מאיפה ליצור הקטן מבלפור יהיה כסף לשלם לעורכי דין?

מאיפה ליצור הקטן מבלפור יהיה כסף לשלם לעורכי דין?

וכשהוא יפסיד במשפט? מי יממן את פסק הדין? אמא ואבא יתנו לו?
 

jj25

New member
אם לדנה ויס היו קוראים מסעודה אבוטבול.?!

איך קיבלו את דנה ויס לעבודה.? את אשה.את פולניה,את שמאלנית.השיער שלך צבוע בלונד.?!.. -התקבלת.!## קוראים לך רבקה אבוטבול.יש לך שביס דתי על הראש. השיער שלך בצבע שחור מט,את בעד ביבי...?! בואי לשטוף את הרצפות באולפן...## הכתבת המדינית של חדשות 12--רבקה אבוטבול.??! נראה לכם..?!
 

סוהי 7

New member
ואם השם שלה לוי או מצליח או דואק?....זה יפתח איזה שער קטן?

לא נמאס לכם מה
הגזעני העדתי המיושן והנדוש הזה?
 

jj25

New member
אתה נאיבי.אם הייתי מקים מועדון,הייתי פותח אותו לכולם.

סוהי 7- אתה נאיבי.אני ואתה אם היינו פותחים מועדון בילוי, הוא היה פתוח לכולם.להפתעתי הרבה, התברר עד לפני כמה שנים, שבעלי המועדונים לא מכניסים בעלי עור כהה.## אין ולא יהיה בישראל,מועדון לאשכנזים בלבד. אבל,איכשהו ,כל הלבנים נכנסים פנימה,מייד, ובעלי עור כהה,המזרחים,נשארים בחוץ.כאילו צירוף מקרים.## זה לא רק מועדון בילוי. הבנקים,התקשורת,השופטים,אקדמיה כולם מועדונים שבאופן רשמי פתוחים לכל,אבל איכשהו , תמיד,השחורים נשארים בחוץ..עובדה.## ישנו חוק מיוחד לאיסור אפליה בישראל.העובדה שישנו חוק מעידה שיש אפליה לתקן.!
 

AI25

New member
מכיוון שהוא חסר עבודה ורכוש, הוא זכאי לסיוע משפטי על חשבון

המדינה. &nbsp
 

סוהי 7

New member
הוא חסר עבודה מבחירה

ובעיניין הרכוש,אנחנו ממש לא יודעים. טוויטר נחשב?
 
אויש הצביעות מונעים מאבא שלו סיוע במימון הוצאות הגנה

באחד מהמשפטים היקרים שנערכו בארץ מהטענה שמדובר באדם שיושב על עשרות מיליונים (50 מיליון) והוא יול להיפרד מ 5-10 מיליון למען המשפט. אבל לנהל משפט בעלות של כמה אלפי שקלים , זה מצריך שאלות מטופשות ודמגוגיות מטעם האספסןף השמאלני הנבער
 

shayCn

New member
דווקא הפעם הוא לא האשם

מי שלחצה על ההדק זו המעאפנה הזו דנה וייס שהיתה חייבת להיתפס כשהיא מסננת 'קקה קטן'. לא ברור איך היא שמרה על כוחה בערוץ 12. ברדיו משעים עיתונאים על פליטות פה כאלו, בערוץ 12 זה נראה כאילו אין להם סוגרים על הלסתות. רק הבוקר ראיתי את חיים לוינזון(עוד אדיוט) אצל רסקה בא בטענות לראש מועצת עומר על גזענות בגלל שהתעמת עם בדואי שהחליט שהמדרכה בעומר היא של החמולה שלו.
 
למעלה