מבזקי ספורט לתאריך ה-30/11/08

משלחת אופ"א מגיעה, תיפגש עם השר דיכטר

משלחת אופ"א מגיעה, תיפגש עם השר דיכטר

תבחן את הצעת ישראל לארח את אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21
תאריך עדכון: 30/11/08 10:54


משלחת אופ"א, שתעביר את המלצותיה הסופיות לגבי אירוח אליפות אירופה עד גיל 21 לועד הפועל של אופ"א, תגיע הערב לישראל
כזכור, ישראל ודנמרק הן המועמדות האחרונות לאירוח משחקי הטורניר. המשלחת תיפגש מחר (שני) עם אבי דיכטר, השר לבטחון פנים, ועם מנכ"ל ההתאחדות, אבי לוזון.
אם תיבחר ישראל תהיה זו הפעם הראשונה שההתאחדות זוכה לארח טורניר בסדר גודל שכזה. עם כניסתו לתפקיד יו"ר ההתאחדות הצהיר לוזון כי אחת ממטרותיו תהיינה לארח בישראל טורניר אירופי גדול.

לכתבות נוספות >
 
קטן: את כל ההישגים שלנו יש לייחס לאלישע

קטן: את כל ההישגים שלנו יש לייחס לאלישע

הקפטן: "עברתי הרבה מאמנים בקריירה אבל אלישע הוא דבר מיוחד"
תאריך עדכון: 30/11/08 17:30


12 מחזורים זה כבר לא צחוק. שליש עונה בליגת העל מאחור, ומכבי חיפה ממשיכה להוביל את הטבלה ויותר חשוב – לשחק כדורגל מצוין. הניצחון אמש 1:3 על אשדוד, יחד עם התיקו של נתניה מול מכבי פ"ת, הותיר את הירוקים לבד בפסגה.
"אלישע הוא כל השינוי שחל בי באופן אישי ושחל בקבוצה השנה", מסביר הבוקר (ראשון) יניב קטן לאתר ספורט 5, "הוא זה שגורם להבדל הגדול ביכולת והוא האחראי על כך ששחקנים צעירים משתלבים בצורה אדירה בהרכב. הרי כל עונה אנחנו מתאמנים חזק וכל עונה אנחנו עושים הכנה טובה. עובדה שהשנה זה נותן פירות בשטח".
"אני, וגם השחקנים האחרים, לא האמנו שנהיה במקום כל כך גבוה בתחילת העונה. ככל שהזמן עובר והתוצאות מתחברות אנחנו מבינים שאנחנו בכיוון הנכון. אלישע הוא דבר מיוחד שלא הכרנו בחיפה. אני עברתי כבר בקריירה את כל המאמנים ואת כל השחקנים. אני חושב שאת כל ההישג הזה, עם כל הכבוד לשחקנים, צריך לייחס רק לאיש אחד – אלישע לוי, ואני אתן עבור המאמן הזה את הכל. בכל רגע נתון, בכל משחק. עד הדקה האחרונה".
עם זאת, קטן לא ממהר: "המיקום שלנו מראה שאנחנו בדרך הנכונה אבל צריך להיות צנועים ועם רגליים על הקרקע. זו לא קלישאה – יש עוד הרבה זמן. אם נמשיך ביכולת הזו נגיע למטרה".
בשבוע הבא תארח חיפה במשחק המרכזי את הפועל ת"א, שנראית מצוין במחזורים האחרונים ונמצאת רק 7 נק´ מאחור: "הפועל ת"א זו קבוצה מצוינת עם מאמן טוב וסגל נהדר. נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח אותם אבל צריך להסתכל רק על עצמנו".
גם בהנהלת הקבוצה יש שביעות רצון רבה מהיכולת של המאמן. ראשי חיפה עדיין לא דיברו עם לוי, לו יש חוזה לעונה אחת, על המשך דרכו במועדון, אבל אין ספק שלאור המצב, היכולת ובעיקר שילוב הצעירים והעמידה במטרות, נראה כי הוא ימשיך לעונה נוספת. הצדדים כרגע לא מדברים על כך ומתרכזים במטרות בליגה.
אייל גולסה, שזכה למחמאות על משחקו ועל השער שהבקיע, יזכה ככל הנראה להזדמנות נוספת בהרכב במשחק מול הפועל ת"א. ג´ון קולמה אמור לחזור להרכב במקומו של גוסטבו בוקולי. אמיר אדרי, ששוב הפגין יכולת גבוהה אמש, ימשיך בשער כשתקופת ההחלמה של ניר דוידוביץ´ מתמשכת.
הסקאוט של אנדרלכט, שעקב אתמול במשחק אחר דקל קינן, התרשם מהשחקן אבל ציין כי היה רוצה לראותו במשחקים נוספים. הסקאוט ציין במחברתו גם את גולסה, פיטר מסיללה ובירם כיאל.

צפו בשער של אייל גולסה

לכתבות נוספות >
 
ריאל נכנעה 3:1 לחטאפה. 0:3 לבארסה

ריאל נכנעה 3:1 לחטאפה. 0:3 לבארסה

הקטלונים מוליכים ב-6 נקודות מעל האלופה אחרי ניצחון בסביליה, צמד למסי
תאריך עדכון: 30/11/08 12:08


ריאל מדריד ניצחה רק פעם אחת בארבעת המפגשים הסוערים שלה בליגה בחוץ מול חטאפה. זה קרה לפני יותר משנתיים, ב-14 באוקטובר 2006, ועבור הבלאנקוס של ברנד שוסטר זה יכול להיות בעייתי לגבי ההישארות במירוץ האליפות. אגב, גם ההבטחה של קלדרון לשלם 120 אלף יורו לכל שחקן אם ינצחו את חמשת המשחקים הקרובים התפוגגה.
למי שחשב שסביליה תעזור לבלאנקוס, אז כדאי לחשוב שוב. לא שהאנדלוסים לא ניסו, אבל ברצלונה פשוט הייתה גדולה עליהם ועם עוד הצגה של אטו ומסי פתחה פער של 6 נק´ בפסגת הטבלה.
חטאפה - ריאל מדריד 1:3
הפסד ליגה שני בשלושת המחזורים האחרונים לחבורה הפצועה של שוסטר התחיל כבר בדקה השלישית, כשאלבין נגח לרשת של קסיאס מקרוב, אחרי הגבהה מדויקת של גאבילאן.
בדקה ה-14 החמיץ ראול ממצב קורץ, ודקתיים בתוך המחצית השניה השלים האורוגוואי הצעיר צמד כשמזווית קשה מצא את רשת האורחים. בדקה ה-55 הגיע השער המצמק, כאשר גוטי, במשחקו ה-500, עבר את קאטה דיאס ומצא את חבייר סביולה, שלא נכשל מול בן ארצו וקבע 2:1.
בדקה ה-76 הגיעה החטאה כמעט בלתי אפשרית של ראול ברחבה, כאשר הכדור חלף על פניו על סף השער. בהתקפה הבאה עצר אבונדנסיירי הוותיק את קפטן ריאל, שבעט מקרוב לגופו של השוער. הבלאנקוס חלמו על קאמבק, אבל אוצ´ה ליהטט ברחבה ושלח לרשת של קסיאס את השלישי (81).
בניגוד לתלונות הקבועות, והמוצדקות בדרך כלל, השיפוט המזעזע קיפח הפעם דווקא את חטאפה, כפי שכבר דאג מאמנה ויקטור מוניוס להזהיר. זה לא עזר לאורחים, שנכשלו בעוד דרבי מדרידאי אחרי תצוגת הגנה מחפירה, בראשותם של סלגאדו וראמוס. פפה, שניידר וטורס הצטרפו לרשימת הפצועים המתארכת.
צפו בהצגה של ליאו מסי וברצלונה בסביליה
סביליה - ברצלונה 3:0

אנדרס פאלופ ספג אחרי ששמר על רשת נקיה בארבעת המשחקים האחרונים. אי אפשר להאשים אותו, כי הכובש היה מלך שערי הליגה סמואל אטו, שנעץ את הכדור במומחיות עם הצד החיצוני של הרגל בדקה ה-21. שער ליגה מספר 14 העונה של הקמרוני, שחזר להיות אחד החלוצים הקטלניים על הכדור.
בדקה ה-43 הציג פרדי קאנוטה החמצה ענקית, כששלח מקרוב כדור למשקוף של ויקטור ואלדס והחוצה. דריבל מטורף של מסי בדקה ה-65 הסתיים בבעיטה רשלנית של הנרי לידיים של פאלופ. מסי ואלבס, לשעבר בסביליה, עוד הספיקו לנסות את השוער המצוין וקייטה ספג שריקות בוז מאוהדי האקסית.
בדקה ה-79 הצליח גם הילד הארגנטיני לעלות על לוח התוצאות. צ´אבי שלח כדור ארוך בנגיחה, מסי הדוהר סידר לעצמו עם הראש ומהאוויר שלח לרשת. התקפה מסחררת של האורחים, שער שמיני העונה בליגה לפרעוש, שפיספס בישול כשאטו החמיץ כעבור דקה מול השער.
לואיס פביאנו הראה שהטמפרמנט שלו לא דעך עם השנים ולאחר שהורחק בשל עבירה על בוסקטס ניגש לברך את אימו של הקוון. אחד מאנשי סביליה זינק על החלוץ הברזילאי וחסם את פיו בכוח, כשהשני משתולל ונרגע רק בדרכו לחדר ההלבשה. כשהיושבים ביציעי הרמון סאנצ´ס פיחואן כבר הודו ליושב במרומים על שעשה עם שוערם חסד, ליאו מסי השיג את פאלופ במירוץ לכדור ומזווית קשה בעט פנימה את ה-0:3.
בארסה לא הפסידה במפגש רשמי כבר שלושה חודשים, מאז ה-1:0 במחזור הראשון לנומאנסיה. למי שכבר איבד את הספירה, מדובר ב-19 משחקים, מאזן שגם הלייקרס של בראיינט וגאסול מתקנאים בו. במחזור הבא היא מול ולנסיה, בעוד שהאנדלוסים יתארחו בברנבאו של ריאל.

לכתבות נוספות >
 
ערוץ 10 ישדר את מכבי חיפה - הפועל ת"א

ערוץ 10 ישדר את מכבי חיפה - הפועל ת"א

ביום שני הבא, במקום התוכנית המקורית לשדר את מכבי ת"א ובית"ר י-ם


לאור הכשלונות האחרונים של מכבי ת"א ובית"ר ירושלים הוחלט בערוץ 10 שלא לשדר את המשחק, שהיה אמור לעמוד במוקד המחזור ה-13, ביום שני הבא.
למרות נתוני הרייטינג הגבוהים של הדרבי התל אביבי, שהניב 16.1% צפייה, הוחלט בערוץ לשדר בשבוע הבא את המשחק בין מכבי חיפה להפועל ת"א, שתי הקבוצות החמות בליגה לאחרונה.
בסיבוב הראשון היה המשחק בין האלופה לקבוצת הכוכבים שבנה אז רן בן שמעון בקרית שלום המשחק המרכזי. מאז עברו מים רבים בירקון, והשתיים מדשדשות: אחרי ההפסד לבני יהודה אתמול מדורגים הצהובים במקום השמיני, בעוד שבית"ר, לפני משחקה מול סכנין הערב, נמצאת במקום השביעי בטבלה.
חיפה תגיע למשחק בקרית אליעזר אחרי שלושה משחקים ללא הפסד ולאחר שכבשה 7 שערים בשני משחקיה האחרונים. אלי גוטמן וחניכיו השלימו שבוע מושלם עם שני נצחונות, כולל על מכבי בדרבי, ומאזן שערים של 0:5.



לכתבות נוספות >
 
כתובות נאצה נגד נמני בבית הספר של ילדיו

כתובות נאצה נגד נמני בבית הספר של ילדיו

לא ברור מי האחראי למעשה. נמני עצמו ויתר על שיעור ראשון בקורס מדריכים
תאריך עדכון: 30/11/08 17:18


כתובות נאצה רוססו היום (ראשון) נגד מנג´ר מכבי ת"א אבי נמני, בבית הספר היסודי ´אביב´ ברמת אביב, בו לומדים שני ילדיו: עדן ועילאי. על הקירות רוסס: "אולטראס הפועל", ו"מכבי זונה". בבית הספר מחקו את הכתובות מיד והגישו תלונה למשטרה.

נמני עצמו היה אמור להגיע בצהרים לשיעור הראשון במסגרת קורס המדריכים של ההתאחדות, אולם בשל האירועים והדברים הסוערים באימון הבוקר החליט לוותר. בסביבתו אמרו היום: "הוא יגיע לשיעור הבא, הוא התחייב בפני ההתאחדות לעשות את הקורס והוא לא מתכוון לוותר עליו".

השחקנים התכנסו לפני האימון לשיחה קשה עם יושב ראש הקבוצה, אביב בושינסקי, שנזף בהם על יכולתם לאחרונה והתוצאות החלשות שהשיגו במחזורים האחרונים.
בושינסקי נשא דברים: "יש רק אדם אחד שמשלם לכולכם את המשכורת, הוא נמצא בקנדה. הוא לא השקיע בשביל הפרסום שלו, הוא לא השקיע בשביל הכבוד שלו ולא בשביל העסקים שלו. הוא עשה את זה כי הוא רצה לגרום לקהל האוהדים הגדול ביותר בישראל נחת. אתמול הוא אמר לי ולעוזי כי מהיום שהוא קנה את מכבי ת"א לא היה לו יום אחד של נחת. ואם לו לא היה נחת, חישבו על האוהדים המסורים של הקבוצה שקנו מנויים במיטב כספם, כמות המנויים השניה בגודלה בהסטוריה של המועדון".

"בתחילת העונה לא היה שחקן אחד שביקש משהו מאיתנו ולא קיבל, לרבות פתיחת חוזים ושיפורם, הארכתם וכו´. אין מועדון שנותן תנאים טובים יותר לשחקניו- ארוחות, מכוניות, הצוות המקצועי הטוב ביותר, הצוות הרפואי המעובה והטוב ביותר. בקיצור, אתם מקבלים תנאים אופטימליים. ואז, אני רואה אותכם משחקים מול שחקנים שהחלום שלהם להיות במכבי ת"א - ולא מבין מה קורה פה".

"מתוך ה-102 שנים של המועדון הזה יש שנתיים שאנחנו רוצים למחוק, שנתיים שרובכם נמצאים פה. אני אומר לכם, מי שלא רוצה להיות פה שלא יהיה פה. כנראה שמי שרוצה להיות פה ולא חשוב לו הכסף, משחק יותר טוב. זה מה שקורה וזה מה שאנחנו רואים על המגרש".
בושינסקי התייחס גם לפרסומים בתקשורת אודות שינוי בסגל הקבוצה: "היו היום פרסומים לפיהם 70 אחוז מהשחקנים הולכים הביתה, זה לא נכון. מי שלא טוב ילך הביתה, מי שאין לו אופי להלחם משחק אחרי משחק, הוא ילך הביתה ולא משנה מה תהיה החלופה. במכבי ת"א ישארו רק אלה שיש להם אופי ויכולת להקריב".

על המנג´ר אבי נמני אמר בושינסקי: "הבאנו את הסמל הגדול ביותר של מכבי ת"א בכל הזמנים, ואין לנו ספק לרגע שהוא המתאים ביותר לתפקיד. הוא יישאר בתפקיד המאמן כל זמן שהוא רוצה, עד שיתחשק לו להפסיק. וגם כשיתחשק לו להפסיק, אנחנו נשכנע אותו להמשיך, כי אנחנו יודעים שזו לא בעיה של מאמן".

"אני רוצה שתקחו את עצמכם בידיים ותחשבו איך אתם מפצים לא רק את שניידר שחותם לכם על הצ´קים כל חודש, אלא בעיקר את האוהדים הנפלאים של הקבוצה שרכשו מנויים במיטב כספם. הכי קל לקנוס ולהעניש אך זה לא הרעיון. העונה לא הסתיימה, אלא אם כן אתם לא מסוגלים לעשות את השינוי. מי שלא מסוגל לעשות את השינוי שיגיד, אנחנו כבר נמצא במקומו מישהו שמאוד רוצה להיות במכבי ת"א".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/107689.jpg


לכתבות נוספות >
 
זלצר: אבוחצירה פגע בעצמו וגם בנו"

זלצר: אבוחצירה פגע בעצמו וגם בנו"

מנג´ר הפועל פ"ת על התנהגות החלוץ: חייב להבין שקשה לבנות וקל להרוס
תאריך עדכון: 30/11/08 17:25


למרות הניצחון החשוב 0:3 על קרית שמונה, בהפועל פ"ת התעסקו היום (ראשון) בעיקר בתקרית בין שמעון אבוחצירה לאורי אוזן ולקהל הקבוצה.
אבוחצירה, שהוביל את טבלת מלך השערים בליגת העל אבל התבשר שסמואל יבואה השווה את מאזנו עם צמד, ביקש מאוזן לבעוט את הפנדל בדקה ה-90, אבל נתקל בסירוב מצד השחקן ומצד המאמן אלי מחפוד. העימות בין השניים נמשך גם לאחר בעיטת הפנדל, כשאוזן רץ אל השחקן וניסה לעודד אותו ואבוחצירה הגיב בתנועה של סירוב. הקהל החל לשרוק בוז לחלוץ הצעיר, ובסיום המשחק כאשר השחקנים חגגו את הניצחון ירד השחקן לעבר חדרי ההלבשה כאשר הקהל שורק לו בוז צורם. בתגובה ירק אבוחצירה לעבר האוהדים וסימן אצבע משולשת.
בקבוצה רואים בחומרה את התנהגותו ומתכוונים להעמידו בפני וועדת משמעת, ולנסות בנוסף גם ליזום שיחת פיוס בינו לבין האוהדים על מנת להרגיע את הרוחות. אתרי האוהדים של הפועל פ"ת באינטרנט מלאים בתגובות הקוראות להעניש את השחקן בחומרה.
המנג´ר זאביק זלצר הגיב על התקרית ואמר לאתר ספורט 5: "חבל על מה שקרה בסוף, נפגעתי מזה אישית. שמעון גרם נזק לעצמו, לקבוצה וגם לי. באמת חבל. שחקנים צעירים צריכים להבין שלבנות זה קשה ולהרוס זה קל ואחרי ששמעון בנה את עצמו חבל על מה שהוא עשה אתמול".
זלצר הוסיף: "הוא צריך לזכור שהוא הגיע לאן שהגיע בזכות החברים שלו לקבוצה ויש לו מחויבות אליהם, ולא כך הוא היה צריך להתנהג. אנחנו נטפל בזה בתוך המועדון. נשוחח איתו ונחליט את מה שנחליט, הוא ילד טוב והוא יודע שהוא שגה אתמול. אבל דברים כאלה לא יעברו לסדר היום".
אורי אוזן הגיב: "שמעון שחקן צעיר, אני מבין שהוא רצה להבקיע אבל לפני כל משחק בקבוצה מסודרת כמו שלנו מחליטים מי לוקח בעיטה כזו. אני הפנדליסט הקבוע, ולכן התעקשתי לבעוט. זה נכון שהיה ריב לגבי הבעיטה, היו קצת קללות, אבל לא צריך להתרגש. אחרי המשחק התחבקנו והסיפור נגמר. שמעון ניצח לנו הרבה משחקים העונה, ואני מקווה שהוא יחזור להבקיע כבר במשחק הקרוב".
בקבוצה היו מרוצים מאוד מאחמד קאסום ושגיב כהן, שהציגו יכולת גבוהה אמש. הראשון עם שער יפה והשני עם משחק אחראי בהגנה ותמיכה בהתקפה. זלצר אמר: "כמו שאמרתי בשבוע שעבר אחרי חיפה שלא צריך להיכנס לאבל, כך גם לא צריך לחגוג יותר מדי אחרי אתמול. הקבוצה משחקת כדורגל טוב גם כשחסרים לנו פצועים ומורחקים. אני מקווה שנמשיך בדרך שלנו, הדרך שלנו מביאה תוצאות. הנקודות תורמות לביטחון של השחקנים ואני מקווה שנשמור על היציבות ועל הדרך שלנו. שניר דורי, שגיב כהן ואחמד קאסום שיחקו טוב וזה גרם לי אושר רב".
החלות עצמו התנצל בפני הקהל: "אני מתנצל ואוהב את הקהל של הפועל פ"ת. וחבל להרוס את כל מה שבנינו עד היום משטות כזאת. אני אוהב את הקהל ומקווה שנצא לדרך חדשה. מה שקרה קרה ברגע שלא מתאים לי בכלל. אני אוהב את הקהל ואני יודע שזה לא היה במכוון, היו כמה אנשים שזרקו לעברי מספר קללות מאוד לא נעימות והייתי במצב נפשי-אישי לא משהו השבוע, כשזרקו לעברי כמה קללות לא הצלחתי לעצור את עצמי וזה לא נכון לעשות".

לכתבות נוספות >
 
../images/Emo128.gifהשחקן הזה הוא מקרה אבוד../images/Emo64.gif

איכס,מסב נזק באנוכיות שלו כמו אלון מזרחי,ואי אפשר לשנות שחקן כזה,עדיף לפ"ת לגזור עליו קופון ולהיפטר ממנו.
 

Cade Foster

New member
פשוט כל כך ברור שהוא יגיע למכבי ת"א בסוף...

אין טראבל מייקר שלא עובר שם בשלב מסויים בקריירה שלו
 

Cade Foster

New member
מסודי, ברקוביץ', רק תבחר...

לשחר יש טביעת עין מצויינת בשחקנים כאלה. הוא ידע שלברקו יש אופי מגעיל אז החליט לא להחזיר אותו. הוא ראה שמסודי הוא תינוק אז שחרר אותו אחרי עונה. הוא ראה שבוזגלו הוא חתיכת אפס קטן של אבא אז הוא מכר אותו וקיבל עליו מיליונים. ובכל המקרים האלה - מי זאת שאספה אותם בסוף?
 
זאת אומרת שיש סיכוי גדול מאוד שאבוחצירא ינחת

דווקא במכבי חיפה. ברקו אופי מגעיל גדל בחיפה. מסודי היה תינוק גם בנתניה בוזגלו? טראבל מייקר? אתה צוחק? במכבי כבר התמודדו עם מקרים קשים יותר של ילדים טובים עם אבא פה גדול. אי אפשר להגיד לשנייה שבוזגלו הוא טראבל מייקר. מה גם שאבו חצירא הוא מהפועל פ"ת והרי הירוקים אוהבים לעשוק את הכחולים ממלאבס. כשאתה נותן דוגמאות לשחקנים בעיתיים, תמצא שחקנים שלא שיחקו בחיפה גם, זה מוציא אותך די טיפש.
 

Cade Foster

New member
אתה כנראה לא מבין

השחקנים האלה לא המשיכו לשחק במכבי חיפה בגלל היותם טראבל-מייקרים עם קבלות. בכל המקרים מכבי ת"א אספה אותם... ברקו את האופי המגעיל שלו טיפח אחרי שעזב לאירופה והתחיל לחוש את עצמו מיסטר ביג שוט. מסודי קיבל צ'אנס ופישל, נזרק אחרי עונה. ובוזגלו הוא טראבל מייקר וחצי, וזה לא משנה אם הכוונה היא לבוזגלו הבן או האב כי הם באים בעסקת חבילה ובמכבי ידעו את זה.
 

kakoon11

New member
אם נתייחס לרגע למאור בוזגלו בלבד

הוא לא שחקן בעייתי בפני עצמו, ועצם העובדה שאבא שלו רב עם שחר ושיש לו פה ג'ורה, זה לא צריך להשליך על העובדה שהילד הצליח אצלנו וסכנין בצורה בלתי רגילה - והוא לא הבעיה היחידה של מכבי, כי משום מה, אף חלוץ מבטיח אשר מגיע למכבי לא ממצה 10% מהיכולות שלו בבלומפילד בשנים האחרונות (נדמה לי ש-קוביקה היה החלוץ האחרון הנורמלי שם..)..
 

bobich1

New member
לא טרבל מייקר?

עזוב שעכשיו אבא שלו אמר שמאור צריך להקשיב למאמן אבל עם הסתייגות מעניין אם הוא היה אומר את זה עם פרגוסון היה המאמן? ואחרי שהאב השווה את שחר למחבלים ואת משפחתו למשפחות השבויים והבן הסכים עם האמירה הזאת הם שניהם פשוט בושה וחרפה .... בוזכגו חושב שהוא הגאון של המדינה... על מעשה אחד מוצלח .
 

kakoon11

New member
עם אבא כזה מופרע

הייתי מצפה של-ילד יהיו בעיות בכל מקום - ואני בכל אופן לא שמעתי תלונות עליו מאף קבוצה - חוץ מחיפה ואוהדיה,,, לא ידוע לי על המשוואה האומללה של שחר למחבלים, אבל בוא נגיד שגם שחר הוא לא צדיק גדול - ויש לרבים טינה כלפיו
 

bobich1

New member
הילד די בסדר

הבעיה שהוא לא מבין שהוא צריך לסתום לאבא שלו את הפה. בין אם שחר צדיק או לא להשוות אותו למחבלים ולהשוות את עצמו למשפחות החיילים החטופים עושה עוול גדול למשפחות החטופים ועוד שהבן הסכים לאמירה הזאת..
 
חבוב את האופי המגעיל ברקוביץ טיפח בחיפה,

זה ממש לא התחיל באירופה. מסודי שיחק חצי עונה פחות במכבי מאשר בחיפה. ואתה יודע מה? הוא היה טראבל מייקר גם בנתניה,מה שלא מנע מאדון שחר להחתים אותו על חוזה בעודו שחקן של נתניה.ובמכבי הוא נתן חצי עונה מעולה, בלי שום בעיות התנהגות, בניגוד לחיפה. ובוזגלו ג'וניור רחוק מלהיות ילד בעייתי. להיפך, עם אבא כזה מטורלל יש לנו מזל גדול שמאור כזה שקט ומופנם. ולהבא כשאתה כותב שכל טראבל מייקר מוצא את עצמו במכבי בסוף, אל תשכח לציין שחקנים שלא שיחקו גם בירוק. זה מביך, בשבילך.
 

Cade Foster

New member
כשיהיה טראבל מייקר

שישחק בחיפה אחרי שהוא שיחק אצלכם, אז אני אחשוב פעמיים אם לציין אותו... אנחנו לפחות לא אוספים אותם מפח הזבל
 

Cade Foster

New member
ועוד משהו ששמתי לב אליו

מסודי - חצי עונה מעולה
בסטנדרטים שלכם אולי זו חצי עונה מעולה... בגלל זה הוא משחק בקבוצה שאולי תרד לארצית בתום העונה, נכון?
 
למעלה