מבזקי ספורט לתאריך ה-30/10/08

המילטון: "הערצתי את איירטון סנה"

המילטון: "הערצתי את איירטון סנה"

הנהג הבריטי שואב השראה לקראת ההכרעה במירוץ ברזיל (א´, ישיר ב-5+LIVE)
תאריך עדכון: 30/10/08 16:35


את סגנון הנהיגה של לואיס המילטון הישוו לא מעט פעמים לזה של איירטון סנה. הנהג הבריטי הצעיר, שבעונה שעברה החמיץ במירוץ האחרון הזדמנות נדירה לזכות בתואר אלוף הנהגים בפורמולה 1, מגלה לקראת המירוץ המכריע בברזיל ביום ראשון (ישיר ב-5+ LIVE) כי הוא שואב השראה רבה מהנהג הברזילאי האגדי שנהרג בתאונה.
היכנסו לאיזור הפורמולה 1 לדירוגי הנהגים והיצרניות
מירוץ ברזיל ישודר ב-5+ LIVE, כשבאותו הזמן ישודר בספורט 5 ערב הכדורסל של ישראל ובספורט 5+ משחק הליגה הספרדית בין ריאל מדריד לאלמריה
"איירטון היה הנהג האהוב עליי", מגלה המילטון, "אני חושב שהוא היה הנהג הטוב ביותר אי פעם, ואני לא חושב שמישהו יכול היה גם היום לנצח אותו. אם הייתי יכול להשיג רק מעט ממה שהוא השיג, זה יהיה חלום עבורי".
המילטון מכבד את זכרו של סנה בדרכים שונות, למשל הקסדה הצהובה שהוא עוטה לראשו. גם העובדה שהמירוץ בברזיל הוא חזרה הביתה עבור יריבו המר, פליפה מאסה, אינה מטרידה אותו. הפעם הוא נחוש ומפוקס כדי לזכות באליפות לראשונה.
אך המילטון גם מודה כי הוא מתרגש לקראת ההכרעה בסאו פאולו, הפעם הוא טוען כי למד כיצד להכין עצמו למאני טיים של העונה: "ב-2007 הכל היה עדיין תלוי באוויר והייתי עצבני מאוד. הדברים לא עבדו עבורי כפי שרציתי, אבל עדיין הייתה לי שנת בכורה מצוינת".
"כולם תמיד שמחים לסיים את עונת המירוצים בברזיל. יש פה אווירה של מסיבה ביום ראשון וזהו המקום המושלם לסיים עונה נהדרת", סיכם המילטון.

לכתבות נוספות >
 
למעלה