מאבק ממושך בביטוח הלאומי

מאבק ממושך בביטוח הלאומי

ראשית, סליחה על המכתב הארוך . שנית, תודה על האוזן הקשבת (או העין הקוראת, תלוי). שלישית, אודה על כל עצה. מזה כ-6 שנים שאני מאובחנת כפיברו' ועברתי נפילות קשות עם התרסקויות קשות לא פחות .נאלצתי לעזוב עבודה שמאוד אהבתי עם משכורת מכובדת בהחלט בעקבות המחלה ומה שקיבלתי בתמורה היו השפלות חוזרות ןנשנות מצד המקורבים אליי אשר לא ידעו איך ל"אכול" את השינויים שחלו בי, החל משיתוקים זמניים ברגליים וכלה במצבי הרוח קיצוניים בגלל הכאבים (עליי לציין כי בעלי, שיהיה בריא, היה היחיד שהאמין ותמך ועדיין תומך לכל אורך הדרך). כמובן שכמו אחרים במצבי לא אובחנתי בתחילה כפיברו' אלא טענו רופאיי כי זה פריצת דיסק (למרות שבצילומי רנטגן לא נמצאו הוכחות לכך)ולכן קיבלתי 3 זריקות קורטיזון לגב , אך כפי שבוודאי כבר הבנתם לא עזרו. בסוף תהליך ארוך ומייגע של סדרת בדיקות (כולל בדיקה ע"י זרמים חשמליים ברגליים) שחזרו כמובן תקינות נקבע : פיברומיאלגיה!! כמובן שהלכתי ליעוץ ראומטולוגי ופסיכיאטרי שבסופם קיבלתי סטוק של תרופות שלא ממש עזרו (כל התרופות שמצויינות ע"י חולים אחרים באתר כבר נוסו על ידי לפני שנים ולא ממש הועילו, לצערי). כמובן שבמקביל הגשתי תביעה לנכות בביטו לאומי אשר מסוף 99' ועד היום לא מוכנים היו להכיר בי . נשלחתי לאין סוף ועדות (חלקן ועדות כפולות ,כלומר מס' פעמים מול אותו רופא דבר שאסור ע"פ חוק) אבל הם רק מחכים שיגידו להם שלא מופיעים לועדה כזו או אחרת , ולכן הגעתי לכל ועדה ואף לקחתי הלוואות והשגתי חוו"ד מפרופ' בוסקילה ודר' בן ציון(פסיכיאטר) כאשר אושפזתי ע"י פרופ' בוסקילה למשך שבוע בסורוקה לשם בדיקות מקיפות וחוו"ד מקיפה. וגם מזה הביטוח הלאומי התעלם , הגענו למשפט וכיום נאמר לי כי הסיכויים שלי נמוכים כי לא הסכמתי לאחר פסיקת בי"המ (שהורה לבי"לא להתייחס לחוו"ד ללא נוכחותי ולפסוק לי נכות בהתאם) להופיע בפני רופאים נוספים של המוסד (עליי לציין כי שוב רופאים אלו כבר בדקו אותי בעבר ולכן לא הסכמתי להבדק שוב) ולכן הסיכוי הוא לא לרטרואקטיב ולא לעתיד . אנא עיזרו לי ותנו לי עצה אמיתית : מה עוד אוכל לעשות כדי לקבל את זכויותיי ללא צורך להיות מושפלת שוב ושוב ע"י המוסד שלוקח את כספנו כשאנו בריאים אך מתעקש לשמור אותו קרוב לכיסו כשאנו זקוקים לו באמת (לצערי)??? אני מנסה להיות אופטימית למען ילדיי אך האופטימיות בורחת לי מבין האצבעות בכל יום לאט ,לאט.
 

סנגי

New member
מקרה דומה עצה

שלום לך מניסיון אישי שונה במקצת לאחר תאונה צליפת שוט קשה ללא פגיעות אורטופדיות חלה נסיגה בעייפות פיסית קשה וירידה בזכרון קשב וקליטת מידע כמובן שלא נילחמתי עם ביטוח לאומי אלה נגד ביטוחים פרטיים. נשלחתי לעשות בדיקות נירופסיכאטריות קשות ונמצאו שם ממצאים המאששים טענותיי ניקבעו לי אחוזי נכות מגוחכים 10% ptsd שאני לא זקוק להם בכלל בעייתי שאני עושה המון טעיות במספרים קושי לכתוב משפטים בעייה לקרוא שורות רציפות ועייפות פיסית שמרתקת אותי בבית אני מפוטר תכופות ומצב רוחי בכי רע שלא לציין שבעקבות זה מצבי החברתי סוציולי כלכלי נסק מטה כמו ציפור אלבטרוס ששולקת דג בים השינוי הוא 180 מעלות אני בטוח שישנם כמוני עשרות אלפי נפגעים או חולים במחלות שחברות הביטוח הלאומי כולל הפרטיים אינם נותנות את הזכויות המתאימות. משום שפגיעות לא נראות מבחינתם לא קיימות בעוד שבארצות נאורות כמו אירופה ואמריקה אפילו ניתן לקבל על כאב 100% נכות תפקודית. אצלנו מעדיפים לבנות היכלי ביטוח לאומי משיש וזהב לשחק אם כספי האזרחים בבורסה ואני לא צוחק זה מה שעושים שם מאשר לתת לאנשים שנופלים בין הכסאות ונלחמים על איכות חייהם. מדינה חלמאית וסדיסטית שמשרתת רק את ציבור השמנת המפונק עיי בזיזת האזרחים הפשוטים. עצתי לך הלחמי עד הסוף התישי אותם כמו שהם מתישים אותך מחינתם את קיסם שניתן לשבור לכן הלחמי. לפני התאונה הייתי מנהל מכירות מצליח חיי נהרסו ובתי המשפט משתפים פעולה אם המונופולים הדורסניים כי שמור לי והשמור לך ברבות הימים בקידום לבית משפט העליון המדינה מושחתת מן היסוד זה אנחנו הפראייארים שמשלמים מיסים ופרמיות ולבסוף מקבלים יריקה לפנים לא פלא המצהב במדינה אלים ודורסני הכל מתחיל מלמעלה. הגרוע זה לקבל את מבטי הרחמים של הסביבה שלא מבינה אפילו לעג פנימי ממלא אותם. מקווה שתהיי בריאה.
 
תודה על עצתך אך...

הבעיה היא כי אפילו עו"ד שמונה לי ע"י הסיוע המשפטי לא מאמין כי אפשר לשנות את המצב. העניין הוא כי רק אם יתאגדובמות של חולים ויעשו יחד תביעה יצוגית אז אולי יש סיכוי לשנות את חוק הביטוח הלאומי בנושא הפיברו', ורק אחר כך לתבוע ספציפית פיצויים על כל השנים של הסבל . הבעיה היא שאין לרוב האנשים את סכום הכסף שצריך לתביעה יצוגית. השאלה: האם יש גורם כל שהוא במדינה אשר יכול להלחם במנגנון ולעזור לחולים במצבנו?
 

yaelst1

New member
צריך לפנות לעמותת אס"ף! לדעתי, הם

צריכים לרכז את כל תביעותינו ולבנות מאגר ולמצוא עו"ד טוב לתביעות ייצוגיות. יש כנס ב-16/5. כמישהי שעדיין לא הצליחה להגיע לכנס, אני לא מצפה מרובכם להגיע, אך אם אתם רוצים להרים את קולכם - זהו המקום להתחיל.
 

linar1

New member
אנחנו חייבים להתארגן../images/Emo53.gif

ולהגיע למצב שהעמותה תשכור שירותי עו"ד מקצועיים. אסור לתת שהמצב אילך ואדרדר ושחולי פיברומיאלגיה ותשישות ימשיכו להיות "סעירים לעזאזל".
 

sarche

New member
ליבי איתך ../images/Emo24.gif, האם בדקת בפורום

ועדות רפואיות בבל"ל, ב- YNET? יש קישור לאתר מהפורום הזה. מנהל אותו עו"ד שקשור לביטוח הלאומי (לא זוכרת כרגע איך) ומעניין מה יש לו לומר.
 

IRISEL2

New member
תודה. קיבלתי....קראתי...

שלחתי לך חזרה... שבת שלום, תהיה חזקה אל תוותרי, זו הזכות הלגיטימית של כל מי שחולה במחלה הארורה הזו. בסוף זה יצליח לך, תיראי, הרבה בריאות טובה, איריסל'.
 
למעלה