מבזקי ספורט לתאריך ה-20/12/09

היה משבר? 2:3 להפועל חיפה בב"ש

היה משבר? 2:3 להפועל חיפה בב"ש

דרמה גדולה בוסרמיל. המארחת הובילה 1:2 כ-10 לסיום. לוי וטרטצקי הפכו
תאריך עדכון: 20/12/09 01:25


איזה משחק קיבלנו בוסרמיל. הפועל ב"ש הגיעה לאחר 3 מחזורים ללא הפסד וקיוותה להמשיך ברצף מול הפועל חיפה, שמצידה יצאה מהמשבר בשבוע שעבר עם 0:2 על מכבי פ"ת. המארחים נראו טוב ברוב שלבי ההתמודדות, אך שני שערים של החיפאים ב-10 הדקות האחרונות (ערן לוי ואייל טרטצקי) קבעו 2:3 ענק וניצחון שני רצוף לשלומי דורה. גיא עזורי, בהחלטה משותפת עם ההנהלה, יצא מהכניסה הראשית לאיצטדיון ונתקל בכ-50 אוהדים שדרשו ממנו להתפטר.
"כדורגל זה לא מדע מדוייק. היינו ביתרון והיינו צריכים לקחת את המשחק בשיניים", אמר עזורי בסיום והתייחס לפציעות שעוברת הקבוצה, "אנחנו מתמודדים עם צירוף מקרים נדיר. אסולין ומסיקה היו עמודי התווך של הקבוצה".
המאמן המנצח, שלומי דורה, היה מרוצה מהניצחון לקראת הדרבי במחזור הבא: "הייתה כאן המון פסיכולוגיה לפני הדרבי. רוב השחקנים צעירים ולא חוו דרבי בוגרים וכך גם אני, נצטרך להוריד את כולם לקרקע במהלך השבוע". על החזרתו של ערן לוי להרכב אמר המאמן: "אחרי 12 משחקים רצופים ששיחק הוא היה צריך זעזוע. כנראה שהמסר חילחל היטב".
מהלך המשחק
20 הדקות הראשונות היו משעממות, ולא נרשמו אירועים מיוחדים. בדקה ה-23 החיפאים זכו בכדור קרן. ערן לוי סובב את הכדור לתוך השער, אביתר אילוז נגח מהקו לשערו שלו, 0:1 לאורחים. בניסיון ההרחקה אילוז נפצע כשנגח בקורה ונפצע בקרסול. הוא הוחלף בדקה ה-25 ע"י חנן פדידה ופונה לבית החולים סורוקה להמשך הטיפול, שם נקבע כי ייעדר לחודש. החילוף של עזורי פגע בול כשבדקה ה-45 מאור מליקסון הגביה כדור לרחבה, בלמי חיפה לא הצליחו להרחיק, ופדידה בחצי יעף קבע 1:1.
בפתיחת המחצית השנייה, המשחק הידרדר ושתי הקבוצות לא הרשימו. בדקה ה-58ניסה דורה להעיר את חניכיו כשהכניס את עדן בן-בסט במקומו של ירו בלו המאכזב. בדקה ה-63 הושלם המהפך. מליקסון שלח כדור ארוך לאוהד קדוסי שהסתובב על רחבת ה-16 ושחרר כדור נהדר לרשת, 1:2 לב"ש. דורה הגיב מיד עם חילוף כשאמיר אבו-ניל עלה במקום גל אראל.
כשכבר היה נראה כי 3 הנקודות בכיס של הדרומיים הגיע מי אם לא ערן לוי, שבעט טיל מ-25 מטרים היישר אל החיבורים - 2:2 בוסרמיל. רק שתי דקות עברו מהשיוויון וחניכיו של דורה ביצעו מהפך. אייל טרטצקי קיבל כדור ברחבה, קאלה לא יצא טוב והמגן הקשית, 2:3 דרמטי לאדומים מחיפה. פאבל פרגל המתוסכל ביצע עבירה גסה על לוי וראה את הכרטיס האדום בתוספת הזמן.
הרכב ב"ש: קאלה; מרקוס גלארסה, דנילו מוריירה, פאבל פרגל (הורחק 90), שמעון הרוש, אביתר אילוז (חנן פדידה 25), יוסי אופיר, אייל שן, מאור מליקסון, דוד רביבו, אוהד קדוסי.
הרכב חיפה: גליל בן-שאנן; חי בן לולו, אושרי רואש, סיבטי ליפנייה, אייל טרטצקי, בראיין גרזיץ´, גל אראל (אמיר אבו-ניל 67), רן אבוקרט, הישאם כיוואן (שרון לוי 85), ערן לוי, ירו בלו (עדן בן-בסט 58).
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/151633.jpg
לכתבות נוספות >
 
נצחון 3 ברציפות לבית"ר י-ם, 0:1 על ר"ג

נצחון 3 ברציפות לבית"ר י-ם, 0:1 על ר"ג

שער של טוטו תמוז בדקה 57 סידר לקבוצה של יצחק שום 3 נק´ נוספות
תאריך עדכון: 20/12/09 09:55


בית"ר ירושלים גברה הערב (שבת) 0:1 באצטדיון טדי על הפועל רמת גן ורשמה ניצחון שלישי ברציפות שהעלה את מאזנה ל-24 נקודות, בקרב ההולך ומסתמן על המקום השלישי בינה לבין מכבי ת"א ובני יהודה.
המארחים שלטו ללא עוררין במחצית הראשונה, אבל דווקא היה זה אריאל הרוש שהציל פעמיים את הירושלמים מספיגה. במחצית השנייה המשיכו שחקניו של יצחק שום ללחוץ את האורחים לשערם ובדקה ה-57 גם מצאו את הרשת תודות לטוטו תמוז.
חגיגת גביע הטוטו ב-5LIVE+: בשלישי: בית"ר י-ם מול הפועל עכו. ברביעי: מכבי חיפה מול הפועל פ"ת ומכבי תל אביב מול מ.ס אשדוד.
להצטרפות לערוץ חייגו:
הוט *6900
יס *2080

כובש השער, טוטו תמוז, אמר בסיום: "כמה שזה יותר קשה זה רק יותר מתוק. אני יודע שחושבים שלשחק מול קבוצות התחתית זה קל אבל דווקא הן באות להילחם כדי להוציא נקודות. אנחנו יודעים בדיוק איזה שני משחקים מחכים לנו (מכבי והפועל ת"א), וזה יהיה כבר סיפור אחר. ננסה להגיע מוכנים. אישית כיף לי להבקיע אבל באמת הכי חשוב שאנו לוקחים עוד ועוד נקודות".
"אני שמח מאוד שניצחנו", אמר בסיום יצחק שום, "גם 0:1 זה שלוש נקודות וזה מה שחשוב. יהיו לנו גם ימים טובים יותר. אף פעם לא הייתה לי בעיה עם האוהדים של בית"ר ירושלים".
"לחבר שלושה ניצחונות זה תמיד כיף", אמר אבירם ברוכיאן. "דווקא את המכשולים של קבוצת תחתית צריך לעבור. כשיריב בא להסתגר מולך, קשה מאוד לתת גול. לגבי שני המשחקים מול מכבי והפועל, אני בטוח שהקהל יראה קבוצה שלוחמת ורוצה להיצמד לצמרת. אנחנו קרובים לשם, אני מבטיח שניאבק ולא ניפול מהן, גם אם המשחקים הם קשים, ובבלומפילד".
"ברור שאני מאוכזב, אם לא אריאל הרוש התוצאה הייתה אחרת, הוא מנע שיוויון. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל ממשיכים הלאה", התייחס יובל נעים להפסד, "צריך להגיד מילה טובה לבחורים. נורא רצינו והאמנו שניקח נקודות מטדי, אבל השוער של היריבה היה פשוט מצוין הערב".
מהלך המשחק
בדקה ה-5 בעיטה של קובי חסן מחוץ לרחבה כמעט חדרה לרשת, אבל ברגע האחרון הצליח אריאל הרוש להדוף לקרן. כעבור שתי דקות בעיטה של טוטו תמוז מ-25 מטרים מצאה את איתי ארקין דרוך בין הקורות. בדקה ה-23 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר עד כה. נגיחה של וויליאם סוארז לפינה כמעט וקבעה יתרון מפתיע לאורחים, אך פעם נוספת הרוש הדף מצוין.
בדקה ה-30 מבצע אישי יפה של ברק יצחקי הסתיים בבעיטה של החלוץ מ-16 מטרים סמוך לקורה. 3 דקות מאוחר יותר שיחרר אלירן דנין בעיטה אדירה מ-25 מטרים שחלפה סנטימטרים מעל המשקוף של ארקין. 7 דקות לפני ההפסקה חיפש דה לא האסה את השער מזווית קשה בתוך הרחבה, הכדור חלף סנטימטרים מהחיבורים של ר"ג. כעבור דקה בעיטה של עידן טל מ-16 מ´ חלפה ליד העמוד של ארקין.
בדקה ה-50 בעט עידן טל בעוצמה מ-20 מטרים, אבל איתי ארקין הצליח להדוף. כעבור 2 דקות מור גולן כמעט הפתיע את האוהדים בטדי, אך הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה. בדקה ה-57 סוף סוף נפרץ הסכר. אבירם ברוכיאן ניסה לבעוט מחוץ לרחבה, הכדור לא התלבש כמו שצריך על רגלו של הקשר והגיע לטוטו תמוז שמקרוב קבע 0:1 לזכות בית"ר ירושלים. 4 דקות לסיום כמעט הגיע השוויון, כאשר בעיטה של תומר תייר נהדפה על ידי הרוש לקורה.
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אלירן דנין, פאולו דה לה האסה, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (עידן ורד/66), ברק יצחקי, טוטו תמוז.
הפועל ר"ג: איתי ארקין, קובי מוסא, אסי דומב, וויליאם סוארז, בני חדד, שי חדד (תמיר בן עמי/86), הרוויה קובאצ´ביץ´ (עמית אוחנה/90), תומר תייר, קובי חסן, מור גולן, ג´ורג´ דאטורו (עומר פרץ/80).
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/151624.jpg
לכתבות נוספות >
 
גולדהאר להנהלה: אנו לא לומדים מטעויות

גולדהאר להנהלה: אנו לא לומדים מטעויות

הבעלים של מכבי ת"א צפה ב-3:3 מול אחי. ביקש לחזק את הקישור האחורי
תאריך עדכון: 20/12/09 14:48


במכבי ת"א כואבים את אובדן הנקודות אמש מול אחי נצרת בעילוט. אחרי יתרון 1:3 איבדו הצהובים את איביצה אילייב שהורחק בכרטיס אדום וספגו שני שערים שגרמו לכעס רב בקבוצה.
רביעי ב-20:00, ישיר ב-5+LIVE: מכבי ת"א מול אשדוד בגביע הטוטו
"הסכמנו בתחילת העונה שצריך ללמוד ממשחקים ומטעויות כאלו כדי שנצליח ואנחנו עדיין לא עושים את זה", אמר הבעלים מיץ´ גולדהאר, שצפה במשחק מחו"ל להנהלה, "ברור שיש עוד הרבה עבודה במכבי ת"א".
וחלק מהעבודה תתמקד בקרוב ברכש, עם פתיחת חלון ההעברות בחודש הבא. "אבי נמני קיבל אישור לחפש שחקן או שניים לחיזוק הקישור האחורי וההתקפה", אמר גולדהאר להנהלה, "בכל זאת הבקענו שלושה שערים, מה שאומר שיש לנו התקפה כמו שצריכה להיות. לדעתי קשר אחורי אנחנו צריכים יותר".
בנוסף, גולדהאר הבהיר להנהלה כי הוא רוצה שימצאו שחקן שיתאים לקבוצה גם מבחינה חברתית, בניגוד למקרה של אנדריי קומאץ´ שלא הצליח להשתלב במרקם במועדון.
שחקני מכבי יקבלו היום יום חופשי ומחר יחזרו להתאמן לקראת משחק גביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד ביום רביעי. במשחק צפוי להיכלל לראשונה העונה בסגל מאור בוזגלו, שהחלים מפציעה ואף יקבל מנמני דקות משחק.
במכבי ינסו להשתמש במשחק מול אשדוד גם כדי להחזיר לכושר את שרן ייני, שלא היה בסגל בגלל גב תפוס. בקבוצה היו מאוכזבים מתפקוד כל שחקני החלק האחורי ב-3:3 אתמול ובעיקר מטעויות רבות שביצע דור מלול.

לכתבות נוספות >
 
בן חיים: "לא נתנו לנו סיכוי מול ליברפול"

בן חיים: "לא נתנו לנו סיכוי מול ליברפול"

אחרי ה-0:2 על האדומים, התראיין בלמה של פורטסמות לאתר ערוץ הספורט
תאריך עדכון: 20/12/09 13:39


בפורטסמות מתחילים להרגיש טוב. מאז שמונה אברהם גרנט לתפקיד המנג´ר, במקומו של פול הארט, צברה הקבוצה 7 נקודות מתוך 15 אפשריות, כאשר גם שני ההפסדים הגיעו מול מנצ´סטר יונייטד וצ´לסי. אמש ניצחה פומפי 0:2 את ליברפול והעלתה את מאזנה ל-14 נקודות. ניצחון נוסף בשבוע הבא באפטון פארק של ווסטהאם עשוי להקפיץ את הכחולים לראשונה העונה מעל הקו האדום.
"אף אחד לא נתן לנו סיכוי מול ליברפול. אמרו גם שצ´לסי יפרקו אותנו ולא היינו נחותים באף שלב ורק בגלל חוסר מזל הפסדנו", כך אמר הבוקר (ראשון) טל בן חיים, בלמה של פורטסמות שהציג יכולת גבוהה, בראיון לאתר ערוץ הספורט, "אתמול הצגנו יכולת טובה מאוד עם הרבה הקרבה ונחישות ואחרי שירדנו מאוכזבים מול צ´לסי קיבלנו מול ליברפול תמורה מלאה".
במחזור הבא תפגוש פומפי את ווסטהאם לקרב תחתית כשניצחון יעלה את קבוצתו של אברהם גרנט מהמקום האחרון בטבלה. "הניצחון על ליברפול נותן לנו הרבה ביטחון לקראת ווסטהאם, אם ניקח נקודות נקבל תנופה גדולה מאוד. הוכחנו שאנו יכולים להוציא תוצאות טובות מול קבוצות חזקות. יש לנו קהל מדהים שנותן לנו דחיפה עצומה. אנחנו מנסים להחזיר להם על המגרש ועל זה שהם לא מפסיקים לעודד".

לכתבות נוספות >
 
גיטא: קבוצות נותנות לעכו את הכבוד הראוי

גיטא: קבוצות נותנות לעכו את הכבוד הראוי

משחק 9 ברציפות ללא הפסד לעולה, החלוץ: "נישאר". בראקי יעדר
תאריך עדכון: 20/12/09 13:02


גבע ברקאי, בלם הפועל עכו, יעדר גם ממשחק רבע גמר גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים ביום שלישי בשל צבירת צהובים. ברקאי לא ישחק בגלל הצהובים גם מול הפועל ב"ש במחזור הליגה בשבת.
מי שיחליף את ברקאי בהרכב הוא הבלם איציק כהן שחזר מפציעה ארוכה, נכנס כמחליף בפ"ת והפגין יכולת טובה.
שלישי ב-19:45, ישיר ב-5+LIVE: הפועל עכו - בית"ר ירושלים
"אני בטוח שעכו תישאר בליגה", אמר אושרי גיטא, המגלה יכולת מצוינת בחודש האחרון וכבש 3 שערים ב-4 המשחקים האחרונים, "יש לנו כאן שחקנים לוחמים אחד אחד. אנחנו יודעים להביא את זה כל פעם למגרש. לא סתם לא הפסדנו ב-9 משחקים. זהו הישג חסר תקדים למרות שיש ברצף הזה רק 2 נצחונות. אנחנו יכולים לאגור עוד נקודות".
"אני חושב שכל קבוצות הליגה נותנות כיום לעכו את הכבוד הראוי ומבינות שמשחק נגדנו הוא אחד הקשים שיש", סיכם גיטא.
עבאדי סחארנה, החלוץ הגנאי הנבחן בקבוצה ומרשים בימים האחרונים, יעבור מבחן אחרון במשחק מול בית"ר ואם יגלה יכולת טובה יוחתם עד סוף העונה.

לכתבות נוספות >
 
טל חן: "נלחמנו גם בשביל אבו סלאח"

טל חן: "נלחמנו גם בשביל אבו סלאח"

בסכנין מאוכזבים: "היינו צריכים לכבוש". נסיון לסכם חזרת יבוריאן
תאריך עדכון: 20/12/09 13:11


בבני סכנין הביעו אכזבה רבה מהתיקו 0:0 במשחק החוץ בשבת מול מ.ס אשדוד. אנשי הקבוצה אמרו שבמחצית השניה היו טובים יותר מהיריבה והגיעו למספר מצבים שהיו אמורים להסתיים בשערים.
בסכנין, המדורגת 13 בליגת העל, עדיין מקווים שהיו"ר המתפטר חסן אבו סלאח יחזור השבוע לתפקידו. אבו סלאח לא נכח במשחק אתמול. "אנחנו נלחמנו חזק בשבת בראש ובראשונה בשבילנו אבל גם בשביל היו"ר שלנו, אבו סלאח, שחסר לנו", אמר טל חן, "כולנו רוצים שיחזור במהרה".
"אני חושב שהפנמנו את הלקחים מהמשחק החלש מול נתניה ואתמול נראינו אחרת", הוסיף הבלם, "אנו צריכים להמשיך להשתפר ולאגור נקודות". חן ייעדר מדרבי המגזר מול אחי נצרת בדוחא בשבת בשל צבירת צהובים. זהו חסרון גדול מבחינת סכנין, שתחסר גם את חאלד חלאיילה המורחק.
בסכנין מקווים לסגור במהרה את חזרת איליה יבוריאן למועדון, כשהדברים תלויים בשיחות בין אנשי הקבוצה לראשי מכבי ת"א. לפי ההערכות תנאיו של יבוריאן בסנכין מסוכמים, ומה שנשאר הוא לסגור את העברתו.

לכתבות נוספות >
 
נותן בראש. זידאן הוא כדורגלן העשור

נותן בראש. זידאן הוא כדורגלן העשור

מי עוד נמצא בטופ 10 של נדב יעקבי? היכנסו כדי לגלות
תאריך עדכון: 20/12/09 17:41


10. צ´אבי הרננדס
בלי לשים לב, בגיל 29 לקשר הצנום יש כבר 500 משחקים רשמיים במדי ברצלונה, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של המועדון למעט אחד ("טרזן" מיגלי). אבל זה לא מספר המשחקים שמציב את צ´אבי במקום הזה, אלא היותו זה שיחד עם אנדרס אינייסטה הצעיר ממנו ממונים על קביעת הסגנון הייחודי של הבלאוגראנה ושל נבחרת ספרד - הנעת כדור בלתי פוסקת, שהרבה בזכותה ברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם וספרד היא הנבחרת הטובה בעולם.
9. קאקה
על גדולתו ככדורגלן אין עוררין. הבעיה היא שהוא עדיין לא שם את החותמת הגדולה בקריירה שלו. במונדיאל 2002 הוא היה צעיר מדי וב-2006 ברזיל נכשלה. ב-6 השנים שלו במילאן הוא היה ענק, אבל כדי לטפס במעלה הדירוג הזה הוא היה צריך יותר מאשר אליפות אחת וגביע אלופות אחד. אבל אין מה לדאוג, הוא רק בן 27, ויש לו עוד כמה שנים טובות כדי לשפר עמדות.
8. אנדריי שבצ´נקו
בשנים בהן שיחק החלוץ האוקראיני במילאן, אי אפשר היה לעצור אותו. לעיתים הוא הזכיר את מרקו ואן באסטן בקלילות בה הבקיע שערים. ב-2003 הוא הוליך את הרוסונרי לזכייה בליגת האלופות ושנתיים לאחר מכן נפל בגורלו להחמיץ את הפנדל המכריע בגמר ההוא מול ליברפול. המעבר לצ´לסי התברר בסופו של דבר כטעות. "שבה" איבד את הטאץ´, את הביטחון, וכבר לא הצליח לחזור למה שהיה בעבר – אחד מגדולי הכדורגלנים של העשור.
7. ראול
כשספרד זכתה באליפות אירופה, ראול לא היה שם. והאמת? הלב נצבט עבורו. כי החלוץ הנפלא הזה היה ללא ספק גדול שחקני נבחרת ספרד בעשור האחרון, והגיע לו להיות חלק מההצלחה. אבל לראול בסך הכול אין על מה להצטער, כי הוא עומד לסיים בקרוב קריירה מופלאה, במהלכה זכה 3 פעמים בגביע האלופות ושבר את כל שיאי ההופעות והשערים של ריאל מדריד, המועדון הגדול בעולם.
6. לאו מסי
בדומה לבחור שלפניו בדירוג, הארגנטיני הפציע רק בשנים האחרונות של העשור, אבל כמו שזה נראה עכשיו מסי אמור להיות במקום הראשון בסיכומים שיהיו בדצמבר 2019. בינתיים הוא הספיק לזכות בכל התארים האפשריים בברצלונה, גם הקבוצתיים וגם האישיים, ואם יש שחקן שיש לו את הפוטנציאל להיכלל באותה רשימה אקסקלוסיבית שכוללת כעת את פלה, מראדונה, קרויף, די-סטפנו וזידאן – זה רק מסי.
5. כריסטיאנו רונאלדו
הוא עדיין צעיר, ואף אחד לא יודע לאיזה גבהים הקריירה שלו עוד תתרומם בעשור הבא עלינו לטובה. אבל מה שרונאלדו, השחקן היקר ביותר בהיסטוריה, כבר הספיק לעשות מציב אותו במקום הזה בעשור שמסתיים עכשיו. כבר ב-2004, ביורו שפורטוגל אירחה, אי אפשר היה לעצור את הכישרון שלו, למרות שעוד היה ילד. במנצ´סטר יונייטד הוא היה גם השחקן הטוב ביותר וגם המבקיע המצטיין, בדרך לאליפויות ולזכייה בגביע האלופות.
4. תיירי הנרי
גדול שחקני ארסנל בכל הזמנים, הכדורגלן הצרפתי עם הכי הרבה שערים (יותר ממישל פלאטיני), שגם היום, בשלהי הקריירה שלו, עדיין משחק ברמות הגבוהות ביותר, בברצלונה. עם כל הכבוד לארסן ונגר, האיש שבזכותו הפכה ארסנל ליריבה העיקשת של מנצ´סטר יונייטד על הבכורה באנגליה בתחילת העשור, היה הנרי.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/151696.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/151694.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/151693.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/151695.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/151697.jpg
3. רונאלדו
מכונת השערים האולטימטיבית. רונאלדו היה שם תמיד כדי להבקיע, באיינדהובן, בברצלונה, באינטר, בריאל מדריד, במילאן ואפילו עכשיו בקורינתיאנס. מאז גרד מילר לא ראה העולם סקורר טוב ממנו. אז נכון, בגביע האלופות הוא מעולם לא זכה, אבל כמה שחקנים אתם מכירים שהבקיעו צמד בגמר הגביע העולמי?
2. רונאלדיניו
שלוש השנים הראשונות שלו בברצלונה היו מדהימות. באותם ימים אך טבעי היה להעריך שאם רונאלדיניו ימשיך באותה יכולת, יהיה אפשר להזכיר אותו באותה נשימה עם פלה ומראדונה. רק שהכישלון של ברזיל במונדיאל 2006, שהיה אמור להיות המונדיאל שלו, הוציא לו את האוויר מהמפרשים. מאז רונאלדיניו הוא שחקן טוב, לא יותר. בטח לא הפנומן שהיה בין 2003 ל-2006.
1. זינדין זידאן
היחיד מבין כל אלו ששיחקו בעשור האחרון שיש לו מקום בין חמשת הגדולים בכל הזמנים. מאז יוהאן קרויף, לא היה שחקן קלאסי כמו זידאן. רגע השיא בקריירה, הצמד בגמר מונדיאל 1998, שייך אמנם לעשור הקודם, אבל זה אותו זידאן שזכה ביורו ב-2000, כבש את אותו שער מופלא בגמר ליגת האלופות 2002, והספיק להיות הדמות המרכזית – לטוב ולרע – בנבחרת צרפת שהפסידה את הגביע העולמי ב-2006 בפנדלים.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/151702.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/151689.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/151690.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/151692.jpg
לכתבות נוספות >
 

Ron 22

New member
חייב להגיד את זה...

מה צ'אבי עושה שם לעזאזל?! מה לגבי בופון, נסטה, מאלדיני, דל פיירו, נדבד וג'רארד? וכל אלה שמות שאפילו לא חשבתי בשביל לתת אותם. גם את ראול הייתי מוציא, הוא לא באמת היה יותר טוב מבופון או מאלדיני או דל פיירו.
 
מי ישיג אותה? אינטר גברה 0:1 על לאציו

מי ישיג אותה? אינטר גברה 0:1 על לאציו

אטו כבש והנראזורי בורחים בפסגה אחרי שיובנטוס נכנעה 2:1 לקטאניה
תאריך עדכון: 20/12/09 23:49


השלג משתק חלקים גדולים של הכדורגל האיטלקי, אינטר גמגמה מעט ויובנטוס שומטת כל הזדמנות טובה להתקדם. הגברת הזקנה נכנעה בביתה לקטאניה במסגרת המחזור ה-17 בסרייה A ומעמדו של המאמן צ´ירו פרארה בסכנה ברורה ומיידית. ובאינטר? עסקים כרגיל. סמואל אטו כבש את השער היחיד בניצחון על לאציו והאלופה מוליכה כבר בפער של 8 נקודות ממילאן (משחק חסר) שבמקום השני.
אינטר - לאציו 0:1
4 המילים שיתארו יותר מכל את אינטר הנוכחית הן קבוצה אופיינית של מוריניו. כדורגל נוקשה, ציני והצלחות מינימליות. את זלאטן איברהימוביץ´ והאגו שלו הוא פינה מהמרקם הקבוצתי, שרק התחזק עם לוסיו, סמואל אטו ודייגו מיליטו.
אטו כבש את שערו השמיני העונה בסרייה A בדקה ה-14 והתקרב בדירוג הכובשים לחברו לחוד מיליטו, שהופל בבירור מאוחר יותר ברחבה ולא קיבל את השריקה המיוחלת לפנדל. גם כניסתו של חוליו קרוס למפגש מול האקסית לא הצילה את לאציו, שנותרה עמוק בתחתית.
יובנטוס - קטאניה 2:1
חניכיו של צ´ירו פרארה עם הפסד שני ברציפות בליגה, ואחרי ההדחה מליגת האלופות נראה שאכן מדובר במצוקה אמיתית. מרטינס הכניע את מאנינגר מהנקודה הלבנה בדקה ה-24 ורק בדקה ה-67 הצליח חסן סליהמידז´יץ´ המחליף לאזן.
קאמבק? ממש לא. מריאנו חוליו איסקו הארגנטיני עלה מהספסל וכבש את שערו הראשון מאז הגיע לקטאניה, הופעתו ה-90 במדי הקבוצה מסיציליה, שניצחה לראשונה אצל יובנטוס מאז 1963.
"לא אנטוש את הספינה", הכריז פרארה המאוכזב אחרי ההפסד החמישי בששת המשחקים האחרונים. "האכזבה שחשים האוהדים קיימת גם בחדר ההלבשה. אי אפשר להכחיש שבסטנדרטים שלנו מדובר בזמנים קשים. אם נישאר מאוחדים, נוכל לצאת מהסערה".
רומא - פארמה 0:2
מי בכלל זוכר שהג´יאלורוסי פתחו בצורה מזוויעה את העונה והעמידו את קלאודיו ראניירי על הקווים במקום לוצ´יאנו ספאלטי?! הרומאים קיבלו את חניכיו של גווידולין בזרועות פתוחות והחזירו אותם הביתה עם הזנב בין הרגליים. בורדיסו (49) ובריגי (90+2) סיפקו את השערים, רומא כבר במקום הרביעי, 2 נקודות בלבד מאחורי יובה.
נאפולי - קייבו 0:2
דבר לא הולך חלק אצל התכולים מהדרום, אבל בינתיים זה עובד עבור החבורה של וולטר מצארי. מארק המשיק הקפיץ את הקהל המקומי ביציעי הסן פאולו עם פנדל בדקה ה-8, פאביו קוואליארלה הכפיל דקתיים לסיום.
ליבורנו - סמפדוריה 1:3
שחקניו של לואיג´י דל נרי הולכים ודועכים אחרי פתיחת עונה מסעירה, הפעם אחרי שער מוקדם של אנטוניו קסאנו (16). ריבאס (40) ודנילביצ´יוס (48 ו-90+4) סיפקו את המהפך.
תוצאות נוספות: פאלרמו - סיינה 0:1 (קבאני 41). נדחו: בולוניה - אטלנטה, גנואה - בארי, אודינזה - קליארי.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/151813.jpg
לכתבות נוספות >
 
../images/Emo101.gifמאמנים גרועים זאת מגיפה../images/Emo88.gif

פשוט ככה,אני לא יודע אם אני מדמיין,אבל נראה לי שבשנים האחרונות יש יותר מאמנים גרועים בקבוצות עם חומר טוב מאשר קודם.הפסיקו לבחור אותם לפי קריטריונים מקצועיים,מתייחסים לאימון כאל משהו רוחני,אולי הנשיאים הפכו להיות קארמריסטים בכלל או וואטבר איך שאומרים את זה.זה פשוט הורס את הכדורגל כמו שופטים גרועים,משחקים מכורים,הכסף הגדול ודברים נוספים.
 
גיגס: רונאלדו מעולה, אנו לא חסרים אותו

גיגס: רונאלדו מעולה, אנו לא חסרים אותו

קשר מנצ´סטר יונייטד על הפורטוגלי: "ידענו שהוא מעוניין לעבור למדריד"
תאריך עדכון: 20/12/09 18:41


רבות דובר בקיץ האחרון לגבי איך תיראה מנצ´סטר יונייטד ללא כריסטיאנו רונאלדו. אמש הובסה אלופת אנגליה 3:0 בקרייבן קוטג´ על ידי פולהאם והערב (ראשון) היא עלולה למצוא את עצמה במרחק של 6 נקודות מצ´לסי, אולם למרות זאת קשרה הוותיק של השדים האדומים, ראיין גיגס, בטוח כי המועדון נמצא במצב טוב מאוד, ולא, הם לא מתגעגעים לפורטוגלי הבינלאומי.
"כריסטיאנו הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בעולם, אבל אני חייב להיות כן ולהגיד שלא ממש הרגשתי בשינוי מאז שהוא עזב", אמר הוולשי בן ה-36, "מעולם לא היינו קבוצה של שחקן אחד ועדיין יש לנו את אותה קבוצת שחקנים פחות או יותר, עם מספר שינויים קוסמטיים".
"ידענו תמיד שרונאלדו רוצה לעבור לשחק במדריד וכשהגיעה ההזדמנות הוא לקח אותה", המשיך הקשר שחתם על הארכת חוזה לעונה נוספת במועדון, "ידענו שהוא יעזוב יום אחד, אבל אנו לא נוטרים לו טינה".
"הוא אחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקתי לצידם לאורך הקריירה והוא באמת בחור טוב", הוסיף גיגסי על השחקן היקר בעולם, "כל מה שנותר לי לעשות הוא לאחל לו בהצלחה".

לכתבות נוספות >
 
גרמניה: 1:2 להמבורג על ורדר ברמן

גרמניה: 1:2 להמבורג על ורדר ברמן

המארחים התאוששו מההפסד בבלומפילד הודות לשערים של מאת´יסן ומרסל יאנסן
תאריך עדכון: 20/12/09 18:53


שני משחקים מתקיימים היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-17 של הליגה הגרמנית. המבורג התאוששה מההפסד בבלומפילד עם ניצחון נאה 1:2 על ורדר ברמן תחת שלג די כבד ואילו פ.צ קלן ונירנברג משחקות בשעה זו.
המבורג - ורדר ברמן 1:2
כבר בדקה ה-9 יוריס מאת´יסן, ששיחק גם מול הפועל ת"א, כבש את הראשון בנגיחה אחרי קרן רצרה והגבהה של אליה ההולנדי. בדקה ה-32 המארחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שג´רום בואטנג ראה אדום אבל זה לא הפריע להם לכבוש את השני ארבע דקות לאחר מכן.
מרסל יאנסן אחראי על הכיבוש עם בעיטה מסובבת יפה מ-20 מטרים. ורדר כבשה את שער הכבוד שלה רק בדקה ה-93 באמצעות הבלם נאלדו, אבל יותר מזה היא לא השיגה. הניצחון העלה את המבורג למקום הרביעי עם 31 נקודות. ברמן שישית עם 28.

לכתבות נוספות >
 

אורון V1

New member
../images/Emo207.gifרגע לא שגרתי בדרבי הלונדוני

לאמפארד נאלץ לבעוט פנדל 3 פעמים עד שבסופו של דבר השופט אישר אותו בדקה ה-61, בפעמיים הקודמות שחקנים של צ'לסי נכנסו לרחבה בטרם עת. כרגע התוצאה היא 1-1 לאחר שני פנדלים שנויים במחלוקת.
 

Sir Terry Wogan

New member
הפנדל של ווסט האם אולי "שנוי במחלוקת"

הפנדל של צ'לסי הוא צלילה, חד וחלק. בכלל, שיפוט מחריד של מייק דין שמצטרף לעונת בלהות מבחינת השיפוט בכדורגל האנגלי.
 
פשוט נמאס לי מהקטע הזה עם הפנדלים

יש שני חוקים ידועים לגבי פנדלים - אסור לשחקנים להיכנס לרחבה לפני שהכדור נבעט, אסור לשוער להתקדם מהקו לפני שהכדור נבעט. אבל כולם עושים מה שבא להם, השופטים אף פעם לא עושים שום דבר, ואף אחד אפילו לא מציין את זה. ואז בא לך שופט שדווקא הוא כן מתעקש על הדברים האלה, או לפחות על אחד מהם. ואין לי בעיה איתו, הוא הולך לפי החוקים, ומה עוד אפשר לבקש ממנו. אבל כשאחרים פשוט מתעלמים מהם, זה א'-ב' של חוסר עקביות בשיפוט.
 

Sir Terry Wogan

New member
להערכתי, אם מייק דין היה משוכנע שזה פנדל

הוא לא היה נותן את ההצגה שנתן אתמול עם למפארד והוא היה מסתפק בבעיטה אחת בודדה. ברור שהוא שרק לפנדל מבלי להיות משוכנע בכך והזעם המוצדק של שחקני ווסט האם עשה את שלו, הקוון הוא זה קיבל את ההחלטה (האיומה). כמובן שאתה צודק במה שאתה אומר, רק שלשום נשרק פנדל (הזוי ומופרך) לטובת האל נגדנו, אני חושב שכבר בזמן הבעיטה היו איזה ארבעה שחקני האל בתוך הרחבה וכמובן שלא נשרקה בעיטה חוזרת- כי ג'ובאני החמיץ. רק בעיטה חוזרת הייתה חסר לשופט...
 
למעלה