מבולבלת ומפוחדת אבל
היה לי יומיים מזה כייפים באילת. קודם כל אני רוצה להגיד תודה לאירוח של באטריס - ממש נהננו - כמו תמיד ונקווה להתראות בעוד חודש! עכשיו החלק הפחות נחמד (שבאטריס כבר יודעת) : בדרך לאילת דוד אמר שיש לו משהו לספר לי (זה כבר לא יכול להיות טוב!) הוא אמר שהתקשרו מקפלן וקיבלו את החוות דעת מארה"ב. שמה הם טוענים שאף פעם לא ראו צילומים כאלו ומצב הרגל רע מאד. הם אמרו שהסיכוי להציל את הרגל קרוב לאפס (קרוב ל - עדיין אומר שיש איזשהו סיכו - נכון?) וממליצים, כן, שוב - כריתה! קודם כל הם ממליצים ביופסיה ותלוי בתשובה יהיה אם הם מוכנים לנסות או לא. אנחנו ממש הרוגים מזה. בצד אחד אני לא יכולה לדמיין שאני אומרת לכירורג אוקיי - תחתוך לו את הרגל. בצד שני אני לא רוצה שהוא יאבד את ילדותו - ב10 ניתוחים נוראים ואז נצטרך לכרות לו - אבל אולי יש סיכוי??? לא יודעת מה לחשוב אבל כמו באטריס אמרה - באיזשהו שלב אנחנו נצטרך להחליט על דרך - אבל אני לא מרגישה שאני מסוגלת להחלית - מה יהיה?
היה לי יומיים מזה כייפים באילת. קודם כל אני רוצה להגיד תודה לאירוח של באטריס - ממש נהננו - כמו תמיד ונקווה להתראות בעוד חודש! עכשיו החלק הפחות נחמד (שבאטריס כבר יודעת) : בדרך לאילת דוד אמר שיש לו משהו לספר לי (זה כבר לא יכול להיות טוב!) הוא אמר שהתקשרו מקפלן וקיבלו את החוות דעת מארה"ב. שמה הם טוענים שאף פעם לא ראו צילומים כאלו ומצב הרגל רע מאד. הם אמרו שהסיכוי להציל את הרגל קרוב לאפס (קרוב ל - עדיין אומר שיש איזשהו סיכו - נכון?) וממליצים, כן, שוב - כריתה! קודם כל הם ממליצים ביופסיה ותלוי בתשובה יהיה אם הם מוכנים לנסות או לא. אנחנו ממש הרוגים מזה. בצד אחד אני לא יכולה לדמיין שאני אומרת לכירורג אוקיי - תחתוך לו את הרגל. בצד שני אני לא רוצה שהוא יאבד את ילדותו - ב10 ניתוחים נוראים ואז נצטרך לכרות לו - אבל אולי יש סיכוי??? לא יודעת מה לחשוב אבל כמו באטריס אמרה - באיזשהו שלב אנחנו נצטרך להחליט על דרך - אבל אני לא מרגישה שאני מסוגלת להחלית - מה יהיה?