מבזקי ספורט לתאריך ה-30/11/08

איפה כתבתי שלמכבי הייתה עונה מעולה?

קצת הבנת הנקרא של כיתה א' לא יזיק לך. למסודי עצמו הייתה תקופה מצוינת במכבי, בלי שום בעיות התנהגות, יש מבין?
 

Cade Foster

New member
איפה לעזאזל הזכרתי את מכבי :|

דיברתי על מסודי. ואם הוא נתן תקופה כל כך טובה אצלכם, למה הוא נמצא עכשיו בהרצליה? אולי כי רק בקבוצה כמו מכבי ת"א מה שהוא נתן נחשב לתקופה טובה?
 
אהה, יצא המרצע מן השק

מכבי חיפה=פח זבל. מה אני עוד צריך להוסיף? אוהד חיפה כותב את כל האמת על מכבי חיפה. אתה לא חושב שזה קצת מגוחך לכתוב שכל טראבל מייקר מוצא את עצמו במכבי ת"א בסוף כשכל השחקנים שציינת שיחקו קודם בקבוצת הפח זבל שלך? אתה מגוחך. וכמו שציינתי, ברקוביץ הוא פח אשפה עוד מימיו בחיפה, מסודי במכבי בחצי עונה התנהג למופת ובוזגלו הוא לא השחקן שהיתי נותן כדוגמא לטראבל מייקר. אם אין לך עוד דוגמאות, אתה פשוט בזבזת לי את הזמן.
 

Cade Foster

New member
בזבזתי גם לעצמי את הזמן...

אתה פשוט לא מסוגל להבין מילה ממה שכותבים לך. אתה מסוג האנשים שאומרים להם מילה טעונה ובמקום לקרוא עד סוף המשפט הם ישר לוחצים על להוסיף תגובה וחושבים שהם יצאו צודקים.
 
תראה, אני לא מבין אותך

ניסית להכנס קצת במכבי , לא הלך לך. הלכת סחור סחור- לא הלך לך. אולי פשוט תודה שטעית וזהו?
 

Cade Foster

New member
צודק, טעיתי.

טעיתי שבזבזתי את הזמן על זבלן שכל כמוך, שמכניס לי מילים לפה ומזיין את השכל במשך כל היום על כמה שהקבוצה שלו יותר מעניינת משאר הליגה בגלל שהיא לקחה אליפויות עוד בתקופה שלא היית בתכנון.
 
איפה כתבתי פה שמכבי יותר מענינת

כמדומני השרשור עוסק בביתר -סכנין מול חיפה אשדוד. בקיצור, ניסית להכנס במכבי, לא הלך. לא נורא אולי פעם אחרת.
 

סוויטי25

New member
משועמם רצח בוא אני יעזור לך להפיג את השיעמום

ראשית, אתה צריך להירגע , ולנשום עמוק...אתה טעון בסערת רגשות, של קנאה כעס בושה וזעם זה שהקבוצה שלך נראית כמו קבוצת תחתית מעזה, זו לא האשמה שלי ולא של שחר ובטח לא של חיפה נראה לי שהשיעמום מוציא אותך מדעתך...אוליי תשקול למצוא תחביבים כי על פי איך שזה נראה עכשיו, דבר אינו מעסיק אותך מלבד הרדיפה וההשמצה של קבוצת מכבי חיפה אומנם הצלחת לעצבן כמה מאיתנו עם תגובותיך האיזוטריות, אך חמוד עכשיו ביננו בלי שאף אחד אחר יקרא ... חשבת לגשת להסתכלות? כי המצב שלך דורש טיפול קוגנטיבי התנהגותי + תרופות...(וכל זאת מתוך שיעמום? למי אתה מנסה למכור את זה) כדאי לך לשקול להתחבר לאמת הפנימית שלך, ולהחליף את הניק, אממממ... מה יהיה יותר מתאים למצבך? מקנאאאאאאא רצח (ניק מושלם) כאוהדת חיפה...אני מנסה להכניס את עצמי לנעליך (אך הן קטנות עליי
) בטח איך הרגשת בשבת...אתה מקבל שלישייה מבני יהודה, ומנגד שומע על השלישייה של חיפה (שיוו איזה מסכן, התעללות) ברור שחיפה לא מעניינת אותך, הרי כאוהד מכבי ת"א, אתה כבר ממזמן שכחת מה זה כדורגל ,מהי חדוות משחק מזה התקפה ואיך בונים חומה אתה בא ומכנה את חיפה כפח זבל? מתוקי ...מכבי "חבורת הזבל" ת"א הביא הזבל במדינה , היא זאת שהולכת ופונה לשחקנים שחתומים על חוזים בקבוצות אחרות, היא זאת שמתייחסת לשחקנייה כאילו הם כלבים (אה סליחה כלבים עוד מקבלים ביחס לשחקנים שלכם יחס אנושי) אוליי תשאל את מר מסודי מה הוא חושב על הקבוצה שלך? "מכבי מועדון גזעני. הם התייחסו אלי כמו לכלב. אני אפריקאי, לא כלב"
 

King TiEsto

New member
עזוב , אתה לא רואה עם מי יש לך עסק ?

תוסיף גם את ערן לוי שנזרק ממכבי חיפה ונחטף ל... כמובן !
 

Cade Foster

New member
בכיף, דיל שאני קונה לכל החיים

אנחנו פח זבל, שנמצא במקום הראשון, 11 נקודות מעליכם, שנמצאים רק 6 נקודות מעל הקו האדום. גם אתה קונה? ותפסיק להכניס לי מילים לפה. זה שיש לך הבנת הנקרא ברמה של ילד בפעוטון זאת לא הבעיה שלי. ואחר כך לי חסרה הבנה כזאת, אשכרה אחרית הימים...
 
אתה רשמת, לפחות אנחנו לא אוספים אותם

מפח זבל מאיפה באו השחקנים האלה אם לא מפח זבל (חיפה)? ואני מכניס לך מילים לפה.
 

Cade Foster

New member
אז בוא נסביר לך את זה יותר טוב

פח הזבל הכוונה לא למכבי חיפה, פח הזבל הכוונה לפח שאליו מכבי חיפה זרקה את השחקנים הנ"ל. יש מבין?
 

KaiserDino

New member
מה רוצים ממנו , בחור צעיר

ורוצה להיות מלך השערים . יש לו הזדמנות להגיע להישג יפה מקבוצה סימפטית ומוכשרת אומנם אבל ברור לכולם שלא הולכת לשום מקום . אז לפחות שיזכרו אותו על משהו בדרך למועדון שכן משחק על מטרות שעוד שוות משהו . טראבל מייקר זה מי שאחראי על הליגה במתכונת המורחבת עם בית ההכרעה הדפוק .
 
עידן טל: "יש פה טירוף לקראת סכנין"

עידן טל: "יש פה טירוף לקראת סכנין"

בית"ר י-ם מתכוננת לערב. דנין יפתח. אכזבה: רק 2000 כרטיסים נמכרו
תאריך עדכון: 01/12/08 19:47


התוצאות האחרונות של בית"ר ירושלים באות לידי ביטוי גם בקצב מכירת הכרטיסים למשחק מול בני סכנין. עד כה נמכרו רק כ-2000 כרטיסים למשחק המרכזי של המחזור מחר בטדי, כמות נמוכה בהרבה מזו אליה הורגלה האלופה.
  • נמצאים בחו"ל ורוצים לצפות בבית"ר מול סכנין?

    בבית"ר מדגישים לשחקנים את חשיבות המשחק מול סכנין, גם לאור היריבות בין המועדונים וכמובן בשל מצב הקבוצה בטבלה. כזכור, בית"ר סיימה את הסיבוב הראשון ללא ניצחון ביתי, ותקווה כי פתיחת הסיבוב השני תביא לשינוי המיוחל.
באסיפת הקבוצה הזכיר המאמן ראובן עטר לשחקניו לא רק את המאזן הביתי הגרוע העונה, אלא הוסיף ואמר: "אל תשכחו לרגע שבעונה שעברה סכנין ניצחה אתכם בטדי, זה משהו שלא קרה הרבה זמן לבית"ר ואסור שהמנהג הזה יהפוך להיות קבוע".
"יש טירוף לקראת המשחק", אמר הקשר עידן טל, "המיקום בטבלה קצת שונה ממה שהתרגלנו בשנים האחרונות אבל עדיין זהו מפגש מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו רוצים לעשות אותו מיוחד. באמת שיש פה מעבר ל-3 נק´, למרות שמבחינת הטבלה 3 נק´ הן הדבר הכי חשוב".

יואב זיו וברק יצחקי עורכים אימון מלא, גם כמו טוטו תמוז. בשלב זה ראה נראה שזיו לא יפתח בהרכב ואלירן דנין ימשיך בעמדת המגן השמאלי. לפני האימון ערך ראובן עטר אסיפת וידאו בה הראה לשחקניו את השערים שכבשו מפתיחת העונה

"ספציפית למשחק הזה חשוב פחות איך נשחק ויותר הניצחון", הדגיש טל, "אנחנו חייבים לחזור למסלול הנצחונות", הוסיף טל, "מבחינה אישית אני מרגיש שאני משתפר אבל זה לא רלוונטי. זה לא הרגע לדבר עליי. כקבוצה חשוב לנו לעמוד במטרות, והן קודם כל לנצח בבית".

לכתבות נוספות >
 

KaiserDino

New member
או , פתאום אנשים לא רוצים לבוא

ובחיפה זה היה ככה עונה שעברה והשנה הם מוכרים כמה אלפים יותר כל משחק ... בגלל שמה שמעניין את הקהל זה היכולת להתחרות על האליפות , נקודה . בית"ר יכולה להיות טובה מעכשיו , אבל היא תלויה לגמרי בחסדיה של חיפה . עדיף כבר לאוהדים שייקנו כרטיסים למשחקים של הירוקים ויעודדו את הקבוצה השניה כי האליפות תלויה ביריבות שלה , שכמובן - אין להם בכלל בשביל מה לשחק כבר מעכשיו . אז בהצלחה ...
 
למעלה