מאי 2021 בסדרות פרטנר

גםצופה

Member
מנהל
קאסל – החל מ-3.5 ב-VOD בפרטנר TV ( 8 עונות)


לאחר שהוא הורג את הדמות הראשית בספרי המתח שלו, ריצ'רד קאסל, סופר רב מכר, סובל ממחסום כתיבה עד שהוא מגויס לעזור למשטרת ניו יורק לפתור פשע המבוסס על ספריו. מסוקרן, מחליט קאסל להצטרף אל הבלשית הקשוחה קייט בקט וצוות החוקרים בכדי לפתור פשעים נוספים.
 

גםצופה

Member
מנהל
יתומות – החל מה-4.5 בימים א'-ה' ב-19:50 בערוץ הדרמות הטורקיות 2 (אפיק 40)



דרמה מרגשת בכיכובה של ברן גוקיילדיז. מאהיר, מנהל בית היתומים, מתחייב שכל ילד שמגיע אליו ימצא בית חם ואוהב בעזרת איישגול העובדת הסוציאלית. סיפור קורע לב על יתומות הממתינות לבית ובינתיים תומכות זו בזו כמו אחיות.
 

גםצופה

Member
מנהל
סאות' פארק: גדול יותר, ארוך יותר ולא מצונזר – החל מה-20.5 בערוץ פרטנר סרטים (אפיק 4) וב-VOD



סרט האנימציה הכי-לא-לילדים שיש. קייל, סטן, קרטמן, וגם קצת קני (בהתחלה) מנסים לרכוש כרטיסים לסרט של טאראנס ופיליפ "ישבני האש". עד מהרה מסיק ארגון ההורים בסאות' פארק שהדבר שהכי משחית את הנוער זה קללות והומור פלוצים, ומלחמה עקובה מדם עם קנדה היא בלתי נמנעת. מאט סטון וטרי פארקר (תוך כדי ביקורת מבריקה על הצביעות בחברה האמריקאית) מראים לנו שוב, שפוליטיקלי אינקורקט הוא מושג יחסי ותמיד אפשר לרדת נמוך יותר
 

גםצופה

Member
מנהל
ציידי המציאות – החל מה-24.5 בימי שני ב-23:10 בערוץ ההיסטוריה

הסדרה המצליחה "ציידי המציאות", עוקבת בעונה ה-13 אחר קניינים מקצועיים המבקרים במכולות אחסון בקליפורניה ועורכים בידינג על המכולות. לפני שכל יחידת אחסון מוצעת במכירה פומבית, לקניינים ניתנות חמש דקות בלבד לבחון את תכולתה – אך רק מבחוץ, מבלי להיכנס פנימה ולגעת בפריטים השונים שבמכולה.



לאחר השלמת כל המכרזים של אותו יום, הקניינים הזוכים נוברים בתוך מכולות האיחסון, ואומדים את המחירים של הפריטים יוצאי הדופן שבמכולות השונות, בתקווה שבמכולה יש יותר אוצרות מאשר גרוטאות.
 
למעלה