"מבט מהרציף" מגזין ממון ידיעות אחרו

מצב
הנושא נעול.

vitamin P

New member
"מבט מהרציף" מגזין ממון ידיעות אחרו

"מבט מהרציף" מגזין ממון ידיעות אחרו
ידיעות אחרונות יש כתבה עם סקירה של 20 תחנות רכבת בארץ לפי דירוג של טוב מאוד טוב בינוני וטעון שיפור טוב מאוד: לוד(קוראים לזה לוד דרום??!!!),רחובות, הראשונים, נתב"ג. טוב:הרצליה, נהריה כפר סבא, קרית מוצקין,קרית גת, אשדוד. בינוני. בינוני:באר שבע, בני ברק,לב המפרץ. טעון שיפור:חוצות המפרץ,יבנה,השלום,סגולה,בת גלים,תל אביב האוניברסיטה,חוף הכרמל.. את הטיעונים תצטרכו לקרוא כבר בכתבה עצמה(-:
 

ees

New member
**********תחנה יבנה ***************

"מבט מהרציף" מגזין ממון ידיעות אחרו
ידיעות אחרונות יש כתבה עם סקירה של 20 תחנות רכבת בארץ לפי דירוג של טוב מאוד טוב בינוני וטעון שיפור טוב מאוד: לוד(קוראים לזה לוד דרום??!!!),רחובות, הראשונים, נתב"ג. טוב:הרצליה, נהריה כפר סבא, קרית מוצקין,קרית גת, אשדוד. בינוני. בינוני:באר שבע, בני ברק,לב המפרץ. טעון שיפור:חוצות המפרץ,יבנה,השלום,סגולה,בת גלים,תל אביב האוניברסיטה,חוף הכרמל.. את הטיעונים תצטרכו לקרוא כבר בכתבה עצמה(-:
**********תחנה יבנה ***************
תחנת יבנה זה המקום הכי מגעיל מבין כל התחנות כנסו חדשות הרכבת -------> תחנות ותווכחו.
 

vitamin P

New member
כשהרכבת עוצרת שם אני קורא לזה תקלה

**********תחנה יבנה ***************
תחנת יבנה זה המקום הכי מגעיל מבין כל התחנות כנסו חדשות הרכבת -------> תחנות ותווכחו.
כשהרכבת עוצרת שם אני קורא לזה תקלה
היא בטעות עצרה באמצע המסילה כי ממש לא מדובר בתחנה נו למה הם מחכים? שיתחילו לבנות כבר את התחנה החדשה(כבר שנה לא הייתי שם אבל עדיין
)
 

vitamin P

New member
לגבי כפר סבא שאני מכיר מקרוב...

"מבט מהרציף" מגזין ממון ידיעות אחרו
ידיעות אחרונות יש כתבה עם סקירה של 20 תחנות רכבת בארץ לפי דירוג של טוב מאוד טוב בינוני וטעון שיפור טוב מאוד: לוד(קוראים לזה לוד דרום??!!!),רחובות, הראשונים, נתב"ג. טוב:הרצליה, נהריה כפר סבא, קרית מוצקין,קרית גת, אשדוד. בינוני. בינוני:באר שבע, בני ברק,לב המפרץ. טעון שיפור:חוצות המפרץ,יבנה,השלום,סגולה,בת גלים,תל אביב האוניברסיטה,חוף הכרמל.. את הטיעונים תצטרכו לקרוא כבר בכתבה עצמה(-:
לגבי כפר סבא שאני מכיר מקרוב...
ציטוט:"יש חנייה סמוכה בחינם בית קפה קטן ומסודר גישה לריף לנכים ועובדים אדיבים.אנשי הצוות בחדר ההנהלה מסייעים למי שנזקק להכוונה השירות אדיב וענייני, השירותים נקיים ומאובזרים ויש גישה לנחים.חולשות-לא נשמעו הודעות כריזה ולא נראה לוח אלקטרוני. אין עמדה מאויישת והקופה סגורה" רק אני שומע כמה סתירות? אין עמדה מאויישת אבל השירות אדיב ועובדים בחדר ההנהלה..... נכון שחודשיים לא הייתי שם אבל תמיד הקופה הייתה פתוחה ופעילה ותמיד היו כמה הודעות לפני שהרכבת יוצאת לדרך(כנ"ל הודעות כשהרכבת נכנסה לתחנה לנוסעים הנכנסים) זה מאוד מוזר מה שהם אומרים פה כי זה לא נראה לי הגיוני דבר שני באמת חסר לוח אלקטרוני באולם הנוסעים יכול להיות מאוד נחמד ויעיל למרות שכרגע אין בו צורך כי מדובר בתחנה סופית שהרכבת יוצאת מתי שהיא יוצא חח וכתוב לך את זה במכונת הכרטיסים או שהקופאית הנחמדה(שתמיד שם) אומרת לך את זה
 

קובי לו

New member
מה לא ברור ?

לגבי כפר סבא שאני מכיר מקרוב...
ציטוט:"יש חנייה סמוכה בחינם בית קפה קטן ומסודר גישה לריף לנכים ועובדים אדיבים.אנשי הצוות בחדר ההנהלה מסייעים למי שנזקק להכוונה השירות אדיב וענייני, השירותים נקיים ומאובזרים ויש גישה לנחים.חולשות-לא נשמעו הודעות כריזה ולא נראה לוח אלקטרוני. אין עמדה מאויישת והקופה סגורה" רק אני שומע כמה סתירות? אין עמדה מאויישת אבל השירות אדיב ועובדים בחדר ההנהלה..... נכון שחודשיים לא הייתי שם אבל תמיד הקופה הייתה פתוחה ופעילה ותמיד היו כמה הודעות לפני שהרכבת יוצאת לדרך(כנ"ל הודעות כשהרכבת נכנסה לתחנה לנוסעים הנכנסים) זה מאוד מוזר מה שהם אומרים פה כי זה לא נראה לי הגיוני דבר שני באמת חסר לוח אלקטרוני באולם הנוסעים יכול להיות מאוד נחמד ויעיל למרות שכרגע אין בו צורך כי מדובר בתחנה סופית שהרכבת יוצאת מתי שהיא יוצא חח וכתוב לך את זה במכונת הכרטיסים או שהקופאית הנחמדה(שתמיד שם) אומרת לך את זה
מה לא ברור ?
מנהל התחנה וצוות העובדים הכוונה לפקחים ולמאבטחים שיורדים מהרכבת שמגיעה ומחכים לרכבת שיוצאת. בכל מקרה כתבת "אנשי הצוות בחדרה ההנהלה" וכן כתבת שהם נותנים שירות אדיב וענייני. לא סותר את העובדה שיתכן וכשהכתב של ידיעות הגיע הקופה היתה לא מאויישת. יש גם חדר לקופאי/ת וגם חדר אחר שהוא חדר המנהל. יכול בהחלט להיות שרק אחד מהם היה מאוייש...
 

fireman

New member
חבל שבנוגע לבאר שבע לא צויין

"מבט מהרציף" מגזין ממון ידיעות אחרו
ידיעות אחרונות יש כתבה עם סקירה של 20 תחנות רכבת בארץ לפי דירוג של טוב מאוד טוב בינוני וטעון שיפור טוב מאוד: לוד(קוראים לזה לוד דרום??!!!),רחובות, הראשונים, נתב"ג. טוב:הרצליה, נהריה כפר סבא, קרית מוצקין,קרית גת, אשדוד. בינוני. בינוני:באר שבע, בני ברק,לב המפרץ. טעון שיפור:חוצות המפרץ,יבנה,השלום,סגולה,בת גלים,תל אביב האוניברסיטה,חוף הכרמל.. את הטיעונים תצטרכו לקרוא כבר בכתבה עצמה(-:
חבל שבנוגע לבאר שבע לא צויין
שהתחנה מלוכלכת (בעיקר מאובקת) בגלל עבודות בניה שמבוצעות בבניין התחנה וכי התחנה עוברת הליך של שדרוג והרחבה.
 

vitamin P

New member
נכון../images/Emo10.gif שלהם נוגע הרבה בדברים

חבל שבנוגע לבאר שבע לא צויין
שהתחנה מלוכלכת (בעיקר מאובקת) בגלל עבודות בניה שמבוצעות בבניין התחנה וכי התחנה עוברת הליך של שדרוג והרחבה.
נכון
שלהם נוגע הרבה בדברים
די שוליים....
 

fireman

New member
אני חושב שהנקודות שהיה צריך

נכון
שלהם נוגע הרבה בדברים
די שוליים....
אני חושב שהנקודות שהיה צריך
לתת עליהן את הדעת הם הדברים הבאמת חשובים כמו לוחות זמנים, שילוט, דפי מידע, שירותים נקיים ושירות אדיב ויעיל.
 
היה גם צורך להזכיר את הקו החדש לים

אני חושב שהנקודות שהיה צריך
לתת עליהן את הדעת הם הדברים הבאמת חשובים כמו לוחות זמנים, שילוט, דפי מידע, שירותים נקיים ושירות אדיב ויעיל.
היה גם צורך להזכיר את הקו החדש לים
קו שע"מ לחסוך בעלויות נסלל בתוואי הישן המפותל והמרגיז של נחל שורק. הקו, במקום שיסתיים במרכז העיר או בתחנה המרכזית מסתיים באיזור מלחה תוך מעבר בשטחים בעייתיים בטחונית (בסמוך לכפרים בתיר וחוסן). דומה שרכבת לירושלים הינה בבחינת "ללכת עם להרגיש בלי".
 

hck

New member
מישהו יכול לסרוק את זה ולהעלות לכאן

"מבט מהרציף" מגזין ממון ידיעות אחרו
ידיעות אחרונות יש כתבה עם סקירה של 20 תחנות רכבת בארץ לפי דירוג של טוב מאוד טוב בינוני וטעון שיפור טוב מאוד: לוד(קוראים לזה לוד דרום??!!!),רחובות, הראשונים, נתב"ג. טוב:הרצליה, נהריה כפר סבא, קרית מוצקין,קרית גת, אשדוד. בינוני. בינוני:באר שבע, בני ברק,לב המפרץ. טעון שיפור:חוצות המפרץ,יבנה,השלום,סגולה,בת גלים,תל אביב האוניברסיטה,חוף הכרמל.. את הטיעונים תצטרכו לקרוא כבר בכתבה עצמה(-:
מישהו יכול לסרוק את זה ולהעלות לכאן
 

קובי לו

New member
הם אשכרה קצת קשקשנים

"מבט מהרציף" מגזין ממון ידיעות אחרו
ידיעות אחרונות יש כתבה עם סקירה של 20 תחנות רכבת בארץ לפי דירוג של טוב מאוד טוב בינוני וטעון שיפור טוב מאוד: לוד(קוראים לזה לוד דרום??!!!),רחובות, הראשונים, נתב"ג. טוב:הרצליה, נהריה כפר סבא, קרית מוצקין,קרית גת, אשדוד. בינוני. בינוני:באר שבע, בני ברק,לב המפרץ. טעון שיפור:חוצות המפרץ,יבנה,השלום,סגולה,בת גלים,תל אביב האוניברסיטה,חוף הכרמל.. את הטיעונים תצטרכו לקרוא כבר בכתבה עצמה(-:
הם אשכרה קצת קשקשנים
אין מכונה לממכר כרטיסים ברחובות ?!?!? יש ועוד איך שיש. יצא לי אפילו להשתמש בה. ואני הייתי ברחובות פחות מ-10 פעמים. לוד דרום ??? שו האדה ? יש לוד. דרום יש רק, אולי, אשדוד דרום. בעבר הרחוק היתה גם תחנת תל-אביב דרום (צמת הולץ/מקווה-ישראל/ירידה לאיילון בקיבוץ גלויות). היתה גם תקופה קצרה ונסיונית שהיתה תחנה בחוף הכרמל שכונתה בשם חיפה דרום, אי שם בשנות ה-80. יש את ראש-העין דרום שבינתיים לא פעילה עבור נוסעים. יש גם כינוי עממי לבית-יהושע בשם נתניה דרום ע"ש המחלף הקרוב אליה. שמו של המחלף היה עד לפני כ-15 שנה מחלף נתניה דרום ואז שונה שמו למחלף פולג. אולם רבים עוד קוראים לו בשם נתניה דרום. בכל מקרה אין לוד דרום. בנתב"ג החניה ממש לא עולה 13 ש"ח לשעה ו-5 ש"ח לכל שעה נוספת. כלומר היא כן עולה ככה אבל לא לנוסעי הרכבת. מי שנוסע ברכבת ומחתים את כרטיס החניה במכונה מיוחדת על הרציף או את מנהל התחנה בנתב"ג, מקבל תעריף מוזל במיוחד של 12 ש"ח לכל היום ! זה קצת הבדל. כי אם באים ב-9:23 בבוקר וחוזרים ברכבת שמגיעה ב-17:11 הרי שמי שלא מחתים ישלם 53 ש"ח בעוד שמי שיחתים ישלם רק י"ב שקלים, הבדל קטן... דפי המידע בקרית גת עולים 1.5 ש"ח. נו, שויין. הכוונה היא ללוח הזמנים המלא המפורט, גברת שושנה חן מידיעות, שבכל רחבי מדינת ישראל הריבונית עולה 150 אגורות חדשות, קרי, שקל ומחצה. באר-שבע. איזה באר-שבע. יש שתי תחנות רכבת, האם מרכז או צפון/אונ' ? שמירה בתחנת ת"א האונ'. זה שהסוקרת לא נבדקה נראה לי תמוה מאוד מאוד מאוד. עשרות פעמים בקרתי בתחנה, ברובן גם נסעתי משם ולעתים סתם שוטטתי. תמיד, אבל תמיד, היו מאבטחים שבדקו הן אותי והן את שאר הנוסעים. מוזר מאוד. לגבי יבנה הם דוקא אפילו יותר מצודקים. בושה וחרפה ובושה שב-8 השנים שהיא קיימת לא שיפרו אותה. בושה.
 

hck

New member
רק התחלתי לקרוא את הכתבה

הם אשכרה קצת קשקשנים
אין מכונה לממכר כרטיסים ברחובות ?!?!? יש ועוד איך שיש. יצא לי אפילו להשתמש בה. ואני הייתי ברחובות פחות מ-10 פעמים. לוד דרום ??? שו האדה ? יש לוד. דרום יש רק, אולי, אשדוד דרום. בעבר הרחוק היתה גם תחנת תל-אביב דרום (צמת הולץ/מקווה-ישראל/ירידה לאיילון בקיבוץ גלויות). היתה גם תקופה קצרה ונסיונית שהיתה תחנה בחוף הכרמל שכונתה בשם חיפה דרום, אי שם בשנות ה-80. יש את ראש-העין דרום שבינתיים לא פעילה עבור נוסעים. יש גם כינוי עממי לבית-יהושע בשם נתניה דרום ע"ש המחלף הקרוב אליה. שמו של המחלף היה עד לפני כ-15 שנה מחלף נתניה דרום ואז שונה שמו למחלף פולג. אולם רבים עוד קוראים לו בשם נתניה דרום. בכל מקרה אין לוד דרום. בנתב"ג החניה ממש לא עולה 13 ש"ח לשעה ו-5 ש"ח לכל שעה נוספת. כלומר היא כן עולה ככה אבל לא לנוסעי הרכבת. מי שנוסע ברכבת ומחתים את כרטיס החניה במכונה מיוחדת על הרציף או את מנהל התחנה בנתב"ג, מקבל תעריף מוזל במיוחד של 12 ש"ח לכל היום ! זה קצת הבדל. כי אם באים ב-9:23 בבוקר וחוזרים ברכבת שמגיעה ב-17:11 הרי שמי שלא מחתים ישלם 53 ש"ח בעוד שמי שיחתים ישלם רק י"ב שקלים, הבדל קטן... דפי המידע בקרית גת עולים 1.5 ש"ח. נו, שויין. הכוונה היא ללוח הזמנים המלא המפורט, גברת שושנה חן מידיעות, שבכל רחבי מדינת ישראל הריבונית עולה 150 אגורות חדשות, קרי, שקל ומחצה. באר-שבע. איזה באר-שבע. יש שתי תחנות רכבת, האם מרכז או צפון/אונ' ? שמירה בתחנת ת"א האונ'. זה שהסוקרת לא נבדקה נראה לי תמוה מאוד מאוד מאוד. עשרות פעמים בקרתי בתחנה, ברובן גם נסעתי משם ולעתים סתם שוטטתי. תמיד, אבל תמיד, היו מאבטחים שבדקו הן אותי והן את שאר הנוסעים. מוזר מאוד. לגבי יבנה הם דוקא אפילו יותר מצודקים. בושה וחרפה ובושה שב-8 השנים שהיא קיימת לא שיפרו אותה. בושה.
רק התחלתי לקרוא את הכתבה
ואפילו שאין לי הרבה זמן אני חייב לומר שהם באמת קצת מקשקשים. הסקירה ממש לא נכונה.
 

קובי לו

New member
באופן לא מוזר אפילו הגולשים

רק התחלתי לקרוא את הכתבה
ואפילו שאין לי הרבה זמן אני חייב לומר שהם באמת קצת מקשקשים. הסקירה ממש לא נכונה.
באופן לא מוזר אפילו הגולשים
ב-Ynet ברובם המוחלט באו בטענות על החפיפניקיות והשטחיות והקשקשנות של הכתבה הזאת. אתם מוזמנים לקרוא התגובות...
 

mucool2

New member
../images/Emo12.gifחפיפניקיות ושטחיות? בynet??

באופן לא מוזר אפילו הגולשים
ב-Ynet ברובם המוחלט באו בטענות על החפיפניקיות והשטחיות והקשקשנות של הכתבה הזאת. אתם מוזמנים לקרוא התגובות...
חפיפניקיות ושטחיות? בynet??
 

קובי לו

New member
א. אני מקווה שזה בסרקזם/אירוניה

חפיפניקיות ושטחיות? בynet??
א. אני מקווה שזה בסרקזם/אירוניה
ולא ברצינות. ב. האם כתושב חו"ל אתה מנוי על ynet? כי אני מדי פעם נוסע לטייל ואז כשאני מגיע לקיוסק אינטרנט אני יכול רק לראות את הדף הראשי שלהם ולהכנס לאתר עצמו מחו"ל צריך להיות מנוי. למזלי, כששהיתי באוסטרליה תקופה ארוכה, קרוב לשנה, זה היה ב-2001 ואז הם טרם גבו כסף מגולשי חו"ל, החצופים האלו !
 

hck

New member
תשתמש בשרת פרוקסי ישראלי

א. אני מקווה שזה בסרקזם/אירוניה
ולא ברצינות. ב. האם כתושב חו"ל אתה מנוי על ynet? כי אני מדי פעם נוסע לטייל ואז כשאני מגיע לקיוסק אינטרנט אני יכול רק לראות את הדף הראשי שלהם ולהכנס לאתר עצמו מחו"ל צריך להיות מנוי. למזלי, כששהיתי באוסטרליה תקופה ארוכה, קרוב לשנה, זה היה ב-2001 ואז הם טרם גבו כסף מגולשי חו"ל, החצופים האלו !
תשתמש בשרת פרוקסי ישראלי
כן, זה לא כ"כ מוסרי - כלומר זה כמו להוריד סרטים ושירים מתוכנת שיתוף, אבל ...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה