מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין -סיפור

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין -סיפור

מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין -סיפור
שלום! יצאתי מביה"ח בערך בשעה 16:25 מאחר ואני משתמש ברב קו עליתי על קו 12 החלפתי ל115 ברחוב החלוץ הכניסה למרכזית המפרץ מצומת הקריות עד רציף ההורדה בערך 10 דקות .
במרכזית המפרץ תור למוצקין חבל"ז ראיתי ש271 עומד בתחנה עליתי עליו בערך 6 דקות לוקח לאוטובוס מרגע שעזב את הרציף לצאת ממתחם מרכזית המפרץ ,באוטובוס מס 7513569 הסקניה העירונית הראשונה היו סביב 100 איש (חצי מטרונית ) בשעה טובה יוצאים מהתחנה ועומדים מול לב המפרץ אני רואה מטרונית 9200801 בכוון דרום עוצרת בתחנה שלה פותחת וסוגרת דלתות וממשיכה דרומה המטרונית שיחקה אותה כקו 2 ,
בערך ב17:30 ירדתי בצומת מוצקין 52א הגיע די מהר .
מה שקורה באיזור מרכזית המפרץ כתוצאה מאי הובלת נוסעים בנתיב המטרונית זה לא אסון זה קטסטרופה ,בלגן עצום בצומת שיוצאת מהמנהרות מי שרוצה להגיע צפונה צריך אחרי המנהרה לפנות ימינה בדרך 4 לסע לכוון חיפה לעלות על גשר גדוד 21 ומשם לגשר פז ולעוקף קריות כביש 22 ,
אותו ענין קיים ביציאה ממרכזית המפרץ כתוצאה מאי שימוש בנתיבי מטרונית .
בקיצור הרעיון שהמטרונית לא תסיע נוסעים (ובחינם עד סידור אמצעי התשלום)והנתיב שלה לא ישמש תח"ץ הוא רעיון שעליו המתכנן או צוות המתכננים צריך לעמוד למשפט כי לא יתכן לעבור לסדר היום אחרת ,ברור היה שתהיה תקופת מעבר שאותה נדרש לתכנן ,והיא לצערי לא מתוכננת .
 

Yaron Livne

New member
(שמעתי פעם שבני ציון יעבור לקריות)

מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין -סיפור
שלום! יצאתי מביה"ח בערך בשעה 16:25 מאחר ואני משתמש ברב קו עליתי על קו 12 החלפתי ל115 ברחוב החלוץ הכניסה למרכזית המפרץ מצומת הקריות עד רציף ההורדה בערך 10 דקות .
במרכזית המפרץ תור למוצקין חבל"ז ראיתי ש271 עומד בתחנה עליתי עליו בערך 6 דקות לוקח לאוטובוס מרגע שעזב את הרציף לצאת ממתחם מרכזית המפרץ ,באוטובוס מס 7513569 הסקניה העירונית הראשונה היו סביב 100 איש (חצי מטרונית ) בשעה טובה יוצאים מהתחנה ועומדים מול לב המפרץ אני רואה מטרונית 9200801 בכוון דרום עוצרת בתחנה שלה פותחת וסוגרת דלתות וממשיכה דרומה המטרונית שיחקה אותה כקו 2 ,
בערך ב17:30 ירדתי בצומת מוצקין 52א הגיע די מהר .
מה שקורה באיזור מרכזית המפרץ כתוצאה מאי הובלת נוסעים בנתיב המטרונית זה לא אסון זה קטסטרופה ,בלגן עצום בצומת שיוצאת מהמנהרות מי שרוצה להגיע צפונה צריך אחרי המנהרה לפנות ימינה בדרך 4 לסע לכוון חיפה לעלות על גשר גדוד 21 ומשם לגשר פז ולעוקף קריות כביש 22 ,
אותו ענין קיים ביציאה ממרכזית המפרץ כתוצאה מאי שימוש בנתיבי מטרונית .
בקיצור הרעיון שהמטרונית לא תסיע נוסעים (ובחינם עד סידור אמצעי התשלום)והנתיב שלה לא ישמש תח"ץ הוא רעיון שעליו המתכנן או צוות המתכננים צריך לעמוד למשפט כי לא יתכן לעבור לסדר היום אחרת ,ברור היה שתהיה תקופת מעבר שאותה נדרש לתכנן ,והיא לצערי לא מתוכננת .
(שמעתי פעם שבני ציון יעבור לקריות)
 

tapuzo

New member
חברת יפה נוף = חלם מוחלט המלה תכנון לא קיימת

בינתים הוא ברח גולומב בחיפה
חברת יפה נוף = חלם מוחלט המלה תכנון לא קיימת
אתה לא ראית מה קרה עם המטרונית עיכוב של 4 שנים וחריגות של חצי מליארד שקל
על מסלולים עם 90 אוטובוסים
החברה הזאת זה אוסף של חלטוריסטים
אם היית יודע מה קרה כניסו להתקין תאורה ובגללם הביאו מנורות לא תקינות במליוני שקלים
שנשארו במחסנים ועוד ועוד
פשוט חברה נוראית וכל הפיתוח של חיפה תקוע בגלל שזה עובר דרכה
 

gen1

New member
כתוצאה מהפקקים אוטובוסים לא מגיעים בזמן

מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין -סיפור
שלום! יצאתי מביה"ח בערך בשעה 16:25 מאחר ואני משתמש ברב קו עליתי על קו 12 החלפתי ל115 ברחוב החלוץ הכניסה למרכזית המפרץ מצומת הקריות עד רציף ההורדה בערך 10 דקות .
במרכזית המפרץ תור למוצקין חבל"ז ראיתי ש271 עומד בתחנה עליתי עליו בערך 6 דקות לוקח לאוטובוס מרגע שעזב את הרציף לצאת ממתחם מרכזית המפרץ ,באוטובוס מס 7513569 הסקניה העירונית הראשונה היו סביב 100 איש (חצי מטרונית ) בשעה טובה יוצאים מהתחנה ועומדים מול לב המפרץ אני רואה מטרונית 9200801 בכוון דרום עוצרת בתחנה שלה פותחת וסוגרת דלתות וממשיכה דרומה המטרונית שיחקה אותה כקו 2 ,
בערך ב17:30 ירדתי בצומת מוצקין 52א הגיע די מהר .
מה שקורה באיזור מרכזית המפרץ כתוצאה מאי הובלת נוסעים בנתיב המטרונית זה לא אסון זה קטסטרופה ,בלגן עצום בצומת שיוצאת מהמנהרות מי שרוצה להגיע צפונה צריך אחרי המנהרה לפנות ימינה בדרך 4 לסע לכוון חיפה לעלות על גשר גדוד 21 ומשם לגשר פז ולעוקף קריות כביש 22 ,
אותו ענין קיים ביציאה ממרכזית המפרץ כתוצאה מאי שימוש בנתיבי מטרונית .
בקיצור הרעיון שהמטרונית לא תסיע נוסעים (ובחינם עד סידור אמצעי התשלום)והנתיב שלה לא ישמש תח"ץ הוא רעיון שעליו המתכנן או צוות המתכננים צריך לעמוד למשפט כי לא יתכן לעבור לסדר היום אחרת ,ברור היה שתהיה תקופת מעבר שאותה נדרש לתכנן ,והיא לצערי לא מתוכננת .
כתוצאה מהפקקים אוטובוסים לא מגיעים בזמן
שלום! כתוצאה מהפקקים אוטובוסים לא מגיעים בזמן והתוצאה המידית אי עמידה בלו"ז
 
דוגמא נוספת

כתוצאה מהפקקים אוטובוסים לא מגיעים בזמן
שלום! כתוצאה מהפקקים אוטובוסים לא מגיעים בזמן והתוצאה המידית אי עמידה בלו"ז
דוגמא נוספת
העתקת תחנת המוצא לקו 40 או קו 6 לרחוב קבוץ גלויות, והוספת הסיבוב של הקווים היוצאים ממסוף קרית הממשלה, דרך רחוב קיבוץ גלויות ופניה שמאלה דרך רחוב הקטר וחזרה לרחוב חטיבת גולני , לוקח כ-1/4 שעה להגיע לתחנה הראשונה : העצמאות/קפטן סטיב, איש לא הביא בחשבון את אי-עמידה בלוח הזמנים לקווים אלו. גם אי הקמת תחנה בדרך העצמאות/אליהו ו-העצמאות/כיאט לקווים החדשים שעוברים בעצמאות ממש גורם לאנשים רבים
ללכת מרחק הליכה גדול מאוד.
ובדרך העצמאות יש 2 תחנות הורדה/קליטת נוסעים במקום 3 תחנות כפי שהיה.
 

asmopil

New member
בלי שום קשר

דוגמא נוספת
העתקת תחנת המוצא לקו 40 או קו 6 לרחוב קבוץ גלויות, והוספת הסיבוב של הקווים היוצאים ממסוף קרית הממשלה, דרך רחוב קיבוץ גלויות ופניה שמאלה דרך רחוב הקטר וחזרה לרחוב חטיבת גולני , לוקח כ-1/4 שעה להגיע לתחנה הראשונה : העצמאות/קפטן סטיב, איש לא הביא בחשבון את אי-עמידה בלוח הזמנים לקווים אלו. גם אי הקמת תחנה בדרך העצמאות/אליהו ו-העצמאות/כיאט לקווים החדשים שעוברים בעצמאות ממש גורם לאנשים רבים
ללכת מרחק הליכה גדול מאוד.
ובדרך העצמאות יש 2 תחנות הורדה/קליטת נוסעים במקום 3 תחנות כפי שהיה.
בלי שום קשר
הקישור של קו 6 ו- 40 לקרית הממשלה הוא חשוב, וחבל מאד שהוא ירד.
 
הנגישות למסוף קרית הממשלה

בלי שום קשר
הקישור של קו 6 ו- 40 לקרית הממשלה הוא חשוב, וחבל מאד שהוא ירד.
הנגישות למסוף קרית הממשלה
כמעט בלתי אפשרי,
בשל חוסר במדרכה...ולא משנה מהיכן באים, ומעברי חציה ביציאה לפלי"ם.
ואין אפשרות למעבר כביש בטוח לבאים מכיוון תחנת הרכבת חיפה מזרח,
בהזדמנות אכתוב כי חבל שלא מחדשים את הפעילות בה, בשל הקירבה לקרית הממשלה, יותר מתחנת הרכבת חיפה מרכז השמונה.
 

tapuzo

New member
אוטובוסים לכיוון הקריות מאחרים ב-15 דקות בפקק

כתוצאה מהפקקים אוטובוסים לא מגיעים בזמן
שלום! כתוצאה מהפקקים אוטובוסים לא מגיעים בזמן והתוצאה המידית אי עמידה בלו"ז
אוטובוסים לכיוון הקריות מאחרים ב-15 דקות בפקק
כל שדרות ההסתדרות פקוקות לשני הכיוונים אוטובוסים לכיוון הקריות למשל מאחרים
עכשיו 10-15 דקות באופן קבוע ממה שהיו קודם לכן
את כל האוטובוסים דחפו למרכזית המפרץ המטונפת הזאת שאפילו מיזוג אויר נורמלי
לא סידרו שם ממש אז כמעט כולם נתקעים עכשיו בשד ההסתדרות בפקקים שנוצרו
פשוט מצב הזוי הרסו את התחבורה הציבורית בקריות ובחיפה
 

עדירמר

New member
טמטומית

מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין -סיפור
שלום! יצאתי מביה"ח בערך בשעה 16:25 מאחר ואני משתמש ברב קו עליתי על קו 12 החלפתי ל115 ברחוב החלוץ הכניסה למרכזית המפרץ מצומת הקריות עד רציף ההורדה בערך 10 דקות .
במרכזית המפרץ תור למוצקין חבל"ז ראיתי ש271 עומד בתחנה עליתי עליו בערך 6 דקות לוקח לאוטובוס מרגע שעזב את הרציף לצאת ממתחם מרכזית המפרץ ,באוטובוס מס 7513569 הסקניה העירונית הראשונה היו סביב 100 איש (חצי מטרונית ) בשעה טובה יוצאים מהתחנה ועומדים מול לב המפרץ אני רואה מטרונית 9200801 בכוון דרום עוצרת בתחנה שלה פותחת וסוגרת דלתות וממשיכה דרומה המטרונית שיחקה אותה כקו 2 ,
בערך ב17:30 ירדתי בצומת מוצקין 52א הגיע די מהר .
מה שקורה באיזור מרכזית המפרץ כתוצאה מאי הובלת נוסעים בנתיב המטרונית זה לא אסון זה קטסטרופה ,בלגן עצום בצומת שיוצאת מהמנהרות מי שרוצה להגיע צפונה צריך אחרי המנהרה לפנות ימינה בדרך 4 לסע לכוון חיפה לעלות על גשר גדוד 21 ומשם לגשר פז ולעוקף קריות כביש 22 ,
אותו ענין קיים ביציאה ממרכזית המפרץ כתוצאה מאי שימוש בנתיבי מטרונית .
בקיצור הרעיון שהמטרונית לא תסיע נוסעים (ובחינם עד סידור אמצעי התשלום)והנתיב שלה לא ישמש תח"ץ הוא רעיון שעליו המתכנן או צוות המתכננים צריך לעמוד למשפט כי לא יתכן לעבור לסדר היום אחרת ,ברור היה שתהיה תקופת מעבר שאותה נדרש לתכנן ,והיא לצערי לא מתוכננת .
טמטומית
טוב מאוד! עכשיו תתחילו להפנים שבלי תחנה מרכזית בת גלים יהיה קשה מאוד להשתמש בתחבורה ציבורית בחיפה
ו"לחברה שאכפת לה" לא יהיה אכפת מה"שירות" לציבור הנוסעים בחיפה רבתי.

והכי חשוב - תמשיכו להלל ולקלס את פרוייקט ה"טמטומית"!
 

gen1

New member
אתה תושב חיפה או הסביבה הקרובה לחיפה?

טמטומית
טוב מאוד! עכשיו תתחילו להפנים שבלי תחנה מרכזית בת גלים יהיה קשה מאוד להשתמש בתחבורה ציבורית בחיפה
ו"לחברה שאכפת לה" לא יהיה אכפת מה"שירות" לציבור הנוסעים בחיפה רבתי.

והכי חשוב - תמשיכו להלל ולקלס את פרוייקט ה"טמטומית"!
אתה תושב חיפה או הסביבה הקרובה לחיפה?
 

raminec

New member
מה עניין שמיטה אצל הר סיני?

טמטומית
טוב מאוד! עכשיו תתחילו להפנים שבלי תחנה מרכזית בת גלים יהיה קשה מאוד להשתמש בתחבורה ציבורית בחיפה
ו"לחברה שאכפת לה" לא יהיה אכפת מה"שירות" לציבור הנוסעים בחיפה רבתי.

והכי חשוב - תמשיכו להלל ולקלס את פרוייקט ה"טמטומית"!
מה עניין שמיטה אצל הר סיני?
לא נראה לי שמאז שסגרו את תחנת בת-גלים הייתה בעיה משמעותית בנסיעה בתח"צ בחיפה. לי אישית היה הרבה יותר טוב לתפוס אוטובוסים אחרי הפיצול. הסידור מחדש היה הגיוני ונוח.
מה זה קשור לפרק הזמן הקצוב להרצת המטרונית?
 

gen1

New member
אז הנה התשובה לשמיטה

מה עניין שמיטה אצל הר סיני?
לא נראה לי שמאז שסגרו את תחנת בת-גלים הייתה בעיה משמעותית בנסיעה בתח"צ בחיפה. לי אישית היה הרבה יותר טוב לתפוס אוטובוסים אחרי הפיצול. הסידור מחדש היה הגיוני ונוח.
מה זה קשור לפרק הזמן הקצוב להרצת המטרונית?
אז הנה התשובה לשמיטה
שלום! מי שלא היה תושב חיפה ולא הכיר את סיפור התחבורה בחיפה לא מבין את היתרון שנתקבל עקב ההקמה של מרכזית המפרץ ומרכזית הכרמל .ומי שמדבר על תחנת בת גלים אולי אוהב נוסטלגיה אבל התחנה היתה כשלון .
מה שקרה עם הפעלת שתי המרכזיות ירדה כמות האוטובוסים הריקים למחצה שנסעו ברחובות העיר ,זה בדיוק מה שאמורה המטרונית לייצר בשדרות ההסתדרות עד מרכזית הקריות עת תפעל במלוא הקיטור .
אז הנה לכם ענין שמיטה למיטה ואם משתמשים כאן בתח"ץ מבינים שאת שתי המרכזיות היה צריך להמציא כבר בשנות ה60 של המאה הקודמת
 

tapuzo

New member
עובדה שאי אפשר בלי תחנת בת גלים, קוים ברכבל!!

אז הנה התשובה לשמיטה
שלום! מי שלא היה תושב חיפה ולא הכיר את סיפור התחבורה בחיפה לא מבין את היתרון שנתקבל עקב ההקמה של מרכזית המפרץ ומרכזית הכרמל .ומי שמדבר על תחנת בת גלים אולי אוהב נוסטלגיה אבל התחנה היתה כשלון .
מה שקרה עם הפעלת שתי המרכזיות ירדה כמות האוטובוסים הריקים למחצה שנסעו ברחובות העיר ,זה בדיוק מה שאמורה המטרונית לייצר בשדרות ההסתדרות עד מרכזית הקריות עת תפעל במלוא הקיטור .
אז הנה לכם ענין שמיטה למיטה ואם משתמשים כאן בתח"ץ מבינים שאת שתי המרכזיות היה צריך להמציא כבר בשנות ה60 של המאה הקודמת
עובדה שאי אפשר בלי תחנת בת גלים, קוים ברכבל!!
את העובדה שתחנת בת גלים הייתה שימושית מאין כמוה אפשר לראות בכמות הקוים שלמרות
כל השינויים שניסו לעשות ימשיכו לצאת ולחזור אל אזור בת גלים. התחנה קרובה לרמב"ם ולתחנת
הרכבת ולשער הנמל ולבסיס חה"י ולאצטדיון קרית אליעזר היא הייתה במיקום מעולה!! התחבורה
הציבורית בחיפה בעידן תחנת בת גלים הייתה מדויקת הרבה יותר מהיום כשקוים נתקעים במסלולים
ארוכים כדי להגיע למפרץ ולחוף הכרמל.
הקוים היחידים שאפשר איכשהו לתזמן איתם לו"ז מדויק הם אלו שיוצאים מבת גלים כי אז אתה יודע
שפלוס מינוס 2-3 דקות הם מגיעים.
קוים יצאו מבת גלים לשכונות המערביות בחיפה תוך 5 דקות היו שם. עכשיו אנחנו מקבלים
קו שיוצא מטירת כרמל !!!!!! ועובר דרך השכונות המערביות. איך אפשר להגיד שהמצב עכשיו טוב
יותר??
 

mister K

New member
אתה ממשיך להוכיח שאין לך שום מושג בנושא.

עובדה שאי אפשר בלי תחנת בת גלים, קוים ברכבל!!
את העובדה שתחנת בת גלים הייתה שימושית מאין כמוה אפשר לראות בכמות הקוים שלמרות
כל השינויים שניסו לעשות ימשיכו לצאת ולחזור אל אזור בת גלים. התחנה קרובה לרמב"ם ולתחנת
הרכבת ולשער הנמל ולבסיס חה"י ולאצטדיון קרית אליעזר היא הייתה במיקום מעולה!! התחבורה
הציבורית בחיפה בעידן תחנת בת גלים הייתה מדויקת הרבה יותר מהיום כשקוים נתקעים במסלולים
ארוכים כדי להגיע למפרץ ולחוף הכרמל.
הקוים היחידים שאפשר איכשהו לתזמן איתם לו"ז מדויק הם אלו שיוצאים מבת גלים כי אז אתה יודע
שפלוס מינוס 2-3 דקות הם מגיעים.
קוים יצאו מבת גלים לשכונות המערביות בחיפה תוך 5 דקות היו שם. עכשיו אנחנו מקבלים
קו שיוצא מטירת כרמל !!!!!! ועובר דרך השכונות המערביות. איך אפשר להגיד שהמצב עכשיו טוב
יותר??
אתה ממשיך להוכיח שאין לך שום מושג בנושא.
מה בת גלים? ושכל הקווים הבינעירוניים יחזרו להיכנס לתוך העיר וייצרו פקקים איומים? מה בדיוק יהיה מדויק אז?
כנראה שיש לך זיכרון קצר מאוד וחשיבה צרה.

התחנה בבית גלים הייתה טובה לאגד מבחינה תפעולית מכיוון שהיא הייתה גדולה ומרווחת, עם הרבה מקומות חניה ועם מוסך צמוד. אבל המיקום שלה היה איום ונורא גם לפני 10 שנים ועל אחת כמה וכמה כיום.
 

tapuzo

New member
אותי לא מעניינים הקוים הבינעירוניים

אתה ממשיך להוכיח שאין לך שום מושג בנושא.
מה בת גלים? ושכל הקווים הבינעירוניים יחזרו להיכנס לתוך העיר וייצרו פקקים איומים? מה בדיוק יהיה מדויק אז?
כנראה שיש לך זיכרון קצר מאוד וחשיבה צרה.

התחנה בבית גלים הייתה טובה לאגד מבחינה תפעולית מכיוון שהיא הייתה גדולה ומרווחת, עם הרבה מקומות חניה ועם מוסך צמוד. אבל המיקום שלה היה איום ונורא גם לפני 10 שנים ועל אחת כמה וכמה כיום.
אותי לא מעניינים הקוים הבינעירוניים
אני מדבר כרגע על התחבורה הציבורית בחיפה שניזוקה קשה מאד מהוצאת קוים עירוניים אל שתי
תחנות קצה רחובות. הקוים האלו ארוכים צפופים התדירות שלהם פחתה לא גדלה (למרות הבטחות
כולל הבטחה עכשיו שגם בה לא יעמדו בודאות, למשל קו 136 שייצא כל 12 דקות בסדר הבטיחו את
זה גם כשביטלו את 26 עובדתית הוא רוב היום יצא 3 פעמים בשעה, כל 20 דקות בלבד וגם ימי ו'
ישאר הסיוט של קוים ארוכים צפופים בלי לו"ז נורמלי שאפשר לתכנן סביבו את היום
ועכשיו עם סיוט נוסף של המטרונית שדוחפת את הקוים העירוניים למסלולים עוד יותר פקוקים בגלל
שלקחו נתיבים למטרונית.. בשביל מה קוים לנוה שאנן מהדר צריכים לצאת ממרכזית המפרץ הנוראית???

לקוים בינעירוניים ולקריות אפשר היה למצוא סידור אחר של תחנה מרכזית בצ'ק פוסט אבל את בת
גלים היה צריך להשאיר כתחנה המרכזית של חיפה. מי שהיה רוצה להגיע לרמב"ם היה לוקח בינעירוני
לצ'ק פוסט ומשם קו לתחנה המרכזית בבת גלים ולהיפך. לא היה צריך את המטרונית המטופשת היה
צריך בסך הכל נת"צ לאוטובוסים רגילים בין מרכזית בת גלים ומרכזית הצ'ק פוסט לקוים המקשרים, זה הכל.
 

mister K

New member
אם זה לא מעניין אותך זו ההוכחה שאתה לא מבין.

אותי לא מעניינים הקוים הבינעירוניים
אני מדבר כרגע על התחבורה הציבורית בחיפה שניזוקה קשה מאד מהוצאת קוים עירוניים אל שתי
תחנות קצה רחובות. הקוים האלו ארוכים צפופים התדירות שלהם פחתה לא גדלה (למרות הבטחות
כולל הבטחה עכשיו שגם בה לא יעמדו בודאות, למשל קו 136 שייצא כל 12 דקות בסדר הבטיחו את
זה גם כשביטלו את 26 עובדתית הוא רוב היום יצא 3 פעמים בשעה, כל 20 דקות בלבד וגם ימי ו'
ישאר הסיוט של קוים ארוכים צפופים בלי לו"ז נורמלי שאפשר לתכנן סביבו את היום
ועכשיו עם סיוט נוסף של המטרונית שדוחפת את הקוים העירוניים למסלולים עוד יותר פקוקים בגלל
שלקחו נתיבים למטרונית.. בשביל מה קוים לנוה שאנן מהדר צריכים לצאת ממרכזית המפרץ הנוראית???

לקוים בינעירוניים ולקריות אפשר היה למצוא סידור אחר של תחנה מרכזית בצ'ק פוסט אבל את בת
גלים היה צריך להשאיר כתחנה המרכזית של חיפה. מי שהיה רוצה להגיע לרמב"ם היה לוקח בינעירוני
לצ'ק פוסט ומשם קו לתחנה המרכזית בבת גלים ולהיפך. לא היה צריך את המטרונית המטופשת היה
צריך בסך הכל נת"צ לאוטובוסים רגילים בין מרכזית בת גלים ומרכזית הצ'ק פוסט לקוים המקשרים, זה הכל.
אם זה לא מעניין אותך זו ההוכחה שאתה לא מבין.
איך בדיוק אנשים יהיו אמורים להגיע לתחנה המרכזית הנפלאה שלך בבת גלים?
ומה ההבדל בין מה שאתה מציע לבין הקווים שיוצאים מרכבת בת גלים כיום? ואיך יגיעו אנשים לחוף הכרמל? יחליפו אוטובוס בבת גלים?

הקווים ממרכזית המפרץ לתוך העיר לא עומדים בפקקים בגלל המטרונית. זה נכון רק לקווים הבינעירוניים לכיוון הקריות.
 

tapuzo

New member
כל הקוים נתקעים בפקק בגלל המטרונית הזאת

אם זה לא מעניין אותך זו ההוכחה שאתה לא מבין.
איך בדיוק אנשים יהיו אמורים להגיע לתחנה המרכזית הנפלאה שלך בבת גלים?
ומה ההבדל בין מה שאתה מציע לבין הקווים שיוצאים מרכבת בת גלים כיום? ואיך יגיעו אנשים לחוף הכרמל? יחליפו אוטובוס בבת גלים?

הקווים ממרכזית המפרץ לתוך העיר לא עומדים בפקקים בגלל המטרונית. זה נכון רק לקווים הבינעירוניים לכיוון הקריות.
כל הקוים נתקעים בפקק בגלל המטרונית הזאת
"הקווים ממרכזית המפרץ לתוך העיר לא עומדים בפקקים בגלל המטרונית. זה נכון רק לקווים הבינעירוניים לכיוון הקריות"

נו באמת למי משנינו אין מושג?
הקוים ממרכזית המפרץ לעיר עומדים בפקקים שנוצרו בגלל המטרונית
לכל אורך דרך העצמאות וזה כבר גלש עד מגדל המשטרה.
ברגע שקוי אגד לנו"ש והדר יוצאו מהנת"צ ובגלל הורדת נתיבים למטרונית,
כל הקוים יאחרו בעוד 10 דקות.
מה שעשו זאת קטסטרופה תחבורתית כדי להצדיק לנו את המטרונית,
הנה תראו היא נוסעת בלי פקקים (אבל האוטובוס אליה וממנה יתקע ועוד איך)
 

mister K

New member
רק לך אין מושג. הרי הקווים האלה יבוטלו.

כל הקוים נתקעים בפקק בגלל המטרונית הזאת
"הקווים ממרכזית המפרץ לתוך העיר לא עומדים בפקקים בגלל המטרונית. זה נכון רק לקווים הבינעירוניים לכיוון הקריות"

נו באמת למי משנינו אין מושג?
הקוים ממרכזית המפרץ לעיר עומדים בפקקים שנוצרו בגלל המטרונית
לכל אורך דרך העצמאות וזה כבר גלש עד מגדל המשטרה.
ברגע שקוי אגד לנו"ש והדר יוצאו מהנת"צ ובגלל הורדת נתיבים למטרונית,
כל הקוים יאחרו בעוד 10 דקות.
מה שעשו זאת קטסטרופה תחבורתית כדי להצדיק לנו את המטרונית,
הנה תראו היא נוסעת בלי פקקים (אבל האוטובוס אליה וממנה יתקע ועוד איך)
רק לך אין מושג. הרי הקווים האלה יבוטלו.
אתה מסתכל על קווים כמו 103 ו-108 כאילו הם באמת ימשיכו לפעול אחרי המטרונית.
מה שקורה עכשיו זה מצב זמני מאוד.
 
טוב שביטלו אותה נסיעות מהדרום לדרום חיפה

עובדה שאי אפשר בלי תחנת בת גלים, קוים ברכבל!!
את העובדה שתחנת בת גלים הייתה שימושית מאין כמוה אפשר לראות בכמות הקוים שלמרות
כל השינויים שניסו לעשות ימשיכו לצאת ולחזור אל אזור בת גלים. התחנה קרובה לרמב"ם ולתחנת
הרכבת ולשער הנמל ולבסיס חה"י ולאצטדיון קרית אליעזר היא הייתה במיקום מעולה!! התחבורה
הציבורית בחיפה בעידן תחנת בת גלים הייתה מדויקת הרבה יותר מהיום כשקוים נתקעים במסלולים
ארוכים כדי להגיע למפרץ ולחוף הכרמל.
הקוים היחידים שאפשר איכשהו לתזמן איתם לו"ז מדויק הם אלו שיוצאים מבת גלים כי אז אתה יודע
שפלוס מינוס 2-3 דקות הם מגיעים.
קוים יצאו מבת גלים לשכונות המערביות בחיפה תוך 5 דקות היו שם. עכשיו אנחנו מקבלים
קו שיוצא מטירת כרמל !!!!!! ועובר דרך השכונות המערביות. איך אפשר להגיד שהמצב עכשיו טוב
יותר??
טוב שביטלו אותה נסיעות מהדרום לדרום חיפה
נאלצו לנסוע סתם עד בת גלים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה