מאוהבת בחבר שלו

freakyelfgirl

New member
מאוהבת בחבר שלו

אני וחבר שלי כבר שנה ביחד וטוב לי איתו .לפני כמה חודשים כשהסתובבנו עם חבר שלי ברחוב פגשנו את חבר הכי טוב שלו שהם חברים מאז הצבא שזה בערך 7 שנים..כבר אז שמתי עין על חבר שלו.לא מזמן נודע לי שיש לו חברה חדשה ואני מוצאת את עצמי מודעת לרגשות קינאה לגבי העיניין הזה....אני לא יודעת מה לעשות..איך להיפטר מרגשות האלו..אשמח לעצות
 
תיפרדי ותתחילי לחפש גברים אחרים...

או שלא תיפרדי ותשקיעי בקשר עם חבר שלך, אולי הוא בכל כזאת לא כזה גרוע
 
הרי את כולה מכירה אותו קצת

הרי גם ככה סביר להניח על סמך ההכרות הקצרה שהוא לא אהבת חייך.. תפרדי מחבר שלך (כי אם את חושבת על חבר שלו זה לא בדיוק מתכון לאושר ועושר) ותמצאי לעצמך מישהו הרחק מהחבר'ה שלהם.
 

freakyelfgirl

New member
אני לא מכירה אותו קצת

כשאני וחבר שלי יוצאים אנחנו בד''י יוצאים למקומות שהוא יוצא ופוגשים אותו שם וחברה אחרים שלו אז אני כן מכירה אותו ומדברת איתו והוא אחלה גבר מצד שני ממש טוב לי עם החבר הנוכחי שלי,הוא איכפתי נורא ונורא דואג לי ועושה הכל בשבילי..זה יהיה לא פאר לעזוב אותו ככה..אני פשוט מבולבלת כי התחלתי לפתח גם רגשות כלפי חבר שלי ואני לא יודעת מה לעשות כי אף פעם לא יצאתי עם חבר שלו ואני גם לא אעשה את זה ולא אבגוד בו ..אני פשוט צריכה לסלק את המחשבות על חבר שלו מהראש שלי אבל זה כמעט בלתי אפשרי כי אנחנו פוגשים אותו ואת חברה שלו כשאנחנו יוצאים וגם אם לא ניצא איתם כל הזמן עדיין יהיו לי מחשבות עליו..מה עושים
 

too addictive

New member
מפעילים את ההגיון

בכוח... מבקשים לצאת יותר לבד ופחות עם עוד אנשים ניזכרים במה גרם לנו להתאהב בחבר הנוכחי לא מספרים לאף אחד ולא מדברים על זה יותר.
 

The Real CKYGUY

New member
לפעמים גם להסתכל על מקרה ,בגישה שונה

עוזרת בקבלת החלטות. ז"א , אם למשל הוא זה שהיה מתאהב בחברה טובה שלך ונכנס פתאום לבלבלות , אז איך היית רוצה שינהג לגבייך? ואז נופלות לך כל מיני תשובות , שלא חשבת עליהן. ז"א , היית מעדיפה שינסה להחזיק ולחזק את הקשר?היית רוצה שהוא ייפרד ממך , כי הוא בקשר , אבל הלב שלו במקום אחר? וכו.. חשבת גם על זה שאולי את לוקחת את חבר שלך כמובן מאליו?..כי ממה שזה נשמע , הוא משקיע הרבה יותר ממך וממש אכפת לו , מה שאולי גורם לך לשיעמום, או שזו בעצם השיגרה , שמעוורת אותך לאט לאט... ותסתכלי על המצב בצורה ראציונלית , את בחיים לא תהיי עם חבר שלו ולאט לאט את מאבדת את חבר שלך, אז תבחרי את הדרך כמה שיותר מהר, כי כזה מצב זה כדור שלג, שסופו ידוע, אך בר-תיקון וזה תלוי רק ברצונות האמיתיים שלך. ושורה תחתונה(אני מדבר בעד החבר שלך) , לאף אחד לא מגיע להיות בקשר , שהצד השני פוזל כל רגע לצדדים , כשהוא בכלל לא מודע לעניין , אז אל תתני לו את האשלייה שאת אוהבת אותו , כדי להשיג " שקט תעשייתי"(=שיגרה) , זה לא פייר כלפיו וזה הרבה יותר פוגע. ההחלטה אצלך עכשיו.
 
למעלה