מאחל חג עצמאות שמח לכל באי פורום זה ולפרטנר

מאחל חג עצמאות שמח לכל באי פורום זה ולפרטנר

מורה הנהיגה אני מקווה שכל תלמידך יהיו עימנו ביום העצמאות הבא ,אנא ממך לא לעגל פינות, ולשמש דוגמא מועילה לתלמידך .
 

פרטנר

New member
אתה בהחלט

איש קטן וסתמי. שעל מנת שיתייחסו אליו, ינסה כל דמגוגיה זולה. אבל לא הולך לך , מסתבר.
 
כאשר אתה מודה שאתה מעגל פינות ומשוחח בנייד

בזמן שאתה מלמד זה דמגוגיה ?אתה כתבת זאת על עצמך .
 

פרטנר

New member
כבר כתבו לך לא פעם

כשלא עושים שום דבר, קל לבקר. ואתה- בתחום הזה לפחות- לא עושה . אני משער שיש לך רשיון נהיגה. תן לי 10 דקות לחזות בנהיגתך והוכיח לך שאתה מעגל פינות. אז ,כשהוכיח שאתה לא נוהג ע"פ הספר, ולא עושה את המקסימום לטובת הבטיחות, ארשה לי לאחל לך שאני תקווה שמשפחתך ואתה ואלה שנקרו בדרכך לא יתווספו לסטיסטיקת הנפגעים בתאונות דרכים. הסגנון שלך די מגעיל.
 
ההבדל ביני לבינך הוא שאתה מתיימר להיות מורה

נהיגה ,אני עוסק בתחום אחר לגמרי ,אני מעולם לא עושה עבירת תנועה בכוונה תחילה ,אני עושה את כל אשר לעיל ידי על מנת לשמור על נהיגה נכונה ,בעוד שאתה עבריין נהיגה שכמותך ,אתה שמלמד נהיגה ואמור לשמש דוגמא ,אתה מודה שאתה מעגל פינות ?אתה עדיין לאחר כל התוכחה שקיבלת ממני לא מבין שהתלמידים מחקים אותך ?שאם אתה משוחח בנייד בזמן השיעור ,גם הם יעשו זאת ?אם אתה מוריד תלמיד לתוך נתיב נסיעה ,אתה לא מבין שגם הם יעשו זאת ?אם אתה מעגל פינה בהחלפת תלמידים בתוך תחנת אוטובוס גם הם יעשו זאת ? מדהים שלאחר כל כך הרבה התכתבויות בנינו אתה מגלה חוסר הבנה ברמות שאני לא מבין איך אתה מורה נהיגה בכלל ,תגיד אתה לא מודע למה שאתה עושה ?כמה תאונות והרוגים היו כבר כאשר נהגים שוחחו בנייד בזמן נהיגה ?תגיד אתה בטוח שאתה אנושי בכלל ?כמה פיצוצים של דלתות והרוגים ופצועים כתוצאה מפתיחה פתאומית של דלתות לנתיב נסיעה ?תגיד אתה חושב שכולם מטומטמים ואתה החכם ?בגלל מורים כמוך ותלמידים שמחקים אותך קרו כל כך הרבה אסונות ,ואתה ממשיך לעבור על החוק ביודעין ?וכמה יש כמוך אתה יודע ?המון . ובשחצנותך כי רבה היא אתה עדיין ממשיך לעגל פינות ?אחרי כל מה שכתבתי לך ?תגיד אין לך מצפון ?אתה מלמד תלמידים רכים ואין לך מצפון ?מה כי אתה לא רואה את התוצאות של מעשיך באופן מיידי ? לאחד כמוך ואלו שכמותך צריך לשלול את רשיון לימוד הנהיגה בכלל ,המזל שלך הוא שמתנדבים חנטרישים מנהלים את המשטרה ולכן אתה ושכמותך מרשים לעצמם לעבור עבירות מול תלמידיהם ,ומנצלים זאת בחוסר משמעת עצמית ובצורה בוטה ,כך שאין פלא שהתוצרים שיוצאים לכביש הם פני הדור כפני הכלב ,ושמע נמאס לי להתנצח עמך תן גז ועוף .
 

פרטנר

New member
רחמנות על אנשים כמוך.

אתה לא מגיע אליי גם לקרסול כשמדובר במוסר , אל תתאמץ לנסות ליצור אצלי רגשי אשמה. אתה יכול להמשיך לחפש את האשמה בי ובמתנדבי המשטרה,לשל, במראה אתה מסתכל? תלמידי , הלוואי שהיו מחקים אותי, מעט מאוד אנשים חושבים בטיחות כמוני. תלמידי מחקים את הסביבה לצערי, תלמידי מבינים שבכביש אדם לאדם זאב- הם חווים זאת עוד כשאנשים מסוגך צופרים וחסרי סבלנות גם כשהם עוד בתהליך הלימוד, הם חוזים בך מאיץ ולו רק למנוע מהם לעבור נתיב ולהשתלב. הם מגיעים אליי עוד בתמימותם התעבורתית, חוששים, מגששים. הזוועה שהם רואים מסביבם בכביש, עוד בשעורי הנהיגה תהפוך אותם, די מהר לחלק מהעדר. והעדר, זה אנשים מסוגך, חסרי סובלנות לאחר- אלה שמחפשים את האשמה סביב, לא אצלם. כן, אתה, גם אם תאמר, אני אחר, לא מאמין לך. דרך סגנונך העלוב ניתן לקרוא בין השורות את האישיות בעלת רגשי הנחיתות שלך, זו שמתחבאת מאחרוי הגה המכונית ומנסה להוכיח. נסה להרשים במקום אחר.
 
למעלה