מבזקי ספורט לתאריך ה-20/03/10

"צריכים לנצח, נוכל לעודד את סכנין"

"צריכים לנצח, נוכל לעודד את סכנין"

בהפועל ת"א דרוכים לקראת הפועל חיפה. גוטמן: "תראו מי בעל הבית"
תאריך עדכון: 20/03/10 09:08


הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק בשבת בקרית אליעזר מול הפועל חיפה. המאמן אלי גוטמן מתכנן לפתוח עם אותו הרכב שהביס 0:4 את בני יהודה בשבוע שעבר, כאשר דני בונדר, שסבל מכאבים ברגלו בימים האחרונים, עבר את האימון ויפתח בעמדת המגן הימני.
  • שלישי, 19:30, ישיר באתר: קביליו יפו מול הפועל ת"א בגביע המדינה
גוטמן ביקש מהשחקנים לשים לב בעיקר לערן לוי והפציר בהם שלא לתת לו מרחב. "הוא שחקן מסוכן שאסור לתת לו מרחק", אמר המאמן, והוסיף: "מהשריקה הראשונה אנחנו צריכים להראות להפועל חיפה מי בעל הבית".

בהפועל לא חושבים על מכבי חיפה, אבל יודעים שניצחון מחר ילחיץ את הירוקים לקראת המשחק שלהם ביום ראשון בסכנין. "אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ואם ננצח, אז נחזיק אצבעות לסכנין", כך אמר שחקן בקבוצה.

כפי שפורסם אתמול, דניאל דה רידר ייעדר כ-10 ימים בגלל פציעה נוספת ולא ייכלל בסגל האדומים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשווילי, ערן זהבי, גילי ורמוט, מהראן לאלה, איתי שכטר.
"נצטרך הרבה לחימה ונחישות"
מאמן הפועל חיפה שלומי דורה אמר לשחקניו באימון המסכם: "אין הרבה להגיד על היתרונות המקצועיים של הפועל ת"א. תצטרכו להראות הרבה לחימה ונחישות ולתת הכל כדי שלא נחזור בידיים ריקות".
השוער אוהד כהן פצוע ולא ישחק, ומי שיפתח בין הקורות יהיה עמרי אלון. במקום אושרי רואש המוצהב יפתח עודד אלקיים. הקשר הפורטוגלי רו לימה יחליף את יוסי דורה הפצוע ויערוך הופעת בכורה, בעוד שאמיר אבו ניל יוצב בחוליה הקדמית במקום ירו בלו המוצהב.
הרכב משוער: עמרי אלון, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, עודד אלקיים, אייל טרטצקי, בראיין גרזיץ´, רוי לימה, גל אראל, ערן לוי, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/161959.jpg
לכתבות נוספות >
 
בית"ר מול מכבי זה משחק עונה. פעם בחיים

בית"ר מול מכבי זה משחק עונה. פעם בחיים

איציק זוהר מנתח את המשחק המרכזי בסיבוב ט´ בגביע המדינה
תאריך עדכון: 20/03/10 12:06


בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב בטדי זה תמיד אירוע, לא כל שכן במפגש נוק אאוט. לא כל שכן כאשר כל כך הרבה מונח על כף בעבור שתי הקבוצות. זהו משחק חשוב מאוד עבור שתיהן. הרבה יותר מעוד משחק ליגה, גם הרבה יותר מעוד משחק גביע. כי במובן מסוים מונח על הכף הרבה יותר מגביע המדינה.
לשתי הקבוצות יש יותר מה להפסיד. בית"ר בעונה טראומטית, אחרי נטישת ארקדי גיידמאק וסיפור גומא אגייאר, והעתיד הכל כך לוט בערפל של המועדון הגדול הזה. מי יודע מה יהיה שם בעונה הבאה.
למעשה כולנו יודעים, או לפחות מעריכים בסבירות מאד גבוהה, שהקבוצה הזו תיראה כמו צל של עברה המפואר. הרבה מאוד שחקנים יקרים יעזבו, כמעט כל הכוכבים. ולכן הגביע של העונה הנוכחית כל כך חשוב. דווקא עכשיו, כשהמועדון הזה ניצב בפני פרשת דרכים היסטורית, כמעט קיומית, זכייה בגביע בפעם השלישית ברציפות, לראשונה לדעתי בתולדות הכדורגל הישראלי או לפחות בעידן המודרני, תהווה הישג יוצא דופן, וחשוב מאד, לבית"ר ירושלים. האוהדים צריכים את זה. השחקנים צריכים את זה. היו"ר איציק קורנפיין צריך את זה. ואולי גם המשקיע הבא צריך את זה.
אבל למכבי הגביע הזה, כך נדמה, לא פחות קריטי. גם שם ברור שרוצים לעשות מהפכה כלשהי בפגרה הקרובה. מעמדו של אבי נמני כמאמן או מנג´ר או השד-יודע-מה לא ברור. עד לא מזמן רבים ציירו את העונה הזו כהצלחה אך ברור שהיא לא ממש כזו. אני אף פעם לא חשבתי שהיא הצלחה גדולה. איזה שחקן של מכבי הצטיין העונה? מה נזכור מהעונה הזו? בשום עמודה סטטיסטית או מדד אחר לא תראו מצוינות מצד מכבי תל אביב. אז נכון שמבחינת מיקום בטבלה המצב של מכבי לא רע, אך היא רחוקה 20 נקודות מהמוליכה וברור שתוצאות כאלו אינן מתקבלות בהבנה במועדון בסדר גודל שכזה. לכן ניצחון על בית"ר בגביע יכול להמתיק את הגלולה.
מההיבט המקצועי אני חושב שהמצ´-אפ הזה לגמרי מאוזן. אני לא יכול לזהות יתרון משמעותי, או אפילו קטן, לאחת הקבוצות. בית"ר אמנם משחקת בבית וברור עד כמה טדי יכול להוות מוקד כוח, אך לעתים היא נכנסת ללחץ דווקא בביתה והתוצאות לא תמיד טובות. דווקא בהקשר הזה טוב שהמאמן הוא דוד אמסלם, אחד שהאוהדים למעשה המליכו תחת יצחק שום. מבחינת הקהל של בית"ר אמסלם הוא אחד משלהם, ולכן התמיכה שלהם בקבוצה גדולה ובעיקר חיובית יותר. בית"ר משחקת כמעט תמיד הרבה יותר טוב כשהיא נתמכת על ידי הקהל. יש הרבה קסם ברגעים הללו שהקהל לגמרי חיובי.
האנרגיה אמנם חשובה אך הכימיה בין השחקנים חשובה לא פחות. בית"ר העונה התאפיינה יותר מדי ביחסים לא מספיק טובים בין השחקנים. שחקנים התקפיים לא עזרו בהגנה ושחקני הגנה לא ממש עזרו במשחק ההתקפי. בית"ר לא שיחקה "ביחד" בתקופת שום. תחת אמסלם זה בינתיים נראה יותר טוב, אך שלושת הניצחונות האחרונים הושגו נגד קבוצות חלשות ממכבי תל אביב. עכשיו זה מבחן הרבה יותר קשה עבורה. לכן הוא גם יותר משקף.
בניגוד לקבוצה שמודרכת על ידי מאמן שעבר סטאז´ לפני שקודם לעמדת המאמן הראשי, למכבי תל אביב יש מאמן שנזרק מיד למים. יש לכך אולי גם אספקטים חיוביים אבל אבי נמני מאמן במכבי כבר יותר משנה, ובינתיים קשה לומר הרבה דברים משמעותיים על הקדנציה שלו. נמני יודע, עם כל הלחץ מסביב, כי משחק הנוק-אאוט מול בית"ר הוא חשוב מאוד. אולי המבחן החשוב ביותר שלו כמאמן עד כה.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/162018.jpg
זו לא עונה מרשימה לבית"ר ולמכבי. הקבוצה מירושלים רשמה יותר מדי תוצאות מאכזבות תחת שום, ואילו התל אביבית לא עושה שום דבר שאינו מקרי. אמרו שחקני בית, אמרו גם כל מיני דברים אחרים, אך במכבי אי אפשר לדעת ביום נתון מי יופיע ומי מהשחקנים יעשה מה. עד כדי כך הכל מקרי. אבל גם בית"ר היא העונה קבוצה מקרית. אין שם באנקרים. ברק יצחקי הוא כמובן השחקן הכי מוכשר ואיכותי, אך גם לו היו עד עתה העונה יותר מדי ימים רעים. ברור שהוא קריטי במשחק מול מכבי, וגם חשוב שטוטו תמוז ייכנס לעניינים מהר. בכלל, מעניין יהיה לראות האם אמסלם יעלה עם שני חלוצים בלבד או יילך על שלישיית חוד (ביחד עם בן שושן) ויסמן כי הוא הולך על משחק התקפי וניצחון הלכה למעשה.
מלבד זה קשה לציין עוד שאלות מקצועיות מראש. זה משחק פתוח לגמרי שהכל בו יכול להיות. תוסיפו לכך את כל הדרמה, והסיכון שטמונים בו, ותבינו מדוע בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב כבר בסיבוב ט´ בגביע המדינה זה אולי המשחק הכי מעניין שיש פה העונה.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/162019.jpg
לכתבות נוספות >
 
מצית את העשרים שקל שעולה 5+ לייב

סוף שבוע, מחזור ליגה (לא שהוא חשוב במיוחד, אבל לא משנה), מחזורים בכל שאר אירופה, טורניר המכללות והכל - והם עוסקים במשחק גביע בעוד ארבעה ימים, ולא שהוא יהיה בין שתי הקבוצות הטובות כיום במדינה או משהו.
 
2:2 דרמטי בין מכבי תל אביב לנתניה

2:2 דרמטי בין מכבי תל אביב לנתניה

בוזגלו וישראלביץ´ למארחים, אלמוג כהן וסבע לאורחים
תאריך עדכון: 20/03/10 17:12


משהו רע עובר על מכבי תל אביב מאז הדרבי בו הפסידה 4:2. מאז הצהובים לא ממש חזרו לעצמם והיום (שבת) רצף המשחקים שלהם ללא ניצחון הוארך לחמישה אחרי 2:2 סופר דרמטי מול מכבי נתניה.
  • רביעי, 21:00, ישיר ב-5LIVE+: בית"ר י-ם-מכבי ת"א בשמינית גמר גביע המדינה
במרבית הדקות המשחק התנהל על מי מנוחות שמכבי נהנתה משער עצמי של קלמי סבן כבר בדקה הראשונה. במחצית השניה הצליחה נתניה להשוות אחרי ספק עבירה על שטראובר, ואז הגיעה הדקה ה-90.
אחמד סבע נתן יתרון לאורחים אחרי יציאה רעה של הגנת מכבי לנבדל, פחות משתי דקות חלפו וישראלביץ´ איזן בשער יפה כשעד לסיום כדור טועה של פרנסמן כמעט והכניע את זוגבו אך נתניה ניצלה בנס לאחר שהכדור פגע בקורת השער.
מהלך המשחק
המשחק נפתח בצורה פנטסטית עבור מכבי תל אביב. מאור בוזגלו הרים לרחבה בעיטה חופשית מצד שמאל, הכדור הוסט מרגלו של קלמי סבן והוסט לכיוון שערו של בנואה זוגבו שנשאר חסר אונים. 0:1 לצהובים.
שער היתרון הכניס המון מוטיבציה במכבי ומנגד הכניס את נתניה להלם מסוים. כשעל המגרש התבטא הדבר בלחץ של מכבי וניסיונות, בעיקר מצד מאור בוזגלו, להגדיל את היתרון. למרות השליטה על הדשא זוגבו לא נאלץ למתוח את איבריו. בדקה ה-17 נראה היה כי נתניה יצאה מההלם והתקפה ראשונה שעשו שחקניו של ראבון עטר הסתיימה עם כדור קרן שלא נוצל.
בהמשך המשחק נרגע מעט והתנהל ברובו במחצית המגרש כששתי הקבוצות מרבות לאבד. בדקה -40 בוזגלו הראה פעם נוספת כמה כדורגל יש לו ברגליים, הקשר חלף עם דריבל מדהים על פני 4 שחקני הגנה של נתניה, אבל במסירה האחרונה הוא גם הראה שיש חלודה שהוא צריך להוריד.
בדקה ה-25 שוב מצב מסוכן למכבי תל אביב מתחיל מכדור חופשי של בוזגלו. הפעם הקשר הרים מצד ימין, הכדור טייל ברחבת נתניה וחלף על פני שלושה בלמים אבל גם שלושה שחקנים של מכבי.
גם בפתיחת המחצית השניה המשיך המשחק להיות מנומנם כשנתניה מחזיקה אמנם יותר בכדור אך לא ממש מסוכנת. בדקה ה-51 יבוראין קיבל כדור באגף שמאל והעביר רוחב למרכז, יוסי שיבחון פתח את רגליו והשאיר לתמיר כחלון שלא הבין את התרגיל וההזדמנות התפספה.
כעבור דקותיים שלו מנשה השתלט על כדור טועה מאחורי קו הנבדל של מכבי תל אביב אבל במקום לנסות ולמצוא את אחד משלושת חבריו לקבוצה שהיו פנויים ברחבה ניסה הקשר להתחכם ולהקפיץ מעל שטראובר אך השוער קלט בקלילות. בדקה ה-55 שוב מנשה מוצא את עצמו מול שטראובר אחרי יציאה גרועה של ההגנה לנבדל אך גם הפעם הבעיטה נקלטה בקלות.
בדקה ה-58 נתניה מצליחה לאזן. מנשה הרים כדור קרן מצד ימין, אחמד סבע עלה לכדור ביחד עם שטראובר וספק פגע בו, הנגיחה של החלוץ פגעה בקורה ועל הריבאונד השתלט אלמוג כהן שמקרוב כבש את ה-1:1. אחרי השער שטראובר נשאר על הדשא למספר דקות והחזיק את הראש, השופט אישר את השער.
בדקה ה-74 דיוויד גומז קיבל כדור עומק מצוין אך שטראובר שוב היה במקום. כעבור 2 דקות זוגבו הרחיק רע מאוד, אבידור השתלט על הכדור אך במקום למסור ליבוריאן ניסה לעבור את פרנסמן ואיבד את הכדור.
בדקה ה-87 הגנת מכבי שוב נתפסה במערומיה. כדור קרן שהוגבה מאגף שמאל מצא את הצהובים ללא מוכנים והכדור הגיע לאלמוג כהן שבעט רק לרוחב השער וההזדמנות הלכה לאיבוד. בדקה ה-90 שוב כדור עומק נהדר של נתניה שובר שוב את מלכודת הנבדל של מכבי ואחמד סבע גלגל בקלילות את השני של נתניה.
נגמר? ממש לא. כעבור פחות משתי דקות גיז´רמו ישראלביץ´ קיבל כדור בתוך הרחבה, הטעה נהדר את קלמי סבן ושלח מצוין כדור מצוין לפינה הרחוקה של זוגבו והשווה ל-2:2. עוד דקה חלפה ופרנסמן כמעט וכבש שער עצמי שני לרעת נתניה אך למזלו הכדור כבש רק בקורת שערו.
מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונלד ראלדס (אנדריי קומאץ´/81), ניסו קפילוטו, רוני גפני, ליאור ז´אן, שרן ייני, מאור בוזגלו, יוסי שבחון (יובל אבידור/63), תמיר כחלון (גיז´רמו ישראלביץ´/59), איליה יבוריאן.
מכבי נתניה: בנואה זוגבו, קלמי סבן, ביבאן פרנסמן, אוראל דגני, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, טל מעבי, דלה ימפולסקי, שלו מנשה (פבריסיו/68), פיראס מוגראבי, דייויד גומז.

לכתבות נוספות >
 
1:2 חלש להפועל תל אביב על הפועל חיפה

1:2 חלש להפועל תל אביב על הפועל חיפה

ורמוט כבש ראשון, זהבי הכפיל. בן דיין הורחק ובן בסט צימק
תאריך עדכון: 20/03/10 19:47


כבר כמה שבועות שמכבי חיפה מנצחת משחקים שבהם היא נראית לא משהו בכלל, אז הערב (שבת) הפועל תל אביב הראתה שהיא יודעת גם עם 1:2 חלש למדי על הפועל חיפה בקרית אליעזר. זה התחיל עם מחצית ראשונה טובה שכללה שערים של גילי ורמוט (26) וערן זהבי (35) אבל אחרי ההפסקה האורחים נרדמו לחלוטין ואיפשרו לקבוצה של שלומי דורה להגיע לארבע הזדמנויות של שער בטוח אבל רק בדקה ה-92 הצליח עדן בן בסט למצוא את הרשת ולצמק. דדי בן דיין ספג אדום (82* ויחמיץ את המפגש מול קביליו יפו בגביע באמצע השבוע.
שלישי, 19:00, ישיר באתר: קביליו יפו מול הפועל ת"א בגביע המדינה
"נכנסנו ללחץ בסוף בגלל ההרחקה ואבדן ריכוז", אמר אלי גוטמן בסיום, "לא היה קל במחצית הראשונה מול קבוצה טובה. עשינו את ה-0:2 והיינו יכולים יותר אבל אפשר לחזור הביתה שמחים עם שלוש נקודות". על מפגש הגביע בשלישי מול קביליו: "אוי ואבוי לנו אם הסינדרלה תהיה במשחק שלנו".
בצד השני, שלומי דורה ששבר חלק מספסל קבוצתו עם אגרוף עצבני במיוחד, סיכם מהזווית שלו: "אם היינו כובשים בדקות מוקדמות יותר, היינו יכולים לחזור למשחק. היו לנו שלושה מצבים נפלאים בדקות ה-60 וה-70. בסוף הבקענו אבל זה היה מעט מדי מאוחר מדי. נתנו להפועל יותר מדי כבוד במחצית הראשונה. ניסינו רק לא לספוג. בסה"כ אפשר להיות מעודדים מהחלק השני של המשחק ולקוות ליותר בהמשך".
מהלך המשחק
כצפוי, האורחים החזיקו בכדור בפתיחת המשחק והגיעו למצב ראשון בדקה השביעית, עם כדור עומק טוב שהגיע למהראן לאלה, אבל החלוץ בעט חלש וההגנה הדפה בקלות. בדקה ה-13 ורמוט החליף מסירות עם זהבי ונכנס לרחבה מצד שמאל. כדור הרוחב הגיע ללאלה אבל ליפנייה גלש טוב ומנע מהבעיטה לאתגר את אלון. בדקה ה-18 בונדר קיבל כדור ממנטשאשווילי והפתיע בבעיטה אבל עמרי אלון היה עירני והדף לקרן.
בדקה ה-26 נשבר הקרח. איתי שכטר הצליח לברוח מסבטי ליפנייה בצד שמאל, נכנס לרחבה והוריד אחורה לגילי ורמוט שבעט בנגיעה מ-20 מטרים. הכדור פגע בשחקן חיפאי והלך לפינה הרחוקה - 0:1 להפועל תל אביב, השביעי של ורמוט. כצפוי, השער העיר קצת את המארחים ובדקה ה-30 ערן לוי סידר הזדמנות טובה לעדן בן בסט אבל החלוץ בעט מתוך הרחבה החוצה.
תשע דקות חלפו עד שהגיע השני. דדי בן דיין ניסה להכניס כדור לזהבי אבל בן לולו עצר בידו 18 מטרים מהשער. אניימה רצה לבעוט אבל נדחה וערן זהבי ניגש וירה את זה למשקוף ופנימה - 0:2 להפועל תל אביב, השמיני של זהבי.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/162071.jpg
הפועל חיפה פתחה את המחצית השניה טוב יותר עם שתי פעולות מצויינות של אמיר אבוניל בדקות הראשונות אבל אניימה היה עירני ומנע מזה להפוך לשער מצמק. בדקה ה-60 ערן לוי הכניס כדור מצוין מצד שמאל ועדן בן בסט קיבל צ´אנס לנגוח פנימה אבל משני מטרים הוא הצליח להחמיץ. לא להאמין. בדקה ה-73 בן לולו קיבל הזדמנות לצמק עם כניסה טובה לרחבה מצד ימין אבל אניימה שוב היה במקום.
בדקה ה-79 זה כבר היה חייב להיות הראשון של אבוניל. ערן לוי ניצל יציאה רעה למלכודת נבדל של האדומים וסידר לחלוץ הצעיר שלושים מטר של בדידות מזהרת עד הרחבה אבל אניימה, כרגיל, ראה צעד אחד קדימה הוציא את הכדור כמו ע-נ-ק. בדקה ה-81 הפועל ת"א נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדדי בן דיין זינק בצורה לא אחראית לכדור גובה, פגע בשחקן יריב וראה אדום. בדקה ה-92 המארחים עלו סוף סוף על הלוח. ערן לוי הכניס שטוח וטוב לבן בסט ואחרי שני ניסיונות כושלים החלוץ סוף סוף הצליח למצוא את הפינה של אניימה - 1:2 להפועל ת"א בסיום.
הפועל חיפה:
עמרי אלון, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, עודד אלקיים, אייל טרטצקי, בראיין גרזיץ´ (רן אבוקרט 86), רוי לימה (הישאום כיוואן 61), גל אראל (חנן ממן 76), ערן לוי, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.
הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשווילי, ערן זהבי (בויאן ורוצ´ינה 73), גילי ורמוט, מהראן לאלה (ויקטור מרעי 63), איתי שכטר (שי אבוטבול 81).
שפט: אלי חכמון.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/162070.jpg
לכתבות נוספות >
 
1:3 לבית"ר ירושלים על רעננה

1:3 לבית"ר ירושלים על רעננה

רעננה נכנעה לשלושער של החלוץ. אמסלם: נגיע רגועים מול מכבי ת"א
תאריך עדכון: 21/03/10 00:47


באמצע השבוע בית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב למשחק על כל הקופה בשמינית גמר גביע המדינה והערב (שבת) היא הבטיחה ראש שקט למשחק הזה עם 1:3 על הפועל רעננה. הניצחון הרביעי ברציפות של דוד אמסלם הושג אחרי פתיחה בעייתית, שכללה פציעה של אריק בנאדו כבר בדקה הראשונה (הבלם פונה לביה"ח עם חתך בשפה) ושער של דודו ביטון בדקה ה-6, אבל אחרי ההפסקה ברק יצחקי התעורר וכבש לא פחות משלושה שערים (סה"כ 15) ודאג לקלקל את החלומות של עמי וזאנה על סנסציה.
רביעי, 21:00, 5LIVE+: בית"ר ירושלים-מכבי ת"א בגביע המדינה
כעת מחזיקת הגביע תגיע רגועה לקרב על התואר שלה ביום רביעי בטדי כאשר גם מקום בפלייאוף העליון נראה מובטח פחות או יותר.
דוד אמסלם אמר בסיום: "זה היה חייב להיות משחק קשה כי הם נלחמים על החיים שלהם. רעננה הגיעה להמון מצבים ובוא נאמר שב-1:0 חששנו מעט אבל חזרנו לעניינים. כשמגיעים למשחק כזה מגיעים טיפה נרפים, אבל כשהשחקנים הפנימו את מצבם היינו טובים יותר. זה שבוע קריטי עבורנו, אבל עשינו אותו קל בהרבה יותר בהמשך. בזכות הניצחון הזה נגיע נינוחים לגביע".
כובש השלושער, יצחקי, הוסיף: "אמנם ניצחנו אבל לא שיחקנו טוב. אם נשחק מול מכבי כמו במחצית הראשונה היום, זה לא ייגמר טוב. לא זילזלנו ברעננה, אבל אולי היתה ירידת מתח. מזל שדוד החזיר אותנו לקרקע". עידן טל סיכם: "במחצית הראשונה היינו מבולגנים ואסור לנו להגיע ככה לגביע. המטרה עד לסוף העונה היא לנצח בכל משחק. בחודש אחד עברנו ממקומות לא טובים לשאיפות גבוהות, אבל אני חושב שצריך ללכת לאט לאט".
שמעון גרשון סיכם: "זה לא היה פשוט מול קבוצה שנלחמת על החיים. לא באנו עם האף למעלה אבל משהו השתבש לנו בהתחלה. במצבים כאלה צריך לצאת מזה וידענו שאנחנו חייבים להפוך את התוצאה. לפני כמה שבועות זה לא נראה מציאותי שנצבור ארבעה ניצחונות רצופים. נתכונן למשחק העונה ביום רביעי הכי שמחים שניצחנו. המשחק מול מכבי הוא משחק עם חשיבות מאוד גדולה עבורנו. יהיה מעניין והרבה קהל. אני חושב ששתי הקבוצות שוות אבל אנחנו במומנטום יותר טוב בליגה וצריך לבוא מוכנים וחדים".
בצד השני, עמי וזאנה שעדיין תקוע עמוק במקום האחרון, אמר: "במחצית הראשונה היינו במשחק, אבל לאחר מכן חזרנו אחורה למרות שרצינו לדחוף קדימה ולתקוף את היריבה. זו היתה טעות חמורה שלנו ושילמנו עליה. אני עוד מאמין שאנו יכולים להישאר, אנחנו מחכים לאיזה ניצחון שידחוף אותנו קדימה".
מהלך המשחק
כבר בדקה הראשונה אריק בנאדו נפצע ויצא לקבל טיפול. מחזיקת הגביע נותרה בעשרה שחקנים ובדקה השישית זה עלה ביוקר. אלירן דנין שגה קשות ומסר דווקא לשחקן יריב. משם זה הלך לדודו ביטון שמקרוב כבש את השישי שלו העונה - 0:1 להפועל רעננה. אחרי השער תומר בן יוסף נכנס על חשבון בנאדו הפצוע.
בית"ר ניסתה לחזור למשחק אבל בדקה ה-22 עמרי עטיה היה קרוב לשני עם בעיטה חזקה מאוד 22 מטרים מצד ימין. הרוש הדף לקרן. עד ההפסקה האורחים לא הצליחו להגיע ליותר מדי מצבים. עם תחילת המחצית השניה אמסלם שלח את עידן טל למערכה, אחרי שהקשר פתח על הספסל בגלל מחלה.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/162085.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/162093.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/162103.jpg
בדקה ה-53 הגיע השוויון אחרי קרן מצד שמאל שהלכה קצר לעידן טל. הקשר הגביה לגרשון שהיה בנבדל ברור אבל הדגל לא עלה והבלם נגח כדור חזק. סמדג´ה הדף אבל על הריבאונד עט ברק יצחקי וכבש מקרוב את ה-13 שלו העונה - 1:1 בלוויטה.
בדקה ה-60 ברק יצחקי פרץ לרחבה וספק הוכשל על ידי זלמיקאס אבל שטרית העדיף להניף את הכרטיס הצהוב לעברו של החלוץ. בדקה ה-62 רעננה התקרבה לשני בהתקפה מתפרצת אבל ביטון מצא רק את המשקוף.
בדקה ה-68 הושלם המהפך. עידןטל שלח כדור חד מאוד מאגף שמאל וטוטו תמוז התגנב מאחורי הבלם וירה חזק למשקוף. ברק יצחקי הוכיח שוב שהוא יודע להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון ושלח פנימה את ה-14 שלו - 1:2 לבית"ר ירושלים. אחרי השני בית"ר הריחה דם ותוך כמה דקות זלמיקאס הדף מהקו בעיטה של ברוכיאן וסמדג´ה לקח אחד על אחד מול יצחקי. בדקה ה-90, בעוד שהמארחים מנסים להשוות יצחקי ניצל דלילות מאחור ופרץ ממחצית המגרש עד לרחבה ושם שלח פאס מדויק לפינה הרחוקה של סמדג´ה. שלושער לחלוץ ו-1:3 לבית"ר ירושלים.
הפועל רעננה
: שאול סמדג´ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר (כריסטיאנו דוס סנטוס 83), ארמנדס זלמיקס, עמרי עטיה, מאור זוהר (רז כהן 70), גיל קופר (איתי אלקסלסי 70), סטיבן כהן, שניר שוקר, דודו ביטון.
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי (עידן טל 46), שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, קובי מויאל, פאולו דה לה האסה, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, עמית בן שושן, טוטו תמוז.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/162096.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/162102.jpg
לכתבות נוספות >
 
מחצית 2: אחי נצרת - מ.ס. אשדוד 0:1

מחצית 2: אחי נצרת - מ.ס. אשדוד 0:1

משכורת יש, אולי גם חזרה לחיים בליגה? מאייבי הדף פנדל, לוזון כבש
תאריך עדכון: 20/03/10 20:52


אז אחרי כל הרעש, המהומה והבלאגן, על המגרש ובעיקר מחוצה לו, אחי נצרת רחוקה רק 3 נקודות מהקו האדום. לשם חזרה למאבק ההישרדות בליגה, הירוקים של גרגורי חייבים ניצחון על מ.ס. אשדוד אותה הם מארחים בשעה זו. רמי דואני שספג בשבת שעברה אדום שני העונה לא בסגל כשאת מקומו ממלא מור דהאן. באשדוד, מזרחי נאלץ להסתדר ללא כריסטיאן גונזאלס המורחק כשמי שמחליפו במרכז ההגנה הוא אדיר טובול, זאת מאחר שישראל ראש אינו כשיר במאת האחוזים.
מהלך המשחק
הלוואי שהיתה לנו פסקה מרשימה שתסכם עבורכם את האירועים מהמחצית הראשונה, אבל מה לעשות שאת העניינים בעילוט ב-45 הדקות הראשונות אפשר להשוות לשיר ערש? בדקה ה-7 עוד ניסה מג´ד יונס להפתיע את סטויקיץ´ ללא הצלחה, אבל משם ועד לדקה ה-33 חזר השקט: עידן שריקי בעט מרחוק והרעיד את המשקוף של המארחת. בדקה ה-59 משה אוחיון ניסה גם הוא טיל ממרחק, אבל מאייבי הציל.
בדקה ה-60 החלה מהומה גדולה. שחקני אשדוד עטו על הקוון מייק זגורי בטענה שכדור שהגיע לרחבת נצרת פגע בידו של שחקן מקומי. השופט אשר כהן התייעץ עם עוזרו והצביע על הנקודה הלבנה. שריקי לקח את הפנדל, אבל מאייבי הדף והציל גם את הריבאונד. עדיין 0:0. נו, והנה הקלישאה: מי שלא כובשת סופגת. בדקה ה-82 יניב לוזון, שנכנס כמחליף, עשה שמח לקהל המקומי כשהעלה את אחי ל-0:1 מבישול של תומר חמד.
אחי נצרת: ז´וסלן מאייבי; איסמעיל עמאר, מרק גורמן, מור דהאן, מג´ד יונס; מוחמד אמרייה (לוהאב כיאל/61), מייקל טוקורה, האני שאהין, גיא דיין; איב ג´ידה, תומר חמד.
מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ´; מרקו פופוביץ´, מתן אוחיון, אדיר טובול, רחמים צ´קול; משה אוחיון, סטפן קינג (עידן שדה/61), ניר נחום, ניר ביטון; עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

לכתבות נוספות >
 
למעלה