ל- marckup- מתוך השרשורפלצת (מספר 4)- מקווה

ניתן לראות מקרים של ילדים אוטסטים שהשתפרו../images/Emo98.gif

בצורה משמעותית אצל וגה רוזנברג , הומיאופת מפורסם בעולם שעורך סמינרים מדי 3 חודשים כבר כ 7 שנים בארץ והם מגיעים למעכבים בקביעות אגב , אני עבדתי כטרפסטית עם ילדים אוטסטים כ-3 שנים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה בו גם למדנו את הנושא , אוטסטים ללא טיפול רק נסוגים עם השנה לרב מגיעים לאלימות ונזקקים לתרופות פסיכיאטריות
 

קומרן

New member
לגבי אוטיזם

אין באמת ריפוי מאוטיזם ואין כל ראיה כי יש קשר בין חיסון לאוטיזם. מנגד, יש המון הוכחות לחיסונים שמיגרו מגפות שלמות. אחת הבעיות במחקרים של ה"ריפי מאוטיזם" היא שמטפלים רבים נוהגים לייחס את השיפור שיש במילא עם הזמן אצל ילדים אלו ומחייסים זאת לטיפול שניתן להן. גם ילד אוטיסט לרוב יתפתח וישתפר עם השנים, עדיין, למרות השיפור, זה יהיה במסלול אחר לגמרי מילד נורמלי.
 
ל- marckup- מתוך השרשורפלצת (מספר 4)- מקווה

שזוהי הודעה אחרונה מתוך השרשורפלצת שאני עונה לה. אמנם עבר קצת זמן, אבל אני עוד כאן (ב"ה), לענות על שאלות. טוב, לגבי אוטיסטים. שוב, יפה שאתה יודע להעלות בגוגל את האתר הרלוונטי כמו גם שאת ה- MMR מצאת במאמר של ה- BBC. טוב, למה ציפיתי...?! אני חושבת שההומאופתיה בהחלט עומדת בדרישות של אותו מסמך של אגודת אלו"ט. גם לגבי אפקטיביות. וזה שבאתר שלהם החליטו להתעלם מההומאופתיה, אין לי מושג למה וחבל שכך. יש הומאופתים שמטפלים ומתמחים ממש בטיפול באוטיסטים, וגם ד"ר חיים רוזנטל עצמו טיפל בכמה וכמה אוטיסטים מהתחום של נפגעי-חיסונים. בד"כ אוטיסטים לידיעתך, אינם משתפרים במהלך השנים, וכמעט כל הטיפולים שהם עוברים (איני מתעלמת מהם) אינם אפקטיביים עד לדרגת ריפוי!!!! מניסיון- ותשאל מטפלים ואת אגודת אלו"ט עצמה- מה שקורה לאורך השנים, זה לא מה שאתה ציפית שיקרה "מהחינוך המיוחד" שהם מקבלים- מצבם אינו משתפר, אלא דועך והולך, השימוש בתרופות פסיכיאטריות הולך ומתגבר, היכולת לתקשר עימם הולך ופוחת והמצב ממש מדרדר ולא נשאר אותו דבר, ובטח שלא משתפר! וכל התהליכים והטיפולים שהם עוברים, אינו משנה בהרבה את מצבם. מה שקורה, זה שהם גדלים בגוף ובשכל ובמצב הנפשי הם נשארים בני שנה או שנתיים וממש קשה יותר להתנהל עם הרגשות שצפים ועולים (כעס, בכי, וכו') וממש קשה להתמודד עם המיניות שעולה וצפה בגיל ההתבגרות, ללא כל קשר להתפתחו המוח שלהם, הנראית של בן שנה כאמור. ומאחר שפיזית הם גדולים יותר, קשה יותר לחתל אותם, לעצור התפרצות זעם אלימה שלהם, להאכיל, להלביש, להשכיב אותם. פשוט ככה. לעומת זאת, מה שראיתי, שהוא אכן מדהים בכל דרג, זה שבאותו סמינר, אכן האוטיסטים השתפרו באופן דראסטי, לא צפוי ומפתיע את כל הצוות מסביב, ולא כמקרים אנקדוטליים ניסיים שכך סתם התרחשו, אלא תחת תהליך הומאופתי ברור ומוקפד. וילד בן 16 שכבר שנים סובל מעצירויות וחוסר שינה, לפתע החל לישון וגם לא לסבול מעצירות. זה לא קורה בד"כ תחת טיפול פסיכיאטרי (שאחת מתופעות הלוואי של חלק מהתרופות שלו הן עצירויות). וגם אותו בחור, יותר מתקשר ושם לב למה שקורה סביבו, וזה לא דבר שהיה צפוי ממנו בכלל. התהליך הוא ברור ולא ניתן לפקפק בו, וההורים בפירוש מייחסים את השיפור להתהליך ההומאופתי שהתחילו, כי לפני כן, כל השיטות האחרות לא עזרו באותו אופן. תפקפק תפקפק, אבל לפחות תבוא לצפות בעצמך, תשאל את ההורים שאלות, תבחן את הדברים, לא רק באינטרנט, גם בחיים. אתה מוזמן.
 

קומרן

New member
היי

מהיא שיטת ה ABA? זהו טיפול פסיכולוגי קוגנטיבי או הומאופטיה? אין לי ספק שניתן לשפר את מצבם של האוטיזם, אבל ריפוי מאוטיזם או ריפוי אוטויזים על ידי דיאטה מיוחד והומאופתיה? זה כבר משהו אחר.
 

Markup

New member
"תודה" על הציון בגוגל, וחבל

שלא טרחת לעיין לפחות בBBC, כי לא היה שם שום מאמר, אלא חדשות שפורסמו בחודשים האחרונים לגבי חיסון MMR. טוב, למה ציפיתי...?! מה שאת כותבת לגבי אוטיסטים והומאופטיה, שוב סותר מה שכתבת קודם, על אותו טיפול לאוטיסט, שהראה "התקדמות משמעותית" (או איך שכתבת את זה שם). זה גם סותר הומאופתים אחרים. כל שאר הדברים שכתבת לגבי אוטיסטים (תרופות פסיכיאטריות, זעם וכו'), פשוט לא נכון.
 
למעלה