קוים אמפריה
New member
מבזק חדשות:קוים רוכשת 8 אוטובוסים
מבזק חדשות:קוים רוכשת 8 אוטובוסים
מתוצרת מרכבים מדגם אפולו לקוי פתח תקוה
מבזק חדשות:קוים רוכשת 8 אוטובוסים
מתוצרת מרכבים מדגם אפולו לקוי פתח תקוה
כל הכבוד! אפולו לקווים עירוניים!!!!מבזק חדשות:קוים רוכשת 8 אוטובוסים
מתוצרת מרכבים מדגם אפולו לקוי פתח תקוה
*יבצעכל הכבוד! אפולו לקווים עירוניים!!!!
מצוין: אוטובוס שלא מותאם לקווי שירות יבע נסיעות עירוניות או אזוריות. הידד לרפורמה, כל הכבוד להפרטה, השירות הולך ומשתבח עם הזמן!!!
האוטובוס מיועד לקווים בינעירונייםכל הכבוד! אפולו לקווים עירוניים!!!!
מצוין: אוטובוס שלא מותאם לקווי שירות יבע נסיעות עירוניות או אזוריות. הידד לרפורמה, כל הכבוד להפרטה, השירות הולך ומשתבח עם הזמן!!!
ובכ"ז האוטובוס לא תקני לקווי שירותהאוטובוס מיועד לקווים בינעירוניים
שיצאו מפתח תקווה לבית שאן.
אתה בא להעליס את בית שאן?ובכ"ז האוטובוס לא תקני לקווי שירות
יש לו מדרגה, יש לו דלת אחורית מאחור, הוא פשוט לא מתאים. מה שכן, האם נבדק הצורך בקו בינעירוני בין פ"ת לבית שאן? זה נראה כמו קו בין שתי תחנות באמצע הדרך...
לא מעליב, חס וחלילה.אתה בא להעליס את בית שאן?
שתדע לך שזה מקום מאוד מרכזי.
אחרי הקו הבינעירוני 168 מקיראוןלא מעליב, חס וחלילה.
פשוט נראה לי קו תמוה במקצת... וד"ש לדוד לוי!
זה לא מקום מרכזי בכלל ואין הצדקהאתה בא להעליס את בית שאן?
שתדע לך שזה מקום מאוד מרכזי.
קו מפ"ת לבית שאן? לא הבנתי..האוטובוס מיועד לקווים בינעירוניים
שיצאו מפתח תקווה לבית שאן.
פעם באמת היה קו כזה, קו 828 ז"ל.קו מפ"ת לבית שאן? לא הבנתי..
או שאולי הכוונה לאוטובוסים שהיו בפ"ת ויעברו לבית שאן?
היה 828 שפעל גם באמצע השבוע ואח"כפעם באמת היה קו כזה, קו 828 ז"ל.
שהיה יוצא מהתחנה הישנה בת"א והיה נוסע במסלול קווים 841 ו-823 עד עפולה ומשם ממשיך לבית שאן. נדמה לי שהוא פעל רק במוצאי שבת.
לא יהיה קו כזהקו מפ"ת לבית שאן? לא הבנתי..
או שאולי הכוונה לאוטובוסים שהיו בפ"ת ויעברו לבית שאן?
גירסה של אפולו עירוני נמוך ריצפה :-כל הכבוד! אפולו לקווים עירוניים!!!!
מצוין: אוטובוס שלא מותאם לקווי שירות יבע נסיעות עירוניות או אזוריות. הידד לרפורמה, כל הכבוד להפרטה, השירות הולך ומשתבח עם הזמן!!!
איך ידעת שיהיו עליו רמפות?גירסה של אפולו עירוני נמוך ריצפה :-
מולבשת רמפה לפי תקן יורו 8 חחחחחחחח גדול![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
האפולו היחידי שיהיה בקווים זה אוליאיך ידעת שיהיו עליו רמפות?
אולי הם יקנו את כל הזלדות מנצרתהאפולו היחידי שיהיה בקווים זה אולי
מחלקי החילוף שיצרו משרדי האפולו החללית שהתרסקה שירכיבו על הגרוטאות שקוים יקנו לקווי פתח תקווה![]()
אפשר לקנות את ה303 שלאולי הם יקנו את כל הזלדות מנצרת
הרי המכונות של התח"צ מתחילות להיגמר....
תגובה לניר נמניאפשר לקנות את ה303 של
החברה של מזרח ירושלים מודל 86 עם 90 מיליון ק"מ
אולי הם יקנו את כל הזלדות מנצרת
הרי המכונות של התח"צ מתחילות להיגמר....
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.