תודה על ההקדשה. אתה משתבח והולך
בשליטה במצלמה, וכמה מהצילומים שלך לאחרונה יכולים לפאר גלריות מכובדות. אני לא יודע איך אתה "סוגר" את התמונות, אבל אם היית עושה זאת בפוטושופ 6 ומעלה אפשר היה לקרוא את מידע ה METADATA - EXIF ולראות לבד את נתוני הצילומים. באיזו עדשה צילמת את הצבר ואת התמונה הזו?