מבזקי ספורט לתאריך ה-02/01/11

צ'ה זקוק לניתוח, צפוי להיעדר כחודש

צ´ה זקוק לניתוח, צפוי להיעדר כחודש

קשר בני סכנין יבדק שוב מחר. מאיר כהן: המזל היא איתנו בנצחון אתמול
תאריך עדכון: 02/01/11 19:20


בני סכנין השיגה אמש נצחון ביתי ראשון העונה, 0:1 על קרית שמונה. אלו היו 3 נקודות קשות, מודים בסכנין, שם נושמים לרווחה ושמחים לפתוח את 2011 בטעם מתוק. ז"א, מתוק מקצועית, כי מחוץ למגרש יש עדיין לא מעט בעיות. החל בגזירת הקיצוץ שעדיין מרחפת מעל ראש השחקנים, וכלה בפציעה של נסטיה צ´ה, שזקוק לניתוח בקע וצפוי להיעדר כחודש ימים.
הקשר סובל מכאבים במפשעה ומחר יעבור בדיקת אולטרסאונד לבירור עמוק יותר של מצבו. אולם בכל מקרה הוא יזדקק לניתוח ולתקופה החלמה של מספר שבועות.
"בדקה ה-94, כשהכדור שבעט חסארמה פגע בקורה וטייל לי מאחורי הגב, התפללתי לאלוהים שלא ייכנס", אמר שוער סכנין, מאיר כהן שהיה אחד המצטיינים במשחק, "אם ק"ש הייתה משווה זה היה הורג אותנו. אלילת המזל הייתה סוף סוף איתנו. זה נצחון שהגיע לנו".
"אני לא רוצה להתייחס לדרישת הקיזוז בשכר", אמר כהן על הנושא שהעסיק בימים האחרונים את אנשי הקבוצה לאור דרישת ההנהלה בהפחתת שכר גורפת, "נתעסק בזה בימים הקרובים. כרגע אני רק מעוניין להנות מהנצחון שהשגנו".
כהן קיבל שבחים רבים על יכולתו ועל המנהיגות שהפגין. בהנהלת סכנין מצפים מהשוער הוותיק שיוציא את הקבוצה לדרך חדשה, ובמקביל סרט הקפטן עשוי לחזור אליו בקרוב אחרי שנלקח עם העימות בינו למאמן, סלובודאן דראפיץ´.
צפו בתגובות מאמש ---->
בסכנין ינסו השבוע לפנות שוב לשחקנים בבקשה שיקצצו בשכרם לאחר שבשבוע שעבר סירבו כולם חוץ מאחמד קאסום. נראה כי הקיצוץ המתבקש יופחת מ-25%. זאת לאחר שראש העיר מאזן גנאים אמר לאת ערוץ הספורט "25% זה כנראה יותר מדי". היו"ר חסן אבו סלאח מאיים שוב להתפטר אם שחקני הקבוצה יעמדו בסירובם לקצץ בשכר.
לירן כהן עשוי בסופו של דבר להישאר בסכנין לאור יכולתו הטובה והשתלבותו המחודשת בהרכב של דראפיץ´. עם זאת, לכהן מספר הצעות מקבוצות בארץ והחלטה סופית בעניינו עדיין לא התקבלה. במידה וכהן יעזוב להפועל ר"ג המביעה בו עניין רב, יהיה זה בהשאלה ואין בכוונת סכנין למכור אותו.

לכתבות נוספות >
 
מגן: לא אעזוב את בני יהודה בגלל הקללות

מגן: לא אעזוב את בני יהודה בגלל הקללות

יו"ר הכתומים: "רוב האוהדים טובים". קשטן מקבל גיבוי: "הוא אינו האשם"
תאריך עדכון: 02/01/11 14:02


יו"ר בני יהודה, חזי מגן, כואב את מצב הקבוצה שסיימה אתמול ב-1:1 מול האחרונה הפועל ר"ג, תיקו שממקם אותה רק במקום ה-12. מגן לא אהב, בלשון המעטה, את הקללות של אוהדי הקבוצה לעברו, אבל מי שמכיר אותו יודעש אין בכוונתו להרים ידיים.
"אני לא יודע מה יהיה בסוף העונה", הוא אמר הבוקר (ראשון) לאתר ערוץ הספורט, "אבל כרגע אני מוטרד רק במשחק ביום רביעי בחצי גמר גביע הטוטו. אני לא מקבל קללות מאנשים שמאחלים לי סרטן ותאונת דרכים ומקללים את אישתי, בטח אחרי 7 שנים שאני תורם למועדון, אבל זה לא משהו שיגרום לי לנטוש את המועדון. אני תמיד נפגש עם האוהדים ורובם המכריע הם אנשים מצויינים. כולנו לא שבעי רצון מהמצב אבל אנחנו פה כדי לשנות אותו".

בבני יהודה ממשיכים לתת גיבוי למאמן דרור קשטן, זאת למרות האכזבה שהביע הקהל מתפקוד המאמן, כאשר במהלך המשחק קראו האוהדים למאמן הוותיק להתפטר לאלתר מתפקידו.
"האם דרור קשטן הוא אשם בכך ששחקנים מגיעים למצבים של 120 אחוז מול השער ומחמיצים?", תהה גורם במועדון. קשטן עצמו סירב להתבטא בעניין קריאות הקהל. "אני לא מתייחס לזה", אמר אמש בתום המשחק.
החלוץ הבולגרי דיאן חריסטוב ימשיך להיבחן בקבוצה גם השבוע. חריסטוב שותף באמצע השבוע ברבע גמר גביע הטוטו וייבחן גם מול ק"ש בחצי גמר גביע הטוטו. איוון גארידו, הסובל משבר בכף רגלו, חסן אבו זייד ופדרו גלבאן הסובלים מקרעים בשריר, ימשיכו להיעדר ולא ישחקו מול ק"ש.
בבני יהודה החליטו לרדת מאפשרות הבאתו של הליטאי פאבל קומולוב שהודיע סופית שאין בכוונתו להגיע ארצה. בקבוצה לא פסלו היום את האפשרות כי במהלך השבוע יגיעו לישראל מספר חלוצים נוספים למבחנים.

לכתבות נוספות >
 
גרנט: "שבוע נהדר". רוצה את דמבה בה

גרנט: "שבוע נהדר". רוצה את דמבה בה

אחרי שעלה מעל הקו האדום, מנג´ר ווסטהאם פועל להתחזק. גם גודיונסון מועמד
תאריך עדכון: 02/01/11 16:33


אברהם גרנט, מנג´ר ווסטהאם, פתח בצורה נפלאה את השנה האזרחית החדשה. ה-0:2 על וולבס העלה את הפטישים למקום ה-15, מעל הקו האדום, והוריד את מפלס הלחץ באפטון פארק. עם כניסת חודש ינואר ידובר רבות בנסיון המנג´ר הישראלי לחזק את הקבוצה, וכבר הבוקר (ראשון) מסתבר כי גרנט עובד ללא הרף בתחום.
ה"מירור" מפרסם היום כי הופנהיים דחתה את הצעתה של ווסטהאם על חלוצה הסנגלי דמבה בה. ווסטהאם ניסתה לפי הדיווח לקבל את השחקן בהשאלה עבור חצי מיליון ליש"ט, אך קבוצת הבונדסליגה דחתה את ההצעה הראשונה. המו"מ בין הצדדים צפוי להימשך גם בימים הקרובים.
בה שהה בימים האחרונים בלונדון והמתין לאישור כדי לשוחח עם גרנט ואנשי ווסטהאם, המוכנים גם לרכוש את השחקן עבור 5 מיליון ליש"ט. גם איידור גודיונסון, האיסלנדי הוותיק ששיחק בצ´לסי וכיום מופיע במדי סטוק, נמצא על הכוונת של הישראלי.
"אנו מנסים לעשות עסקים כי הסגל שלנו קצר ויש לנו הרבה משחקים חשובים בעתיד הקרוב", אמר גרנט, "ניתן מבט בכל שחקן שיכול להגיע ולשפר את הקבוצה". על הנצחון מול וולבס אמר גרנט: "אנו מאוד שמחים כי זמן רב חיכינו לזה. הרגשנו שעשינו את הדברים נכון אבל לא ניצחנו ועכשיו זה הגיע".
"פעלנו נכון גם כשהיו לנו כשלונות. שיחקנו את הכדורגל שרציתי שנשחק אבל לא תוגמלנו על כך בנקודות שרצינו. היה לנו שבוע מצוין ויעיל. הנצחון הזה הגיע לנו כי כבשנו שני שערים ויצרנו עוד מספר מצבים".

לכתבות נוספות >
 
כץ: כל הליקויים נחשפו מול הפועל ת"א

כץ: כל הליקויים נחשפו מול הפועל ת"א

בעלי הפועל חיפה על ה-5:0. שחקן: זו בושה וחרפה, הם כבשו מכל מצב


הלם מוחלט בהפועל חיפה אחרי התבוסה 5:0 מול הפועל תל אביב. שקט מתוח שרר בחדר ההלבשה אחרי המשחק, אם כי נראה כי שחקני הקבוצה הפנימו את תוצאת המשחק ולקחו על עצמם את האשמה.
"זו בושה וחרפה", אמר שחקן בחיפה לאתר ערוץ הספורט, "הפועל כבשה מכל מצב ואנחנו לא כבשנו אפילו שער אחד מהמצבים אליהם נגענו". הבעלים יואב כץ, צפה במשחק מביתו בארה"ב, וכמובן שלא נהנה: "המשחק הזה חשף את הליקויים שלנו בכל מערכי הקבוצה – בהגנה, בקישור ובהתקפה".
"אנחנו נתחזק, אנחנו חייבים להתחזק", הבטיח כץ, "אבל בשום מצב אסור שניראה כך. זאת למרות שהגענו להמון מצבים. אנחנו לא מסתכלים אחורה אלא רק קדימה, אני מצפה שכבר בשבת מול הפועל רמת גן הקבוצה תיראה אחרת ונחזור למסלול הנצחונות. אנו אולי שואפים להיות למעלה, אך בשלב הזה אני גם מסתכל למטה".
חיפה תנסה להתחזק החודש בחלוץ אחד לפחות. על הפרק נמצא תומר חמד, וגם שמו של ויקטור מרעי מהפועל ת"א הוזכר. אופציית חלוץ זר גם היא אפשרית, זאת בתנאי וניקולה גרובייביץ´ יעזוב לאחר שחיפה תגיע עימו להסדר כספי. קאלה דרשלר צפוי לחזור לשער הקבוצה אחרי 4 משחקים על חשבונו של גד עמוס.

לכתבות נוספות >
 
תושבי י-ם נעצרו. תכננו לירות טיל על טדי

תושבי י-ם נעצרו. תכננו לירות טיל על טדי

נגד שני העצורים הוגש כתב אישום בחשד לשיתוף פעולה עם החמאס
תאריך עדכון: 02/01/11 17:07


הותר לפרסום: השב"כ עצר בחודש שעבר שני תושבי מזרח ירושלים בחשד שתיכננו לירות טיל על איצטדיון טדי בעת משחק של בית"ר י-ם. השניים נעצרו בחודש נובמבר האחרון לאחר שתכננו, לכאורה, פעולת טרור בתגובה לפעילות צה"ל במבצע "עופרת יצוקה".
מחקירת הנאשמים, מוסא חמאדה מצור באהר ובאסם עומרי מבית צפפא, עלה כי השניים הגיעו לגבעה הצופה על האיצטדיון על מנת לבחון את המקום המתאים ביותר לביצוע הפיגוע. בנוסף, נמצא כי השניים, הפעילים גם בארגון "האחים המוסלמים", כבר רכשו מספר כלי נשק ומטענים.
"זה עניין חמור מאוד בעל השלכות שיכולות להיות הרסניות עד מאוד", הגיב יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, לפרסומים. "אני מזועזע, אבל אני מאמין שמשטרת ישראל והשב"כ, כפי שעשו עד היום בעבודתם הנאמנה והמקצועית, ימשיכו לשמור על בטחונם של אזרחי מדינת ישראל בכלל, ושל אוהדי הכדורגל בפרט".
בהסתרת כלי הנשק, כך לפי הממצאים, היו מעורבים תושבים נוספים ממזרח ירושלים ובהם בני דודו של מוסא, מחמד חמאדה ועאמר חמאד, תושבי הכפר צור באהר. כל המעורבים בסחר באקדחים נעצרו והודו במעורבותם לאחר חקירה.

נגד חמאדה ועומרי הוגשו הבוקר כתבי אישום בחשד למעורבות בטרור ולשיתוף פעולה עם ארגון החמאס.


לכתבות נוספות >
 

stadder

New member
אז חשבו שיצליחו להרגיע את הקהל בטדי

אחרי זה, אפשר לשכוח מזה לתקופה הקרובה.
 
טל בן חיים: האמונה של גרנט בקבוצה השתלמה

טל בן חיים: האמונה של גרנט בקבוצה השתלמה

בלם/מגן ווסטהאם מפרגן. על בישול השער שלו: כיף לתרום גם בהתקפה
תאריך עדכון: 02/01/11 17:32


טל בן חיים, בלם נבחרת ישראל שבווסטהאם כבר התרגל לשחק כמגן, בישל אתמול (שבת) את השער השני בניצחון 0:2 על וולבס שהעלה את הפטישים מעל הקו האדום. בן חיים זכה לציונים גבוהים ואף נכתב שהוא אחד השחקנים היחידים בווסטהאם ששומרים על יציבות לאורך העונה.
"לפני הכל אני שולח את תנחומי למשפחת כהן, מקווה שהם יהיו חזקים ויתמודדו עם האבל הכבד", אמר הבוקר הבלם/מגן בראיון לאתר ערוץ הספורט, "אני עוד לא מעכל שאבי כהן שהיה גם שחקן גדול וגם בן אדם גדול הלך. הוא יחסר לכולנו".

על המשחק מול וולבס אמר בן חיים: "היתה שמחה גדולה אחרי הניצחון, אלו היו שלוש נקודות חשובות מאוד במאבק שלנו. הגענו ללא מעט מצבי הבקעה ואנחנו שמחים שידענו לנצח. סגרנו ארבעה משחקים טובים מבחינתנו, שני ניצחונות ושני תיקו שזה הישג יפה מאוד".

ומה עם קצת פרגון למנג´ר אברם גרנט, עימו היה בן חיים מסוכסך בעבר כששניהם היו בצ´לסי? "לזכותו של אברם ייאמר שגם כשהיינו בתחתית הליגה הוא עדיין האמין ורצה לשחק אטרקטיבי. אני שמח שבסופו של דבר זה השתלם ואנחנו רואים את זה בתוצאות, אבל הכי חשובה זו ההמשכיות".

לבן חיים יש עשרה בישולים באנגליה, מספר גבוה יחסית לבלם, ואתמול הוא בישל את הראשון שלו העונה. "זה הבישול הראשון שלי השנה וזה תמיד כיף" הוא המשיך, "אני שמח שיוצא לי לתרום גם בהתקפה, אבל בעיקרון הדבר החשוב ביותר מבחינתי זה התוצאות של הקבוצה".

השבוע תפגוש ווסטהאם את ניוקאסל לעוד משחק על שש נקודות: "ניוקאסל קבוצה טובה מאוד", הוא סיכם, "אני מאמין שנוכל להוציא תוצאה טובה כדי שנצא לדרך חדשה".

לכתבות נוספות >
 
זיו ע"ח סידיבה, התלבטות בין עטר לבוזגלו

זיו ע"ח סידיבה, התלבטות בין עטר לבוזגלו

קולאוטי ואלברמן בהרכב מכבי ת"א מול חיפה, מזרחי: "מודעים לחשיבות המשחק"
תאריך עדכון: 02/01/11 19:50


"המשחק מול מכבי חיפה יהיה הפעם שונה. למרות שחסרים להם שחקנים הם עדיין קבוצה מאוד מסוכנת, ואנחנו חייבים לנצח כדי להישאר צמודים לצמרת". במכבי ת"א זוכרים טוב מאוד את ה-1:0 בבלומפילד בפתיחת העונה, ויודעים שהדרך לאליפות חייבת לעבור בניצחון על קבוצה גדולה. אחרי הכשלון מול חיפה והפועל ת"א בסיבוב ה-1, בקרית שלום מצפים לאופרה אחרת ביום ב´ (20.45, תקציר באתר).
על פי האימון המסכם, יואב זיו יהיה זה שיתפוס את מקומו של ג´יבריל סידיבה בקישור האחורי. בנוסף, נראה כי רוברטו קולאוטי, שכבש את שער הניצחון מול הירוקים בגביע הטוטו (0:1), יחזור להרכב על חשבון יובל אבידור. יוסי מזרחי אמר לאתר הרשמי: "יהיה משחק עם אווירה מצויינת בין שתי קבוצות טובות מאוד, עם המון שחקנים טובים, שמכירות האחת את השנייה מצויין. אני בטוח שנבוא נחושים ומודעים לחשיבות המשחק".

בינתיים, עדיין לא ברור האם מלך שערי הקבוצה אלירן עטר יפתח על הספסל. באימון לא תורגל עטר בהרכב, אולם הוא עשוי לבוא על חשבונו של מאור בוזגלו. דימיטאר ראנגלוב יפתח. שינוי נוסף בהרכב הצהובים לעומת המשחק בגביע הטוטו, יהיה חזרתו של גל אלברמן לקישור האחורי על חשבונו של דור מלול. סאבו פאביצ´ביץ´, שלא התאמן אתמול בגלל פציעה, חזר לאימונים מלאים ויעלה במרכז ההגנה לצידו של ניבאלדו. גיז´רמו ישראלביץ´, הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ייעדר.

הרכב משוער: לירן שטראובר; קלמי סבן, סאבו פאביצ´ביץ´, ניבאלדו, רוני גפני; שרן ייני, גל אלברמן, יואב זיו, מאור בוזגלו; דימיטאר ראנגלוב (אלירן עטר); רוברטו קולאוטי.

לכתבות נוספות >
 
ארץ המהפכים: וילה חילצה 3:3 אצל צ'לסי

ארץ המהפכים: וילה חילצה 3:3 אצל צ´לסי

הכחולים פיגרו עד דקה 84, דרוגבה וטרי הפכו, ואז קלארק גנב נקודה בדקה 91
תאריך עדכון: 02/01/11 20:03


שלושה שערים מהדקה ה-84 ועד לשריקת הסיום, שני מהפכים מהדקה ה-90 ובסוף נקודה לכל צד. כולם יצאו מרוצים? ממש לא, רק כל מי שלא קשור לצ´לסי. הכחולים של קרלו אנצ´לוטי כבר הספיקו לחזור מפיגור להובלה בשלב מאוחר, אבל קלארק כבש בדקה ה-91 וסידר לאסטון וילה 3:3 מטורף בסטמפורד ברידג´.
צ´לסי - אסטון וילה 3:3
לסיקור המשחק ב-PLAY BY PLAY >
נתחיל מהסוף. בעצם, ברגעים הדרמטיים שלפניו. הווילאנז ביתרון 1:2 עד הדקה ה-84, ואז מגיע שער שוויון של דידייה דרוגבה. הבלוז מחדשים את המשחק כמה שיותר מהר ובדקה ה-90 מוצא ג´ון טרי את הפינה הימנית של בראד פרידל ההמום. שוב הקפטן מסדר ניצחון בבית? עדיין לא, כי סיארן קלארק נוגח לרשת של פטר צ´ך מקרוב וגונב את הנקודה. המון תסכול בסטמפורד ברידג´, המשך ההתאוששות של האורחים.
זה התחיל עם עבירה של ג´יימס קולינס על פלורן מאלודה ברחבה בדקה ה-22. פרנק למפארד המתקאמבק כבש מהנקודה הלבנה, אבל בדקה ה-40 הגיע השוויון. מיקאל אסיין ביצע עבירה על נייג´ל ריו-קוקר ברחבה השניה ואשלי יאנג איזן בפנדל משלו. המחצית השניה נפתחה עם שער מהיר של וילה, כאשר אמיל הסקי הוותיק נגח פנימה אחרי מסירה של סטיוארט דאונינג. והסיום? מטורף, וידוע.
הבחורים של קרלו אנצ´לוטי עדיין במקום החמישי בטבלת הפרמייר-ליג, 6 נקודות מאחורי המוליכות ממנצ´סטר. במחזור הבא יתארחו הכחולים אצל נועלת הטבלה וולבס.
וויגאן - ניוקאסל 1:0
המגפייז נכנעו בשני המחזורים הקודמים לנציגות מהצמרת וניצלו היטב את המאבק שלהם מול קבוצת התחתית. שולה אמאובי כבש את השער היחיד בדקה ה-19, ניוקאסל במקום העשירי.

לכתבות נוספות >
 
צ'יזיק: "שהאוהדים יכבדו את המעמד"

צ´יזיק: "שהאוהדים יכבדו את המעמד"

בחיפה מתכוננים למשחק מול מכבי תל אביב. המנכ"ל: "לא משחק רגיל"


במכבי חיפה מתכוננים למשחק המסקרן מחר (שני) מול מכבי תל אביב (20:45, הערוץ הראשון, תקציר באתר). הירוקים יודעים שניצחון יחזיר אותם למקום הראשון בטבלה בו סיימו את הסיבוב הראשון של ליגת העל. לפני המשחק יתקיים טקס לזכרו של שחקן מכבי ת"א וקפטן נבחרת ישראל לשעבר, אבי כהן. שחקני הקבוצות יכבדו את כהן בדקה של מחיאות כפיים.
"זה לא משחק רגיל", אמר מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ´יזיק, "יש עוד דיון אחרון של המשטרה לגבי ההיערכות. כולנו בתחילת המשחק נהיה בצילו של אבי כהן ואני מקווה שגם הקהל של ת"א ושלנו יכבד את אבי כהן. מערכת היחסים בין מכבי ת"א לחיפה היא מערכת בלתי רגילה, חברית. כל נושא שהועלה על ידי אבי הובא בצורה מנומסת והוא קידם בצורה משמעותית את מעמדות של השחקן הישראלי. תמיד נזכור אותו".
מנכ"ל הקבוצה התייחס גם לחיזוק האופציונאלי שעשוי להגיע בחלון ההעברות הקרוב: "כל העיתונאים לא מפסיקים לשאול וימשיכו לשאול אותנו עד שנדע. אל תעשו ניחושים כי שמעתי כל מיני שמות שבאו והלכו וחזרו. כשיהיה לנו משהו לעדכן, כולם ידעו".
"זה לא סוד שבמכבי חיפה יש לא מעט שחקני מפתח פצועים", הוסיף צ´יזיק, "כך זה בספורט. ליאוב רפאלוב וסינטיאהו סולליך נמצאים בתהליך החלמה וביום שלישי פיטר מסיללה ומוחמד גאדיר ינותחו. למכבי חיפה יש סגל רחב ואני משוכנע שהשחקנים יעלו למגרש ויעשו מה שצריך. מבחינתי מכבי חיפה תמיד עולה בכדי לנצח". על כמות הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי ת"א: "על מנת ליצור איזון נשתדל להיות הדדים באספקת הכרטיסים כמו שמכבי נוהגים כלפינו. יהיו כ-2,500 אוהדי מכבי ת"א".

לכתבות נוספות >
 
מספיק, בקושי: 1:2 לבארסה על לבאנטה

מספיק, בקושי: 1:2 לבארסה על לבאנטה

צמד של פדרו, צ´אבי השווה את שיא ההופעות. 1:2 לוולנסיה על אספניול
תאריך עדכון: 03/01/11 01:05


אחרי פגרת חורף, חגים עם המשפחה וחזרה מקוצרת לאימונים, ברצלונה חזרה לקאמפ נואו ובקושי שמרה על שלוש הנקודות מול לבאנטה הלוחמנית. האורחים, שנרמסו 8:0 על ידי ריאל בגביע, נתנו פייט רציני ונכנעו רק 2:1 בעקבות צמד של פדרו.
ולנסיה התקשתה בביתה מול אספניול, אבל חואן מאטה סידר לה ניצחון דרמטי עם שער בדקה ה-92. סביליה ניצחה לראשונה אחרי חמישה הפסדים רצופים, בילבאו נכנעה ללה קורוניה ומלאגה המתחדשת ניצחה בגיחון.
ברצלונה - לבאנטה 1:2
האלופה הגיעה למפגש בלי ליונל מסי (קיבל חופשה ארוכה), ג´רארד פיקה (מושעה), איברהים אפלאיי (לא יכול עדיין להירשם) וקרלס פויול (פצוע), כאשר סרחיו בוסקטס מוצב בעמדת הבלם לצד אריק אבידל הצרפתי. צ´אבי השווה את שיא ההופעות של המועדון במשחקים רשמיים (549), שהיה עד כה בשליטה בלעדית של "טרזן" מיגלי, הבלם האגדי משנות ה-70´ וה-80´.
רבע שעה מהפתיחה עדיין לא נרשמו אירועים מיוחדים, אבל אז ויקטור ואלדס נתן מתנה לאורחים ורפאל חורדה בעט ברשלנות לרגליו של השוער והחוצה. בדקה ה-20 היה זה חואנלו שפרץ לרחבה וספק הוכשל על ידי אלבס, אך השופט פרס לאסה סימן להמשיך. מהעבר השני, דויד וייה שלח כדור חופשי סנטימטרים מעל המשקוף של ריינה.
בדקה ה-27 הגיעה החמצה משולשת של בארסה, כאשר אלבס פישל יותר מכל האחרים עם החמצה מקרוב. הלחץ של בארסה התגבר והאורחים שמרו על רשת נקיה. המחצית השניה נפתחה בבליץ של המקומיים ובדקה ה-47 ניצל פדרו ערבוביה ברחבה וקבע 0:1 לברצלונה.
בדקה ה-59 היה זה שוב פדרו, שהפעם ניצל מסירה לאחור של דני אלבס אחרי כדור נייח והרשית את השני שלו. 0:2 מוצדק למארחים. לקראת הסיום שלח גווארדיולה את מיליטו למגרש על חשבון מקסוול, במטרה לשחרר את אבידל לאגף. ואלדו וסטואני נכנסו אצל האורחים וכעבור 8 דקות הראשון בישל לשני, שהצליח לצמק בבעיטה נפלאה מהאוויר ל-2:1.
יותר מזה האורחים, שנכנעו 8:0 לריאל בגביע, לא הצליחו להשיג. ברצלונה עדיין מוליכה את הטבלה, לפחות עד המחזור הבא.
הרכבים
ברצלונה:
ואלדס, אלבס, בוסקטס, אבידל, מקסוול (גבי מיליטו/78), מסצ´ראנו (אלקנטרה/48), צ´אבי, אינייסטה, פדרו, וייה, קרקיץ´ (קייטה/65).
לבאנטה: ריינה, סרה, רובוסטה, נאנו, דל הורנו, פאיארדו, טורס, לראה, באייסטרוס (סטואני/72), חואנלו (מוניוס/73), חורדה (ואלדו/72).
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/204312.jpg
ולנסיה - אספניול 1:2
הבחורים של מאוריסיו פוצ´טינו הגיעו למסטאייה בידיעה שהדרך לליגת האלופות עוברת בוולנסיה, וחטפו ברגע אחרי-האחרון. בדקה ה-29 הגביה חואקין כדור קרן נפלא ואריץ אדוריס נגח לרשת של קרלוס קאמני. רגע לפני השריקה להפסקה נגח ריקרדו קוסטה המקומי לשערו שלו ברשלנות.
חצי שעה לסיום שלח אדוריס מרפק לעבר צ´יקה והורחק, העצבים התגברו ועד לתוספת הזמן האורחים עוד ניסו לגנוב ניצחון. ואז, בדקה ה-92, הגיע חואן מאטה וסידר 1:2 שהקפיץ מעל ל-50 אלף צופים במסטאייה. ולנסיה רביעית עם 31 נקודות, אספניול בינתיים חמישית (28).
ספורטינג גיחון - מלאגה 2:1
מנואל פלגריני קיבל מתנה מהבוס לחגים, שבינתיים מסתכמת בארבעה שחקני רכש שבדרך (דמיצ´ליס, באפטיסטה, קמאצ´ו ואסנחו). הפעם הם עוד לא שיחקו, אבל כנראה שהגעתם הצפויה הלחיצה מספיק את הסגל הקיים.
דייגו קסטרו עוד העלה את המקומיים ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-42, אבל האורחים הפכו. רגע לפני ההפסקה היה זה ווליגטון הברזילאי שאיזן ובדקה ה-59 הפך אפוניו בפנדל משלו. מלאגה מעל לקו האשדום, מעניין מה יהיה כששחקני הרכש ייכנסו לרוטציה.
סביליה - אוסאסונה 0:1
רצף של חמישה הפסדים נקטע ברמון סאנצ´ס פיחואן, ורק בקושי. בדקה ה-35 הגביה חסוס נאבאס כדור חופשי לרחבה ופרדי קאנוטה נגח מקרוב פנימה. הבחורים של חוסה אנטוניו קמאצ´ו נאבקו, אבל לא הצליחו לחזור. סביליה זינקה מהמקום ה-12 לתשיעי, היא עדיין רחוקה מהכרטיס לאירופה.
תוצאה נוספת: אתלטיק בילבאו - דפורטיבו לה קורוניה 2:1 (יורנטה 86 / אדריאן 22 בפנדל ו-52).
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/204317.jpg
לכתבות נוספות >
 
"ויתרתי על מיליון וחצי כדי לעבור"

"ויתרתי על מיליון וחצי כדי לעבור"

דגלאס דה סילבה נפרד מהפועל: "לא הלכתי בשביל הכסף. קשה לעזוב"
תאריך עדכון: 02/01/11 19:42


משחק פרידה ושער פרידה בשבוע שעבר, טקס וארוחת פרידה אמש (שבת). דגלאס דה סילבה אמר שלום להפועל תל אביב אחרי שלוש שנים בהן לבש אדום, ועם אליפות, גביע והופעה בליגת האלופות. בצד השני של חלון ההעברות הוא כבר יהיה שחקן של רד בול זלצבורג.
"חיכיתי לזה הרבה זמן", אמר דה סילבה בראיון לרדיו ת"א, "חיכיתי להזדמנות שלי להתקדם לאירופה. המסיבה אתמול היתה קשה, כי קשה לעזוב בית שאתה כל כך אוהב. היה לי יותר קשה במסעדה, כי פתאום אמרתי ´וואו, זו ארוחה אחרונה עם כל החברים´. עכשיו אני יוצא לדרך חדשה וצריך לבנות הכל מחדש. מדינה אחרת, קר, אין ים ואין כל כך הרבה חברים. אני מקווה שאוכל להתמודד עם זה טוב. זה רגע מאוד כואב וקשה".
"לא היה קל לקבל את השחרור", סיפר דה סילבה על תהליך העזיבה הארוך, "בעונה שעברה הייתי סגור בליל והחלטתי להישאר בשביל הצ´מפיונס. קיבלתי מילה מטביב שאם אני הולך על הצ´מפיונס, אז כשתגיע הצעה קונקרטית אני אתקדם. גם מהראל קיבלתי מילה ובסופו של דבר זה הסתדר. ויתרתי כמעט על מיליון וחצי ש"ח רק בשביל ללכת. אנשים אומרים שהלכתי בגלל הכסף, אבל הם לא יודעים מה עשיתי בשביל זה. לא הלכתי בגלל הכסף. זה כמובן חשוב, אבל הכי חשוב היה להגיע לאירופה. חבל שזה לא לגרמניה או משהו כזה, אבל יש עוד זמן".
ועכשיו למשימה הבאה - רד בול זלצבורג. "נעשה קצת סקי, יש שלג", אמר דה סילבה וסיפר על המועדון החדש, "כשקנו אותי דיברתי עם הבעלים. הם לא מבסוטים מההגנה שלהם. הם רצים אחרי כבר 6 חודשים, מאז ששיחקתי נגדם. המשחק האחרון שקבע היה בליון, שם 5-6 אנשים של המועדון באו לראות אותי. בזלצבורג יש את כל התנאים הכי טובים וברמות הכי גבוהות - מחנה אימונים, מגרש, הכל הולך כמו שצריך. חתמתי ל-4 שנים וחצי, אבל אני רוצה להתקדם כמובן, לגרמניה או ספרד ולאחת הקבוצות הגדולות".
"מה אני אקח מהארץ? קשה להגיד בכמה מילים", סיכם הבלם, "בעיקר את החברים. כשהגעתי לארץ הישראלים היו כל כך חמים, כך שאף פעם לא הייתי לבד או הרגשתי שאני מחוץ לברזיל. כשהגעתי לכפ"ס כל היום הייתי בבית של שחקן אחר לאכול ארוחה וזה נותן לך שקט ובטחון שאתה לא לבד. לאט לאט אתה חלק מזה".
"היום אני יכול להגיד שאני ישראלי. אני מרגיש יהודי. אני לא מתפלל כל כך הרבה, אבל מאמין באלוהים וזה מה שאני מרגיש. ישראל תחסר לי מאוד. אני מאוד רוצה לשחק בנבחרת ישראל, ואם יוציאו לי דרכון אני אעשה כבוד למדינה שכל כך אוהבת אותי ואני אוהב אותה. בשבילי זה יהיה כיף גדול וכבוד גדול. בחיים לא אשכח את ישראל ואת האנשים שעשו לי כל כך טוב בחיים".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/204298.jpg
לכתבות נוספות >
 
למעלה