מבזקי ספורט לתאריך ה-29/11/08

0:0 בין מכבי נתניה למכבי פ"ת

0:0 בין מכבי נתניה למכבי פ"ת

רביד גזל החמיץ פנדל, עאמר הורחק
תאריך עדכון: 29/11/08 19:19


מכבי נתניה פינטזה הערב (שבת) על ניצחון מול מכבי פ"ת שיעזור לה להלחיץ את מכבי חיפה ואולי לסגור את המחזור כמוליכה היחידה של הליגה, אך למרות שהיתה מעט טובה יותר, העלתה שלושה חלוצים בהרכב והיריבה נותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-55 (עאמר הורחק), זה נגמר ב-0:0 מאכזב וחלש, כשמתיאוס יזכור בעיקר את החמצת הפנדל של רביד גזל, שהייתה יכולה להעלות חיוך גדול על פניו של יאמר.
"זה היה מסוג המשחקים הקשים האלה שצריך לקחת את הנקודות בשיניים", אמר בסיום לירן שטראובר, "לא עשינו את זה וחבל, אבל מצד שני גם לא הפסדנו. לפעמים יותר מדי שחקנים התקפיים יוצרים פקק, וזה מה שהיה לנו היום. פ"ת צופפה את ההגנה אבל היינו חמורים שלא ניצלנו את זה שהם היו בנחיתות מספרית. היינו צריכים לתת את האקסטרה, ולא עשינו את זה. הרבה קבוצות בליגה לא מצליחות לקחת נקודות העונה בבית, אבל אני מאמין שבסוף המאזן יתאזן".
מהלך המשחק
נתניה היתה טובה יותר בפתיחה, אבל המצב הראשון הגיע רק בדקה ה-13. הבעיטה של גזל ברגל שמאל הייתה רחוקה מהמסגרת. בדקה ה-42 לירן שטראובר קלט בקלות כדור שנבעט אליו ממרחק והחליט לחזור לימי השטות שלו כשנתן קטנה מכוערת לסטבאנוביץ´ שנזקק לטיפול. שופט יותר אמיץ היה שורק לפנדל. בדקה ה-46, על סף הירידה להפסקה, בסטיאניני ניסה בעיטה חלשה שלא הגיע לשום מקום וסגרה מחצית שוממת.
בדקה ה-50 ניסה איתי שכטר וולה, אבל הכדור החלש הגיע אט אט לידיו של אוהד כהן. בדקה ה-52 גולן חרמון היה קרוב לכבוש בנגיחה. בדקה ה-53 ג´ורג´ בה הגיע ראשון לקרן בראש, ואיסמעיל עאמר הציל מהקו ביד. מגן פ"ת הורחק, אך גזל שיגר את הפנדל לקורה והחוצה. בדקה ה-74 גזל היה יכול להחזיר על ההחמצה, אבל בעיטה מ-25 מטרים נקלטה בקלות על ידי כהן.
מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, ביבאן פרנסמן, טל מעבי (דלה ימפולסקי/73), אלמוג כהן (שניר גואטה/80), רביד גזל, דניאל אומברטו, איתי שכטר, תיירי טאזאמטה וג´ורג´ בה.
מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ´רוב, ניצן דמארי, קובי גנון; סירמנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבאום, דליבור סטבנוביץ´; פאבלו בסטיאניני (נאור פסר/61), ליאור אסולין.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/107554.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/107555.jpg
לכתבות נוספות >
 

the new L

New member
פשוט גזילה של נקודות על ידי משחק לא ספורטיבי

של פ"ת. במהלך של הפנדל היה גול בטוח והשחקן של פתח תקווה הפך את עצמו לשוער וזינק לכדור ועצר אותו עם היד.
 
"ההגעה למילאן היא הדבר הכי טוב שקרה"

"ההגעה למילאן היא הדבר הכי טוב שקרה"

רונאלדיניו מרוצה מהמעבר. מחר: מילאן בפלרמו (21:25, ישיר ב-5+ LIVE)
תאריך עדכון: 29/11/08 18:21


המעבר מברצלונה למילאן החזיר את רונאלדיניו לחיים. הקוסם הברזילאי, שרבים טענו כי הוא שחקן גמור לנוכח יכולתו בעונתו האחרונה בבארסה, חזר להנות מהכדורגל, וגם החיוך שוב עולה על פניו.
"אני מאוד שמח לשחק במילאן", אמר הקשר, "בעבר הייתה לי ההזדמנות לשחק בספרד בקבוצה מלאה באלופים, אבל במילאן אני מאוד נהנה ומשחק בקבוצה עם המון שחקנים מצויינים".
ראשון בספורט 5: נאפולי - אינטר (15:55)
ראשון ב-5+ LIVE: פלרמו - מילאן (21:25)
היכנסו לאיזור הליגה האיטלקית


קבוצת הגלאקטיקוס שבנתה מילאן מדורגת נכון להיום במקום השני בסריה A, ולרונאלדיניו חלק לא קטן בכך. "כשבאתי לכאן קיוויתי שהדברים יסתדרו היטב, אני טיפוס חיובי. אבל אלו החיים. אי אפשר תמיד להצליח. אני שמח להתחיל את העונה בצורה הטובה ביותר אחרי השנה הרעה בברצלונה. זה היה הדבר הטוב ביותר שיכול לקוות שיקרה. והדברים משתפרים מדי יום".
"אני שחקן חשוב במילאן, כמו כל אחד מחבריי לקבוצה", סיכם רונאלדיניו, "מבחינתי זו הנאה לעזור לחברים ולתת את התרומה שלי. אני מאוד נהנה".
מי שמאוד מרוצה מתרומתו הוא סילביו ברלוסקוני, נשיא הקבוצה, שהילל את השחקן אחרי השער לרשת פורטסמות´ ב-2:2 בגביע אופ"א שלשום. "מילאן הייתה נהדרת? אני חושב שרונאלדיניו היה נהדר", אמר ברלוסקוני.
"לא חושב שקאקה יעזוב את מילאן אי פעם"
פיפו אינזאגי, חלוצה של מילאן, אומר כי הוא מאמין קאקה יישאר בקבוצה למרות גל השמועות על רצונה של מנצ´סטר סיטי להעבירו לאנגליה.
"לדעתי הוא יסיים במילאן את הקריירה", אמר אינזאגי על החבר הברזילאי, "כי הוא זכה בכל כך הרבה דברים פה, הוא מאוד אהוב על כולם ושמח להיות פה. אני יודע עד כמה קאקה אוהב את מילאן, כך שאני לא יכול לחשוב על האפשרות שהוא יעזוב".
"הוא אולי דיבר על כך שהוא צופה בכדורגל אנגלי או במועדון מסויים, אבל מכאן ועד לעזיבת הקבוצה שלך כדי לעבור למקום אחר הדרך ארוכה. לא חושב שזה יקרה אי פעם".

לכתבות נוספות >
 
חיפה לבדה במקום ה-1 עם 1:3 באשדוד

חיפה לבדה במקום ה-1 עם 1:3 באשדוד

פאנטיני, גולסה ובירם כיאל הבקיעו. נציגי אנדרלכט עקבו אחרי דקל קינן
תאריך עדכון: 30/11/08 00:53


מכבי חיפה כבר לא חולקת את ראשות הטבלה עם אף אחת. היחידה המגובשת של אלישע לוי הגיעה הערב (שבת) לאשדוד אחרי שבועות לא קלים והצליחה לצאת מאצטדיון הי"א עם 1:3 שכולו שיר הלל לכדורגל התקפי. לוי הוכיח אומץ לב כשהעלה הרכב נועז (ללא ג´ון קולמה המוצהב) וקיבל תמורה מלאה בדמות שערים של פאנטיני, גולסה ובירם כיאל.
כעת חיפה לבדה בפסגה עם 27 נקודות (2 יותר מנתניה) ובשבוע הבא תגיע לקרית אליעזר הפועל ת"א המשתפרת. סקאוט של אנדרלכט הגיע למשחק יחד עם גלעד ורונן קצב, זאת על מנת לעקוב אחרי דקל קינן. נציג הקבוצה התלהב מהבלם, כמו גם מאייל גולסה, בירם כיאל ופיטר מסיללה, ונראה שהבלם נמצא חזק בתוכניות של הבלגים.
"אני שמח שאלישע לוי נתן לי הזדמנות לפתוח בהרכב", הצטנע אייל גולסה בן ה-17 בסיום, "כל ילד בגיל שלי חולם על דבר כזה. אני עובד קשה באימונים ועכשיו אני כבר מסתכל על הדבר הבא. היה לנו משחק טוב, כל שחקן עשה את התפקיד שלו, והרבה הצטיינו, לא רק אני. יש לי אופי טוב, אבל אי אפשר לדבר בגיל כזה. אני אמשיך לעבוד בינתיים ונראה מה יהיה בהמשך. תהיה הרגשה טובה לבוא לבית ספר. אני בכל מקרה אוהב את ביה"ס, אז זה לא משהו מיוחד".
"ידענו לחכות בסבלנות ולעשות גולים טובים", הוסיף אלישע לוי, "עברנו משוכה לא קלה ועכשיו אנחנו ממשיכים הלאה. נושא הצעירים זה לא משהו שאני דוגל, זה משהו שהמועדון דוגל בו. זה יוצר תלכיד חזק וקבוצת כדורגל חזקה. יש לנו סגל מאוד עמוק וקולמה שחקן חשוב מאוד. לאורך זמן תמיד חסרים שחקנים בגלל פציעות ולנו יש סגל מאוד מאוזן".
"אנחנו לא נוקטים בסיסמאות, נכון לעכשיו אנחנו עומדים בציפיות גם מבחינת התוצאות וגם לפי איך שהקבוצה נראית. אשדוד קבוצה טובה ומשוכה לא קלה, ידענו לשחק בשקט ולנטרל אותם. מלבד מצבים נייחים הם בכלל לא הגיעו לשער שלנו. עשינו משחק קשה מאוד לקל מבחינתנו, היו חסרים לנו שני שחקנים משמעותיים (קולמה וגדיר) אבל אלו שהחליפו אותם עשו עבודה טובה. אליפות לא לוקחים במחזור ה-12. כשהגענו קצת לא מרוכזים למשחק מול נתניה ראינו מה קרה, ולכן צריך לדעת לשים דברים בפרופורציות. אני לא יודע אם המשחק מול הפועל ת"א זה משחק עונה, הם בהחלט חוזרים לעניינים, נצטרך לדעת לעשות את הדברים על המגרש כי אם נדבר זה לא יעזור".
על אייל גולסה: "אפשר היה לראות היום קמצוץ מהכשרון שלו. הוא אמנם צעיר מאוד אבל משחק כמו בוגר. הוא מתאים מאוד לכדורגל המודרני כי הוא יודע לשלב הגנה והתקפה. יש לנו עוד צעירים טובים, אבל הוא וגדיר בהחלט המובילים. אני לא יודע אם ניקח אליפות, אבל אנחנו בהחלט בדרך הנכונה".
יניב קטן, אמיר אדרי וכיאל זכו למחמאות בחדר ההלבשה, וגם יכולתו המצויינת של אלון חרזי לא נעלמה מעיני הצוות המקצועי. מכירת הכרטיסים למשחק מול הפועל ת"א כבר החלה, ובחיפה מצפים לאיצטדיון מלא בשבוע הבא. 1,500 כרטיסים כבר נמכרו.
צפו בתגובות
דקל קינן
תיאר את המשחק מנקודת מבטו: "פאנטיני שחקן גדול, שסידר לנו שער במחצית ומקדמה להמשך. אשדוד הימרה על התקפה ואנחנו עקצנו אותם. אנחנו נראים טוב, אבל עד שנוכל להצהיר שיש אליפות, יש עוד המון משחקים לעבור". על נושא אנדרלכט אמר הבלם: "לא יודע על זה, רק מהתקשורת. טוב לי בחיפה, אבל לא אכחיש שאני שואף לצאת לאירופה".
גם אלון חרזי הוותיק פירגן לגולסה: "אייל מאוד מוכשר וילד טוב שאוהב ללמוד. הוא הוכיח שהוא מתאים לרמות הללו. חשוב שישאר צנוע וימשיך לעבוד".
בצד השני, יוסי מזרחי אמר: "בחצי הראשון שיחקנו טוב, ואז הגיעה הטעות התורנית שלנו בהתקפה. במחצית הזהרתי את השחקנים מהמתפרצות של חיפה, כי ברגע שהם יתנו את השני המשחק גמור. אפשר להפסיד, אבל השחקנים לא האמינו שאפשר לנצח. אנחנו ממשיכים הלאה. צריך לחזור ולהביא נקודות, חבל שלא עשינו את זה בבית. אני לא שמעתי על זה שמקרייב יעזוב בינואר".
שי הולצמן, שעם השער שכבש עבר את מוטל´ה שפיגלר ברשימת כובשי כל הזמנים, סיכם: "זו סגירת מעגל בשבילי כי מוט´לה גידל אותי. זה נחמד כשלעצמו, אבל לאור המשחק אני לא יכול להיות מרוצה. מגדירים אותנו כקבוצה אטרקטיבית, אבל לצערי אנחנו אטרקטיבים לשני הכיוונים. אותי מדאיג שאנחנו סופגים יותר מדי שערים בקלות. באנו עם המון רצון, אבל מול מכבי חיפה כשעושים טעויות אז משלמים".
מהלך המשחק
המשחק נפתח בלי יותר מדי סדר באף אחת מההתקפות. בירם כיאל ניסה ראשון בדקה ה-7 מ-18 מטרים, אבל הכדור היה רחוק מאוד מהמסגרת של יוסי שקל. בדקה ה-15 אשדוד הגיעה למצב ראשון כאשר כריסטיאן גונזאלס נותר לא מכוסה בעליל בקרן ונגח מ-6 מטרים לכיוון המסגרת, אבל הכדור פגע דווקא בעידן שריקי ויצא החוצה.
בדקה ה-30 ראובן ניסה להגביה מימין, קינן הדף אבל רק עד שריקי, שירה מהאוויר ואילץ את אדרי להדוף לקרן אותה ברוך דגו ניסה לנגוח לשער, אבל דווקא גונזאלס, שניסה להמשיך פנימה, הוציא את האורחים מהבוץ. בדקה ה-33 אלון חרזי ספג את הצהוב הראשון במשחק.
אולי כמצופה, אחרי גל ההתקפות של המארחים הגיע דווקא שער בצד השני. פאנטיני נשלח למירוץ אחד על אחד עם דוס סנטוס, ששגה קשות ואיפשר לו לעבור ולהגיע לעימות מול שקל. החלוץ הדרום אפריקני עבר בקלילות את השוער וגלגל פנימה - 0:1 למכבי חיפה.
המחצית השניה נפתחה בצורה רגועה יחסית, אבל אייל גולסה דאג להקפיץ את הירוקים שהגיעו מהכרמל עם מבצע יפה בדקה ה-49 שהסתיים עם בעיטה מ-14 מטרים שננעצה עמוק בחיבור של שקל חסר האונים - 0:2 למכבי חיפה.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/107615.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/107616.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/107600.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/107614.jpg
בדקה ה-85 קיבלנו את הפינאלה, כאשר יניב קטן מצא את אלון חרזי באגף ימין. המגן הוותיק, שהיה בנבדל מזערי, יישר כדור מצוין לאמצע ובירם כיאל דאג להשלים את הפער בין הכדור לרשת - 0:3 למכבי חיפה. בדקה ה-90 אשדוד זכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים ושי הולצמן כבש והלחיץ בעיקר את אלון מזרחי - 1:3 לחיפה.
מ.ס אשדוד:
יוסי שקל, ליאור ראובן, דוס סנטוס, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול (שי הולצמן 70), קובי דג´אני (רחמים צ´קול 59), דוד רביבו, יוסי אופיר, ברוך דגו (אמיר לביא 59), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.
מכבי חיפה: אמיר אדרי, אלון חרזי (רוני גפני 88), ליאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה, בירם כיאל, אייל גולסה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (אייל משומר 78), יניב קטן, פאנטיני (שלומי ארבייטמן 67).

לכתבות נוספות >
 
מכבי ת"א נוצחה 3:2 ע"י בני יהודה

מכבי ת"א נוצחה 3:2 ע"י בני יהודה

גלבאן, עטר ובלדוט כבשו, מאיוקה וז´אן צימקו. נמני ראה מהיציע
תאריך עדכון: 29/11/08 22:59


אז מי אשם? השחקנים? נמני? בושינסקי? שניידר? מי יודע. לאוהדי מכבי ת"א זה לא ממש משנה אחרי הפסד מביך, 3:2 לבני יהודה, ועוד עונה שנגמרה לפני שהתחילה. למה הפסד מביך? כי הצהובים ספגו שלישייה בתוך מחצית (גלבאן 5, עטר 33, בלדוט 35) מקבוצה שערב המחזור כבשה רק 8 שערים.
עוד סיבה? כי כל הכסף שנשפך בקיץ על הסגל הספיק הערב (שבת, תקציר באתר) ליכולת מחרידה ולשני שערים מצמקים, אחד של עמנואל מאיוקה הצעיר ועוד אחד של ליאור ז´אן. לאבי נמני, שראה את המשחק מהיציע וסגר ארבעה משחקי ליגה עם ניצחון בודד, מומלץ להביט על הטבלה ולהפנים את המסקנה: מכבי היא קבוצת מרכז טבלה אפורה במקרה הטוב, קבוצת תחתית במקרה הרע.

גיא לוזון לא הסתנוור מהניצחון היוקרתי על היריבה העירונית: "במחצית הראשונה נתנו הצגת כדורגל מכל הבחינות שיש. לאחר מכן, הורדנו הילוך בצורה שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. ניצחנו וזה הכי חשוב אבל אני מאוד כועס על החצי השני. אחרי גולים אני לא יודע מה אני עושה. אני בטירוף תמידי וכך צריך להיות".
מהלך המשחק
כבר בדקה ה-5 הגיע מבצע יפהפה של אלירן עטר. החלוץ בישל לפדרו גלבאן, שלא התבלבל והכניע את יבריץ´ מקרוב. 0:1 לבני יהודה. מכבי נותרה המומה ובדקה ה-13 עטר היה יכול לעשות את השני, אך יבריץ´ הציל נפלא. בדקה ה-18 מאיוקה ניסה מספרת שאפתנית מבישול של שפונגין, אבל הכדור היה רחוק מהמסגרת.
בדקה ה-26 הזדמנות כפולה ענקית של מאיוקה מתוך הרחבה נהדפה פעמיים על ידי איינוגבה. בדקה ה-33 זה כבר 0:2 לבני יהודה, משער נגיחה של אלירן עטר. נמני לא הספיק לצאת מההלם ובלדוט שם את השלישי עם דחיקה מקרוב. דקה 35, ואנחנו ב-0:3 מדהים של הכתומים.
מכבי חזרה עם יותר רצון, אבל הנסיונות של ישראלביץ´ ובוזגלו היו רשלניים. בדקה ה-58 מאיוקה הגיע ראשון לרוחב של קמנאן וצימק ל-3:1. מן העבר השני בלדוט וגלבאן רשמו החמצות גדולות. ליאור ז´אן הגיע ראשון לקרן של המחליף מלול ודחק פנימה בדקה ה-66. מכבי חוזרת עד 3:2. בדקה ה-74 טיל של חדד מ-30 מטרים נעצר על ידי איינוגבה.
בני יהודה: דלה איינוגבה; עוז ראלי, דין מורי, מילאן מרטינוביץ´, כפיר אדרי; קובי מויאל (איציק עזוז/78), הרווייה קובאצ´ביץ´, פדרו גלבאן, אסי בלדוט; אלירן עטר, תומר חמד.
מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ´; יובל שפונגין (דור מלול/40), ליאור ז´אן, אבי יחיאל, שרן ייני; משה מישאלוב, ג´ונתן אסוס (יאניק קמנאן/46), דולי ג´ונסון, מאור בוזגלו, גיז´רמו ישראלביץ´ (רודי חדד/72), עמנואל מאיוקה.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/107593.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/107594.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/107610.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/107611.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/107612.jpg
לכתבות נוספות >
 

lemmacantor

New member
זאת הבעיה העיקרית במכבי ת"א

יש שם מישהו שמעל המועדון. הוא מקבל הכל אוטומטית. בלי לבדוק את כישוריו. כרגע אני רואה שהוא כישלון גדול בניהול וכן גם באימון. כולם יודעים מי מאמן את מכבי ת"א בשנתיים האחרונות ואולי מעבר לזה.
 

Raz Amir

New member
מה זה קשור..

זה בדיוק כמו שאתם לא הייתם שורקים בוז לעטר אם היה נכשל. אל תהיה צבוע. לא מתייחסים ככה לסמלים. נמני עשה טעות שהסכים למה ששניידר הפיל עליו. הוא היה צריך ללכת אז. עכשיו יש לו שתי ברירות, באמת ללכת או להוכיח שהוא כן מסוגל. משום מה אני מצטער על כך שאני אהיה בשבת נגד בית"ר בבלומפילד. (אם זה יהיה בשני זה יהיה ביזיון)
 
אז שהקהל שלכם לא יקלל אף אחד

אני כבר רואה מה יהיה אם המצב יימשך ככה,השחקנים יחטפו קללות,שעיה ובושינסקי גם ובסוף יגיעו גם לשניידר עם קריאות "תחתים מאמן",זה מאוד מקומם ומגוחך ללכת סביב סביב מבלי לגעת במי שעומד בראש המערכת ממש מתחת לאף,אין שום סיבה שהשחקנים יחטפו קללות ונימני לא,הם עושים בדרך כלל מה שהמאמן אומר להם,מה גם שיש לו אחריות מסוימת להבאתם. לנימני יש אחריות למצב הזה לא פחות מהאחרים שחוטפים את האש,אם לא נוגעים בו אז לא צריך לגעת באף אחד. עטר היה חוטף שריקות בוז בחיפה כמו שאוחנה בבית"ר,פשוט האשראי שיתנו לו יהיה גבוה יותר.
 

one1

New member
מה קשור נימני ל"סמל" ?

נימני שיחק חוץ במכבי ת"א, גם באתלטיקו מדריד, דרבי קאונטי ובית"ר ירושלים. תמיד הלך אחרי הכסף ואחרי ההצלחה האישית שלו עצמו. במכבי ת"א הוא כבר שנים "טרבל מייקר" והביא לפיטורים של שלמה שרף וניר קלינגר. ממתי נימני הוא "סמל" של מכבי ? ואם הוא "סמל" מה זה אומר על הכדורגל בארץ בכלל ועל מכבי ת"א בפרט ?
 

one1

New member
אוהד מכבי ת"א?

תגובה אופיינית של ערס. מתאים לאוהדי מכבי שנימני איש העולם התחתון הוא ה"סמל" שלכם (אע"פ שהוא לא עונה על אף הגדרה של סמל... חח סמל ששיחק ב4 קבוצות בקריירה פחחחח)
 

lemmacantor

New member
לא צריך לקלל כמובן

וגם לא צריך לעשות מבנאדם "קדוש". מבחוץ זה נראה שנמני זה הכל במכבי ת"א - וזה לא צריך להיות ככה. הוא שחקן ליגה גדול, שחקן שתרם רבות לנבחרת. כל הכבוד לו. אבל עדיין המועדון צריך לחפש מה שטוב לו.
 

תמיר541

New member
לא נכון לשפוט רק אותו

במיוחד במשחק שהוא בכלל לא עמד על הקווים. הבעיה של מכבי היא לא רק המאמנים, אלא גם השחקנים, ההנהלה, וגם לדעתי הקהל לא פטור מכל המצב הזה. מכבי חייבת לעשות "refresh" ולהתחיל לבנות קבוצה חדשה לשנים הבאות. אין ברירה אחרת ובטח שאין על מה לדבר על הישג השנה.
 

Cade Foster

New member
נכון, כי אצל מכבי ת"א

קודם שואפים לקחת אליפות ורק אח"כ בונים קבוצה. פלא שאף חלוץ לא יודע לשים כדור ברשת מ-5 מטר ולבלמים רועדות הרגליים?
 
למעלה