מבזק חדשות:קוים רוכשת 8 אוטובוסים

מצב
הנושא נעול.
מבזק חדשות:קוים רוכשת 8 אוטובוסים

מבזק חדשות:קוים רוכשת 8 אוטובוסים
מתוצרת מרכבים מדגם אפולו לקוי פתח תקוה
 
כל הכבוד! אפולו לקווים עירוניים!!!!

מבזק חדשות:קוים רוכשת 8 אוטובוסים
מתוצרת מרכבים מדגם אפולו לקוי פתח תקוה
כל הכבוד! אפולו לקווים עירוניים!!!!
מצוין: אוטובוס שלא מותאם לקווי שירות יבע נסיעות עירוניות או אזוריות. הידד לרפורמה, כל הכבוד להפרטה, השירות הולך ומשתבח עם הזמן!!!
 
האוטובוס מיועד לקווים בינעירוניים

כל הכבוד! אפולו לקווים עירוניים!!!!
מצוין: אוטובוס שלא מותאם לקווי שירות יבע נסיעות עירוניות או אזוריות. הידד לרפורמה, כל הכבוד להפרטה, השירות הולך ומשתבח עם הזמן!!!
האוטובוס מיועד לקווים בינעירוניים
שיצאו מפתח תקווה לבית שאן.
 
ובכ"ז האוטובוס לא תקני לקווי שירות

האוטובוס מיועד לקווים בינעירוניים
שיצאו מפתח תקווה לבית שאן.
ובכ"ז האוטובוס לא תקני לקווי שירות
יש לו מדרגה, יש לו דלת אחורית מאחור, הוא פשוט לא מתאים. מה שכן, האם נבדק הצורך בקו בינעירוני בין פ"ת לבית שאן? זה נראה כמו קו בין שתי תחנות באמצע הדרך...
 
אתה בא להעליס את בית שאן?

ובכ"ז האוטובוס לא תקני לקווי שירות
יש לו מדרגה, יש לו דלת אחורית מאחור, הוא פשוט לא מתאים. מה שכן, האם נבדק הצורך בקו בינעירוני בין פ"ת לבית שאן? זה נראה כמו קו בין שתי תחנות באמצע הדרך...
אתה בא להעליס את בית שאן?
שתדע לך שזה מקום מאוד מרכזי.
 

mister K

New member
פעם באמת היה קו כזה, קו 828 ז"ל.

קו מפ"ת לבית שאן? לא הבנתי..
או שאולי הכוונה לאוטובוסים שהיו בפ"ת ויעברו לבית שאן?
פעם באמת היה קו כזה, קו 828 ז"ל.
שהיה יוצא מהתחנה הישנה בת"א והיה נוסע במסלול קווים 841 ו-823 עד עפולה ומשם ממשיך לבית שאן. נדמה לי שהוא פעל רק במוצאי שבת.
 

אוהד11

New member
היה 828 שפעל גם באמצע השבוע ואח"כ

פעם באמת היה קו כזה, קו 828 ז"ל.
שהיה יוצא מהתחנה הישנה בת"א והיה נוסע במסלול קווים 841 ו-823 עד עפולה ומשם ממשיך לבית שאן. נדמה לי שהוא פעל רק במוצאי שבת.
היה 828 שפעל גם באמצע השבוע ואח"כ
צמצמו אותו למוצ"ש.
 

mister K

New member
לא יהיה קו כזה

קו מפ"ת לבית שאן? לא הבנתי..
או שאולי הכוונה לאוטובוסים שהיו בפ"ת ויעברו לבית שאן?
לא יהיה קו כזה
לדעתי הוא אמר את זה בצחוק. אין שום הצדקה לקו כזה וגם אם הייתה אז הקו היה של אגד.
 

gsx750f

New member
גירסה של אפולו עירוני נמוך ריצפה :-

כל הכבוד! אפולו לקווים עירוניים!!!!
מצוין: אוטובוס שלא מותאם לקווי שירות יבע נסיעות עירוניות או אזוריות. הידד לרפורמה, כל הכבוד להפרטה, השירות הולך ומשתבח עם הזמן!!!
גירסה של אפולו עירוני נמוך ריצפה :-
מולבשת רמפה לפי תקן יורו 8 חחחחחחחח גדול
 
אולי הם יקנו את כל הזלדות מנצרת

האפולו היחידי שיהיה בקווים זה אולי
מחלקי החילוף שיצרו משרדי האפולו החללית שהתרסקה שירכיבו על הגרוטאות שקוים יקנו לקווי פתח תקווה
אולי הם יקנו את כל הזלדות מנצרת
הרי המכונות של התח"צ מתחילות להיגמר....
 

gsx750f

New member
../images/Emo6.gifיש עיסקה שקטה הורן מיבא לארץ

אולי הם יקנו את כל הזלדות מנצרת
הרי המכונות של התח"צ מתחילות להיגמר....
יש עיסקה שקטה הורן מיבא לארץ
את כל המכונות שיצאו משרות ברומניה וישמיש אותם בקווים כאן בארץ אגד ודן בכונות צביעה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה