מאיר הונדה מתחילים שיווק בישראל של ה 450L

מאיר הונדה מתחילים שיווק בישראל של ה 450L

http://fullgaz.co.il/חדש-בארץ-הונדה-crf450l/

מחיר מבצע, לטענתם, של 68 אלף שקל.
רחוק מלהיות מחיר אטרקטיבי. לטענתי. ולא מפתיע בהתחשב ביבואן.

אני אישית חיכיתי לו מאוד, אבל זה למעלה מ-10K מעל התקציב שלי.

לוותר השנה על קריעת ניילונים אני לא אוותר... :)
פשוט אעשה את זה על ה 450 הכחול או על ה 480 של בטא (שגם בשביל זה אצטרך קצת למתוח כלפי מעלה את התקציב למען האמת).

כל טוב. רק בריאות.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
נכון צודק המחיר לא נמוך. בו נחשוב יחד כמעה


מדובר במכונה שהוגדרה דו"ש . לבטח כזה עם אורינטצית שטח ברורה.
אופנוע עם מומנט מכובד שזה החשוב לנו כרוכבים וכ"ס מוגבל משהו שלהבנתי לא יורגש עקב המומנט המצוין.
הימהה שלי ה-250 הוא כלי מצוין אבל לקח לי זמן להתרגל למכות הכוח הקטנות בסל"ד נמוך ברכיבה איטית צפופה שם אתה מחויב לעבודת מצמד תדירה.
זה בהחלט לקח לי זמן סביב 1000 ק"מ להבין. תאר לך מה קורה עם ה-450 בהיבט זה. הרבה יותר חזק חד משמעותית!
שאתה קונה את ההונדה אתה קונה כלי שמתחילתו כל נושא ההתנהגות של המנוע שונה מאד מכלי כימהה 450 או קטמ 450 או הבטא הנ"ל.
פה הנקודה שכדאי לתת עליה את הדעת, זו היחודיות לטעמי.
אז נכון לא זול וזה פחות מעשיריה מהימהה רק סביב 7K.
לגבי הבטא אין לי מושג מה מחירו בטח סביב ה60K גם- ספר לי אתה
.
אני גם מתכונן לרכב עליו מבחן ולחוש אותו. מקווה שננסה יחדיו ונפגש . אל תוותר עדיין. אם אתה מהצפון תוכל לפנות בפרטי ניסע יחדיו!
 

enigo

New member
לא הצלחתי להבין מה הנקודה שלך

עזוב את עניין מה יותר חשוב, מומנט או הספק - ויכוח ארוך ומורכב.
מה מצדיק לדעתך הפרש של 10% (מ"מ שכתבת) בין ההונדה לימאהה?
 
למעלה