מאגר מידע על בתי חולים.

טאיה1

New member
מצטרפת ../images/Emo45.gif

נעים, שקט ולא מחכים הרבה. אחות מומלצת בחדר ניתוח: זינה. נתנה לי להישאר עם המשקפיים ולא הפסיקה ללטף אותי ולהחזיק לי את היד עד שנרדמתי.
 

sab sab

New member
איזה אחות מדהימה../images/Emo99.gif

טופלתי בעבר במדיקל ונהנתי מאוד מהיחס האישי ומהמתקנים.
 

נועם@בת

New member
אנחנו השתמשנו בחדר אשפוז רגיל

רק תלו על הדלת שלט IVF נא לא להפריע. אשכרה עזר לביצועים שלנו
. נועם
 

סנונית 1

New member
לא ממליצה ../images/Emo31.gif

הרגשתי כמו גוש בשר ולא כבן אדם. לא נתנו לי פרטיות להחליף בגדים לבד (האחות פיטפטה איתי תוך כדי) האחות חנה איומה, צעקה עליי ללא הפסקה, המרדים היה קשוח לטעמי, ציפיתי ליחס יותר אנושי , לא כיסו אותי והאחיות הסתובבו בחדר וצפו ב"הכל". הרגשתי שהם ממהרים לאיזשהו מקום והיחס לא היה אישי ונחמד. במחלקה היה אחרת היחס האחות והדאגה. לא חוזרת לשם יותר.
 

liati7

New member
ממליצה ../images/Emo45.gif

יחס טוב.
אין תורים, כאשר קובעים שעה לבדיקות, שאיבה , החזרה עומדים בזמנים.
מבצעים שאיבות החזרות גם בשבת.
חדר לגבר, מאד לא נעים החדר הקיים. המחלקה עברה שיפוץ, ונותנת הרגשה טובה ונעימה.
 

פּוֹנְג

New member
כן, עניין הכיסוי הוא אכן בעייתי

פעם אחת היה לי בסדר פעם שנייה כבר לא. אבל אני הערתי על כך לרופא שלי ובפעם הבאה אני בהחלט מתכוונת לעמוד (לשכב
) על זכות הכיסוי.
 
ממליצה מאוד

רוב האחיות שם מקסימות ונותנות יחס אישי. המרדים הוא נפלא , אדם עדין ונעים, גם ד"ר בוצן שעושה אולטרסאונדים בימים ראשון שלישי וחמישי בביוקר הוא אדם מקסים ונעים. טופלתי שם בטיפולים הקודמים (לפני 8 שנים) וגם עכשיו ומכירה את המחלקה כבר קרוב ל 10 שנים. הדבר המבאס היחיד שם הוא שהתשובות לבדיקות הדם מגיעות אחר הצהריים וההמתנה קשה.
 
ממליצה

הצוות נחמד לאללא- האחיות (אני דווקא מאוד אוהבת את חנה), המרדים (למרות שבפעם הקודמת הוא קצת נסחף עם החומרי הרדמה והיו לי קצת בחילות אח"כ). מעבר לזה תמיד זמינים לשאלות, עומדים בזמנים של החזרות/שאיבות/אולטראסאונד/בדיקת דם. המעבדה מקצועית והכי חשוב שיש שאיבות בשבת וכשצריך אפשר לעשות בדיקות דם אחה"צ. בסה"כ אחלה מקום, אני הייתי ממש מרוצה. ולגבי הכיסוי...אף פעם לא הייתה לי בעיה -תמיד כיסו אותי מכף רגל ועד ראש.
 

orlyakov

New member
../images/Emo45.gif מאוד מרוצה וממליצה בחום

הרופא דר' בוצן מקסים ונעים כל האחיות נחמדות ובמיוחד חנה המדהימה, אישיות שחייב להכיר. אני מטופלת מספיק זמן שם ואף פעם לא הרגשתי שוק בשר, תמיד איכפתיות ותמיד הצוות משדר אמונה והרבה כוח
 

הכגג

New member
ממליצה מאד

* כמעט ואין המתנה בתור (נקודה חשובה ביותר כשאתה בא חרד וכבר "מת" לגמור עם זה) * האחיות בחדר הניתוח גם בשאיבה וגם בהחזרה היו נחמדות מאד מאד ו... גם דאגו לכסות אותי... * המרדים ממש עדין, מתחשב ומסביר כל מה שעושה... * אווירה כללית בייתית ואין הרגשה של סרט נע- אחרי השאיבה חיכו שאתעורר בחדר ניתוח, שאלו לשלומי ורק אז העבירו אותי למחלקה, אחרי החזרה נתנו לי להישאר על הכיסא כמה דקות (ואולי זה בזכות הרופא שלי שעמד על כך...) * במחלקה אחרי השאיבה- לא קיבלתי חדר צופה לים
אבל האוכל מצוין (ואפילו נתנו אגרטל עם פרחים), קיבלתי חדר לבד וטלוויזיה בכבלים (לרגע דמיינו שאנחנו בנופש) בקיצור- מומלץ
 

miky4

New member
../images/Emo45.gifמח' מומלצת

מחלקת IVF קטנה יחסית (4 רופאים בכירים ועוד כמה מתחלפים). מנהל המחלקה - פרופ' גד פוטשניק. סגן - ד"ר אליהו לויטס עוד רופאים - פרופ' איתן לוננפלד, ד"ר יעקב בן-טוב (ד"ר קרמרמן, ד"ר סמולין ואחרים). מחלקה קטנה (גם מבחינת המקום הפיזי) ואינטימית באופן יחסי, על אף שאת הפרוטוקולים והטיפולים מקבלים אחרי ישיבת צוות ואין טיפול פרטני. הבדיקות נערכות בשעות אחידות -7:30 דם, 8:00 אולטראסונד, 14:00 - קבלת פרוטוקול טיפולי. שאיבות - מ-7:30, החזרות מ-9:00, אחרי פעולות אלו שוכבים לנוח עד 15:00 במח' אשפוז יום הצמודה ל-IVF. ניתן לקבל הוראות ומענה בטלפון: מזכירות - 08-6403761 אחיות - 08-6403059 רופאים - 08-6403762. מדי פעם נערכות הדרכות כלליות למטופלות/ים חדשים, חוברת הדרכה מפורטת ונוחה ניתנת עם תחילת הטיפולים. האחות האחראית (לילי) מקסימה, אישית ותומכת, צוות הביולוגיות מקסים, קשוב וניתן להפנות כל שאלה. הרופאים טובים אך כאמור, היחס לא מאוד אישי. הבעיה - תורים מאוד ארוכים (עלול לקחת כמה חודשים להיכנס בפעם הראשונה, אח"כ העניינים זורמים). טיפ: לנדנד (בעדינות) למזכירה. מחלקה מומלצת.
 

talib3

New member
מצטרפת להמלצה../images/Emo45.gif

טיפים חשובים: *אפשר לקבל אישור לחנייה חינם בחניון בי"ח מהאחות לילי(אחות ראשית). *כאשר מגיעים לבדיקת דם וU.S ,רצוי לקחת מספר ביחידת הU.S ולאחר מכן להמשיך לבדיקת הדם, חוסך המון זמן המתנה.
 
המלצה חמה על קטוביץ (כללית)

מנהלת המינהלה - אנה, חביבה ומסבירת פנים. תמיד דלתה פתוחה והיא מכירה, לפחות אותי, באופן אישי. האחיות - חיותה, ענת, איילה, תהילה ומורן - מקסימות, משתפות פעולה ומקצועיות. יש לי רק מילים חמות על הטיפול בנו הנשים שבטיפולי פריון.
 
למעלה