מבזקי ספורט לתאריך ה-20/12/09

אלי כהן: כל דבר חוץ מהפסד להפועל יספק

אלי כהן: כל דבר חוץ מהפסד להפועל יספק

קפטן הפועל ת"א העלה את דרישות השחקנים. סקואט גנק יצפה ביבואה
תאריך עדכון: 21/12/09 19:18


הפועל קיבלה פקס מנציגי גנק הבלגית שמבקשים להשאיר עבורם שני כרטיסים למשחק הערב בבלומפילד מול הפועל רעננה. הבלגים, שבשורותיהם משחק החלוץ הישראלי אליניב ברדה, התרשמו מאוד מדגלאס דה סילבה וסמואל יבואה כבר ביום חמישי במפגש של האדומים נגד המבורג. גנק, שסיימה אמש בתיקו 2:2 ביתי עם זולטה וארחם, ממוקמת כעת במקום ה-13 בטבלה הבלגית עם 4 נקודות מעל הקו האדום.
  • משחקי רבע גמר גביע הטוטו - בשלישי וברביעי ב-5+LIVE
  • בחו"ל? צפו בליגת העל רק ב-SPORT5ISRAEL
"אם לא ננצח הערב את הפועל רעננה, אף אחד לא יזכור את הניצחון שלנו על המבורג, ובצדק", אמרו שחקנים בהפועל ת"א לקראת המפגש.
קפטן הפועל תל אביב, וואליד באדיר, שוחח אמש עם נציג ההנהלה, גבי קצרה, במטרה לסכם על קבלת מענקים עבור העלייה לשלב הנוק אאוט של הליגה האירופית. להוציא את גילי ורמוט, לאף שחקן אדום אין מענק בחוזה. באדיר ציין במהלך השיחה כי גם הבונוס שהובטח לשחקנים אחרי הניצחונות על ראפיד וסלטיק על סך 1,000 דולר טרם נכנס למשכורות.
כזכור, בהפועל רצו לתת את הבונוס, אך בקרת התקציבים שלחה מכתב למשרדי המועדון בו הודיעה שלא ניתן לתת את הבונוסים ללא תוספת של כסף ברשות לבקרה. שחקנים בקבוצה אמרו: "וואליד הוא הנציג שלנו. עד עכשיו קצרה הבטיח ולא קיים אבל הוא ידוע כבן אדם שיש לו מילה ואנחנו מאמינים שהוא יעמוד בה".
אמש נערכה פגישה שנייה עם קשר הקבוצה ביבראס נאתכו לגבי הארכת חוזהו, כאשר נכון לעכשיו לא חלה התקדמות. נאתכו יסיים בקיץ את ההתקשרות עם הפועל והפערים הכספיים, על פי משפחתו של השחקן גדולים, אך שם ציינו כי הם ניתנים לגישור.
הרכב משוער: וינסנט אניימה; עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין; אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי; סמואל יבואה, איתי שכטר.
בהפועל רעננה סיימו את ההכנות לקראת משחק החוץ הערב מול הפועל ת"א. באסיפת הקבוצה שהייתה ארוכה מהרגיל הקרין המאמן אלי כהן לשחקניו קטעי וידאו והתעכב על נקודות החוזק של האדומים, בדגש על מצבים נייחים והנעת כדור.
"הפועל, על הנייר, טובה יותר. אבל אנחנו באים להוציא תוצאה טובה, כשכל דבר חוץ מהפסד יספק אותי". אמר אלי כהן לאתר ערוץ הספורט. כהן, שמעוניין לעבות את מרכז המגרש בכדי להקשות על הפועל לפתח את משחקה הרגיל, יפתח בהרכב עם תמיר פור במקומו של גיל קופר בקישור האחורי. באימון תורגל כמו כן גיא קואז במקומו של איתי אלקסלסי. גם אבי קנפו שלא הרבה לשחק העונה בגלל פציעות צפוי לפתוח בהרכב.
לאחר המשחק אמורים להגיע שני שחקנים לטבים למבחנים בקבוצה. הבלם אירמנטס זלמיקס, והחלוץ, ריקרד בניושף. שניהם בני 30 מגיעים מקבוצת סודובה הלטבית כשהמטרה היא לבחון אותם ברבע גמר גביע הטוטו ביום רביעי הבא מול בני יהודה.
הרכב משוער: שאול סמדג´ה; רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, עומרי עטיה; תמיר פור, גיא קואז, ארמנדו לסקנו, סטיבן כהן; אבי כנפו, כריסטיאנו דוס סאנטוס.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/151862.jpg
לכתבות נוספות >
 
מכבי חיפה גברה 0:2 על בני יהודה

מכבי חיפה גברה 0:2 על בני יהודה

ארבייטמן כבש אחרי 20 שניות, גולסה הוסיף עוד אחד בדקה ה-82
תאריך עדכון: 21/12/09 00:25


מכבי חיפה רשמה הערב (ראשון) את ניצחון מספר 13 שלה העונה עם 0:2 די קליל על בני יהודה בקרית אליעזר. הכתומים אולי חשבו לנסות ולהפתיע אבל כבר אחרי 21 שניות שלומי ארבייטמן כבש את ה-14 שלו העונה והבהיר היטב לאן הרוח נושבת. הקבוצה של אלישע לוי נרדמה מעט, איפשרה לגלבאן ועטר להתקרב ולהחמיץ ובדקה ה-82 אייל גולסה סגר סיפור והעלה את הפער בפסגה ל-12 נקודות (להפועל ת"א 2 משחקים חסרים). בני יהודה תמשיך להיות טובה למקום השלישי, אבל לא ליותר מזה, לירוקים יש בשבוע הבא דרבי.
  • רביעי, 5+LIVE: מכבי חיפה מול הפועל פ"ת ברבע גמר גביע הטוטו
מהלך המשחק
בדיוק 21 שניות היתה צריכה האלופה כדי לכבוש את שער היתרון. קטן הסיט ימינה לקולמה, שהתקדם מספר מטרים והגביה כדור סופר מדויק לפינה השמאלית. שלומי ארבייטמן עלה הכי גבוה ונגח למשקוף ופנימה את ה-14 שלו העונה - 0:1 סופר מהיר למכבי חיפה.
הכתומים נותרו בהלם והאלופה המשיכה ללחוץ. בדקה השמינית רפאלוב פרץ באגף שמאל, חתך לאמצע וירה חזק מ-16 מטרים החוצה. בדקה ה-16 מוחמד גאדיר החליט לנסות את כוחו מ-25 מטרים אבל הכדור הלך גבוה. בדקה ה-21 משומר פרץ לרחבה ונפל אחרי התקלות באדרי. ליאני נתן למגן צהוב על התחזות.
המחצית השניה נפתחה עם יכולת מעט טובה יותר של האורחים. בדקה ה-53 אפק מצא את עטר בפינה השמאלית של הרחבה והחלוץ הוריד נפלא בעקב לגלבאן, שניסה בעיטה מהאוויר אבל הכדור הלך גבוה. בדקה ה-58 חיפה יצאה למתפרצת וקטן נכנס לרחבה מצד ימין אבל גדור הרוחב פספס את ארבייטמן. בדקה ה-60 האורחים הגיעו להזדמנות הגדולה ביותר שלהם עם התקפה מתפרצת שהסתיימה בבעיטה מהאוויר של אלירן עטר מ-16 מטרים החוצה. בדקה ה-82 כיאל נשאר לבד ומ-23 מטרים שלח פצצה ואיינוגבה התעופף כדי להדוף.
בדקה ה-82 נגמר הסיפור. פיטר מסיללה פרץ מימין והעביר פאס שטוח למרכז הרחבה. הגנת בני יהודה נרדמה ואייל גולסה המחליף הגיע מאחור וירה לרשת מ-9 מטרים - 0:2 למכבי חיפה.
מכבי חיפה:
ניר דוידוביץ´, אייל משומר, דקל קינן, ז´וזה טקשיירה, פיטר מסיללה, ג´ון קולמה, בירם כיאל, מוחמד גאדיר (68 ולדימיר דבאלשווילי), ליאור רפאלוב (אייל גולסה 46), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (עלי עותמאן 80).
בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ´, לירוי צעירי (חסאן אבו זייד 85), אסי בלדוט, עמרי אפק (משה ביטון 76), פדרו גלבאן, אלירן עטר.
שפט: לירן ליאני.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/151781.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/151803.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/151804.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/151805.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/151806.jpg
לכתבות נוספות >
 
צ'לסי איבדה נקודות, אך הפער בפסגה 4 נק'

צ´לסי איבדה נקודות, אך הפער בפסגה 4 נק´

המוליכה האנגלית ניצחה רק 1 מ-6 האחרונים, הפעם 1:1 מול ווסטהאם


צ´לסי ניצחה משחק אחד בלבד בששת האחרונים בכל המסגרות, זה לא מפריע לה להתייצב בראש הליגה האנגלית עם פער של 4 נקודות על פני מנצ´סטר יונייטד אחרי 1:1 מול ווסטהאם החלשה.
ווסטהאם - צ´לסי 1:1
הניצחון היחיד של הכחולים בחודש הנוכחי היה ה-1:2 בסטמפורד ברידג´ על פורטסמות´ של גרנט ובן חיים, וגם הפטישים הצליחו לעשות להם צרות.
בדקה ה-44 פגע אשלי קול בג´ק קוליסון ואלסנדרו דיאמנטי הכניע את פטר צ´ך מהנקודה הלבנה. שחקני צ´לסי הגבירו את הלחץ במחצית השניה ובדקה ה-60 הגיע השיוויון.
מת´יו אפסון ספק פגע בדניאל סטרידג´ ברחבה והשופט דין הורה על הנקודה הלבנה. שחקני ווסטהאם התווכחו ככל שיכלו ופרנק למפארד נאלץ לבעוט את הפנדל שלוש פעמים,בקור רוח מרשים, בטרם השער המאזן אושר. דרוגבה וחבריו עוד ניסו לקחת את 3 הנקודות, אבל זה לא עזר.
תוצאות נוספות: אברטון - בירמינגהאם 1:1 (ביליאלטדינוב 5 / לארסון 22), וולבס - ברנלי 0:2 (מיליאס 15, דויל 50).

לכתבות נוספות >
 
אספניול ניצחה, תיקו לאתלטיקו וגם לולנסיה

אספניול ניצחה, תיקו לאתלטיקו וגם לולנסיה

בן סהר נכנס בדקה ה-88 ב-0:2 על אלמריה, 0:0 לעטלפים אצל דפורטיבו
תאריך עדכון: 21/12/09 00:30


אספניול נחלצה מרצף של 9 משחקים ללא ניצחון עם 0:2 על אלמריה, בעוד שמאיורקה של דודו אוואט נכנעה למלאגה. ויאריאל ניצחה את סנטאנדר והתברגה לעשיריה הפותחת בספרד, אתלטיקו איכזבה בתיקו אצל טנריפה וגם ולנסיה לקחה רק נקודה מביקור אצל לה קורוניה.
אספניול - אלמריה 0:2
ארבעה הפסדים רצופים בליגה, 9 משחקים בלי ניצחון בכל המסגרות ומועדון אחד שאוהדיו חולמים על מקום בין הגדולים של הכדורגל הספרדי. העונה של לוס פריקוס נפתחה עם שאיפות בשמיים, ואולי זאת תחילתה של דרך חדשה.
חאבי מארקס הציב את המקומיים ביתרון בדקה ה-45, קורומינאס הכפיל בדקה ה-81 ובן סהר נכנס לחגוג עם חבריו מקרוב, כשעלה מהספסל בדקה ה-88. תחילתה של פריחה? במחזור הבא מחכה לאספניול ביקור אצל ולנסיה.
טנריפה - אתלטיקו מדריד 1:1
ניצחונות על אספניול וחרס יצרו את הרושם המוטעה שהקולצ´ונרוס יצאו מהמשבר, מסתבר שהמצב מסובך הרבה יותר. המקומיים פתחו בסערה וכבר בדקה השלישית דחק נינו מקרוב לשערו של סרחיו אסנחו. האורחים התעוררו ובדקה ה-21 איזן חוסה מנואל חוראדו.
אתלטיקו החזיקה מעט יותר בכדור והובילה בקרנות, אבל דווקא טנריפה סיכנה יותר את השער ובסיום היו מרוצים באתלטיקו לפחות מצבירת נקודה נדירה, שמחזיקה אותם במרחק 3 נקודות בלבד מעל לקו האדום.
לה קורוניה - ולנסיה 0:0
אחרי ההפסד הביתי לריאל מדריד, העטלפים קיוו להתאושש בביקור בריאסור. לשחקני דפורטיבו היו תכניות אחרות, והניסיונות של דויד וייה וחבריו הניבו תיקו חמישי העונה בליגה לוולנסיה. שתי הקבוצות בשולי הצמרת, שהולכת ומתרחקת מהן.
מלאגה - מאיורקה 1:2
המפגש בין השוערים המסוכסכים לשעבר דודו אוואט וגוסטבו מונואה הסתיים בניצחון של האורוגוואי. פרננדו ניצל טעות של הישראלי בדקה ה-23 כדי להציב את המקומיים ביתרון, לפני שחוליו אלבארס איזן (56). פרננדו פורסטיירי בן ה-19 כבש בנגיחה (76) והשאיר את הנקודות בלה רוסאלדה.
ויאריאל - סנטאנדר 0:2
הצוללת הצהובה עם ניצחון שלישיברציפות בליגה ונראה שפתיחת העונה המזוויעה נמצאת מאחורי הבחורים מהמדריגל. יוסבה יורנטה (49) וג´יוספה רוסי (72) סידרו לארנסטו ואלוורדה ניצחון שישי העונה.
ויאדוליד - ספורטינג גיחון 1:2
כשלואיס מוראן הציב את הקבוצה של מיגל פרסיאדו ביתרון בדקה ה-13 החסירו המארחים פעימה, אבל ניבאלדו איזן (29) והאריס מדוניאנין השאיר את הנקודות בחוסה סורייה בדקה ה-90.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/151792.jpg
לכתבות נוספות >
 
פוצץ המו"מ בין הפועל פ"ת לאורי אוזן

פוצץ המו"מ בין הפועל פ"ת לאורי אוזן

תומר סיני: "זה לא הסתדר, שגיב כהן יבוא בינואר". אסי בוזגלו שוחרר
תאריך עדכון: 21/12/09 13:04


פוצץ המו"מ בין הפועל פתח תקוה למגן אורי אוזן. בסיום פגישה שנערכה בין תומר סיני לשחקן, אמר חבר ההנהלה לאתר ערוץ הספורט: "זה לא הסתדר, נלך לכיוון אחר לגבי עמדת המגן הימני". שגיב כהן, המושאל לרמת השרון מהלאומית, אמור לשוב בינואר.
פתח תקוה הייתה מעוניינת בעמרי קנדה כתחליף לאוזן, בו מעוניינות גם מכבי פ"ת וסכנין, אך הפועל ת"א מסרבת לשחרר את הראשון. המלאבסים במו"מ החלוץ הגנאי ג´ורג´ ביסו, שהוצע גם להפועל באר שבע. "אם הוא ישחק בארץ, זה יהיה רק אצלנו", הבהיר סיני. "יש לנו זיכרון דברים איתו".
אסי בוזגלו שוחרר מהפועל פ"ת אחרי שיחה ארוכה עם המאמן אלי מחפוד, השחקן ואביו סרבו להגיב.
ביום שני תתקיים פגישה עם אנשי מכבי ת"א במטרה לנסות לשחרר את עמירן שקלים, שתנאיו הכספיים בפ"ת כבר סוכמו.
במקביל, הגיע גם חלוץ צרפתי להתרשמות. השוער אוסטין אג´ידה מציג יכולת טובה באימונים, ועל אף יכולת טובה של שקל מול נתניה השוער הניגרי אמור לפתוח במשחק נגד אשדוד ביום ראשון.
מחפוד נזף בשחקנים במהלך האסיפה בעיקר על חוסר המשפחתיות בקבוצה. "לפעמים, כשאני מסביר תרגילים, אני רואה חבורות של כמה שחקנים והסתודדויות ואני לא אוהב את זה. ננצח ונצא מהתקופה הרעה רק ביחד", גער בהם.
השבוע לא יזכו שחקני פ"ת אפילו ליום אחד של חופש, מאחר שמחפוד רוצה להכיר מקרוב את חניכיו ולאור העובדה שיש משחק בגביע הטוטו מול חיפה.

לכתבות נוספות >
 
קורנפיין: "הקהל משפיע על יצחקי"

קורנפיין: "הקהל משפיע על יצחקי"

יו"ר בית"ר לרדיו ת"א: "ברק יחזור לעצמו. 3 נצחונות זו התאוששו
תאריך עדכון: 20/12/09 23:51


בית"ר שוב בעניינים. הכדורגל לא מבריק, אבל הנקודות נערמות. מחזיקת הגביע השיגה אמש (שבת) ניצחון שלישי ברציפות, 0:1 על הפועל ר"ג, ואפשר שוב לדבר על שקט יחסי בבית וגן. אף אחד שם לא ידבר עדיין על אליפות, אבל בית"ר שוב חלק מהצמרת ועם קיזוז הנקודות לפני הפלייאוף - באמת שכבר אי אפשר לדעת איך דברים יתפתחו.
"שלושה ניצחונות הם כבר סימנים של התאוששות", אמר היום היו"ר איציק קורנפיין בראיון לתכנית הספורט רדיו ת"א, "אני מרוצה מהדרך המקצועית, למרות שזה לא אטרקטיבי, כי אי אפשר לשכוח שלפני הנצחונות האלה היתה לנו תקופה לא טובה, הביטחון שלנו ירד והקהל עשה הרבה רעש שהפריע לשחקנים. אם נמשיך לנצח גם היכולת תבוא".
לא כולם פוגעים בבית"ר, אחד מהם הוא ברק יצחקי, שמתקשה להציג את היכולת המוכרת שלו ועד כה העונה כבש רק ארבעה שערים. על פי קורנפיין, גם לקהל יש חלק בכך: "זה משפיע מאוד. יצחקי עבר תקופה עם יכולת פחות טובה מהרגיל, ואז הוא התחיל לשמוע רעשים מהקהל. בכלל, כל העניין עם ברוכיאן ויצחקי היה שהם היו בטוחים שהם יוצאים לחו"ל, ואז היו צריכים להכין את עצמם להישאר בארץ. זה קשה וידענו שזה יקרה. מצד שני, ידענו שהם מספיק נחוצים לבית"ר כדי שנחזק אותם ונתמוך בהם בתקופה לא טובה. אני בטוח שהם יחזרו להציג יכולת טובה".
"זה נכון שעידן ורד הוא שחקן צעיר ומבוקש", הוסיף קורנפיין, "קיבלנו הצעה יותר מפעם אחת, גם ממכבי חיפה. כל נושא סגל השחקנים ייעשה אך ורק על פי החלטת הצוות המקצועי". יו"ר בית"ר החמיא גם לשוער, בן טיפוחיו, איריאל הרוש: "ידענו לפני תחילת העונה שהרוש יהיה השוער הראשון. צריך להחמיא לו, הוא התאמן איתי ונבנה לאט. הוא יהיה יותר טוב ממני. גם בדור הזה של השוערים הרוש ראוי, והוא גם צריך להיות מועמד לקמפיין הבא של הנבחרת".
"פורמלית, הבעלים של בית"ר הוא ארקדי גאידמק ויש הסכמה שברגע שהעיקולים יוסרו הבעלות תעבור לאגייאר", התייחס היו"ר לשאלת הבעלות, "בהנחה שאגייאר ירצה לממש את הבעלות, זה יקרה אחרי שיוסדר כל עניין הנושים".
"גומא נותן כסף ולא רק ערבויות. הוא נותן את הכסף שמשמש לתשלום משכורות. אנחנו מצפים ומייחלים שזה יקרה. הדברים שאגייאר אמר בשבוע שעבר נבעו מתסכול וגם ממשאלת לב. מצד אחד הוא רוצה לקחת את הקבוצה ולהשקיע בה, מצד שני הוא לא יכול ואולי לא כדאי לו להשקיע כסף אם הקבוצה לא תהיה שלו".
קורנפיין נשאל לגבי הקוד האתי שהונהג בקבוצה, וענה: "אפשר לתת לשחקנים קנס, אבל אנחנו מנסים להכניס למועדון נושא של ערכים ומקצועיות. אנחנו רוצים שהשחקנים יבינו מאיפה נובעים הדברים ויכבדו את המקצוע שלהם. הם יכולים לבלות, אבל במידה".
מתוך תכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול הים האדום, בשיתוף ערוץ הספורט
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/151758.jpg
לכתבות נוספות >
 
למעלה