מבזקי ספורט לתאריך ה-27/11/08

שטראובר סובל מוירוס בעין, בספק לשבת

שטראובר סובל מוירוס בעין, בספק לשבת

בית הדין: נתניה תשלם 15 אלף ש"ח ושני משחקים ללא קהל ע"ת
תאריך עדכון: 27/11/08 07:42


מכבי נתניה נקנסה ב-15 אלף ש"ח בפועל ובנוסף בשני משחקים ללא קהל על תנאי, בגין זריקת כוס השתייה שפגעה באריק בנאדו במהלך המשחק מול בית"ר ירושלים.
בנוסף לכל הצרות, השוער לירן שטראובר סובל מוירוס בעינו והוא כרגע בספק למשחק בשבת מול מכבי פ"ת. שטראובר התאמן הערב לבדו מחשש שלא ידביק את חבריו לקבוצה, ונכון לעכשיו הוא אינו צפוי לשחק.
שחקן נוסף שעלול להיעדר הוא הבלם הפצוע זאביק חיימוביץ´, שערך אימון קל בלבד. גם שלו מנשה נעדר מהאימון, אותו העביר לותר מתיאוס שחזר לארץ.
כזכור, מתיאוס טס לגרמניה בין היתר על מנת לקדם את המשחק מול בורוסיה מינשנגלדבאך שייערך ב-14.12. מאמן נתניה, בשליחותו של הבעלים דניאל יאמר, חיפש אחר רוכשים פוטנצילאים לזכויות השידור של המשחק. נכון לרגע זה, אף גוף מסחרי לא הגיע לסיכום עם נתניה.

לכתבות נוספות >
 
צ'אבי: "השגנו את המטרה וסיימנו ראשונים"

צ´אבי: "השגנו את המטרה וסיימנו ראשונים"

ברצלונה הביסה 2:5 את ספורטינג. לגווארדיולה: "צריכים לשחק טוב יותר"
תאריך עדכון: 27/11/08 16:43


ברצלונה הבטיחה את עלייתה לשמינית גמר הצ´מפיונס ליג מהמקום הראשון ועשתה זאת עם המון קלאס. הקטלונים שוב פירקו את היריבה שלהם, כשהקורבן התורן היא ספורטינג ליסבון, ובפעם השניה העונה בליגת האלופות כבשה חמישה שערים.
פפ גווארדיולה יכול להיות מרוצה מהיכולת ההתקפית של חניכיו שכבשו עד כה 16 שערים בצ´מפיונס ועוד 37 בליגה, וכמו בהרבה משחקים העונה הם נעזרו בפתיחה יוצאת מהכלל שהיממה את היריב עם שני שערים ב-17 הדקות הראשונות.
  • סופרקלאסיקו בספורט 5 וב-HD: ברצלונה מול ריאל מדריד ב-13 בדצמבר
"העפלה לשלב הבא מהמקום הראשון היא בהחלט בשורה מצוינת עבורנו", התגאה המאמן הקטלוני. "אנחנו אמנם עדיין לא יודעים מול נשחק בשמינית הגמר, אבל תמיד עדיף שיתרון הביתיות יהיה שלנו".
למרות החמישייה שכבשה הקבוצה, גווארדיולה חושב שאפשר לשחק טוב יותר: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אך ההמשך הרבה פחות. אנחנו יכולים וצריכים לשחק טוב יותר".
גם הקפטן הקטלוני התמוגג מהעליה לשלב הבא: "השגנו את מטרתנו וסיימנו את שלב הבתים במקום הראשון. שיחקנו טוב, בעיקר בשעה הראשונה. בסך הכל הקבוצה מאוד בטוחה בעצמה, תקלות ומשחקים חלשים כמו שהיה לנו מול חאטפה הן דבר הגיוני, צריך רק לדעת לחזור מהן לתלם, ואני שמח שעשינו זאת".
בצד של ספורטינג נהנו הרבה פחות. "התחלנו את המשחק לא טוב, ובעצם, לא הופענו למחצית הראשונה", הסביר המאמן פאולו בנטו. "עשינו המון טעויות, שיחקנו קרוב מדי לרחבה שלנו ולא היינו מספקי אגרסיביים. אמנם בשלב מסויים הצלחנו לחזור למשחק, אבל השער העצמי של מרקו קניירה שבר אותנו".

לכתבות נוספות >
 
מי שמדבר

אתה מתבכיין הרבה, הרבה הרבה יותר ממני על הקבוצה שלך גם כשהיא עוד איכשהו מצליחה לעשות משהו כמו שצריך. אז די לעצבן, לא לרמה שלך.
 
סקולארי: אם לא נעלה, עדיף שאחזור לברזיל

סקולארי: אם לא נעלה, עדיף שאחזור לברזיל

מאמן צ´לסי לקח קשה את ה-1:1 בבורדו, שהשאיר את הכחולים בסכנת הדחה


"משחק אחד גרוע זה דבר שקורה לכל קבוצה, אבל שני משחקים חלשים זה כבר בלתי נסבל", כך הגיב שוער צ´לסי, פטר צ´ך, בסיום ה-1:1 מול בורדו במחזור ה-5 בליגת האלופות. המשמעות: צ´לסי מגיעה למחזור האחרון בשלב הבתים כשמקומה בשמינית הגמר עדיין לא מובטח. נכון, היריבה היא רק קלוז´ ותיקו בסטמפורד ברידג´ עשוי להספיק לכחולים, אבל במועדון של רומן אברמוביץ´ לא רגילים לכאלה סיכונים.


"ברגע שניקולה אנלקה הבקיע חשבתי שהסיפור גמור", הודה צ´ך, "בורדו נתנה משחק מצויין אבל זה לא תירוץ. היינו צריכים לקחת את כל 3 הנקודות ולעלות לשמינית הגמר כבר הערב".
השוער התייחס גם לבעיות בחלק ההתקפי, לפחות כשזה נוגע לצ´מפיונס: "בקלוז´ לא הבקענו, ברומא והערב כבשנו רק שער אחד וזה לא מתאים לקבוצה כמו צ´לסי. גם לקבל שער מקרן זה לא דבר שאנחנו רגילים אליו".
"נהיה חייבים לנצח בבית את קלוז´ כדי להעפיל", סיכם לואיס פליפה סקולארי והתלוצץ: "אם לא נעשה זאת, לדעתי טוב יותר אם אחזור לברזיל או להישאר כאן בצרפת. החמצנו שתי הזדמנויות להבטיח את העליה ואנחנו מוכרחים להבין למה זה קרה לנו".
צ´לסי, כאמור, תארח את קלוז´ הרומנית ללא פרנק למפארד המושעה ב-9 בדצמבר כשניצחון יבטיח לה את המקום בשמינית הגמר. במקרה של הפסד, הכחולים יתפללו לניצחון של רומא, שצריכה לפחות תיקו כדי להמשיך, בבית על בורדו.

לכתבות נוספות >
 
אלישע לוי: "אשדוד בפורמה, לא יהיה קל"

אלישע לוי: "אשדוד בפורמה, לא יהיה קל"

קולמה מוצהב, ומאמן חיפה מתלבט בין ליעד אלמליח ובוקולי לצד כיאל
תאריך עדכון: 27/11/08 15:59


שינוי אחד בהרכב אותו שוקל מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, נראה מפתיע, וכולל את הצבתו של ליעד אלמליח הצעיר בקישור האחורי במקומו של ג´ון קולמה (מוצהב). אפשרות נוספת שנשקלת, היא הצבתו של גוסטבו בוקולי (שחוזר בכל מקרה להרכב) לצידו של בירם כיאל בקישור האחורי, והצבתו של אייל גולסה באגף ימין במקומו של מוחמד גאדיר הפצוע.
באסיפה שקיים לוי לפני אימון הבוקר הוא התייחס לעניין. "אני עדיין לא יודע מי יפתח בעמדת הקשר האחורי".
למשחק מול אשדוד ואמר לאתר ספורט 5: "אשדוד היא לא מוקש, אבל בהחלט משימה לא קלה. הם נכנסו לפורמה וכושר משחק גבוהה ויעשו הכל כדי לנצח בבית. אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק קשה, ולבוא עם אותה רמת מוכנות כפי שהייתה מול הפועל פתח תקווה. אני מקווה שיתפח משחק טוב ושהקהל יהנה. סיימנו סיבוב ראשון מצוין, ואני מצפה מהקבוצה להמשיך באותה היכולת. השאיפה שלנו היא לשחרר אף אחד בינואר. נקווה שלא נצטרך".
המאמן התייחס גם להיעדרותם של קולמה וגאדיר ולאופציות הנשקלות: "החיסרון של של ג´ון ומוחמד משמעותי מבחינתנו. אני עדיין לא יודע אם אייל גולסה יפתח, אבל הוא בהחלט שחקן הרכב לגיטימי מבחינתי".
באסיפת וידאו שערך המאמן לשחקנים לפני האימון הוא הראה קטעים מהניצחון על הפועל פ"ת והסביר: "הגנה טובה היא המפתח למשחק התקפה טוב. אם נשחק חזק בהגנה, נגיע ליותר מצבים בהתקפה".
על פי שחקני חיפה, שלומי ארבייטמן, שכבש מול פ"ת את שערו הראשון העונה, נמצא בכושר מצוין. גם אם החלוץ לא יפתח הוא ככל הנראה ישדרג את מספר הדקות להן זכה עד כה בליגה.
ניר דוידוביץ ממשיך לערוך אימונים קלים, אך עדיין לא רץ. רק כאשר השוער יחזור לרוץ, והברך לא תכאב ניתן יהיה להעריך מתי הוא יחזור לאימונים מלאים.
הירוקים מכרו עד עתה 4,500 מנויים, ובקבוצה מקווים שיגיעו ליעד שהציבו לעצמם - 5,000 מנויים.

לכתבות נוספות >
 
יוז: "אנחנו צריכים לדעת לשחק בלי רובניו"

יוז: "אנחנו צריכים לדעת לשחק בלי רובניו"

הסיטי בלעדיו מול שאלקה. עוד הערב: אולימפיאקוס - בנפיקה (21:45, ב-LIVE)
תאריך עדכון: 27/11/08 19:38


המחזור השלישי בשלב הבתים של גביע אופ"א מזמן מספר מפגשים מרתקים, ובסיומו יוכלו מספר קבוצות להבטיח את עלייתם לשלב הבא.
בבית א´ תארח שאלקה את מנצ´סטר סיטי למשחק המרכזי של המחזור. עבור הגרמנים הניצחון חשוב הרבה יותר, מאחר והיא שיחקה כבר פעמיים והשיגה 4 נק´. הסיטיזנס שיחקו פעם אחת וגברו על טוונטה אנסחדה, והערב הם יהיו בלי רוביניו. "אנחנו צריכים לדעת לשחק גם בלעדיו", הבהיר מארק יוז. "רוביניו היה נהדר עבורינו עד כה, אבל אי אפשר לצפות ממנו לשחק בכל משחק. המשחק השני בבית יפגיש את פאריז סן ז´רמן עם סנטאנדר.
במסגרת בית ב´ יכולה גלאטסראיי להבטיח את עלייתה לשלב הבא אם תנצח בביתה את מטאליסט חראקוב. המשחק השני יפגיש אולימפיאקוס ובנפיקה ליסבון (21:45, ישיר ב-LIVE), ושתיהן מחפשות ניצחון ראשון. עבור הפורטוגלים ששיחקו 2 משחקים לעומת 1 של היוונים המשחק חשוב יותר.
באחד המשחקים החמים של המחזור תארח סמפדוריה את שטוטגרט. הגרמנים יחפשו ניצחון חוץ ראשון בבית ג´ אחרי שהפסידו במחזור הראשון לסביליה. במשחק נוסף, פרטיזן תארח את סטנדרד ליאז´ ואם תפסיד תודח מהמשך המשחקים. הבלגים ניצחו את משחקם היחיד עד כה, וניצחון נוסף ייתן להם מקדמה ענקית בבית שכולל אריות כמו סמפדוריה, סיביליה ושטוטגרט.
בבית ד´ טוטנהאם תתארח בהולנד אצל ניימיכן. מאז הגעתו של הארי רדנאפ התרנגולים נמצאים בפורמה מצויינת ויחפשו ניצחון שני במפעל. דינמו זאגרב תארח את ספרטק מוסקבה במשחק בין שתי הקבוצות היחידות שעדיין לא ניצחו בבית (שיחקו משחק אחד).
במוקד המשחקים בבית ה´ תארח פורטסמות´ את מילאן. ניצחון באנגליה יבטיח לרוסנארי העפלה לשלב הבא. פורטסמות´ הקבוצה של סשה גאיידמק לעמת זאת, מחפשת ניצחון בכורה בשלב הבתים. עוד בבית: בראגה תארח את וולפסבורג.
אייאקס שמתאוששת מפתיחת עונה חלשה תצא להמבורג בבית ו´. במשחק השני ז´ילנה תארח את סלביה פראג במשחק בית שתי הקבוצות החלשות בבית.
סנט אטיין תתארח בבלגיה ואם תנצח את קלוב ברוז´ תהיה הראשונה מבית ז´ שתעפיל לסיבוב הבא. הבלגים חייבים לנצח אחרת יהיו בסכנת הדחה. עוד בבית: רוזנבורג תארח את ולנסיה שאיכזבה במחזור הקודם עם תיקו ביתי מול קופנהאגן.
גם צסק"א מוסקבה יכולה לעלות לשלב הבא ותעשה זאת אם תנצח בבית את לך פוזנאן. לה קורניה תחפש ניצחון ראשון מול פיינורד החלשה שהפסידה כבר פעמיים.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/107328.jpg
לכתבות נוספות >
 
מזרחי: בלי מחויבות בהגנה, נחזור לתחתית

מזרחי: בלי מחויבות בהגנה, נחזור לתחתית

גם אחרי רצף ניצחונות מרשים, במ.ס אשדוד לא מסתנוורים
תאריך עדכון: 27/11/08 17:23


מ.ס אשדוד של יוסי מזרחי סיימה את הסיבוב הראשון כשהיא צוברת רצף של משחקים ללא הפסד ומקווה לשמור על המומנטום גם מול מוליכת הליגה, מכבי חיפה, באצטדיון הי"א. בשבת יעמוד לרשותו של יוסי מזרחי סגל מלא, כאשר אדיר טובול, שחזר מפציעה ממושכת במשחק מול הכח עמידר ר"ג, ימשיך.
בהנהלת הקבוצה דוחים בשלב זה את הידיעות על שחרורו של השוער הפולני גז´גוז´ שמוטולסקי בינואר. למרות אי שביעות הרצון מיכולתו, התיחסו לנושא ואמרו: "לקראת פתיחת חלון העברות נשב ונקבל החלטות לגבי סגל הקבוצה, כרגע אין שום החלטה לא לגבי השוער ולא לגבי אף עמדה אחרת".
המאמן מזרחי אמר לאתר ספורט 5: "גם בתום הסיבוב הראשון אני חושב שאם לא תהיה לנו מחויבות הגנתית, אנחנו יכולים להיקלע למאבקי תחתית. אם נשתפר בנקודה הזאת ונדע להיות רעים יותר במשחק שלנו נוכל להיות למעלה. במחזורים האחרונים אנחנו מבקיעים ממוצע של 3 שערים למשחק, אבל כך גם לגבי אחוז הספיגה ואם לא נדע לשפר את זה נמשיך להיות קבוצה סימפטית".
מזרחי התייחס גם לאפשרות השאפתנית של אליפות בעיר הנמל: "יש סיכוי לכל דבר בחיים, אבל זה תלוי ברמת הזרים שיגיעו בעתיד. לקבוצה בכדורגל הישראלי זה לא כל כך קשה לקחת אליפות, אבל זה תלוי ברכש שיעשה וכרגע זה לא בתקציב של אשדוד". לקראת חיפה אמר המאמן: "אין שום סיבה שבשבת לא יהנו מכדורגל. גם חיפה וגם אנחנו קבוצות שבאות לשחק פתוח ומהנה ואני מאמין שיפלו שערים".
דוד רביבו, שהתחתן השבוע, שומר גם הוא על צניעות. לקראת חיפה הוא אמר לאתר ספורט 5: "0:1 קטן יספיק לי, נכון שאנחנו אוהבים לכבוש יותר שערים, אבל לצערי אנחנו גם סופגים. מול חיפה זה יהיה קשה מאוד לכבוש הרבה ולכן 0:1 קטן יספק אותי מאוד. אנחנו לא מדברים על אליפות. אני חושב שאנחנו צריכים לכוון למקומות 2- 5 ולהתמקד בזה".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/107338.jpg
לכתבות נוספות >
 
נמני: סיכומים נעשה בסוף מאי, לא בנובמבר

נמני: סיכומים נעשה בסוף מאי, לא בנובמבר

עדיין לא ברורה הסיבה, אבל במכבי ת"א המשיכו בחרם התקשורתי
תאריך עדכון: 28/11/08 12:06


בעקבות ההפסד בדרבי והתיקו מול אשדוד, במכבי ת"א לא שידרו היום (חמישי) עסקים כרגיל לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה (19.30, תקציר באתר).
"אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל משחק אחר", הצהיר המנג´ר אבי נמני, "וננסה כמובן להשיג את המקסימום. אני לא רוצה להתייחס למשחק הקודם, את הסיכומים נעשה בסוף חודש מאי ובטח לא בחודש נובמבר".
למרות דבריו של המנג´ר, הצהובים המשיכו בחרם התקשורתי שכולל איסור על השחקנים להתראיין. נמני יצא אל העיתונאים, וכשנשאל מדוע הוא אינו מאפשר לשחקניו לדבר, ענה: "כי ככה אני החלטתי". המנג´ר הקציב לעיתונאים ארבע שאלות בלבד, וגם עליהן ענה בקצרה.
נמני, כידוע, לא יעמוד על הקווים בשבת לאחר שהורחק אתמול ממשחק אחד בפועל בעקבות ההתנפלות על השופט אלון יפת בסיום הדרבי. מי שידריך את הצהובים יהיה מרקו בלבול.
בוזגלו נטש את האימון
יוסי שבחון חזר לאימונים מלאים, ובמכבי מקווים שיוכל להיות בסגל בשבת. גם שרן ייני, אבי יחיאל ואיגור טומאסיץ´, שערכו אימונים אישיים ביום רביעי, יהיו כשירים.
מאור בוזגלו נטש את האימון בגלל מתיחה בשריר, עדיין לא ברור מה מצבו לקראת המשחק בשבת.
נמני עדיין לא גיבש הרכב סופי לקראת בני יהודה. המאמן בחן מספר אופציות: רודי חדד, ג´ונתן אסוס ויניב עזרן תופקדו במספר עמדות במקומם של איליה יבוריאן (שלא ישחק בגלל הכרטיס האדום שספג בסיום הדרבי), גיז´רמו ישראלביץ´ ואף מאור בוזגלו.
נמני העיר לישארלביץ´ מספר פעמים במהלך האימון ולאחר מכן אף הוריד אותו לשחק עם ההרכב השני והכניס את עזרן במקומו. בסיום האימון יצאו שחקני הקבוצה לארוחת גיבוש משותפת.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/107372.jpg
לכתבות נוספות >
 
רוצים את פודולסקי? תשלמו 15 מיליון יורו

רוצים את פודולסקי? תשלמו 15 מיליון יורו

באיירן מינכן קבעו את סכום שחרורו. בקנבאואר: "הוא לא התאים לסגנון"
תאריך עדכון: 27/11/08 22:23


אם עד עכשיו נראה היה שלוקאס פודולסקי רק מאיים לעזוב, אז בבאיירן מינכן כבר מתכוננים ליום שאחריו. נשיא המועדון פרנץ בקנבאואר קבע היום (חמישי) את סכום שחרורו של החלוץ והאמת, בהחלט מדובר במחיר משתלם. למתעניינים, 15 מיליון יורו ופודולסקי שלכם.
"לפני שנתיים וחצי שילמנו 10 מיליון יורו על פודולסקי", אמר הקייזר בראיון ל´בילד´, "עכשיו, אחרי שהוא התבגר והשתפר המחיר שלו יהיה 15 מיליון יורו".
"אי אפשר להשאיר במועדון שחקן שאינו מרוצה", הוסיף בקנבאואר, "פודולסקי שחקן ברמה עולמית, הוא יודע את מלאכת הבקעת השערים, אבל הוא לא התאים לסגנון המשחק שלנו. היריבות אוהבות לצופף את ההגנה מולנו, ובשביל זה צריך שחקנים המשחקים בסגנון כמו של מירוסלאב קלוזה ולוקה טוני".
פודולסקי בן ה-23 הגיע לבאיירן מינכן ב-2006 לאחר שהצטיין במדי פ.צ. קלן, שכבר הביעה התעניינות בהחזרתו לשורותיה. ב-58 הופעות במועדון רשם פולדי 12 שערים בלבד, זאת לעומת 31 ב-60 משחקים במדי נבחרת גרמניה.
באיירן מינכן מדורגת כיום במקום ה-3 בבונדסליגה, במרחק של שלוש נקודות מהופנהיים המוליכה. בשבת יתארחו הבווארים אצל באייר לברקוזן השניה במשחק המרכזי של המחזור ה-15 (שידור ישיר בספורט 5+).

לכתבות נוספות >
 
למעלה