מאריה - טוקיו 96 - מכירים?

ForeverMC

New member
מאריה - טוקיו 96 - מכירים?../images/Emo98.gif

איזו הופעה מופלאה. היא נשמעת שם מדהים ומבצעת בלייב נפלא את כל השירים (מההופעות הבודדות שראיתי אותה מבצעת את I DON'T WANNA CRY והחידוש הנהדר ל-JUST BE GOOD TO ME) ואיך הקהל היפני אוהב אותה. ,תענוג של ממש... המופע יצא ביפן למכירה?
 

LYPD

New member
הופעה מדהימה!

ההופעה הזו וההופעה במדיסון-סקוור-גארדן 1995, הן ההופעות הכי טובות של מאריה עד היום. בכל אופן, Anytime You Need A Friend בהופעה, הוא הביצוע הכי טוב ששמעתי אי-פעם! כמו כן, גם Without You ו-Underneath The Stars. הקהל חולה עליה, אבל כל ההופעה היא "התלוננה" שהם שקטים חחחח (אפשר לראות את זה גם בהופעה שם ב-Charmbracelet Tour, 2004). נראה כי כל הקהל כאילו בא לקונצרט אופרה. יש לי ראיון שהיא מספרת שמעריץ יפני שלח לה מכתב ובו כתב כי הקהל היפני הוא מאוד שקט, וזו התרבות של היפנים. בכל אופן, ההופעה יצאה למכירה ביפן על VHS (וגם שודרה בטלויזיה), כמו כן, גם ההופעה ב-1998 (בטוקיו-דום). מוטי, אם תרצה אשלח לך את כל ההופעה.
 
הללו, אתה לא שוכח את ההופעה מה

PROCTORS THEATER ששודר כטנקסגיבינג ספיישל ב93??? כאילו, אתה שמעת את מייק איט הפפן משם??? הכי מדהים בעולם
הגירסא הכי מדהימה ששמעתי לשיר הזה. ואני מסכים איתך 100 אחוז בקשר לאניטיים מלייב אין ג'אפאן 96! מ-ד-ה-י-מ-ה
אני מה זה מתגעגע להופעה הזאת - היא כזאת יפה שם
לא ראיתי אותה איזה שנתיים! *הולך לראות* ד"א, אני מניח שיש לך את הפיספוסים מהמדיסון, שהיא ניסתה לשיר את VOL. קורע!
 

mc charm

New member
אני רוצה את הפיספוסים של VOL!

בבקשה בבקשה שמישהו ישלח לי באייסי!
 

LYPD

New member
חחח MESS-UP!

כן יש לי את הפספוסים! שרה שלוש פעמים את השיר 'Vision of Love'! (אשלח למי שרוצה
) נכון, ב-Proctor's Theatre הייתה הופעה מדהימה!!!
גם אני הרבה זמן לא ראיתי אותה! *מצטרף*
(ד"א, צחיק, זו "שרשרת-המזל" שאליה התכוונתי - מאריה סיפרה שהיא הייתה בעבר שתי טבעות ואז היא התיכה אותן לטבעת אחת - הורדתי שוב את הראיון, אשלח לך. היא סיפרה שאין הופעה שהיא עולה בלעדיה - מעניין באמת איפה היא היום?)
 

True Colors

New member
תודה! ../images/Emo9.gif

אולי טומי מוטולה גנב לה אותה ונתן אותה לחתחתול שלו [=טליה]?
מאוד מסקרן מה בדיוק הסיפור מאחורי זה [ממי היא קיבלה אותה, האם עומד משהו סימלי מאחורי ההתכה, וכמובן, איפה היא היום]. תודה, לירן. שימחת אותי!
 

ubiko

New member
נראה לי שהפעם האחרונה שראיתי אותה

הייתה בהופעה של "וונאבר יו קול" עם בריאן מקנייט מהדיוידי של אראונד דה וורלד.... היא הייתה על השרשת שעל היד של מריה... אני גם זוכר שבפופ אפ וידאו של מיי אול היה רשום שמריה תמיד עונדת איזשהיא שרשרת...ואם לא על ידה אז על רגלה או צווארה...ואם לא שם אז היא מלפפת אותה סביב רצועת החזייה או משהו כזה...
 
למעלה