מבט אחר על נקיון הישוב
בפורומים השונים עולות תלונות על נקיון הישוב, תוך השוואות לישובים כאלה ואחרים פורום הוא מטיבו מקום לתלונות, ולכן, מי שרואה רחוב מלוכלך והוא פעיל בפורום – יכתוב על כך, בעוד שפחות סביר שמישהו רואה רחוב נקי ויכתוב עליו כמעט בכל עיר וישוב, אם תשאל את התושבים, הם יתלוננו על גובה הארנונה ("אצלנו משלמים הכי הרבה"), ובדרך כלל גם על רמת הנקיון. יש כמה יוצאי דופן בתחום זה, ולדעתי אליהם צריכים לנסות ולשאוף. קדימה-צורן לא יותר מלוכלכת מתל מונד, כפר יונה ובוודאי נתניה. רוב הרחובות במצב סביר (עשיתי סיבוב הבוקר כדי לבדוק), עם "איים" של לכלוך במקומות ידועים כמו המרכזים המסחריים. העניין הוא שאנחנו, כישוב שרמתו היא מעל הממוצע, שואפים גם לתפקוד מועצה שהוא מעל הממוצע. כרגע, מה שיש לנו זה ישוב "מתפקד", לא הרבה יותר מזה. החוכמה היא לא "לזרום" עם ישוב כמו קדימה. אנחנו מסתכלים ומשווים לשכנינו ברעננה, אבן יהודה ופרדסיה, ורואים שישוב יכול להראות אחרת. אנחנו רואים שכשיש ראש מועצה או עיר ייחודיים – אפשר לקחת מקומות שהבסיס שלהם חלש בהרבה משל קדימה-צורן, ולהצעיד אותם לרמה אחרת כך בנתניה, כך בחולון וכך אפילו בכפר יונה, שם הצליח ראש המועצה דרעי להפוך חור שכוח-אל למועצה שהיא בין 5 היעילות ביותר (על פי פרסומים בשביע שעבר) ולמקום שנראה סביר בהחלט.
בפורומים השונים עולות תלונות על נקיון הישוב, תוך השוואות לישובים כאלה ואחרים פורום הוא מטיבו מקום לתלונות, ולכן, מי שרואה רחוב מלוכלך והוא פעיל בפורום – יכתוב על כך, בעוד שפחות סביר שמישהו רואה רחוב נקי ויכתוב עליו כמעט בכל עיר וישוב, אם תשאל את התושבים, הם יתלוננו על גובה הארנונה ("אצלנו משלמים הכי הרבה"), ובדרך כלל גם על רמת הנקיון. יש כמה יוצאי דופן בתחום זה, ולדעתי אליהם צריכים לנסות ולשאוף. קדימה-צורן לא יותר מלוכלכת מתל מונד, כפר יונה ובוודאי נתניה. רוב הרחובות במצב סביר (עשיתי סיבוב הבוקר כדי לבדוק), עם "איים" של לכלוך במקומות ידועים כמו המרכזים המסחריים. העניין הוא שאנחנו, כישוב שרמתו היא מעל הממוצע, שואפים גם לתפקוד מועצה שהוא מעל הממוצע. כרגע, מה שיש לנו זה ישוב "מתפקד", לא הרבה יותר מזה. החוכמה היא לא "לזרום" עם ישוב כמו קדימה. אנחנו מסתכלים ומשווים לשכנינו ברעננה, אבן יהודה ופרדסיה, ורואים שישוב יכול להראות אחרת. אנחנו רואים שכשיש ראש מועצה או עיר ייחודיים – אפשר לקחת מקומות שהבסיס שלהם חלש בהרבה משל קדימה-צורן, ולהצעיד אותם לרמה אחרת כך בנתניה, כך בחולון וכך אפילו בכפר יונה, שם הצליח ראש המועצה דרעי להפוך חור שכוח-אל למועצה שהיא בין 5 היעילות ביותר (על פי פרסומים בשביע שעבר) ולמקום שנראה סביר בהחלט.