מבזקי ספורט לתאריך ה-30/11/08

lemmacantor

New member
ראינו את הטירוף היום

רוב השחקנים כבר השיגו הכל בבית"ר וכנראה בסיכוי להצליח בזמן הקרוב באירופה, אפילו הם כבר לא מאמינים וככה הכל נראה. אך 11 הפרש, איזה יופי
 
גרנט: יש לי הצעות, אבל אני מחפש אתגר

גרנט: יש לי הצעות, אבל אני מחפש אתגר

המאמן מחפש לו ג´וב: "הייתי רוצה לשוב לאנגליה. יש זיכרונות טובים"
תאריך עדכון: 30/11/08 18:07


אחרי כמעט חצי שנה מחוץ לכדורגל, לאברם גרנט נמאס לחכות. בראיון ל-BBC הצהיר הערב (ראשון) המנג´ר הישראלי: "אני אוהב להיות מעורב מבפנים. ההתפתחויות, הבעיות, הפתרונות - ברור לחלוטין שאני מתגעגע להכול. אני מקווה שאחזור. אחרי כל כך הרבה שנים כמאמן פעיל, זה נחמד לראות כדורגל מהצד אבל אני בהחלט מקווה לשוב בקרוב".
"היו לי הצעות מכל מיני מועדונים, אבל אין שום דבר שאני אוהב כרגע. אני מעוניין להשתלב במועדון שיאתגר אותי. אני רוצה להוליך מועדון כזה או אחר לרמה גבוהה יותר מזו שהוא נמצא בה. אהבתי את הליגה האנגלית לפני שהפכתי לחלק ממנה. האווירה הכי טובה בעולם היא שם, אבל אני לא פוסל שום הצעה. אני מחפש משהו שיאתגר אותי".
בהמשך השיחה עלתה גם הקדנציה הזכורה בצ´לסי: "בכל אספקט של כדורגל - תוצאות, אווירה, תדמית, השארתי קבוצה במצב טוב בהרבה מזה שקיבלתי. כולם זוכרים את שתי האליפויות של מוריניו, אבל אני קיבלתי את הקבוצה כאשר היא הייתה כבר בירידה. תמיד קשה לקחת קבוצה באמצע העונה, בלי שהיה לך זמן להתכונן. אני לא בנאדם שמסתכל על העבר, יש לי זיכרונות טובים רבים".
"כאשר קיבלתי את הג´וב בצ´לסי, כולם פיקפקו בשם שלי, אבל התפתחנו, ניצחנו כמה משחקים, הצלחנו והגענו לכדי 10 ס"מ מזכיה בליגת האלופות. אני יכול להתמקד ברגעים הטובים שהיו לי ויש הרבה כאלו".

לכתבות נוספות >
 
שניידר: גם אם אשלם, שחקנים ישבו ביציע

שניידר: גם אם אשלם, שחקנים ישבו ביציע

הבעלים של מכבי ת"א בראיון לאתר ספורט 5: ביקשתי מנמני שישחרר שחקנים
תאריך עדכון: 01/12/08 09:21


"לא אהסס לשלוח שחקנים הביתה", כך אמר הערב (ראשון) הבעלים של מכבי ת"א, אלכס שניידר, בראיון מיוחד לאתר ספורט 5.
"למרות שיש כאלה שחושבים אחרת", הבהיר שניידר, "לא אהסס לשחרר שחקנים, גם כאלה שנראים בטוחים ויש להם חוזה לעונות הבאות. השחקנים צריכים להבין שגם אם אצטרך לשלם להם עד השקל האחרון הם יישבו ביציע. דיברתי עם נמני וביקשתי ממנו לשחרר שחקנים שלא מספקים את הסחורה".
שניידר הגיע למכבי ת"א במטרה ברורה עליה לא התבייש להצהיר, להצעיד את הצהובים לצמרת ולהפוך אותה למתמודדת לגיטימית בקרב על האליפות. מכבי ת"א פתחה את העונה עם הרבה ציפיות, אבל כבר אחרי המחזור השמיני פיטר שניידר את המאמן רן בן שמעון בעקבות פתיחת העונה הכושלת, ומינה במקומו באופן מפתיע את אבי נמני.
נמני החל את קריירת האימון עם ניצחון על הפועל פ"ת, אבל לאחר מכן הגיע תיקו עם אשדוד ושני הפסדים רצופים, להפועל ת"א בדרבי הגדול ולבני יהודה.
שניידר התייחס למעמדו של המאמן בעקבות שני ההפסדים האחרונים: "אין לי בעיה עם אבי נמני כמאמן, הוא עושה את העבודה שלו. אני סומך עליו, והוא צריך להמשיך במה שהוא עושה. בפעם הראשונה הרגשתי שמי שאשמים הם בראש ובראשונה השחקנים. אבי נמני יאמן את מכבי ת"א כל עוד הוא ירצה בכך, ויפסיק לאמן את מכבי ת"א רק כשלא ירצה יותר".
על ההפסד 3:2 לבני יהודה, אחרי פיגור 3:0 בתום 45 הדקות הראשונות, אמר שניידר: "התאכזבתי מאוד בשביל האוהדים של מכבי ת"א. המחצית הראשונה הייתה הכי גרועה שראיתי אי פעם, במחצית השנייה השתפרנו אבל זה לא היה מספיק כדי להפוך את המשחק. באתי למכבי ת"א רק כדי שהקהל שלה יהנה, בינתיים לא אני ולא הקהל נהנים".
לשניידר יש גם בשורה למי שמחכה בקוצר רוח לחלון ההעברות: "אם מישהו מצפה שאוסיף לתקציב מכבי ת"א עוד 10 מיליון דולר בפגרה, זה לא הולך לקרות. אין לי גם תכניות להגיע לארץ, המערכת שלנו מספיק חזקה כדי להסתדר לבד".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/107721.jpg
לכתבות נוספות >
 
"לא יכול להיות שמאור משוטט בחוסר מעש"

"לא יכול להיות שמאור משוטט בחוסר מעש"

יעקב בוזגלו: "לא בנו את הקבוצה נכון. צריך להקשיב למאמן, עם הסתייגויות"
תאריך עדכון: 30/11/08 20:49


אחרי תקופה ארוכה בה שיעקב בוזגלו נעדר מאימוני מכבי ת"א, הגיע היום אביו של שחקן הקבוצה לאימון שערכה מכבי ת"א אחרי ההפסד 3:2 לבני יהודה. "לא בנו את הקבוצה הזאת נכון", אמר בוזגלו האב לאתר ספורט 5, "לא יכול להיות שמאור משוטט לו באמצע בחוסר מעש".
"יש עליהום לא מוצדק על מאור", הוסיף האב, "תראו לי שחקן שנתן את התרומה שהוא נתן. יש שחקנים שמרוויחים יותר ממאור ואין עליהם ביקורת כזאת. כל הזמן מדברים על כסף, כסף. מאור אפילו לא יודע לחתום על צ´ק. עוד לא ראיתי שטר שכובש שערים".
"הטעות הכי גדולה שלי הייתה שלקחתי 10 צעדים אחורה. עכשיו אני לוקח 10 צעדים קדימה ועוד חצי צעד. אם למישהו יש בעיה - זו הבעיה שלו. מאור הוא קודם כל הבן שלי ואחר כך שחקן מכבי ת"א.הוא צריך לשמוע למאמן שלו, עם הסתייגויות".
ובוזגלו לא מהסס להבטיח: "מעכשיו אהיה פה בכל אימון ואימון. הנוכחות שלי לא הלחיצה אותו בעבר ולא מלחיצה אותו כיום".

לכתבות נוספות >
 
ספרד: ולנסיה ו-ויאריאל חזרו לנצח

ספרד: ולנסיה ו-ויאריאל חזרו לנצח

הצוללת הצהובה גברה 1:2 בחוץ על רקראטיבו, 2:3 לעטלפים על בטיס
תאריך עדכון: 30/11/08 23:52


אחרי שברצלונה עשתה את שלה, וריאל שוב איכזבה, יתר הטוענות לכתר בספרד השלימו הערב (ראשון) את המחזור ה-13. ויאריאל עלתה למקום ה-2 עם 1:2 בחוץ על רקראטיבו, ולנסיה גברה 2:3 על בטיס במשחק הפכפך, ומאוחר יותר תיכנס גם אתלטיקו מדריד למעגל המשחקים.
ולנסיה - בטיס 2:3
העטלפים חזרו לנצח ומול הירוקים מסביליה, שהגיעו אחרי שלושה נצחונות רצופים, זה בטח לא היה קל. דויד וייה נתן את המנה השבועית שלו בדקה ה-10, אדו סידר לחואן מאטה את השני (20), והכל היה מוכן לחגיגה לבנה במסטאייה. חואנמה צימק (56), דויד אלבלדה הורחק אחרי עבירה ברחבה על סרחיו גארסיה בדקה ה-65 ואכילה אמאנה, מהנקודה הלבנה, הדהים את כל תושבי עיר התפוזים. מהפך? ההיפך דווקא בעשרה שחקנים ולנסיה התעוררה, רובן בראחה נגח פנימה הגבהה של מנואל פרננדס (73), 2:3 והעטלפים עוקפים את ריאל מדריד.
אתלטיקו מדריד - ראסינג סנטאנדר 1:4
ניצחון גדול לקולצ´ונרוס, שסוף סוף רואים באופק את יתר הגדולות. ההתחלה דווקא לא סימנה את העתיד לבוא, כשג´וני הייטינחה הכשיל את מוחמד צ´יטה שכבש בעצמו מהנקודה הלבנה (7). שער אדיר של סימאו קבע שיוויון (21), תיקול פרוע של סזאר נאבאס עלה לו באדום (31) ומכאן הכל היה אתלטיקו מדריד. סרחיו אגוארו השלים את המהפך (34), דייגו פורלאן הוסיף צמד תוך 3 דקות (78 ו-81), הקולצ´ונרוס שוב בעניינים.
רקראטיבו הואלבה - ויאריאל 2:1
אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון, ועוד 0:0 בצ´מפיונס מול מנצ´סטר יונייטד, סגנית האלופה חזרה לנצח ועשתה זאת בצורה משכנעת באל נואבו קולומבינו. סנטי קאסורלה המצויין כבש ראשון אחרי קרן של אריאל איבגאסה (27), והקשר הארגנטינאי הוסיף בעצמו את השני בכדור חופשי על סף הירידה להפסקה. אדריאן קולונגה הצליח רק לצמק בפנדל (83), ואחרי ההפסד של ריאל מדריד הצוללת הצהובה שוב במקום השני. הפער מברצלונה: 4 נקודות.
אספניול - ספורטינג גיחון 1:0
הקטאלונים, שעדיין לא ירדו לקרקע אחרי העונה המצויינת אשתקד, רחוקים כעת נקודה אחת בלבד מהקו האדום. בעיטה מרחוק של כרמלו (30) הנחילה להם הפסד רביעי ברציפות.
תוצאות נוספות: אלמריה - דפורטיבו לה קורוניה 1:0 (ורדו 75), אתלטיק בילבאו - נומנסיה 0:3 (יורנטה 6 ו-30), ויאדוליד - מאיורקה 0:3 (קאלבו 28, דוראדו 56, גויטום 66), מלאגה - אוסאסונה 4:2 (אפונו 56 בפנדל, באהה 62, לוקה 83, אליסאו 90 / נקונאם 79).

לכתבות נוספות >
 
צ'לסי נכנעה 2:1 לארסנל, הדרבי של יונייטד

צ´לסי נכנעה 2:1 לארסנל, הדרבי של יונייטד

רוני כבש ב-0:1 על הסיטי. יעקובו גמר את העונה
תאריך עדכון: 01/12/08 09:53


כמה שעות לאחר שה-BBC נתן במה לאברהם גרנט, האקסית שלו - צ´לסי - פגשה בסטמפורד ברידג´ את ארסנל. וכמה אירוני שביום שהמנג´ר לשעבר מצהיר כי הוא רוצה לחזור ולאמן בפרמיירליג, הקבוצה עימה הוא מזוהה מפסידה 2:1, שביחד עם שתי תוצאות תיקו מאכזבות בליגה וצ´מפיונס עוד עשויה להביא בסוף לשורה של ספקולציות לגבי המשך דרכו של לואיס פליפה סקולארי.
  • רביעי, 21.55 ב-5+LIVE: מנצ´סטר יונייטד - בלקבורן
  • יום שלישי, 21.40 ב-5+LIVE: ברנלי - ארסנל
וחוץ מהדרבי הלונדוני, היה גם משחק גדול במנצ´סטר. כשממשלת אבו דאבי קנתה את הסיטי, בעיר דיברו על שינוי במאזן הכוחות. אחרי הדרבי הראשון מאז כניסת השייחים לפרמיירליג, נראה שאותו שינוי רחוק מתמיד. יונייטד ניצחה 0:1 בסיטי אוף מנצ´סטר סטדיום, עצרה רצף של שני הפסדים רצופים ליריבה העירונית, והשיגה ניצחון חוץ ראשון אחרי שלושה משחקים.
צ´לסי - ארסנל 2:1
לפני הגעתו של לואיס פליפה סקולארי, צ´לסי לא הפסידה בבית במשך 86 משחקים רצופים. העונה, אחרי 8 משחקים בסטמפורד ברידג´, יש לו כבר שני הפסדים. שניהם, אגב, מול היריבות בצמרת. הכחולים דווקא פתחו את הדרבי הלונדוני ה-143 בצורה טובה כשיוהאן דז´ורו, בלם התותחנים, דחק לשערו שלו בדקה ה-31. ההמשך, לעומת זאת, היה כולו אדום.
בדקה ה-59 הגיע השיוויון. דנילסון מצא את רובין ואן פרסי, שהיה בנבדל ברור, אבל הדגל נשאר למטה והחלוץ ההולנדי, ברגל ימין, הרים את הרשת של פטר צ´ך. שתי דקות חלפו, וביציעים נכנסו להלם. כדור חופשי עלה לרחבה, אדבאיור הוריד ו-ואן פרסי, בסיבוב, קבע 1:2 מדהים. דידייה דרוגבה המורחק ישב ביציע, ולסקולארי לא היו כלים על הספסל. כשבדקה ה-81 הוא הכניס את מירוסלאב סטוך במקום דקו, הפנים של האוהדים אמרו הכל. ליברפול, שתשחק ביום ב´ מול ווסטהאם, יכולה לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה.
מנצ´סטר סיטי - מנצ´סטר יונייטד 1:0
אלכס פרגוסון העלה בהרכב את הברזילאי הצעיר רפאל, שפשוט שיתק את בן ארצו רוביניו. כוכב הסיטי, שכבר כבש העונה 9 שערים, לא היה אפקטיבי ובלעדיו הקבוצה בתכלת נראיתה אנמית לחלוטין. אחרי 42 דקות של לחץ הגיע השער היחיד במשחק: בעיטה של מייקל קאריק נהדפה לרגליו של וויין רוני, שדחק מקרוב פנימה את שערו ה-100 בפרמיירליג.
השליטה של השדים האדומים נמשכה גם בחצי השני, אבל במקום להגדיל את היתרון הם מצאו עצמם ב-10 שחקנים ובלי לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי קיבל צהוב ראשון בגלל עבירה מאוחרת על שון רייט פיליפס, אך העובדה שמחא כפיים לשופט עברה ללא תגובה. 10 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-69, הוא כבר שילם בגדול כשתפס בידיו כדור קרן שעשה דרכו אל פניו ונשלח למקלחת מוקדמת.
בתוספת הזמן סיטי היתה קרובה להשוות, כשבעיטה של סטיבן איירלנד מ-5 מ´ נהדפה על ידי ואן דר סאר. יונייטד יצאה להתקפה מתפרצת, השוער ג´ו הארט נתן ספרינט של 80 מ´ והגיע בדיוק בזמן כדי להדוף מקו השער בעיטה קשתית חזקה של וויין רוני, הצלה גדולה שלא באמת תעודד אותו. 0:1 ליונייטד בדרבי ה-150 הרשמי, עוד ניצחון של אלכס פרגוסון על חניך שלו (מארק יוז), ובמנצ´סטר אין כל חדש.
טוטנהאם - אברטון 1:0
הפסד ביתי ראשון לתרנגולים בעידן הארי רדנאפ, והמרחק מהקו האדום עומד כעת על הפרש שערים בלבד. יעקובו אייגביני נפצע והוחלף כבר בדקה ה-11, ומאוחר יותר התברר כי גמר את העונה בגלל פציעה בגיד אכילס. בעיטה חופשית של סטיבן פינאר פגעה בדרך בשחקן הגנה, הטעתה את הוראליו גומס ועשתה את כל ההבדל עבור הטופיז (51).
פורטסמות - בלקבורן 2:3
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, המשחק בפראטון פארק נכנס לקצב מטורף של 5 שערים בין הדקות 49 ל-79 (ממוצע של שער בכל שש דקות). פיטר קראוץ´ נגח פנימה הגבהה של גלן ג´ונסון, ג´רמיין דפו הכפיל (53), ואחרי הפוגה של עשר דקות הגיעה התשובה של הרוברס. מט דרבישייר (62) וטוגאי (67) קבעו שיוויון, אבל לא הצליחו למנוע הפסד חמישי רצוף אחרי ששון דייויס, בהקפצה אלגנטית, הכניע את פול רובינסון (79).
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/107730.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/107710.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/107712.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/107713.jpg
לכתבות נוספות >
 
למעלה