כפיר קן ראש העין
New member
מארקסיזם (סוציאליזם) וציונות
צהריים טובים. קודם כל אבקש שלפני שתגיבו תפנו לכתובת בקישור זה ותקראו את המניפסט הקומוניסטי או לפחות את הפרק "בורגנים ופרולטרים" (תחת הקישור סוציאליזם). לאומיות: הלאומיות היא גורם המלחמות והמוות מספר אחד של התקופה המודרנית. אם בעתות עתיקות יותר סכסוכים נבעו מדת או מרצון להשיג משאבים חשובים, בימינו אנו הסכסוכים הקיימים נובעים מרגשות לאומיים - התקוממויות לאומיות. כנ"ל בארצנו אנו. הלאומיות היא גורם ישיר לאחותה המוקעת הלאומנות. הלאומנות היא אך המשך בתהליך התחייה הלאומית של כל עם ועם. שוב נחזור לדוגמת ארצנו: לעם היהודי הייתה תחייה לאומית חזקה המבוססת בעיקרה על אידיאה כלשהי (דת,סוציאליזם וכו´) אך לאחר הקמת המדינה (וגם לפני) הפכו רגשות תחייה אלה לרגשות אליטיסטים/גזענים, משמע - לאומנות. התחייה ה"לאומית" כביכול נתנה צידוק לטבחים במלחמת הקוממיות נתנה צידוק לכיבוש של 67 ונתנה צידוק לחוק סיפוח הגולן ולפשעי מלחמת לבנון. כיום, היא נותנת צידוק לרעיונות קיצוניים עוד יותר כגון הטרנספר ורעיונות דומים לו. זוהי מהותה של הלאומיות - לתת צידוקים מאחדים (לאום במקום עם) לקבוצה מסוימת כדי לצבור כח, משאבים וכו´ על חשבון אחרים. היא מפלה בן אדם לאדם ורומסת כל שוויון וזכויות של העם ה"נדפק" כתוצאה מתחייתו ה"הלאומית" של עם אחר. הלאומיות תוביל תמיד ללאומנות ומכך גזענות מלחמה ורצח. לסיכום לשים מדינה לפני בני האדם זוהי רמיסה מוחלטת של העקרון העומד בבסיס הסוציאליזם: שוויון ערך האדם. מארקסיזם: המארקסיזם היא תורה בין-לאומית השואפת לשוויון מוחלט בין כל בני האדם באשר הם. חיסול המעמדות והמדינות. עולם ללא לאומים משמע ללא עמים ששמו לעצמם צידוק מאחד בדמות הלאומיות. עם גורמו המאחד הוא תרבותו ואילו לאום גורמו המאחד הוא הצידוקים והסמלים הלאומיים שלו. המארקסיזם מציע מבנה חדש של שלטון ללא אופי פוליטי שלטון שיתבסס על נציגות ציבורית של מגזרים שונים לגוף מרכזי יותר שינהל חלוקה צודקת של המשאבים. פרידריך אנגלס: "לא נצטרך למוטט את המדינה, היא תתפורר מעצמה" משמע, שללא הסמלים הלאומיים והצידוקים לא יהיה עוד צורך בגוף פוליטי שינהל את מלחמותיו לצורך האינטרסים הפרטיים שלו וישים להן צידוק של אידיאה לאומית כלשהי (דוגמה טובה - ירושלים). רק בחברה ללא מעמדות וכשעמים יוגדרו על-ידי תרבותם נוכל לומר שהגשמנו עד הסוף את המהפכה. רק בחברה ללא מעמדות יתקיים באמת שוויון ערך האדם. תמיכתנו בציונות (לאומיות) שמה את תמיכתנו בבורגנים השולטים ביד רמה על עמנו ועל תודעתו. שמנהלים מאבקים פיקטיביים ומיתות מיותרות למען כוחם ורווחם האישי. שרומסים את כל זכויות האדם שלנו (מיעוטים ולא מיעוטים). שמוכרים לנו צידוקים בשקל כדי לשמור על מעמדם. ובעיקר שמנצלים ועושקים אותנו ודוחפים אותנו אל תהום השגעון. ולסיום הרשו לי לשאול אתכם: האם שתי אידיאות אלה יכולות להשתלב האם הן לא סותרות לחלוטין אחת את השנייה? זה הפרדוקס בין ציונות לסוציאליזם זה הניגוד. פה אנחנו סותרים את עצמנו. בברכת "עלה והגשם" כפיר גרעין רובץ קן ראש העין
צהריים טובים. קודם כל אבקש שלפני שתגיבו תפנו לכתובת בקישור זה ותקראו את המניפסט הקומוניסטי או לפחות את הפרק "בורגנים ופרולטרים" (תחת הקישור סוציאליזם). לאומיות: הלאומיות היא גורם המלחמות והמוות מספר אחד של התקופה המודרנית. אם בעתות עתיקות יותר סכסוכים נבעו מדת או מרצון להשיג משאבים חשובים, בימינו אנו הסכסוכים הקיימים נובעים מרגשות לאומיים - התקוממויות לאומיות. כנ"ל בארצנו אנו. הלאומיות היא גורם ישיר לאחותה המוקעת הלאומנות. הלאומנות היא אך המשך בתהליך התחייה הלאומית של כל עם ועם. שוב נחזור לדוגמת ארצנו: לעם היהודי הייתה תחייה לאומית חזקה המבוססת בעיקרה על אידיאה כלשהי (דת,סוציאליזם וכו´) אך לאחר הקמת המדינה (וגם לפני) הפכו רגשות תחייה אלה לרגשות אליטיסטים/גזענים, משמע - לאומנות. התחייה ה"לאומית" כביכול נתנה צידוק לטבחים במלחמת הקוממיות נתנה צידוק לכיבוש של 67 ונתנה צידוק לחוק סיפוח הגולן ולפשעי מלחמת לבנון. כיום, היא נותנת צידוק לרעיונות קיצוניים עוד יותר כגון הטרנספר ורעיונות דומים לו. זוהי מהותה של הלאומיות - לתת צידוקים מאחדים (לאום במקום עם) לקבוצה מסוימת כדי לצבור כח, משאבים וכו´ על חשבון אחרים. היא מפלה בן אדם לאדם ורומסת כל שוויון וזכויות של העם ה"נדפק" כתוצאה מתחייתו ה"הלאומית" של עם אחר. הלאומיות תוביל תמיד ללאומנות ומכך גזענות מלחמה ורצח. לסיכום לשים מדינה לפני בני האדם זוהי רמיסה מוחלטת של העקרון העומד בבסיס הסוציאליזם: שוויון ערך האדם. מארקסיזם: המארקסיזם היא תורה בין-לאומית השואפת לשוויון מוחלט בין כל בני האדם באשר הם. חיסול המעמדות והמדינות. עולם ללא לאומים משמע ללא עמים ששמו לעצמם צידוק מאחד בדמות הלאומיות. עם גורמו המאחד הוא תרבותו ואילו לאום גורמו המאחד הוא הצידוקים והסמלים הלאומיים שלו. המארקסיזם מציע מבנה חדש של שלטון ללא אופי פוליטי שלטון שיתבסס על נציגות ציבורית של מגזרים שונים לגוף מרכזי יותר שינהל חלוקה צודקת של המשאבים. פרידריך אנגלס: "לא נצטרך למוטט את המדינה, היא תתפורר מעצמה" משמע, שללא הסמלים הלאומיים והצידוקים לא יהיה עוד צורך בגוף פוליטי שינהל את מלחמותיו לצורך האינטרסים הפרטיים שלו וישים להן צידוק של אידיאה לאומית כלשהי (דוגמה טובה - ירושלים). רק בחברה ללא מעמדות וכשעמים יוגדרו על-ידי תרבותם נוכל לומר שהגשמנו עד הסוף את המהפכה. רק בחברה ללא מעמדות יתקיים באמת שוויון ערך האדם. תמיכתנו בציונות (לאומיות) שמה את תמיכתנו בבורגנים השולטים ביד רמה על עמנו ועל תודעתו. שמנהלים מאבקים פיקטיביים ומיתות מיותרות למען כוחם ורווחם האישי. שרומסים את כל זכויות האדם שלנו (מיעוטים ולא מיעוטים). שמוכרים לנו צידוקים בשקל כדי לשמור על מעמדם. ובעיקר שמנצלים ועושקים אותנו ודוחפים אותנו אל תהום השגעון. ולסיום הרשו לי לשאול אתכם: האם שתי אידיאות אלה יכולות להשתלב האם הן לא סותרות לחלוטין אחת את השנייה? זה הפרדוקס בין ציונות לסוציאליזם זה הניגוד. פה אנחנו סותרים את עצמנו. בברכת "עלה והגשם" כפיר גרעין רובץ קן ראש העין