מאמרים בנושאי תוכים

chuchi46

New member
מאמרים בנושאי תוכים

יש כאן קישון לדף מאתר התוכים, שכולו מלא במאמרים... אני חושבת שלכל שאלה יש שם מאמר- מציעה פשוט להוסיף את זה למועדפים (גם לקישורים של הפורום) וזה יכול לחסוך הרבה זמן ואנחנו עוד עלולים להחכים קצת
תהנו
http://www.parrots.co.il/modules.php?name=Topics
 

chuchi46

New member
נצל"ש- בקשר למשחק-אוכל

אמרתם לי שכדאי לי לעשות לו מין מוביל כזה של ענבים למשל (וכן, כדאי להתמקד בירקות
) ולתלות לו אותו בכלוב... אבל- על מה אני אשחיל את זה? איזה חוט מתאים? שרוך מבד-טוב? חוט דייגים- מותר? כי אני לא רוצה לעשות איזו טעות קטלנית עם הדבר הזה... ואגב- הוא התחיל לאכול ביצה קשה ומכניס את הכופתיות לפה... נראה לי שאנחנו מתקדמים
 
יש לי תשובה בשבילך עם תמונות להמחשה

אבל נוקיה עושה לי בעיות
אני מצלמת מהפלאפון שלי ויש לי בעיה עכשיו להוריד את התמונות למחש. בכל אופן ברגע שאני אוריד את התמונות אני אסביר לך.
 
סופסוף תמונות

ביצה קשה
תתני לו את הביצה ביחד עם הקליפה, זה מעולה לסידן. כלומר, תחצי את הביצה לשניים, ותני לו. בקשר למובייל- יש לך מנקה מקטרות? אם לא, אפשר להשיג חבילה של חוטים כאלו בחנויות ליצירה, זה עולה שקלים בודדים. זה גם גמיש וגם קשיח,. למובייל פירות לתוכים זה מצויין. הירקות והפירות גם לא מחליקים בגלל ה"שיערות". חוט דייג קצת בעייתי כי הוא מאוד חלק והירקות יפלו למטה. אני מצרפת לך דוגמא שעשיתי לפאנצ'ו. בהצלחה!!!
 

yuli26

New member
על ענף

אנחנו שמנו ענף בתוך הכלוב ועליו משחילים כל מיני מאכלים. לחם וכו'
 

אזירפאל

New member
../images/Emo118.gifאני לא מכיר שום בעיה

עם חוט דיג. אני מדי פעם משתמש בחבל דק, לא משהו יותר מדי רציני. הם גם אוכלים ומשחקים עם האוכל וגם נהנים לקרוע את החבל. שתי ציפורים במכה.
 

danielia1

New member
האתר המכובד הזה רשום כאן מזמן

בקישורים \מאמרים. מי רשום ראשון? אני ממליץ לכל מי שלא נרשם לעשות כן ולהשתתף גם בפורומים שלהם. הבעיה היחידה לדעתי, היא כניסת אורחים וכתיבת שטויות וניבולי פה..... כל פורום ויתרונותיו\חסרונותיו.
 
למעלה