מָכַבִּי חַיפָה אָלוּפָה

אל תדאג

כתבתי על זה שהיא אלופה היום, לא כתבתי על זה שהיא תהיה אלופה, על זה לא מדברים!
 
לא נורא כבר פתחנו שירשור../images/Emo60.gif

אז אני באמת חושב שאינטר היא יותר טובה ממילאן
 
אל תשכח מי ניצח בדרבי!!!

0-1 אם שכחת. ומי מקום ראשון עכשיו, זה גם אל תשכח! מילאן של השנה היא משהו מיוחד וכולם יודעים זאת!!! ובע"ה היא תיקח את אליפות איטליה ואירופה. אינטר כמעט כמו כל שנה תיאבק על האליפות ותפסיד אותה, אמן.
 
את יודעת למה מילאן...../images/Emo60.gif

הפועל ת´´א ובאר שבע באדום? כי הם קבוצות השטן...חחח לא מגיע לאף אחת מהם לקחת שום תואר לאינטר מגיע כי הם ממש משקעים ומראים נכונות אבל כמו שאני מכיר את הליגה האיטלקית היה הרבה מהפכים שמה
 
חלום כפול../images/Emo1.gif../images/Emo60.gif

ערן לוי וויירי בכלל לא דומים ומילאן לא תהיה האלופה לא באיטליה ולא באירופה-רק אינטר
 
פרנק, תפסיק

לחיות באשליות, מהגביע אינטר כבר עפה, בקרוב היא תעוף מליגת באלופות ותפסיד את האליפות באיטליה. זאת האלופה הבאה:
 
למעלה