מאיזה שבוע נרשמים לקורס הכנה ללידה?

ifat28

New member
מאיזה שבוע נרשמים לקורס הכנה ללידה?

אני כעת בשבוע 25+2 , האם כדאי כבר להרשם לקורס הכנה ללידה (ולהתחיל אותו עוד חודש בערך) או שזה מוקדם מדי? ושאלה נוספת האם מישהי עשתה קורס הכנה ללידה ב"ליס" או תל-השומר? האם הייתן מרוצות מהקורס שם? האחות העבירה את הקורס בצורה מעניינת?
 

ילדונט

New member
הצעה מנסיוני:

תרימי טלפון למקומות שבהם את שוקלת להירשם, ותשאלי אותם. לכל מקום יש את ההעדפות שלו. המדריכה שלי (פרטי, בחיפה) העדיפה שיתחילו אצלה את הקורס בשבוע 30-31, יש כאלה שמעדיפים קצת יותר או קצת פחות. בכל מקרה, השבוע שלך נראה לי כמו זמן טוב להתחיל לברר.
 
אני התחלתי בשבוע 31

ולא הספקתי לגמור אותו. ילדתי בשבוע 36. הגעתי לחדר לידה לא מוכנה
. בכל מקרה בסוף עשיתי ניתוח. שבוע טוב טל
 
אני מתחילה קורס הכנה

נרשמתי בשבוע 25 ואני מתחילה אותו בשבוע 27. אחת האחיות בטיפת חלב מעבירה את הקורס והיא אמרה לי מתי הוא נפתח ושכדאי עכשיו כשהבטן עוד לא ממש מציקה (למרות שהיא כבר כן), וכדי שלא יקרה מצב כמו שהיה לטל של שחר שהיא לא הספיקה לסיים אותו.
 

marcyg

New member
כדאי כבר לחפש ולהרשם לקורס שמתאים

לתאריך שלך (רוצים לסיים את הקורס עד שבוע 37 בערך).
 

ifat28

New member
תודה על התשובות ומקפיצה

באיזה מקום אתן ממליצות לעשות קורס הכנה ללידה? איפה אתן עשיתן אותו?
 

ifat28

New member
../images/Emo26.gif שאלה נוספת ../images/Emo36.gif

במידה ואני אחליט לעשות קורס הכנה ללידה לדוגמא בתל-השומר וללדת בליס, האם יש לזה חשיבות? כלומר בקורס מדברים הרבה דברים ספיציפיים על חדר הלידה של הבי"ח עצמו או שמדברים בעיקר על ההכנה ללידה ללא קשר לחדר לידה של הבי"ח ואז זה לא משנה איפה אני יולדת?
 

גורבי

New member
לי היתה דילמה דומה

התחלנו את ההריון בירושלים, ונסיים אותו במרכז (ד"א, מצאנו דירה!!!), אז אני עושה את הקורס בשערי צדק ומתכוונת ללדת בליס. בין הקורסים של בתי החולים השונים, החומר נראה לי פחות או יותר דומה ודי כללי, וחוץ מזה אני לומדת הרבה על הגישה של ליס כאן בפורום. בקיצור, לא נראה לי בעייתי. מה שכן, אצלנו הפגישה האחרונה בקורס היא סיור בחדר לידה (של שערי צדק), ועליה נראה לי שאפשר לוותר, ולעשות סיור בביה"ח בו את מתכוונת ללדת.
 

אביטלתל

New member
זה משנה במידה מסויימת

אם את הולכת לקורס בבי"ח שבו את מתכוונת ללדת זה נותן לך הזדמנות לפגוש חלק מהצוות ולשאול שאלות על הנהלים ומה שמקובל באותו בי"ח מצד שני את אותו הדבר את יכולה להשיג בסיור חדרי לידה של בי"ח שבו את רוצה ללדת, רק צריך לזכור מה את רוצה לשאול.
 
למעלה