|מארחים שימו לב|
כנראה שאורחים עצבניים או מאוכזבים יהיו מוכנים לעשות הכל כדי ל"החזיר" גמול למארחים. זוג שהתארח בצימר בצפון ולא היו שבעי רצון ליחס המארחים, היו מוכנים ללכת צעד נוסף ולהשקיע במנוי לאתר בתשלום, וזאת רק כדי שסיפורם ישמע ברבים. ORR כתבה בהודעתה הראשונה והיחידה (8/6/2011), לאחר ששילמה על מנוי לאתר, על שהותם שלה ושל בן זוגה בצימר הנתיב לאוהבים שבנתיב השיירה, ומגוללת את הסיפור הבא " יחס גרוע של מארחים - היינו לפני כמה חודשים, והבחור האשים אותנו ששברנו איזה מכסה קטן של קנקן תה זוגי. משהו שעולה לא יותר מ50 ש"ח, שלא שברנו (אבל גם אם כן זה חלק מהבלאי של בית עסק. כמו שמלון לא יחייב מישהו ששבר כוס בחדר האוכל), וביקש שנשלם עבורו סכום מגוחך. החוויה נפגמה רק בסוף, והצימר בהחלט לא רע, אז כתבנו ביקורת אובייקטיבית באתר הצימרים "הפסגה". כעבור 24 שעות היא נמחקה ע"י האתר, כיוון שהוא מפרסם באתר שלהם וכנראה ביקש שימחקו את הביקורת. " כמה השקעה? כמה אנרגיה יכולים להוציא לקוחות מאוכזבים? ושאלת הלקח היא: מה הפתרון שהמארחים אמורים לעשות כדי לא להגיע למקום הזה?
כנראה שאורחים עצבניים או מאוכזבים יהיו מוכנים לעשות הכל כדי ל"החזיר" גמול למארחים. זוג שהתארח בצימר בצפון ולא היו שבעי רצון ליחס המארחים, היו מוכנים ללכת צעד נוסף ולהשקיע במנוי לאתר בתשלום, וזאת רק כדי שסיפורם ישמע ברבים. ORR כתבה בהודעתה הראשונה והיחידה (8/6/2011), לאחר ששילמה על מנוי לאתר, על שהותם שלה ושל בן זוגה בצימר הנתיב לאוהבים שבנתיב השיירה, ומגוללת את הסיפור הבא " יחס גרוע של מארחים - היינו לפני כמה חודשים, והבחור האשים אותנו ששברנו איזה מכסה קטן של קנקן תה זוגי. משהו שעולה לא יותר מ50 ש"ח, שלא שברנו (אבל גם אם כן זה חלק מהבלאי של בית עסק. כמו שמלון לא יחייב מישהו ששבר כוס בחדר האוכל), וביקש שנשלם עבורו סכום מגוחך. החוויה נפגמה רק בסוף, והצימר בהחלט לא רע, אז כתבנו ביקורת אובייקטיבית באתר הצימרים "הפסגה". כעבור 24 שעות היא נמחקה ע"י האתר, כיוון שהוא מפרסם באתר שלהם וכנראה ביקש שימחקו את הביקורת. " כמה השקעה? כמה אנרגיה יכולים להוציא לקוחות מאוכזבים? ושאלת הלקח היא: מה הפתרון שהמארחים אמורים לעשות כדי לא להגיע למקום הזה?