מאריה במצעד הבינלאומי של גלגלצ - אפשר להצביע!

Mידאס

New member


 

a 90s Noah

New member
גם את i know what you want

עם באסה ריימס הם חרשו, ואם אני לא טועה זה גם היה מקום ראשון.
כנראה שאם זה שיר שהוא לא רק של מאריה זה בסדר מבחינתם, אבל אם כן זה אוטומטית התעלמות מוחלטת, ובין אם הוא היה 14 שבועות במקום הראשון בבילבורד ואם לאו.
 

קוֹבּ

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אז זה היום הזה בחודש שהמנעל טורח להשתתף בפורום?
 

specialsomeone

New member
אני גם אני גם

ראיתי את הקליפ פעם ראשונה בMTV ישראל ביום שבת בצהריים
שמעתי את heartbreaker בגלגל"צ בשישי ב-12 בלילה
והיום בעבודה, בקניון באשקלון השמיעו את reflections ..... הזויי!!
איזה כייף!
 

DirrtyShay

New member
שאלה לגבי סרטון + שיתוף נאום חמוד ומצחיק

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=PYEsBmrKVnI&NR=1

היא מודה לטומי על תחילת הקריירה, אני לא טועה - זה אחרי הגירושין נכון? איזה מוזר הייתי בטוח שהיא התעלמה מעצם קיומו ולא משנה מה הוא עשה עבורה בהתחלה.. היה נחמד גם בזמן הנאום שלה לראות את ג'ניפר לופז מחייכת ואז אני כזה בראש "מה אין לא שונאות אחת את השנייה" ואני נופל האסימון שמאריה לא מחבבת אותה למרות שבאיידול היא נתנה חצי פרגון לג'ניפר.
 

roimc

New member
זה שנה ומשהו לפני כל הבלגן

זה דצמבר 1999, כשג'יי לו הוציאה רק שני שירים לרדיו ומאריה, על אף ירידה במכירות, היתה סופרסטאר ענקית בארה"ב. התהילה עלתה לה לראש חזק באותה תקופה (ריינבו). בקיצור, היא הרגישה על גג העולם לאחר ההשתחררות מטומי בשנים האלו.

העניין עם ג'ניפר החל ב-2001 בשלבים מתקדמים של הקלטת האלבום "גליטר". היא נאלצה להקליט את השיר מחדש כי הסתבר לה שטומי רשם את הסימפול שהיא "הלבישה" על Loverboy לשיר של ג'ניפר. בטריילר הראשוני של "גליטר" ניתן לשמוע את הסימפול הזה.

ויאללה, הלוואי ותהיה להן כבר תמונה משותפת ונסגור את העניין. לא רוצה שהיא תהיה מסוכסכת עם זמרות אחרות. נראה שהיא לא מרגישה בנח להיות במצבים האלה.
 

DirrtyShay

New member
אבל בדצמבר 1999 היא כבר התגרשה ממנו נכון?

אני לא כל כך מעורה בהיסטוריה האישית שלה יותר מדיי אבל אין ספק שהיא מעניינת אותי, אני זוכר עוד שהייתי בן 6-7 ואחותי הגדולה היתה שומעת אותה ולא היה לי שמץ באנגלית.. והיא קנתה את אחד האלבומים שאין לי מושג לאן הוא נעלם.. לאורך השנים חיבבתי את מרבית הסינגלים שיצאו.. מ-2005 שהגיע WBT נפלתי שדוד ומאז אני יכול להגיד אני מעריץ רטרואקטיבי


אני אחפש את הסימפול המקורי מעניין לשמוע איך הוא היה ואם הוא היה יפה יותר.
 

True Colors

New member
כאן

http://www.youtube.com/watch?v=n2lr0EsSzv0


שי -
מאריה וטומי נפרדו זמן קצר אחרי גראמי 96, והתגרשו ב-97.
Butterfly, ששוחרר בספטמבר 97, הוא "האמנציפציה" האמיתית שלה. אלבום אישי יותר, שחשף צדדים אחרים וסיפורים אישיים יותר, שהיא לא העזה להתמודד אתם קודם לכן.


אני חושב שמאריה מודעת היטב לתפקיד שטומי מילא בקריירה המוסיקלית שלה, והיא מודה לו על כך. היא אמרה פעם בראיון שהוא היה מאוד אינסטרומנטלי, כי הוא ראה את הפוטנציאל. בראיון אחר היא אמרה: "כשאת אובססיבית לגבי משהו ומישהו אחר מגיע ומוכן להיות אובססיבי יחד אתך - זה מיקס מסוכן. אני וטומי התחברנו בגלל המוסיקה והאמון שלו בי, וזה היה נהדר. אבל הוא הפך שתלטן מדיי. קראתי לבית שלנו "סינג-סינג", כי זה היה כמו כלא יפהפה. לא היו לי חירות או זמן לחופש".
מבחינה מקצועית-קרייריסטית, טומי היה אשף, ומאריה וודאי מכירה בזה.
הוא, למשל, זה שהחליט ש-Love Takes Time ייכנס לאלבום הבכורה שלה (לימים: להיט ה-#1 השני שלה), הוא זה ששכנע אותה לשמור את Hero לעצמה, ולא לתת אותו לגלוריה אסטפן (לימים: בלדת הלפיד הגדולה ביותר שלה) והוא זה שדחק בה להקליט אלבום כריסמס (לימים: אלבום החג הנמכר ביותר בכל הזמנים, עם הקלאסיקה המודרנית All I Want For Christmas).


לגבי ג'ניפר לופז -
שלא יתקבל הרושם שמאריה לא מחבבת אותה ללא סיבה.
היום ידוע שמאריה היתה הראשונה שהגישה בקשה לסמפל את Firecracker עבור Loverboy. המידע הגיע לטומי, ששכנע את ג'יילו להשתמש בו עבור I'm Real. השיר שוחרר לפני שמאריה הספיקה להוציא את Loverboy (בקטע שצירפתי למעלה מופיע Loverboy עם הסמפול המקורי), והיא נאלצה להקליט את השיר מחדש כשהיא מסתמכת על סמפל אחר.
יותר מזה: מאריה בנתה על If We עם ג'ה רול כעל סינגל שני מתוך האלבום. כשהמידע הגיע לידיו של טומי, הוא ביקש מאירב גוטי (מפיק ראפ) ליצור שיר עם ווייב דומה ועם הופעת אורח של ג'ה רול עבור ג'ניפר. הם גלגלו את העניין במהירות, ושחררו את I'm Real Remix לפני שמאריה הספיקה לשחרר את If We. בגלל הדמיון ביניהם, מאריה נאלצה לגנוז את התוכנית.
 
למעלה