, בהתאם לאופי כלי רכב: אופנועים - 3.5%; אוטובוסים - 2.5%; אוטובוסים זעירים - 1.5%; משאיות עד 4 טון - 1%; משאיות מעל 4 טון - 0.8%; רכב פרטי - 0.8%; מוניות - 0.5%. ממצאי דו"ח בנק ישראל: הצפיפות בכבישי ישראל - הגדולה ביותר במערב מספר ושטח הכבישים במערב גדול ב-60% מבישראל מספר הכבישים המהירים במערב גדול פי 8 מבישראל חלק הכבישים ביחס לשטח המדינה גדול במערב פי 12
בעיות בניתוחישראל: אלופת העולם בצפיפות הנסיעה
בכבישים.. מגזין הרשת של "גלובס" מדווח כי ישראל מפגרת מאוד גם במספר הכבישים המהירים ביחס לשטח המדינה, והיא ממוקמת בתחתית טבלת הכבישים המהירים במדינות המערב. ישראל היא אלופת העולם בצפיפות הנסיעה בכבישים. מנגד, היא סוגרת את הטבלה העולמית במספר ובשטח הכבישים ביחס לשטח המדינה. כך עולה מנתוני השפעה שערכו כלכלני מחלקת המחקר בבנק ישראל, הכלולים בדו"ח לשנת 2002, שפורסם השבוע. על-פי הנתונים, שטח הכבישים בישראל נמוך ביותר ביחס למדינות המערב, ומגיע ל-0.05% בלבד משטח המדינה. זאת, לעומת 0.57% בממוצע במדינות המערב ו-0.75%-1.5% במדינות המובילות (הולנד, דנמרק, צרפת, בריטניה וגרמניה). ישראל מפגרת מאוד גם במספר הכבישים המהירים ביחס לשטח המדינה, והיא ממוקמת בתחתית טבלת הכבישים המהירים במדינות המערב. רק בשתי מדינות, אירלנד ופינלנד (מדינות בעלות צפיפות אוכלוסין נמוכה), המצב גרוע יותר מבישראל. כלכלנים במחלקת המחקר מעריכים, כי נדרשת השקעה מאסיבית של כ-40 מיליארד שקל לפחות כדי להדביק את הפער שנוצר בשנים האחרונות בתשתית הכבישים בישראל. על מנת להגיע לסטנדרטים מערביים בצפיפות הכביש, נדרשת השקעה בסכומים גדולים עוד יותר, קרוב ל-70 מיליארד שקל. יותר סיכוי לתאונות ההסתברות להיקלע לתאונה קטלנית בישראל גבוה מבמערב, בשל המחסור המצטבר בתשתיות כבישים. הסיכוי גבוה במיוחד לאופנועים ולאוטובוסים. כך מתברר מעיבודי מחלקת המחקר של בנק ישראל, בהתבסס על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשרד התחבורה. זו ההסתברות לתאונה קטלנית בישראל, בהתאם לאופי כלי רכב: אופנועים - 3.5%; אוטובוסים - 2.5%; אוטובוסים זעירים - 1.5%; משאיות עד 4 טון - 1%; משאיות מעל 4 טון - 0.8%; רכב פרטי - 0.8%; מוניות - 0.5%. ממצאי דו"ח בנק ישראל: הצפיפות בכבישי ישראל - הגדולה ביותר במערב מספר ושטח הכבישים במערב גדול ב-60% מבישראל מספר הכבישים המהירים במערב גדול פי 8 מבישראל חלק הכבישים ביחס לשטח המדינה גדול במערב פי 12
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.