מאפין בדואל שלי אין כלום
א אמא של צליל ואופק New member 10/6/01 #4 רובנס, שבוע טוב שלחתי לך ל- [email protected] תבדוק בתיבת הדואל שלך
מ מאפין New member 10/6/01 #5 מוזר, בכל אופן אני מקווה שיגיע אליך דרך אמא של צליל ואופק ואם לא אז ננסה שוב