מבחן ממוחשב ב"ג - לא החלפה !!!

מבחן ממוחשב ב"ג - לא החלפה !!!

מישהו יכול להסביר קצת מה הולך במבחן ? איך הוא בנוי ? האם יש דרך להתכונן אליו ?
כל מידע שתתנו יעזור.
תודה מראש :)
 

Lulian7

New member
מבחן ממוחשב

בעקרון שנה שעברה המבחן התחיל בשני טקסטים באנגלית שאחרי כל אחד מהם יש מספר שאלות. זה פועל ככה שקוראים את הטקסט וכאשר עוברים לשאלות, לא ניתן לחזור אחורה.
אחרי כן יש חמישה שאלונים שמזכירים שאלון 300 בצבא. משהו כמו 100-150 שאלות כל אחד. היה נראה לי שזה מסתיים לפי זמן וזה פחות או יותר מה שאני הספקתי כל פעם. המטרה שלהם זה לבדוק עקביות, אך גם תכונות אופי. ניתן לדרג בין 1-4 - מאוד נכון, דיי נכון, דיי לא נכון, מאד לא נכון (משהו בסגנון הזה). אין דירוג של אמצע, מה שקצת מקשה כי בכל שאלה חייבים לבחור צד מסוים של כן או לא.
יש שאלון השלמת משפטים קצר. משהו בסגנון שבודק שאתה לא פסיכי, וגם רצוי להשלים ביותר ממילה אחת.
ושנה שעברה הוסיפו גם חלק של דילמות כשאלות פתוחות. אם אני זוכרת נכון שאלה אחת ביקשה לתאר דילמה/קונפליקט שנתקלת בו. וזכור לי שהייתה שאלה של דילמה רפואית - שלי הייתה על חיסונים.
זה מה שאני זוכרת ואני לא בטוחה כמה דייקתי בפרטים (בכל זאת עברה שנה..). בכל אופן זה שאלון שרוצה לבדוק קצת מי אתם עוד לפני הראיונות והוא מבוסס על מבחנים פסיכולוגים דיי נפוצים.
 

מאריה10

New member
ראיון הרפואה

שלום, אני רוצה לשאול אותך אם עברת את הראיון ואיך היה,ופעם סיפרו לי שאולי כל אחד שמוזמן לבחינה ממוחשבת הסיכוי מאוד גדול שהוא יעבור לשלב הראיונים,האם זה נכון.
תודההההה
 

רפואה25

New member
תשובה

שנה שעברה אכן חלק מאוד גדול מהמזומנים למבחן הממוחשב עברו אותו ועברו לשלב הראיון. אולם יש לזכור ששנה שעברה מלבד המבחן הממוחשב היו שני ראיונות בעוד השנה יש רק ראיון אחד. ולכן אני צופה לכך שהסינון לאחר המבחן הממוחשב יהיה גדול יותר מבשנה שעברה. זו רק השערה כמובן אבל נראה לי שזה הגיוני.
בהצלחה!
 
למעלה