מאיפה קונים רולר טוב?

shay0600

New member
מאיפה קונים רולר טוב?

שלום. אח שלי מאוד רוצה רולר בליידס אז רציתי לשאול כמה דברים: 1. יש מותגים מסויימים שכדאי לקנות דווקה מהם? 2. חנויות מומלצות או לא מומלצות? 3. מה בערך טווח המחירים של רולר טוב?
 

jonish

New member
תשובות :

1. 4 החברות שיש בארץ ששוות קניה הן: רולרבליד, רוסס, סלומון, K2, ופאורסלייד . 2. חנויות ממולצות : קרייזי רולר , אלנדלס רוול , רוזן ומינץ ( המלצה שלי יוסיפו עוד אחרי ) 3. טווח המחירים הוא בסביבות ה-500 עד 1000 ומעלה... כל הדברים הנ"ל יפים ונכונים לגבי רולר לנסיעה ( פיטנס ) לגבי רולר אגרסיב לרמפות וכ"ו הדברים שונים במקצת... אם תוכל לפרט יותר נוכל לעזור לך יותר ...
 

yoman321

New member
שכחת

את אטלנטיס הבנתי שאם מדובר באגרסיב אז עדיף לפנות לקריזי , אבל באגרסיב אני ממש לא מבין כמובן מומלץ להתרחק מחנויות צעצועים שבמקרה מוכורות רולרס (ע.ע מגה ספורט)
 
יוחאי בוקר טובבבבבבבבבב../images/Emo98.gif

אני חושבת שדיברו לפני כמה ימים , כן פה בפורום על לא ללכלך על חנויות אחרות. ושוב אני רואה שהפעם מלכלכים על מגה ספורט. (במקרה אני מכירה כמה מוכרים שעובדים שם שנותנים שרות מעולה ומקצועי וגם מחליקים בתאר ) , כמובן שיש ברשתות גדולות רולר בליידס לא מיקצועי , אבל יש שם גם לפי ידיעתי רולרים מקצועיים כגון רוסס או סלומון . הבחירה של כל לקוח הוא לפי שיקול של כסף(רולר זול ולא מקצועי) לרולר יותר יקר ומקצועי, שבדרך כלל ישנם הורים שאין להם כסף והילד רוצה רולר בליידס אז הם קונים את הזול והלא מקצועי.ולכן!!!! אנחנו כאן כדי להמליץ על דגם של רולר בליידס או על חברה, זה הלקוח מחליט היכן לקנות (אם יש לו הנחה במקום מסוים). בוקר טוב
 

Sierion

New member
לצערי אני חייב להסכים עם יוחאי...

המוכרים שם לא מקצועיים ועדיף לקנות במקומות שבהם ישנם אנשי מקצוע שיודעים על מה הם מדברים. (אני כרגע הסכמתי עם יוחאי
זוועה...)
 
../images/Emo31.gif

במגה ספורט ליד קניון איילון עובד איזה בחור מבוגר (במקרה רוסי) שמחליק כבר מליון שנה ואפילו עבד עם נתי (ששמו הולך לפניו) חוץ מזה, שאם החלטת שלא מלכלכים, אז לא מלכלכים! ומי אתה שתגיד על כל הסניפים של מגה דבר כזה, אפשר לחשוב שהיית בכולם.. תתבייש!
 

Sierion

New member
אוף למה צריך להסביר כל דבר לכולם

לא כל הסניפים, אבל בהרבה מאד סניפים יש מוכרים שלא נגעו בחיים ברולר והם מדברים כאילו שהם כל החיים מחליקים עליהם. אני לא מלכלך על אף אחד, וגם אני מכיר כמה אנשים שעובדים במקומות כאלה שהם מבינים ברולר ויודעים מה להמליץ. אבל אם מחליק חדש שלא מבין ברולר נופל על מוכר שלא מבין ברולר ועושה את עצמו כאילו שהוא כן, החליק הזה יאכל אותה. וחבל.
 

נתן.ל

New member
את מתכוונת לסאשה אולי?

במגה ספורט שבצומת בילו ברחובות עובדת מוכרת שמחליקה ברולר ואפילו מחליקה איתנו בתאר. במגה ספורט שבראשון לציון(לא יודע בדיוק איפה) נמצאת עוד מוכרת שגם מחליקה שנים וגם היא לאחרונה הצטרפה אלינו לימי שלישי. אז אולי הן לא הכי מקצועיות שבעולם ולא יודעות איך לעשות סליידים על עדר מרמיטות רטובות ואפילו לא מנסות לעשות את זה, אבל אי אפשר להגיד עליהן שהן דוחפות זבל של רולרים לכל אחד. מי שמחפש רולר להחליק איתו כמו בנאדם יוכל למצוא דגם של סלומון או רוסס שמתאים לו ומי שמחפש רולר צעצוע תמיד יכול לרכוש ספין ולהנות מן העובדה שהוא קנה רולר ב100 שקל אפילו שאמרו לו בחנות שהוא קונה צעצוע.
 

yoman321

New member
אולי הן לא עושות סליידים

אבל אני בספק אם הן יודעות לעשות רוטציה או את ההבדל בין רולר לרולר והייתרונות והחסרונות של כל רולר
 

נתן.ל

New member
אתה יודע מה?

אני גם בטוח שהן לא יודעות להסביר לך על ההרכב המתכת של כל פריים ופריים. אבל זה לא מונע מהן להגיד לך שאם אתה קונה רולר של ספין במאתיים שקל אתה מקבל חרא של רולר ואילו אתה קונה רולר של סלומון ב-800 שקל שמתאים לך לרגל, אז אתה קונה איכות. נכון? דרך אגב, בהכשרה שהמוכרים מקבלים במגה ספורט בנושא של רולרים אז כתוב בחוברת שיש להציע לקונה רולר הגדול ממידת נעלו בשתי מידות. רק מישהי שגם מחליקה על רולר תדע להגיד לקונה פוטנציאלי שאלו הן שטויות במיץ ושכדאי לקחת רולר שיושב נכון על הרגל ובמידה הנכונה. גם אני לא יודע להסביר בדיוק את ההבדלים המדוייקים בין סוגי הרולרים השונים, אני סה"כ מחליק בעצמי. אבל אני בטוח שאני אדע להבחין בין רולר של חברת מדבקה לבין רולר איכותי. אגב, מה הקשר ללדעת לעשות רוטציה? בחנויות האלה אמורים למכור רולרים ולא נותנים שם שירות, בהגדרה.
 

yoman321

New member
שאלה

כשאתה קונה רכב , מסבירים לך מתי עושים טיפולים? כשאתה קונה מחשב, אתה מקבל איתו דרייברים? כשאתה קונה משהו באיקיאה ,אתה מקבל חוברת הדרכה איך להרכיב? כשקונים רולרס צריך להסביר איך לתחזק אותו (בגלל זה הוא גם מגיע עם מפתח אלן) בנוסף, ברוב המקרים לקוח יעדיף לחזור אל החנות המקורית לקבל שירות (וכן ,מגה ספורט כן נותנים שירות תחזוקה -בתשלום) ומה שאמרת לגבי "החוברת הדרכה" רק מחזק את דבריי! כדי למכור רולרס צריך טיפה יותר ידע מרק להבדיל בין רולר מדבקה למשהו איכותי, צריך גם לדעת מה ההבדל בין דגם לדגם! מה מתאים לכל מטרה תסתכל על השרשור של תשובות לסיריון לגבי התלבטות אם להחליף או לא, והוא כבר מנוסה מאוד בענף ועדיין נאלץ לשאול "מה לקנות" אני בטוח שאם הוא יכנס לרוזן מינץ הוא יקבל את אותן תשובות אם הוא יכנס למגה יגידו לו "הכי טוב מה שנוח לך!"
 

נתן.ל

New member
אוף אתה קשה

יודע מה? אתה צודק. אתה המלך. אתה הכי גדול. אתה יודע הכי טוב. אתה הכי דהונהילר שבעולם. אתה הכי פריסקייט שביקום. כי אתה כבר 4 חודשים על רולרים, אז אתה הכי יודע שבעולם. אוף, עייפת אותי.
 

yoman321

New member
../images/Emo178.gif

לא אמרתי שאני הכי טוב או משהו כזה ולא התיימרתי להיות כזה אבל כן, אני מנסה לצבור כמה שיותר ידע ונסיון ואני נגד מכירה חובבנית של רולרס! אם מישהו לא מבין במוצר שהוא מוכר ונותן שירות חובבני שיצפה לביקורת (במקרה הזה נגד רשת מגה ספורט ולא נגד המוכרים, זה לא אשמתם שהם לא מקצועיים)
 

forestdevil

New member
יומאן, כנס כנס.

בכל קופסה של רולר אתה מקבל חוברת קטנה עם הסבר על רוטציה, וקצת על תחזוקה.
 

yoman321

New member
OK

מוכר מקצועי יגיד לך "תקרא בחוברת!" אולי אפילו "תקרא באינטרט" ומוכר שרלטן חסר ידע יתחיל להסביר לך איך לטפל ברולרס
 

Sierion

New member
דרך אגב, כשקניתי את הרולר זבל

שהיה לי לפני שקניתי את הרולר הנוכחיים את יודעת מה אמרו לי באיזו חנות מגה ספורט שממנה קניתי את הרולר
קניתי רולר של חברה מדבקה (rollings, אם זה מעניין מישהו), משהו נוראי עם לאגרים ABEC7. והמוכרת אמרה לי שABEC7 זה אומר שהם פי 7 יותר מהירים מרולר רגיל. יש לכם מושג לאיזו מהירות הייתי אמור להגיע איתם אם זה היה נכון
אם אבק7 כל כך מהירים וטובים, איך זה שהייתי צריך לקנות רולר חדשים 3 שבועות אחרי זה
 
למעלה