מבוא לסוציולוגיה

מבוא לסוציולוגיה../images/Emo36.gif

יש לי מבחן שבוע הבא ורציתי לשאול כשניגשתם למבחן למדתם את כל היחידות? אם אני לדוגמא מוותרת על 2 יחידות שלמות שהבנתי שהם פחות חשובות- אז יש סיכוי שלא אעבור את המבחן? מה אתם אומרים?
לכולם
 
מבוא לסוציולוגיה

נכון שיש יחידות, כמו 8,11,12, שיש עליהם פחות דגש במבחן, אבל אני חושב שעדיין כדאי לעבור עליהם כדי לא להיות מופתעים בבחינה. כשאני עשיתי מבוא לסוציולוגיה טחנו לנו את השכל שכדאי לדעת את יחידה 10 בעל פה, בסופו של דבר היה רק מושג אחת מהיחידה הזו ועוד סעיף קטן בשאלה פתוחה. מה שאומר שאין כללים בנושא הזה וכדאי לכסות את כל החומר. הכי חשוב שיהיה
 

liat tal

New member
כן, גם לנו

כל הסמסטר המנחה אמרה שיחידה 10 היא העיקרית וכדאי לדעת אותה טוב טוב, ומסכימה- עדיף וכדאי לכסות את כל החומר ולא להיות מופתע אח"כ.
 

liat tal

New member
זה היה הקורס הראשון שלי באו"פ

אני למדתי את כל היחידות. ולדעתי את שתי היחידות האלו תלמדי באופן כללי יותר ופחות תתעמקי, אם הן פחות חשובות באמת. בהצלחה
 
יחידות 8 ו-12? ../images/Emo13.gif

אל תעשי את זה. במבחן שלי תקעו שאלה שלמה רק על יחידה 12. רצוי ללמוד אותן, גם אם לא חייבים להיכנס לכל שיטות תכנון הערים וכאלה. אבל להכיר את החומר, ולדעת מה ההבדל בין מיומנות לתוקף, למשל - צריך.
 
לא נכון../images/Emo10.gif

אבל איך אפשר ללמוד כ"כ הרבה חומר??? חוץ מזה זה המלצה של המנחה לוותר על יחידה 8
 
תראי, בתכל''ס את לומדת את מה שנראה

לך לנכון, אנחנו פשוט ממליצים לך לעבור על כל החומר בשביל שהבחירה תהיה אפקטיבית עבורך. תחשבי על זה ככה: אם יש חומר שמראש את לא יודעת, והור יופיע לך בבחינה, אז בעצם אין לך בחירה, כי מלכתחילה את לא יודעת את החומר לאותו שאלה. היגיון קצת עקום, אבל אולי זה ישכנע אותך שכדאי לקרוא הכל
 

liat tal

New member
בדיוק, וגם

ברגע שאת מוותרת על חומר מסוים לבחינה את מצמצמת לך את הבחירה בשאלות אח"כ במבחן, כי ברגע שאפילו יהיה מושג אחד מיתוך הפרקים האלו- כבר הבחירה הצטמצמה.
 

liat tal

New member
לא חושבת

שהכוונה היא לא ללמוד בכלל את אותו פרק מסויים, אבל פחות להתמקד בו מהפרקים החשובים והעיקריים.
 

צ מ ו ת י

New member
תתחילי להתרגל ככה זה באו"פ

המון חומר... בלי מיקוד.. בכל קורס... בהצלחה
 
למעלה