מאיה - בעיה ב Extrude Face

moti80

New member
מאיה - בעיה ב Extrude Face

החלטתי לחזור לשלב מוקדם יותר של הדרקון שלי ולהמשיך למדל אותו בפוליגונים. הכל הלך ממש מ-צ-ו-י-י-ן - חיברתי לו את הרגליים והידיים, עשיתי כמה שיפורים במודל. הבעיה היא שפתאום, במהלך העבודה אני לא מצליח לעשות אקסטרוד. זה פשוט מחלק לי על הEdges ושם לי נקודות של פייסז. מאוד מוזר. בכלל אני לא מקבל את הכלי של האקסטרוד אלא רק את החלוקה המוזרה הזו. מצרף שתי תמונות להבהרבה. אשמח לעזרה בהקדם (להוט להתקדם עם הדרקון...) תודה מראש ושנה טובה
 

moti80

New member
מסתבר שהבעיה יותר מעצבנת

זה קורה לי עכשיו בכל פעם שאני רוצה לעשות אקסטרוד - גם בסצנות חדשות וגם אחרי שהחזרתי את מאיה להגדרות המקוריות. יש למישהו שמץ של מושג איך לפתור את זה?
 

Kman3D

New member
אני לא בטוח...

אבל תנסה לאפס את ההגדרות של EXTRUDE... כי לי זה נראה כאילו יש לך שם עוד FACE באמצע... אם זה לא זה, אז תפרט קצת על הבעיה(למשל אם את יוצר קוביה רגילה ועושה EXTRUDE לאחד ה FACES אז מה קורה... אתה גם רוצה לבדוק ש ה V היחידים ב POLYGON>TOOL OPTIONS הם על "COVERT SELECTION" ואם אתה רוצה על "KEEP FACES TOGETHER"...
 

moti80

New member
הכל מאופס ועדיין יש את הבעיה

גם כשאני עושה קוביה חדשה זה עושה לי את אותו הדבר :( מצרף דוגמה
 

Kman3D

New member
זה בסדר גמור...

תראה בגלל שבחרת באופציה שהוא יראה לך נקודות באמצע הFACE אז כאשר אתה עושה EXTRUDE (אפילו אם אתה לא מזיז - נוצר שם FACE והתוכנה מראה נקודה...) אם אתה רוצה לבטל לך ל DISPLAY>POLYGON COMPONENTS>FACE CENTER... זה יבטל את זה לאובייקט הבחור... אם אתה רוצה לבטל את זה קבוע לך ל WINDOW>SETTINGS>PREFERENCES... שם ל POLYGONS ותוריד V מ FACE CENTERS...
 

moti80

New member
ניסיתי הכל וזה עדיין לא פותר לי >

אני עדיין לא מכבל את הכלי של האקסטרוד. וב Preferences האפשרות לא הייתה מסומנת כלל (אפילו ניסיתי לסמן אותה וזה עדיין לא עזר).
 

Kman3D

New member
תן לי להבין....

אתה אפילו לא עושה EXTRUDE אלה רק בוחר איזה שהו FACE ו הנקודות מופיעות? דרך אגב כשאתה משנה חלק מהPREFERENCES אתה צריך להתחיל סצנה חדשה כדי לראות את השינו... משאני מציע זה תוסיף שם V, תשמור, תתחיל סצנה חדשה. אחר כך תוריד את ה V שוב תשמור ותתחיל סצנה חדשה... אני פשוט לא חושב שנתקלתי בבעיה הזאת... (אבל אני בטוח ששניתה איזה שהי הגדרה.)
 

moti80

New member
תן לי להסביר :)

הנקודות מופיעות רק כשאני עושה EXTRUDE ל FACE . בנוגע להגדרות - לא שיניתי קלום, זה קרה לי תוך כדי עבודה על הדרקון המהולל. בנוסף, איפסתי את כל ההגדרות של התוכנה והחזרתי אותן לברירת מחדל. אני אנסה להסיר את התוכנה ולהתקין מחדש, בטח זה יעזור. אלא אם כן יש לך הצעה אחרת.... תודה בכל אופן :)
 

Kman3D

New member
שלחתי לך מסר... ו...

כמו ש אמרתי זה אמור להופיעה!!! זה מופיעה גם אצלי... וזה 100% בגלל ההגדרות... אל תתקין מחדש את התוכנה...
 

moti80

New member
אבל הוא לא נותן לי את האפשרות

למשוך בכלל... אין לי את הכלי של האקסטרוד. רק הוא מוסיף את הפייסז וזהו, בזה זה נגמר. הוא לא נותן לי לעשות מניפולציות על אותו פייס שבחרתי.
 

Kman3D

New member
אההה אז תגיד...

היה לי גם את הבעיה הזאת... תראה אני ממש לא זוכר איך פתרתי אותה אבל אחרי שאתה עושה EXTRUDE לחץ על T... (תגיד לי מה קורה)
 

moti80

New member
לא T ולא כלום :(

עדיין לא מקבל את הכלי של האקסטרוד והוא רק מוסיף לי את הפייסז
 
למעלה