מבחני בר-אור

adi ben e

New member
מבחני בר-אור

הם בעיקרון אותם מבחנים לכל היחידות..? כלומר 2 ק"מ ריצה ומספר מסויים של ידיים ובטן... רק שההבדל בין היחידות זה הזמן ביצוע...?
 

Maxecity

New member
בר אור זה בראור

נראה לי שהציון הוא אותו דבר בכל מקום, רק הסף שאותו צריך לעבור משתנה..
 

adi ben e

New member
או.קיי...

אז אם את/ה יודע/ת... כמה בטן וכמה ידיים צריך?
 

Maxecity

New member
בשביל 100?

וואלה אני לא מדסניקית אבל לפי מה שאני זוכר ידיים 75 בטן 82
 

adi ben e

New member
גם לבנות?

כאילו.. אני לא עושה טירונות 02.. אני הולכת לקורס מכיות בחיל אויר.. אז זה טירונות 03 (לפחות) בעיקרון.
 

adi ben e

New member
הקפצה

מה הקפצה על הבוקר?! ממש אשמח אם תענו
 

Maxecity

New member
אה לא

לבנות זה שונה לא יודע של בנות......זה רשום איפשהו פה בחלל האינסופי של האינטרנט...הכל רשום כאן ..הכל...גוגל יודעים הכל....על כולם..
 

adi ben e

New member
מצטערת אבל לא עזר לי ../images/Emo4.gif

אני לא הולכת להיות לוחמת של אחת מיחידות היח"ש... אני פשוט הולכת לקורס מכיות... ולרוץ 2 ק"מ ב-6 ומשהו דקות, זה דרישות של אגוז... וכו'
 
אמממ..

אני לא זוכרת מה המספרים המדוייקים של הבנות... באתי לכתוב לך את המספרים של הבנים אבל אז ראיתי שתיקנו את אחד הכותבים וכתבו לו את מה שאני רציתי לכתוב...
אם אני זוכרת נכון זה 45 ידיים בטן אני לא יודעת להגיד... הייתי בטוחה שגם 86... אם לא 86, אז אולי 70 ומשהו... בקשר לריצה- זה בטוח לא 6 ומשהו... זה בסביבות ה9... בסביבות ה8 ומשו אולי... הלוואי שאת זה הייתי זוכרת חח לקבל 100 עגול - זה רק אם את בכושר ממש ממש ממש מעולה אבל גם לקבל בסביבות ה80 ומעלה זה בסדר גמור!
 

adi ben e

New member
תודה ../images/Emo13.gif

ושאלה שלפי מה שהבנתי, קשורה פחות או יותר דבר ראשון, יש יותר ממצטיין קורס אחד? דבר שני, איך קובעים את המצטיין? מי שהכי השתפר בקורס או מה?
 
יכולים להיות כמה

אצלי היו 2 או 3 בנות, ועוד כמה בנים את מדברת על הכושר הגופני כאילו, כן? והמצטיין נקבע ע"פ הציונים הגבוהים ביותר.
 

adi ben e

New member
כן... כושר גופני

אז כדי להיות מצטיינת, רצוי לבוא עם כושר גבוה וטוב...?
 
תראי...

את הסיכות מצטיין כושר גופני קיבלו בסוף הטירונות אחרי שהיו כמה בר-אורים... פתיחה, אמצע וסיום יכולת להשתפר בין בר-אור לבר-אור, ובסוף נקבעו הזוכים. אלה שזכו - כם, היו טובות כבר מההתחלה, כנ"ל לגביי הבנים... בגלל זה הם אלה שזכו, הציונים שלהם היו פשוט הכי גבוהים. הקורס כושר גופני הזה שאת עושה... בתוך מה הוא נכלל?
 

adi ben e

New member
לא לא

אני לא עושה קורס כושר גופני... אלא קורס מכיות/מכים. והרמת כושר שם דיי גבוהה... המצטיין קורס, הוא רק על כושר, או שיש עוד משהו שנכלל שם - ואם אני עושה טירונות+קורס משולב (כנראה) זה נקרבע בסוף הטירונות?
 
נו אז זה מה ששאלתי אותך ../images/Emo13.gif

אם את מדברת על מצטיין קורס מבחינת כושר... יש מצטיין קורס, שפה מסתכלים על כל הקטגוריות בקורס, לאוו דווקא על הכושר הגופני שלך. על הציונים שהשגת במבחנים, על הרמה האישית שלך, על איך את עם כולם, כל הדברים האלה... יש גם מצטיין ספורט, שפה זה כמו שאמרתי לך - מסתכלים נטו על הציוני בר-אור שלך... ומקבלים סיכת מצטיין בר-אור כזו... זהו
 

adi ben e

New member
חחח אחלה

או.קיי... אז במצטיין קורס (לא מצטיין כושר ספציפי) מסתכלים בין היתר גם על הציוני ספורט, או לא?
 
למעלה