מאריה - טוקיו 96 - מכירים?../images/Emo98.gif
איזו הופעה מופלאה. היא נשמעת שם מדהים ומבצעת בלייב נפלא את כל השירים (מההופעות הבודדות שראיתי אותה מבצעת את I DON'T WANNA CRY והחידוש הנהדר ל-JUST BE GOOD TO ME) ואיך הקהל היפני אוהב אותה. ,תענוג של ממש... המופע יצא ביפן למכירה?
איזו הופעה מופלאה. היא נשמעת שם מדהים ומבצעת בלייב נפלא את כל השירים (מההופעות הבודדות שראיתי אותה מבצעת את I DON'T WANNA CRY והחידוש הנהדר ל-JUST BE GOOD TO ME) ואיך הקהל היפני אוהב אותה. ,תענוג של ממש... המופע יצא ביפן למכירה?