מבלי להתחשב במחיר מה כדאי?

yogevk

New member
מבלי להתחשב במחיר מה כדאי?

נתב אלחוטי רגיל או לקבל מבזק מודם+נתב?
 

cheif

Member
מנהל
ת:

1. המודם הסטנדרטי שאתה מקבל בהשאלה מבזק יכול לעבוד גם כנתב אך אינו כולל אופציה אלחוטית. כמו כן על מנת לחבר אליו יותר ממחשב אחד אתה צריך לרכוש SWITCH בעלות של 80 שקל. 2. המודם/נתב האלחוטי שאתה יכול לרכוש בבזק (240 ש"ח) הוא אופציה טובה המאחדת את המודם והנתב לקופסא אחת, אך היא כובלת אותך לרשת ה-ADSL של בזק. אם אין פעם תרצה לעבור לכבלים, תצטרך לרכוש נתב עצמאי. 3. רכישת נתב עצמאי מאפשרת לך חופש מעבר בין ה-ADSL לכבלים אך היא בדרך כלל יקרה יותר וגם בעלות סיבוכיות מסויימת כי יש לך שתי קופסאות על השולחן.
 

yogevk

New member
יש עוד חסרונות?

לנתב של בזק? נתב אלחוטי עולה כיום 230 שקל כך שזה לא יקר יותר.
 

cheif

Member
מנהל
ת:

בחלק מהנתבים יש תכונות שלא תמצא באלה של בזק כמו תמיכה ב-QOS (תעדוף תעבורה) או WDS (שמאפשר להתשמש בנתב כ-REPEATER לאות האלחוטי). ההמלצה שלי היא בדרך כלל לרכוש נתב עצמאי אלא אם יש לך העדפה ברורה ל-ADSL ולשירות של בזק שהוא גם זול ובדר"כ די טוב. בבזק יש גם אפשרות להחזיר את הציוד תוך 14 יום ללא שאלות ולקבל את הכסף חזרה.
 

עמיתR

New member
חצי-נצלש" ומבין 2 המכשירים שבזק

מציעים כאן http://www.bezeq.co.il/Bezeq_Applications/UserSide/bezeqstore/index.asp?catid=22&SubCat_Id=102&menu=8 יש יתרון כלשהו ליקר שביניהם? ואולי עדיף בכלל מכשיר אחר, שמשלב מודם ADSL ונתב אלחוטי? (אני רוצה קופסא אחת.. יש גם ככה יותר מדי
תודה
 

cheif

Member
מנהל
ת:

הנתב היקר תומך ב-HPNA3 (העברת תקשורת על קווי טלפון) ואני לא משוכנע שאתה צריך זאת. כל הנתבים שבזק מציעה הם משולבי מודם וזה שכוונת אליו הוא גם אלחוטי. במחיר של 238 שקל הוא בסדר גמור.
 
למעלה