מבזקי ספורט לתאריך ה-02/01/11

שכטר: הפועל מגזימה. אני לא שווה 5 מיליון

שכטר: הפועל מגזימה. אני לא שווה 5 מיליון

חלוץ הפועל ת"א התארח ב´שער השבת´ ושלח מסר: "אני לא מאמין שיהרסו לי"
תאריך עדכון: 02/01/11 09:07


קייבו רוצה, בגרמניה מביעים עניין, וגם מאנגליה נשמעו קולות. מי תזכה באיתי שכטר? זו השאלה הבוערת על סדר היום בהפועל ת"א עם הכניסה לחלון ההעברות בינואר. עוד לפני שהמירוץ להחתמתו יוצא לדרך, חלוצה המצטיין של הדאבליסטית הגיע לאולפן ´שער השבת´ ודיבר על עתידו, פירגן לדגלאס דה סילבה והתייחס להמשך המאבקים לשמירה על התואר בליגה.
"היו אנרגיות טובות שנכנסתי", פתח שכטר את דבריו בהתייחסות למצבו הרפואי, "אני לא מאמין במזל, פציעות קורות ואני שמח שעברתי אותן. הכתף שוקמה בלי שיליות, אני מרגיש הרבה יותר טוב ומקווה לא להיתקל יותר בפציעות".
"יש לי הצעות מקבוצות באנגליה או בגרמניה. אני צריך להצליח עם הפועל תל אביב ואני מאמין שיתנו לי את האוקיי ללכת. אני לא חושב על זה כל כך עכשיו. אני לא מחכה ליד הטלפון. לדגלאס היו את הריבים שלו אבל נתנו לו ללכת בסוף". שכטר התייחס להליך הגישור שלו מול המועדון במטרה לקבוע את שוויו כשחקן: "אני רוצה לדעת מה תג המחיר שלי. אני חושב שאני שווה 2.5 מיליון יורו. 5 מיליון זה מוגזם, אני לא שווה את זה. אם אפלאיי עבר ב-3 מיליון, גם אני יכול".
"קייבו רוצה אותי בהשאלה וזה יכול להיות פחות טוב לי ולמועדון. אם קבוצה באמת רוצה אותי, היא צריכה לקנות אותי. אני מאמין שבשבוע הקרוב יהיו הצעות עליי אבל הכי טוב בשבילי זה לחתום עכשיו, לקחת אליפות ולצאת עם לב שלם אחרי חצי עונה גדולה. אני מרגיש חוב לקהל ולעצמי על חצי העונה הראשונה בגלל הפציעות". ומה עם החברים? "שלושה או ארבעה שחקנים יעזבו, לא יותר. הפועל לא יכולה להתפרק. אני מאמין שגילי יעזוב בסוף השנה, הוא השחקן הכי טוב בכדורגל הישראלי".
החלוץ לא שכח גם לפרגן לדה סילבה: "דגלאס חבר יקר, שותף שלי שעבר איתי שנה וחצי נפלאות עם ניצחונות, אליפות, גביע וליגת אלופות. הוא כל כך ווינר. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם ומאמין שזלצבורג זו תחנת מעבר בשבילו. אני מאמין שנראה אותו בליגה גדולה בהמשך".

לכתבות נוספות >
 
גרנט ו-ווסטהאם גברו 0:2 על וולבס

גרנט ו-ווסטהאם גברו 0:2 על וולבס

בן חיים בישל והפטישים עלו מעל הקו. ניצחונות ליונייטד, סיטי וארסנל
תאריך עדכון: 02/01/11 00:35


אברם גרנט ו-ווסטהאם פתחו את שנת 2011 ברגל ימין אחרי שגברו היום (שבת) 0:2 על וולבס, יריבתם לתחתית, ולא רק שיצאו מהמקום האחרון אלא טיפסו לא פחות מ-5 מקומות מעלה. טל בן חיים אפילו התכבד בבישול השער השני. בצמרת מנצ´סטר יונייטד (1:2 על ווסט ברום), סיטי (0:1 על פולהאם) וארסנל (0:3 בבירמינגהאם) שמרו על הסטטוס קוו עם ניצחונות.
"זה ניצחון אדיר עבורנו בגלל שזה היה משחק על 6 נקודות", אמר בסיום גרנט המרוצה, "אנו שמחים מאוד על כך כי סיימו שבוע טוב מאוד. ברור שההרגשה טובה אחרי שעלינו מעל הקו האדום. אתם יכולים לתאר לעצמם מה השחקנים חשים עכשיו בחדר ההלבשה".
ווסטהאם - וולבס 0:2
לחצו ל-PLAY BY PLAY של המשחק
הפטישים של גרנט היו טובים יותר משריקת הפתיחה. קרלטון קול היה הכי קרוב לכיבוש (29) אחרי שהחמיץ מול וויין האנסי באחד על אחד. המארחים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-40 פרדי סירס סחט הצלה מקו השער של ריצ´ארד סטירמן.
בסוף השער המיוחל הגיע: פרדריק פיקיון (51) הגביה כדור בחצי גובה מצד ימין שפגע בבלם רולאן זובאר וחדר לרשת. שער עצמי של הצרפתי. 11 דקות לסיום טל בן חיים (90 דקות) פרץ באגף ימין ומסר כדור רוחב לפרדי סירס שגילגל את השני. בישול ראשון העונה למגן הישראלי.
ווסט ברומיץ´ - מנצ´סטר יונייטד 2:1
שלוש דקות מהפתיחה וויין רוני נגח פנימה את ה-0:1 ליונייטד וכבש את שער השדה הראשון שלו מאז, תחזיקו חזק, חודש מרץ שעבר. ווסט ברום לא נבהלה וג´יימס מוריסון איזן עם בעיטה נפלאה בדקה ה-14.
המארחת כבר פינטזה על ניצחון ראשון על יונייטד מאז 1984, אבל בדקה ה-62 פיטר אודמווינגי החמיץ פנדל בצורה רשלנית. ואז, הקלישאה הכל כך ידועה הרימה את ראשה, כשבדקה ה-75 חבייר "צ´יצ´ריטו" הרננדס נעזר בבישול של רוני כדי לקבוע 1:2 ולהעניק לפרגי 3 נקודות יקרות.
מנצ´סטר סיטי - בלקפול 0:1
הסיטיזנס לא שמעו על המונח ´עומס´ במהלך משחקי חג המולד ורשמו ניצחון שלישי ברציפות. ואדם ג´ונסון הרשית בדקה ה-34 בכדור שטוח מתוך הרחבה. כעבור דקה הוכשל יא יא טורה בתוך הרחבה, אך קרלוס טבס החמיץ מהנקודה הלבנה.
בירמינגהאם - ארסנל 3:0
התותחנים עלו לכר הדשא אחרי ששתי הקבוצות ממנצ´סטר ניצחו ובידיעה כי איבוד נקודות נוסף ירחיק אותם מאוד ממאבק האליפות. ידעו, והפנימו. רובין ואן פרסי כבש את הראשון בדקה ה-13 בבעיטה חופשית, ו-13 דקות אחרי ההפסקה סאמיר נאסרי הכפיל. שער עצמי של ג´ונסון (66) קבע את תוצאת הסיום. ארסנל מרוחקת כעת 2 נקודות בלבד מהמוליכות.
ליברפול - בולטון 1:2
לחצו ל-PLAY BY PLAY של המשחק
ניצחון בשיניים לאדומים משער דרמטי של ג´ו קול בתוספת הזמן שנותן המון אוויר למאמן הלחוץ רוי הודג´סון. דקה לפני הירידה לחדר ההלבשה כדור חופשי מצויין של מאתיו טיילור מצא את הראש של קווין דייויס שהכניע את ריינה והעלה את הטרוטרס ליתרון. האדומים חזרו למשחק אחרי שטורס הישווה מבישול של סטיבן ג´רארד (49). בדקה ה-92 קול דחק פנימה ממטר אחרי הגבהה נוספת של ג´רארד.

טוטנהאם - פולהאם 0:1
התרנגולים שרוצים מאוד את דייויד בקהאם בחלון העברות העפילו למקום ה-4 אחרי ניצחון בדרבי. שלוש דקות לסוף המחצית הגביה רפאל ואן דר וארט כדור לתוך הרחבה, גארת´ בייל שם את הראש במקום הנכון וקבע 0:1 לתרנגולים.
תוצאות נוספות: סנדרלנד - בלקבורן 0:3 (וולבק 11, בנט 19, ג´יאן 89), סטוק - אברטון 0:2 (ג´ונס 23, ג´אגיילקה עצמי 69).
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/204086.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/204079.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/204117.jpg
לכתבות נוספות >
 
סוארס כבש בתוספת, 1:2 לב"ש על מכבי פ"ת

סוארס כבש בתוספת, 1:2 לב"ש על מכבי פ"ת

אסי משיח כבש ראשון (7), אך מאור מליקסון איזן והקשר השלים מהפך
תאריך עדכון: 02/01/11 08:10


במחזור הפתיחה של ליגת העל הפועל באר שבע השיגה ניצחון דרמטי על מכבי פ"ת בתוספת הזמן. סיבוב שלם עבר והערב (שבת), במחזור ה-16... הפועל באר שבע השיגה ניצחון דרמטי על מכבי פ"ת. הפעם היה זה תורו של וויליאם סוארז לכבוש בדקה ה-93 ולקבוע 1:2 לקלינגר על פרדי דוד. האורחים דווקא הוליכו מהדקה השביעית הודות לשער של אסי משיח אבל במחצית השניה באר שבע חזרה עם פנדל מוצלח של מליקסון ואחרי שמשיח ספג צהוב שני ואדום, הלחץ עשה את שלו. הניצחון הזה השווה את מאזנן של שתי הקבוצות (25 נקודות).
השוער המנצח והאקס המיתולוגי של המפסידה, אוהד כהן, אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון הזה. החזרנו לקהל על האהבה שלו. היה לי משחק מצוין ולכן הייתה התפרצות רגשות בסיום. אני מקווה שזה יקח אותנו לדרך חדשה וביחד עם חיזוק טוב של הקבוצה נדבר חזק בצמרת".
"אני מאושר על הניצחון ומקווה מאוד שזה ייקח אותנו לתקופה טובה יותר בסיבוב השני", אמר ניר קלינגר. "תמיד כיף לנצח, ובטח בדקה כזו. ערן לוי? הצירוף שלו לא יפגע לנו במרקם, אנחנו קבוצה מחוברת ומגובשת שצריכה עוד חלוץ. אין עומס כי הרי שחררנו את ואסקונסלוש. ערן לא בעייתי".
בצד השני, פרדי דוד סיכם: "יש לנו דה ז´ה וו מהמחזור הראשון. גם אז ב"ש ניצחה אותנו בדקת הסיום. היה לנו משחק נהדר, אולי אחד מהטובים שלנו העונה. במחצית הראשונה החמצנו הרבה ושילמנו על זה בטעויות שעלו לנו במשחק. זה כדורגל ונצטרך לצאת מזה".
מהלך המשחק
האורחים עלו ליתרון כבר בדקה השביעית. ליאור ז´אן הכשיל את רועי בקל 25 מטרים מהשער. אסי משיח סובב את זה לרשת - 0:1 למכבי פ"ת. עם פתיחת המחצית השניה איברהים בסיט נכנס על חשבון ליאור ז´אן וכבר לאחר דקה נשלח לעימות מול לבקוביץ´ אבל השוער יצא מהר והרחיק. בדקה ה-52 אסולין נשלח בכדור ארוך והגם הצליח להשתלט אבל תחת לחץ בעט גבוה מ-18 מטרים. בדקה ה-64 המארחים זכו לבעיטת עונשין מ-11 מטרים אחרי שבקל נגע בידו ברחבה. מאור מליקסון ירה מדויק לפינה של לבקוביץ´ - 1:1 בווסרמיל.
בדקה ה-70 עומר גולן היה קרוב להשבת היתרון אבל אוהד כהן ירד נפלא והדף את הבעיטה שלו מ-12 מטרים לקרן. בדקה ה-72 איברהים בסיט כבר חגג אחרי שמצא את הרשת של לבקוביץ´ בנגיחה אבל השער נפסל בטענה לנבדל. בדקה ה-74 האורחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שמשיח נגע בידו וספג צהוב שני ואדום.
המארחת לחצה ובסופו של דבר השיגה את המהפך שלה. בדקה ה-93 וויליאם סוארז הניף רגל ומ-25 מטרים מצא את הרשת של רובי לבקוביץ´ - 1:2 להפועל באר שבע.
הרכבים
הפועל ב"ש:
אוהד כהן; אבי יחיאל, וויליאם סוארס, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; ריקרדו פרננדס, ליאור ז´אן (איברהים בסיט 46), מאור מליקסון, אביתר אילוז, דוד רביבו, ליאור אסולין.
מכבי פ"ת: רובי לבקוביץ´; חגי גולדנברג, ניצן דמארי, ג´ו ביארה, אלירן דנין; יוסי אופיר, אסי משיח, רועי בקל; עומר גולן (מיכאל זנדברג 71), טל בן חיים (מוראד מגמאדוב 78), עומר דמארי.
שפט: אסף קינן.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/204115.jpg
לכתבות נוספות >
 
דיווח: יונייטד תנסה לצרף את אניימה

דיווח: יונייטד תנסה לצרף את אניימה

הסאנדיי טריביון: פרגוסון רוצה את שוער הפועל. סהר: ידעתי שהגולים יגיעו
תאריך עדכון: 02/01/11 11:21


האם וינסנט אניימה, שוערה של הפועל תל אביב, יחליף את הדשא בבלומפילד בזה של אולד טראפורד? לפחות על פי דיווח בעיתון בניגריה, מולדתו של אניימה, מאמינים שכן.
ה"סאנדיי טריביון" מפרסם הבוקר (ראשון) כי מנג´ר יונייטד, אלכס פרגוסון, מעוניין לצרף בקיץ הקרוב את השוער, מגיבורי עונת הדאבל של האדומים בישראל, אשר צד את עינו של המנג´ר הסקוטי הוותיק בהופעותיו במונדיאל עם נבחרת ניגריה ובמשחקי ליגת האלופות עם הפועל.
אניימה עשוי להגיע במקומו של אדווין ואן דר סאר שאמור לפרוש מכדורגל בתום העונה. יונייטד החתימה את השוער הדני אנדראס לינדגארד אולם לפחות לפי הפרסום פרגוסון רואה בו שוער מחליף בעתיד הקרוב.
בכך מצטרפים השדים האדומים לרשימה ארוכה של קבוצות שפורסם כי הן מעוניינות באניימה. גם ארסן ונגר וארסנל רצו בשוער, כמו גם אספניול ופורטו. אניימה עצמו שוהה בימים האחרונים בניגריה לרגל חתונת אחיו ואמור לשוב מחר לישראל.
הפועל חזרה אמש למקום הראשון בטבלת ליגת העל, לפחות זמנית, אחרי ה-0:5 הקל על הפועל חיפה. בקבוצה, שנפרדה הלילה מדגלאס דה סילבה שיוצא לזלצבורג כדי להצטרף לרד בול האוסטרית, המשיכו לדבר גם על מחאת הקהל נגד הנהלת הקבוצה בשל הריבים המתוקשרים.
"אנחנו מאוד מרוצים", סיכם החלוץ בן סהר, "שטפנו את המגרש והיו כמה חלקים במשחק בהם נסוגנו אחורה אבל אני שמח על הנצחוו. אולי זה נראה קל מבחוץ, אבל כשהגול הראשון מגיע משתחרר מאיתנו הרבה. אין קל בכדורגל. עדיין, אני חושב שמבחינה הגנתית כל הקבוצה צריכה לשפר כמה דברים, ומזל שגליל בן שנן תפס יום נהדר. יש לנו סגל רחב, וגם השוער השני נתן תצוגה טובה".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/204197.jpg
על כושרו האישי אמר סהר: "כבשתי צמד ואני שמח. בחודש האחרון אני מגלה יכולת גבוהה ומבקיע וזה הכי חשוב. אני חושב שתמיד ידעתי שאני צריך לעבוד קשה בסבלנות, וגם אם לפעמים לאנשים היה פחות סבלנות כלפיי ידעתי שזה יגיע. אני חלוץ ורוצה להבקיע כמה שיותר".
"אלי גוטמן הדריך אותנו הכי טוב שאפשר", סיכם סהר את הופעת האדומים בצל העניינים מחוץ למגרש, "כשאנחנו עולים למגרש אנחנו לא מתייחסים לדברים אחרים. מחוץ למגרש מתייחסים לזה וזה מפריע. במגרש שחקן מקצוען צריך לתת מאה אחוזים. כל אחד רוצה שהכל יהיה שקט בקבוצה, אבל זה לא ככה בכדורגל ובמיוחד אצלנו".
במהלך סוף השבוע הגישה הפועל הצעה לאקטובה הקזחית על הבלם סמאט סמאחוב. מדובר בהצעה הכוללת את השאלת השחקן עד לסיום העונה עם אופציה לרכישתו.

לכתבות נוספות >
 

stadder

New member
../images/Emo45.gif

לא מאמין שזה יקרה, כי אני לא מצליח להיזכר בשוער אפריקאי שהצליח באנגליה, אבל זה מדהים מבחינתו.
 
בהחלט מדהים מבחינתו

ואני מקווה שהוא יגזור את הכתבה הזו, ימסגר אותה וימסמר אותה לקיר, כי זה הכי קרוב שהוא יגיע ליונייטד. דה חאה, נויר, אדלר, אקינפייב, לוריס, סטקלנבורג, מגרגור, בופון, אפילו ריינה. מתרגלים לשמוע כל בוקר על שם חדש שנקשר אלינו. מחר: לירן שטראובר.
 

stadder

New member
יכול להיות

אבל הסיכוי שזה כן יקרה.. נשמע מעניין.
 
הסיכוי שזה יקרה...

יש גם סיכוי שוורמוט ושכטר יחתמו ביונייטד. זה לא יקרה, אבל יש סיכוי...
 
פרופורציות.. אז ככה..

שורש הידיעה היא מאתר ניגרי שידועים בחוסר האמינות שלהם.. ומשם כל אחד מעתיק את זה מהשני עם תוספת שהוא ממציא ו"פרסום ראשון"
 

שומו

New member
אתה מוכן להסביר לי בבקשה איך לעזאזל

איגור אקינפיב לא בקבוצה גדולה
וכנ"ל לגבי סבאסטיאן פריי, למה הם דורכים במקום כ"כ הרבה שנים
לא מבין איך זה שארסנל\ברצלונה\מילאן\רומא או כל קבוצת צמרת אחרת באירופה שלוקה בחסר בעמדת השוער לא חטפה אותם כבר מזמן.
 
לא קשה לי להסביר לגבי איגור אקינפייב

כי אני פשוט לא תופס ממנו. שוט סטופר נהדר, אבל לוקה מאוד בשליטה ברחבה. למען האמת, בכלל במבט על השוערים בעולם, אני לא מתלהב עד כדי כך. גם משוערים כמו לוריס, אדלר, נויר ושאר השמות שזוכים להערכה. הם נוטים יותר מדי לטעויות.
 

erez12381

New member
../images/Emo268.gif../images/Emo268.gif../images/Emo250.gif../images/Emo250.gif../images/Emo250.gifזה אמיתי

אם כן כבוד גדול
 
היו"ר ויצמן לאלי כהן: 'מרוקאי עם אגו'

היו"ר ויצמן לאלי כהן: ´מרוקאי עם אגו´

מהומה בעכו בסיום ה-3:1 לאשדוד. המאמן צפוי לעזוב: "אני המום"
תאריך עדכון: 02/01/11 09:23


הפסדה של הפועל עכו 3:1 למועדון ספורט אשדוד עורר הערב (שבת) תגובה קשה ויוצאת דופן מצדו של יושב ראש הקבוצה, ציון ויצמן, תגובה שעוד עלולה להביא לסיום דרכו של המאמן אלי כהן בקבוצה. בסיום המשחק נכנס היו"ר לחדר ההלבשה והשתלח בצוות המקצועי בראשותו של כהן.
"אתם ´שלוכלנד´", גער ויצמן, "אתם כמו דגים מתים. אתם באים לעבודה רק כי איכפת לכם מהכסף. אתם לא קובעים כאן שום דבר". למאמן אמר: "אתה מרוקאי עם אגו". כהן היה המום מהדברים ואמר לאתר ערוץ הספורט: "אני בהלם. בכלל לא דיברתי אבל זה מביא אותי לשקול את עתידי בקבוצה. לא זו ההתנהלות שצריכה להיות".
כבר זמן מה שמערכת היחסים בין השניים אינה תקינה, עוד מהתקופה בה השעה כהן את הקשר איברהים עבדול ראזק, שלא על דעת היו"ר. כעת צפויה להתקיים בימים הקרובים פגישה בה ינסו השניים לסכם על עזיבתו של המאמן והפיצוי לו יזכה.
על עכו עוברת עד כה דווקא עונה לא רעה בכלל. הקבוצה רשמה בסיבוב הראשון ניצחונות נאים על מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים וכמעט הפתיעה גם את האלופה, הפועל ת"א, שסחטה 2:2 בגרין. הקבוצה מדורגת במקום השישי עם 25 נקודות וההפסד באשדוד היה החמישי שלה העונה.

לכתבות נוספות >
 
למרבה המזל, אינני מכיר את הנפשות הפועלות

עם זאת, אני חייב להניח שדברי היו"ר לא נזרקו סתם באוויר והם מבוססים על משהו. הווה אומר - א. כהן מן הסתם באמת מרוקאי (אני לא מניח שהוא סתם מעליל עליו). ב. יש לו אגו (לכולם יש, כמובן, במידה זו או אחרת). או בקיצור, מדובר ב"מרוקאי עם אגו". לכן אני לא מבין מה הבעיה. רק בישראל.
 

stadder

New member
גם "תחזור לאפריקה", לשחקן אפריקאי, לגיטימי?

כי לפי התאוריה שלך, אם הוא בא מאפריקה, ולא רוצים שהוא ישחק בקבוצה, אז אפשר לשלוח אותו בחזרה לאפריקה. לא? לשאול "למה לא מתתם באושוויץ" אם כך זאת שאלה לגיטימית, שמטרתה לדעת איך זה שהאוהדים האשכנזים של קבוצה מסויימת הצליחה לשרוד בשואה. גם קריאת "מוחמד מת" כנראה בסדר, כי היה אדם שקראו לו מוחמד, ועכשיו הוא מת, אז זה רק ציון עובדה. אל תתמם.
 
תאמין לי, שאני כבר מזמן הלכתי לאיבוד

בסבך של מה גזעני ומה לא. "שחור אחד", זה גזעני, אבל אף אחד לא היה מביט פעמיים אם מישהו היה אומר "לבן אחד". "תחזור לאפריקה" זה לא לגיטימי לטעמך, אבל מה לגבי "תחזור לאירופה" לשחקן סרבי, למשל? באמת שאני כבר לא יודע. נראה לי שאנשים הפכו להרבה יותר מדי רגישים.
 

stl9

New member
הכי הרגיז אותי היה איציק זוהר

שקרא לו להתפטר הוא רק שכח שהוא קרא לשחק אתיופי לרדת מהעצים
 

Benedictus2

New member
ואני דווקא מכיר את הנפשות הפועלות

ואני יכול לומר לך שהאדון ויצמן הוא מרוקאי לא פחות מהמאמן שלו, ובלי קשר למוצאו ואו לאגו שלו, הוא צריך להיות אסיר תודה למאמן שהביא קבוצה בלי מגרש, בלי אוהדים ובלי שחקנים לשיפולי הצמרת של ליגת העל. לעומתו, ובלי קשר למוצאו, אלי כהן הוא איש אינטליגנטי מעל לממוצע בקרב העוסקים בכדורגל, איש מקצוע בכל מהותו ואדם בעל השכלה רחבה ואופקים רחבים שיש למעט מאד מאמנים בליגת העל.
 
למעלה