מאגר הרופאים. אותיות א-ט

עידית ד

New member
הרופא המושלם ../images/Emo45.gif

לא רואה את עצמי הולכת אפילו לבדיקת פאפ רגילה לרופא אחר הכי רגיש, הכי זמין, הכי אנושי, הכי מקצוען, הכי לא תקוע שאפשר, הכי מנחם והכי שמח כשזה מצליח.
 

שווערצה

New member
ה- ../images/Emo47.gif

מקצועי
מעודכן
ראש פתוח
זמין תמיד, בכל שעה
אנושי
בקיצור- מומלץ בחום
 

almonet

New member
הרופא מספר אחד בארץ../images/Emo45.gif

מעבר להיותו מקצועי באופן יוצא מן הכלל (הוא אחראי לבתי), הוא גם איש נחמד ונעים. הוא היה קשוב לאורך כל זמן הטיפולים,שינה פרוטוקולים, תמיד היה שם בשבילנו. בשבילי הוא יהיה תמיד מספר אחד.
 
מס'1 ../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

אישיות יוצאת מן הכלל ורופא בחסד עליון. אחראי לכך ששרדתי את הריון התאומים המטורף שלי בשפיות, ולכך שיש לי היום שני ילדים מדהימים ולא רק ילד אחד. עברו כבר שנתיים, אבל לא חולף כמעט יום, שעה שאני מתבוננת בעיניים של ילדי, שאני לא נזכרת בהכרת תודה בטיפול המסור שלו. וכל מילה נוספת מיותרת.
 

ronitili

New member
"הרופא שלי" ושל עוד רבות כל כך...

וזו אולי הבעיה שלי איתו
... הוא כל כך זמין שמצד אחד זה נפלא, אבל מצד שני - לפעמים יש הרגשה שהוא עונה בזמן שהידיים שלו תקועות בתוך
של מישהי אחרת ואני לא בטוחה שהוא כל כך מרוכז...זו הסיבה שאני אוהבת לתקשר איתו במיילים. הוא אמפאתי, ענייני, קשוב לרצונות ולרעיונות של המטופלות ולא גרידי. לא בכדי הוא אהוד כל כך לבד מבעיית דיקציה קלה ולפעמים חוסר ריכוז - הוא הרופא המושלם
 

הילי13

New member
מצטערת אבל לא ממליצה עליו

בניגוד לשאר הבנות שראו בו רופא מדהים, אני התאכזבתי ממנו מאוד. עמוס בצורה מטורפת, בכל ביקור המתנתי כשעתיים בחוץ, ומעבר לכל, לא הרגשתי שהוא באמת מתעניין... כלפי חוץ חביב וחייכן, אבל עושה רושם שזה רק כלפי חוץ ובתכל'ס, את לא ממש מעניינת אותו. גם כשהצלחתי להקלט והגעתי אליו למעקב הריון, ממש לא התייחס. צר לי, אבל אליו אני לא חוזרת.
 

einav8

New member
מדהים

איכפתי,עדין,מיקצועי,ישר,צנוע, זמין,מרגיע,לא יקר, רק שבחים יש לי לומר עליו!!! בזכותו אני בהריון!. רופא מקסים - נקודה. ממליצה בחום!!!!
 

פּוֹנְג

New member
דעתי שונה

ועל מנת למנוע את העליהום שהיה כאן, כל מי שמעונינת לקבל פרטים נוספים מוזמנת לפנות אלי במסר.
 

אלה 2

New member
ד"ר חובב

כידוע לי מתמחה בפוריות הגבר. עובד בביקור חולים- אגב, נפתח שם "מרכז לבריאות האישה" קופ"ח כללית. מבוטחות כללית+ מאוחדת- יכולות לעשות שם הכל לפי הסדר.
 
ד"ר חובב ידידיה

הגענו אליו מפני שמבצע תהליך "אלקטרו"-גרוי חשמלי להפקת זרע בזמן הרדמה כללית. עיקר הבעיה אצלנו הייתה בעיה בשפיכה, למרות שהזרע תקין. כלומר אין שפיכה בקיום יחסים ולא במתן תרבית. לאחר ההליך בוצעה הזרעה תוך רחמית שהריתי ממנה ב"ה. כשעשינו את הפעולה רוב הזמן הוא היה מבצע את ההליך, היום לדעתי, יש עוד כמה בצוות שעושים את זה. אם רוצים דווקא שהוא יעשה זאת צריך לשלם דרך שר"פ. כמו כן עשינו אצלו את מעקב ההריון דרך "מאוחדת" (מקבל בכמה קופות בירושלים) באופן כללי קצת יבשושי, אבל מקצועי.
 
עוד המלצה

ביצע לי הזרעה נקיה ללא שום כאב (ממנה הריתי), וזאת בהשוואה לרופאה אחרת שהיתה בתורנות שפשוט שהכאיבה ופצעה (דיממתי חצי יום אח"כ). בכל אופן שהוא עשה את ההזרעה זה היה במקרה, כיוון שעושה את זה כל פעם מי שתורן פנוי מהצוות, אם רוצים שהוא דווקא יעשה, צריך לשלם...
 

yintang

New member
../images/Emo41.gif חן רוני ד"ר

אינו רופא פוריות , מומחה להריון בסיכון גבוה ולסכרת הריונית. מקבל בקופ"ח הכללית באור יהודה ,בביילינסון, ובקליניקה הפרטית שלו במושב ליד שדה התעופה . רופא מדהים , רגיש , מסור ,קשוב ואמפטי חוויה מתקנת לאחר התקלות עם כל מיני רופאים שחושבים שאלוהים זה הסגן שלהם. לדעתי מצויין לנשים עד לשלב הIVF ,הולך איתך לפי הקצב שלך ולפי הדרך שלך בעדינות,באיכפתיות ובסבלנות אינסופית , עובד גם בשיתוף עם רופא פוריות מצויין (ד"ר אורביאטו) כך שאפשר להמשיך איתו במקביל . זמין כמעט בכל שעה , מקבל אותך להזרעה גם ביום שבת בצהרים גם אם זה על חשבון הזמן המועט שיש לו עם המשפחה שלו, או אם זה באמצע תורנות מוטרפת בביה"ח. יש לו פתיחות לדרכים אלטרנטיביות שלי זה היה חשוב. הכי חשוב ,רואים שאכפת לו באמת, אין לו בעיה להגיד שלא יודע , מאוד יסודי ויש לו אולטראסאונד בקליניקה הפרטית שלו. בקיצור פשוט איש מיוחד במינו כן ירבו רופאים כמוהו. ואני יודעת שהוא ימשיך ללוות אותי גם בחדר הלידה ,לא נותנת לאף רופא אחר לגעת בי. והכי חשוב מקבל באופן פרטי במחיר ממש סמלי . ממליצה בחום!
 
למעלה