מארק אלמונד מאושפז במצב קריטי

NoKiA2003

נראה לכם שמישהו בבית החולים יענה

לנו? הוא מאושפז ב- Royal London Hospital וזה המספר 020 7377 7000

turrican

מאחל לו רפואה שלמה ../images/Emo101.gif

אוי כמה עצוב. אני לא מאמין ולא רוצה להאמין שמארק אלמונד יילך מאיתנו. זה פשוט לא פייר. רפואה שלמה MARC ALMOND . מתפלל בשבילך!!

אלכס מי זה בתמונה ליד מארק ?

נראה שחסר לאלוהים קצת בידור שם למעלה, והוא לוקח לנו אותם לפי תור. נתן זך/עפרה/נעמי/חיטמן/סופרמן/לביא....... אני מקווה שהם לא יצטרכו שם ספר!

alpha80

בשלב מסויים הם יצטרכו ../images/Emo6.gif

אחרת הם יגדלו כזה שיער שלא יכירו אותם

אלכס אתה חמודון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איך אני אוהב אנשים ביישנים עם חיוך כזה כמו שלך ! לפני ששאלתי מי זה בתמונה, ניסיתי להשוות עם התמונה מהכרטיס האישי שלך, אבל לא מצאתי שום דמיון. בקיצור - בחור כלבבי !! יש לך עיניים שמקרינות טוב.... ידעתי ידעתי ידעתי עליך מהתחלה ! ותודה על התגובה שלך לכתבה על חיטמן.

turrican

Pink Flamingo

אחד השירים המקסימים והמרגשים של SOFT CELL מאלבומם הראשון מ-81' . השיר נקרא : Say Hello, Wave Goodbye . אני מקדיש לכל מוקירי מארק אלמונד את השיר הזה.
Standing in the door of the Pink Flamingo Crying in the rain It was a kind of so so love And I'm going to make sure it never Happens again You and I It had to be The standing joke of the year You were a sleep around A lost and found And not for me I fear I tried to make it work You in a cocktail skirt And me in a suit (Well it just wasn't me) You're used to wearing less And now your life's a mess So insecure you see I put up with all the scenes And this is one scene That's going to be played my way Take your hands off me I don't belong to you, you see Take a look at my face For the last time I never knew you You never knew me Say hello goodbye Say hello wave goodbye Under the deep red light I can see the makeup sliding down Hey little girl you will always make up So take off that unbecoming frown What about me- well I'll find someone That's not going cheap in the sales A nice little housewife Who'll give me a steady life And won't keep going off the rails Take your hands off me I don't belong to you, you see Take a look at my face For the last time I never knew you You never knew me Say hello goodbye Say hello wave goodbye We've been involved For quite a while now And to keep you secret has been hell We're strangers meeting for the first time, okay? Just smile and say hello Say hello then wave goodbye Say hello then wave goodbye (x4) Say hello wave goodbye Say hello then wave goodbye Say hello say goodbye Goodbye Say goodbye Say goodbye Goodbye...​

למעלה