לadi זה הצב שראית אתמול? שבת.

שמוליק..לא יודע מי הבזיק לי........

צילמתי את הצב ללא פלאש.... ואיני מבין מהיכן הבוהק.. בטיפה אתמול.. א..זה היה עכבר.. ב..רואים אותו רק ילדים.. מבוגרים לא..הם רואים צבים, הם צריכים שריון ומגן ופרנסה.ובית.. אתמהה.. שבת שלום רן
 

ARGON

New member
THE FLASH FAIRY../images/Emo68.gif../images/Emo15.gif../images/Emo98.gif

פיית הפלאשים ששומרת על הצלמים והצבים בביצות.
 

adi(-:

New member
זהו, אז עכשיו אני שייכת לזקנים ???

בתמונות שלך אפילו צב יוצא כמו מלך
ושלולית כמו ארמון
 

sergo

New member
רני נראה ברגע הראשון לא לבעלי לב

חלש
יפה אכן רגע אכזרי במיוחד אודות לצבעים העזים
שבת שלום
 

ביקו

New member
צב טורבו,

הצב והשתקפותו נהדרים. הפריע לי קצת הבוהק המוגזם על השריון.
 
מוקדש לטד.............שבת שלום.....

מי היה מאמין שתמונה כזו או כמו הצבר אצלם במצלמה דיגטאלית תודה לך רן
 

ted

New member
תודה על ההקדשה. אתה משתבח והולך

בשליטה במצלמה, וכמה מהצילומים שלך לאחרונה יכולים לפאר גלריות מכובדות. אני לא יודע איך אתה "סוגר" את התמונות, אבל אם היית עושה זאת בפוטושופ 6 ומעלה אפשר היה לקרוא את מידע ה METADATA - EXIF ולראות לבד את נתוני הצילומים. באיזו עדשה צילמת את הצבר ואת התמונה הזו?
 
טד ,חן חן,צילמתי עם סיגמה 105מאקרו

לצערי יש לי פוטשופ 5 אבל אני אבדוק אם בתוכנה אחרת אפשר לעשות זאת ואני בהחלט סבור שבעזרתך ובעזרת רבים וטובים בפורום.. למדתי כיצד לשפר.... תודה לכם רן
 
לגיא עולמי בהוקרה..................

אבולוציה מי למד ממי הכריש מהקקטוס או להיפך? שימו לב שחלק מהקוצים מכוונים לכיוון ההפוך..כמה חכם הטבע רן
 
למעלה